loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 602 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (5)

لطفا خودتان را معرفی نمایید

سامان نورمحمدی هستم اهل شاندرمن اصل تالش هستم ۲۴ ساله سه سال پیش در چوکا بازی میکردم و این تیم را به دسته دوم آوردیم اما بعد به تیم ملوان پیوستم و بعد باز هم به چوکا امدم .بعد به گاز جم رفتم و حالا هم در چوکا هستم.

photo1274.jpg

    


از بازی امروز چوکا بگید؟.

ما این همه تمرینات خوبی داشتیم.از زمانی که آقای رسول زاده آمده اند تیم را متحول کرده اند. نظم خاصی به تیم داده از کانون هوادارن و افشین حیدرنژاد تشکر ویژه ای دارم که واقعا سنگ تمام گذاشتند.این تماشاگران واقعا بی نظیر هستند اگه بگم 100 که 150 هستند به عشق این تماشاگران ورسول زاده  و حاج بهمن محمدیاری که واقعا حمایت میکنند شک نکنید تیم رو بالا میاریم.

در آخر از گلیهایی که زدید بگید مخصوصا گل آخر؟

همه بچه ها زحمت کشیدند و هادی صادقلو پاس داد و من تمام کردم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farid_taleshboys در تاریخ 1392/09/25 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

درود بر غیرت شما بازیکنان چوکا مقدس.سامان برا سالاریش...نمیری یاله تالش

این نظر توسط taleshi در تاریخ 1392/09/24 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

برد شيرين چوکا رو به همه مردم عزيز تالش و هواداران متعصب چوکا تبريک ميگم!فقط از مردم خواهش دارم براى بازيهاى بعد ورزشگاه رو پر کنن.نميدونم چرا اين فصل از بازيهاى چوکا استقبال خوبى نميشه؟!
زنده باد تالش و چوکا

این نظر توسط وحید فرهادی در تاریخ 1392/09/24 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

بازی با رهپویان ورزشگاه رو پر میکنیمشکلک

این نظر توسط وحید فرهادی در تاریخ 1392/09/24 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

آفرین بر سامان گل گلاب

این نظر توسط پ در تاریخ 1392/09/24 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

اشتی دست درد نکره سامان برا. هنی گل بژن برای چمه مقدسه تیم *^* سر برز بی شکلک






کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 1,015
  • بازدید سال : 23,586
  • بازدید کلی : 304,701
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما