loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 522 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

بهمن محمدیاری:  امروز یکی از زیباترین روزهای ورزشی در تالش بودو در طول سالهای زیادی که در ورزش بودم واقعا امروز را خیلی زیبا دیدم و دلیلش این بود که هم هوا خوب بود و هم تماشاگران هر 4 تا سکو را پر کرده بودند هم اطراف زمینرا پر کرده بودند ، احساسی که  من داشتم این بود که همه ی کسانی که در امروز حضور داشتند از ته دل همه ی آنها پیروز ی و برد چوکا را می خواستند و این برای من مهم بود که همه دلشان با تیم باشد و من این احساس را دیدم . من به همه ی شما خسته نباشید می گویم . واقعا بازی ها سخت شده . در بازی امروز یک لحظه بازی آرام نگرفت توپ یا روی دروازه ی ما بود یا روی دروازه ی حریف ، یک نکته ی خوبی که هست بچه های ما به حریف فرصت صددرصد گل را  ندادند . برای همه ی شما عزیزان در بازی های مهم آینده آرزوی موفقیت دارم. همچنین آقای یاری در پایان صحبت هایشان از جعفر جمیل زننده ی تک گل چوکا به نمایندگی از بازیکنان تشکر کرد و پاداشی به عنوان یادبود به این بازیکن داد.

 

     

 

img_۲۰۱۴۰۴۱۲_۱۸۰۳۳۱.jpg

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 23,523
  • بازدید کلی : 304,638
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما