loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 619 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 لطفا خودتان را معرفی کنید؟ ابوذر رحیمی هستم بازیکن تیم داماش گیلان اهل کردکوی گلستان هستم فوتبال را ازتیم های پایه شموشک شروع کردم درجوانان نوجوانان این تیم بودم با تیم امید شموشک نوشهر به لیگ برتر ایران صعود کردم فولاد خوزستان راه اهن تهران واخرین تیم هم داماش گیلان بود که دران عضویت دارم البته درصنعت نفت ابادان هم بازی کرده ام یازده فصل حضور درلیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارم. تیلار - چرا فوتبال را انتخاب کردید؟ مثل تمام بازیکنان فوتبال اززمین خاکی شروع کردم خانواده ی ورزشی داشتم برادرم دراین راه خیلی من را تشویق کرد امکانات خیلی زیاد نبود ولی علاقه و تلاش خود این من هم موثر بود. تیلار - شمادرکدام پست بازی می کنید ؟ دردفاع چپ بازی می کنم البته دراوایل حضور درلیگ برتر هافبک چپ هم بودم ازدوران محمد مایلی کهن درفولاد خوزستان بود دفاع چپ را انتخاب کردم وحالا دیگر این پست راحت هستم. تیلار.چرا داماش گیلان را انتخاب کردید ؟ من در راه اهن تهران بازی های خوبی انجام دادم و به تیم ملی دعوت شدم اقای قطبی به بازی من خیلی اعتقاد داشت در استانه جام ملتها اسیا پیشنهادی های خوبی داشتم قرار داد من با استقلال تمام شده بوداما پیشنهاد داماش را به علت این که خانم من اهل اسالم تالش بود به خاطر راحتی خانم تیم داماش گیلان را انتخاب کردم تا در محلی که به منزل پدری همسرم نزدیک باشد بازی کنم و پیشنهاد استقلال تهران را رد کردم البته اقای فتح اله زاده بدقولی کرد و من به جای استقلال به داماش رفتم .

 چرا از تیم ملی در استانه جام ملتها خط خوردید ؟ من بین 27 نفر اخر در اردوی قطر بودم که در لیست نهایی اقای قطبی بودم در بین 22 نفر نهایی معرفی شده به جام ملتها بودم قرار بود برای دیدار خانواده از قطر به ایران برگردیم در فرودگاه و روی پله هواپیما محسن بنگر مصدوم جایگزین من شد و من خط خوردم حتی چمدان و وسایل من هم فرستاده شده بود ولی با خط خوردن من همه چیز بهم خورد شاید قسمت نبود ولی ان روز را هیچ وقت فراموش نمی کنم تیلار - داماش و حضور شما در این تیم چطور بود ؟ در سال اول وضعیت مالی داماش فوق العاده خوب بود بازیکنان بزرگی چون مهدوی کیا را جذب کرده بود اما در سالهای بعد مشکلات مالی به وجود امد و تیم به بحران رفت فراز و نشیب داماش زیاد بود ولی در اخر فصل تک رقمی شدیم یعنی رده هفتم جدول را به دست اوریم وقتی با مسئولان داماش توافق کردم که جدا شوم به صنعت نفت ابادان رفتم نیم فصل در انجا بازی کردم تا این که اقای عابدینی دوباره من را به داماش آورد جر داماش خیلی خوب و دوست داشتنی بود و هواداران هم ما را حمایت می کردند. تیلار-در این فصل داماش چطور کار کرد؟ در نیم فصل اول امسال بازی به بازی فرق داشت بازی با تیم های قوی شرایط خاص خودش را دارد وسخت است البته مشکلات مالی اول فصل هم روی تیم داماش فشار وارد می کرد که با تلاش شخص آقای عابدینی حل شد و تیم داماش هفته به هفته بهتر نتیجه گرفت تیلار - محل زندگی شما کجاست؟ من در رشت زندگی می کنم ولی اکثر اوقات در تالش هستم و در کنار خانواده همسرم از طبیعت زیبای تالش لذت می برم اسب هونی ، گیسوم و هر نقطه از مناظر زیبای جنگل و دریای تالش زیبایی خاص دارد واقعا از مناظر زیبای تالش لذت می برم تیلار - چه اتفاقی افتاد که شما در تالش ازدواج کردید ؟ یکی از دوستان من به اسم بختیاری که در تالش ازدواج کرده بود از دوستان صمصمی من بود که الان باجناق اقای محسن بختیاری هستم برای عروسی محسن خان دعوت بودم که به تالش امدم و با خانواده اقای بسیار خوب و خونگرم بودند در گیلک محله اسالم زندگی می کنند این اشنایی ساده سبب خیر شد و من 5 سال پیش با یک تالشی از منطقه اسالم ازدواج کردم و در حال حاضر یک پسر چهار ماهه هم دارم اسم پسرم راستین رحیمی است دوست دارم روزی فوتبالیست شود . تیلار - با کدام بازیکنان مطرح فوتبال دوستی نزدیک دارید ؟ در تیم داماش با محمد مختاری و علی نظیف کار خیلی صمیمی هستم با اکثر بازیکنان لیگ برتری ازتباط خوب دارم من سعی می کنم دوستان جدید در عرصه فوتبال داشته باشم . تیلار - با فوتبال تالش چه اشنایی دارید ؟ چوکای تالش را دوست دارم تیم چوکا همیشه در قلب و خاطرات ما شمالی ها است البته تجربه بازی در مقابل چوکا را نداشتم در گذشته در مقابل جوانان چوکا بازی کرده بودم همیشه دوست داشتم در قلعه عقابها در مقابل چوکا بازی کنم و یا افتخار این را داشته باشم روزی پیراهن چوکا را بر تن کنم باور کنید اگر روزی چوکا در لیگ برتر ایران حضور داشته باشد ارزوی بازی در این تیم را دارم تیلار - چوکای تالش در بین اهالی فوتبال محبوب است؟ مردمی بودن چوکا و هواداران زیاد چوکا در خطه شمال ایران زبانزد خاص و عام است البته در گذشته فوتبال زیاد به پول وابسته نبود و راز ماندگاری چوکا در ذهن اهالی فوتبال عشق و علاقه واقعی و گذشته درخشان این تیم است . تیلار - آیا می شود قلعه عقابها را دوباره ساخت ؟ این بستگی به این دارد که مسئولین همت کنند و نماد فوتبال تالش یعنی چوکا را حمایت کنند البته مسایل مالی در فوتبال امروز شرط اساسی است و با تلاش می شود قلعه عقابها را دوباره ساخت و چوکا را به روزهای اوج خود رساند . تیلار -آقای ابوذر رحیمی چرا شما به تیم چوکا این قدر علاقه نشان می دهید ؟ من در این چند سال در تالش در کنار خانواده همسرم علاقه مردم تالش را به تیم چوکا حس کرده ام اکثر مردم در تمام مهمانی ها و مراسم ها از چوکا حرف می زنند و این نشان می دهد با این که چوکا تیم ندارد همیشه در قلب مردم تالش زنده است ومن هم بعنوان کسی که در این خانواده زندگی می کنم به چوکا عشق می ورزم تیلار - آینده فوتبالی شما چگونه خواهد بود ؟ در مورد آینده پیشنهادهای زیادی در نیم فصل داشتم ولی فعلا تا اخر فصل در داماش ماندگار هستم و جدا نمی شوم البته به پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران فکر می کنم و دوست دارم در جام جهانی برزیل بازی کنم تیلار - بازی گذشته داماش در مقابل ذوب آهن طوفانی بودید ؟ ما به پیروزی بر ذوب اهن ایمان داشتیم ولی هیچ کس زدن پنج گل به ذوب اهن را پیش بینی نمی کرد ما به این پیروزی نیاز داشتیم البته با این پیروزی سوتفاهم استعفای عابدینی را هم خیتم به خیر کردیم عابدینی برای داماش مانند یک پدر است تیلار - بهترین خاطره فوتبالی شما کدام بازی بود ؟ چند سال قبل در بازی شموشک و داماش که در ان سالها با نام پگاه گیلان در لیگ برتر بازی می کرد یکی از ما دو تیم در صورت باخت سقوط می کرد در ان بازی من گل زدم و شموشک ماندو پگاه سقوط کرد البته خط خوردن از لیست تیم ملی در زمان قطبی بدترین خاطره من بود . تیلار - ایا در فوتبال امروز ایران فساد و رشوه وجود دارد ؟ این بحث وجود دارد و در این مقوله ما فوتبالی ها مقصر اول هستیم چرا که غیر فوتبالی ها در فوتبال ایران برای خودشان جا باز کرده اند و الودگی فوتبال ریشه در حضور غیرفوتبالی در فوتبال دارد . تیلار - چه کسانی در راه فوتبال به شما کمک کرده اند ؟ پدر و مادرم زحمات زیادی در این راه کشیده اند مربیان بزرگی که به من کمک کردند باید اعتراف کنم ناصر ابراهیمی به من اعتماد کرد و من دست ایشان را می بوسم البته همسرم هم در این چند سال مشکلات زیادی را تحمل کرده است که مدیون او هستم زندگی با یک بازیکن فوتبال سختی های خاص خودش را دارد که ایشان واقعا در این راه من را حمایت کرده است . تیلار - افشین ناظمی رابطه خوبی با شما دارد ؟ افشین ناظمی مربی جوان و خوبی است که با تمام بازیکنان ارتباط عاطفی خوبی برقرار می کند و چون خودش بازیکن بوده در تیم داماش جو صمیمی خوبی را ایجاد کرده وهمه بازیکنان او را دوست دارند . تیلار - چرا به پرسپولیس در تهران باختید ؟ روز خوب داماش نبود و پرسپولیس خوب یود و اگر گل افساید پرسپولیس نبود شاید نتیجه این نبود ولی گل اول تیم ما را از هم پاشید و ما در مقابل پرسپولیس خوب بازی نکردیم . تیلار - کدام بازیکنان فوتبال تالش را می شناسید ؟ در مقابل نیما دلاوری در انزلی بازی کرده ام مهران جعفری را می شناسم نیما دلاوری بازیکن اینده دار ملوان است با میثم مهاجر برخورد نزدیک داشتماست با میثم مهاجر برخورد نزدیک داشتم اما متاسفانه در تالش تیم فوتبال نیست که این بازیکنان مستعد در یک تیم مطرح در تالش بازی کنند . تیلار - دوست دارید روزی مربی شوید ؟ علاقه ای به مربی گری ندارم و تا چند سال اینده دوست دارم در عرصه فوتبال اول ایران بازی کنم. تیلار - قرمز هستید یا ابی ؟ من طرفدار داماش هستم ولی در دوران نوجوانانی طرفدار استقلال بودم البته همسر بنده طرفدار پرسپولیس است . تیلار - همسر شما چه برخوردی با فوتبال دارد ؟ ایشان همیشه نگران است که در بازی ها مصدوم نشوم و اولین کسی که پس از بازی با من تماس می گیرد همسر بنده است ایشان در بدترین شرایط به داد من رسیده است و حامی من بوده است البته برادر خانم های من بازی های من را در استادیوم عضدی تماشا می کنند . تیلار - بازی ملی هم داشتید؟ من در دوران آقای قطبی قرار بود که با تیم ملی نیجریه بازی دوستانه داشته باشیم که تیم ملی نیجریه به ایران نیامد و بازی به هم خورد در ترکیب تیم ملی پولادی – پژمان نوری – بیک زاده در پست من بازی می کنند و خیلی دوست دارم در لیست کی روش باشم و برای تیم ملی و رسیدن به ان تلاش می کنم . تیلار - آیا در گیلان دوست دارید درملوان هم بازی کنید ؟ ملوان هم تیم محبوب گیلان است و من برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم ولی هیچ وقت دوست ندارم در ملوان بازی کنم و در گیلان فقط در داماش بازی می کنم تیلار -حرف آخر و حرف دل شما چیست ؟ با این آمادگی دوست دارم 4 سال دیگر بازی کنم و دوست دارم در لیگ برتر با پیراهن چوکای تالش از فوتبال خداحافظی کنم هواداران فوتبال گیلان و داماش در دنیا بهترین هستند و از تمام مردم تالش که هر کجا در برخورد با من را مورد محبت قرار میدهند تشکر ویژه دارم و ارزو دارم که فوتبال ایران در جام جهانی برزیل موفقیت داشته باشد و دعوت به اردوی تیم ملی یکی از ارزوهای اینده فوتبال من است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 23,535
  • بازدید کلی : 304,650
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما