loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 124 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

چهارشنبه 10 دی ماه


رهپویان رضوانشهر  0  -  0 چوکای تالش


شهید کریمی جویبار 3  -  1  شهرداری لنگرود


ایرانداد تهران  2  -  1  عمارت گرگان


دریای بابل  0  - 3 شهدای ساری


مقاومت تهران 2  -  1  محیا محراب سواد کوه


امیدحسن آباد 3_1  شهرداری فومن

مرحله دوم لیگ سه فوتبال کشور(الف)

تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز

شهدای ساری 1 1 0 0 3 0 3 3

شهید کریمی جویبار 1 1 0 0 3 1 2 3

مقاومت تهران 1 1 0 0 2 1 1 3

ایرانداد تهران 1 1 0 0 2 1 1 3

چوکای تالش 1 0 1 0 0 0 0 1

رهپویان رضوانشهر 1 0 1 0 0 0 0 1

امید حسن آباد 0 0 0 0 0 0 0 0

شهرداری فومن 0 0 0 0 0 0 0 0

محیا محراب سواد کوه 1 0 0 1 1 2 -1 0

عمارت گرگان 1 0 0 1 1 2 -1 0

شهرداری لنگرود 1 0 0 1 1 3 -2 0

دریای بابل 1 0 0 1 0 3 -3 0






میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 186 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته اول دسته سوم کشور در در وزرشگاه معلم رضوانشهر به تساوی رسید. این بازی که در حضور هواداران پرشور تیم چوکای تالش برگزار شد با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. تیم چوکای تالش در زمین ناهموار رضوانشهر بازی متعادلی را انجام داد و بیشتر توپ در میانه میدان در حال چرخش بود. این بازی که به دربی تالشی ها معروف بود به دلیل اینکه بازی اول این مرحله بود چندان دلچسب و زیبا نبود و دو تیم میانه میدان را به تسلط خود در اورده بودند . اما مهمترین اتفاق بازی زمانی اتفاق افتاد که داور یک پنالتی در دقیقه93 به نفع تیم چوکا میتوانست بگیرد که به راحتی از صحنه عبور کرد. وقتی سعید حضرتی در محوطه جریمه از بازیکن حریف عبور کرد با تکل از پشت مدافع سرنگون شد اما داور ان را پنالتی تشخیص نداد و باعث اعتراض امیر میرزاییان و نیمکت تیم چوکا شد . به اذعان کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند این پنالتی واضح بود و باید به نفع چوکا گرفته می شد. با این حال بازی با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا چوکا یک امتیاز ارزشمند بیرون از خانه کسب نماید .

 

اسامی بازیکنان چوکای تالش

 

مصطفی زینالی، صائب فرجی،محمد رضاعدالتخواه، بهنام نصیری ،محمد کریمی،فرهاد رحیمیان،رضاشیخی،سعید حضرتی،یزدان سلطانیان(جمیل نصیری) سعید یعقوب نیا(امید قنبر نژاد )،سلمان میرطالبی. امید قنبر نژاد (ارمین طولی)

 

 

 

اسامی بازیکنان رهپویان رضوانشهر

 

حامد راست روان، مرتضی دهباش پور،داود سیابی، امین معاف،کنعان طاهر نژاد،صابر احمدی پور،حسین آفرین زاده،محسن رحیمی مقدم،مجید منتها،میثم میر پسندیده،امین انصاری،

 

 

از نکات قابل توجه بازی حضور الماسخانه رییس هیات فوتبال و فرزاد حمیدی دبیر این هیات بود . همچنین صدا و سیمای مرکز گیلان از این بازی تصویر برداری کرد که روز جمعه از شبکه باران پخش خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 642 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)
ابراهیم بادپا، مصطفی زینعلی، محسن مصطفی پور، صائب فرجی، بهنام نصیری ،رضا شیخی، آرمین طولی، سعید یعقوب نیا، امید شیربان،رضا بهرام پور،محمد کریمی، ساسان حضرتی، محمد رضا عدالت پناه، فرهاد رحیمیان، یزدان سلطانیان، امید قنبر زاده،جمیل نصیری، سلمان تاجدار،سجاد رهنما، مصطفی کریمی،مهدی یاقوتی،کیوان یعقوبی، یاشار اسد نژاد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 128 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

بخش هایی از گفتگوی ما با امیر میرزاییان که برای شما هواداران عزیز مهیا کرده ایم .


ما تقریبا 2 ماه بدنسازی که شروع کردیم ولی تمام تیم در بدنسازی شرکت نکردند ولی 70 درصد  بازیکنان را ما در برنامه بدنسازی داشتیم ، 30 درصد بازیکنان رفته رفته به ما اضافه شدند شرکت کردند بازیکنانی بودند که رفته رفته ازتیم های دیگر به ما اضافه شدند و ماسعی می کردیم که هم بدنسازی و هم آمادگی جسمانی را بالا ببریم و هم بازیهای دوستانه ، هم تیم شناخت پیدا کنیم و هم بازیکنانی که می خواهیم درتیم انتخاب کنیم باوسواس بیشتری روی آنها کار می کردیم یعنی در بعضی از مسابقه هایی که بنابر دلایلی انجام دادیم و شاید هم بی موقع بود ولی بخاطر اینکه اشتباه نکنیم در شناخت بازیکنان برای جذب آنها این بازی تدارکاتی مانند نفت واستقلال را ترتیب دادیم بخاطر اینکه ما زمان داشتیم و می خواستیم بازیکنانی بگیریم که درشرایط تمرین باشند ، نه بازیکن را می شود محک زد و نه شرایط تیمی  را درک بکنیم برای همین رفتیم به مسابقات و بعضی از مسابقات هم بخاطر شناخت بازیکنان بود اهداف بازی اول شناخت بازیکنان بود بعد شناخت تیم و نقاط قوت و ضعف که بدانیم در کدام قسمت باید بازیکن بگیریم در مسابقات است و اشکالاتمان در تمرین مشخص نمی شود سعی میکردیم در برنامه مسابقات این کار را انجام دهیم. برای همین زمان زمان مناسبی بود.

رهپویان یکی از مدعیان صعود به به دسته دوم است هم برای  کادر فنی و هم بازیکنانش احترام خاصی قائلیم تیمی که مانند ما زود شروع کرده و بازیکنان خوبی دارد به این تیم نگاهی به عنوان تیم رقیب نداریم در مسابقه دیدمان نگاه دوستانه است امیدوارم که برنده ی این مسابقه مردم باشند ، تماشاگران دوتیم انشاله الگوی خوبی برای تیم های گیلانی و مازندرانی باشند . تماشاگرانی که در این بازی هستند به کیفیت  بازی کمک میکنند و خوشحالم که بازیکنان با فرهنگی درتیم چوکا هستند و این همدلی که در چوکا به وجود آمده یکی از عوامل موفقیت تیم است. تیم رهپویان هم بازی آنهارا دیده ام وآنها هم بازی ما را دیده اند این باعث می شود بازی خوبی شود. 

امسال بازی های ما از مسابقات پارسال سخت تر است تیم های گیلانی ، تهرانی و مازندرانی می توانند مدعی صعود باشند احتمال زیاد بازی ها به بازی آخر کشیده می شود  سعی می کنیم  برنامه ریزی هایی انجام دهیم که این اتفاق نیفتد  نام خود چوکا مدعی است . چوکا یکی از تیم های مدعی صعود است.



به عنوان سرمربی نه بلکه به عنوان سرباز،  تیم ما به عنوان یک سرباز است و یک هدف را دنبال می کنیم و از مردم تقاضای عاجزانه دارم رفتار و شان فوتبال حفظ شود و برای شهرهای دیگر یک الگو شوند و این هم لیاقت انهاست.هواداران تیم خودشان را تشویق و با تیم های دیگر کاری نداشته باشندو به تیم حریف احترام بگذارند و زمانی که تیم احتیاج به حامی داردوارد کارشوند و حامی 12 ما باشند. ما دوماه است که تمرین میکنیم و آقای محمدیاری نقش مهمی در باشگاه دارند و حق و حقوق بازیکنان را پرداخت میکنند و شاید کمتر باشگاهی باشد که تمام و کمال حق و حقوق بازیکنان خود را پرداخت کرده باشدو تمام توان خویش را در اختیار تیم گذاشته استو از ایشان تشکر و قدر دانی میکنم و همچنین از تمام کسانی که در کنار تیم هستند تشکر میکنیم که تلاش میکنند ما در ارامش کار خویش را انجام دهیم .

سایت چوکا برای سایر تیم ها الگو شده است و وقتی که سایت شما را خیلی از دوستان دیدند دنبال این مسیر که برای تیم خود سایت تشکیل دهند رفتند .خبرنگاران سایت چوکا خیلی زحمت می کشند و به نوبه خودم تشکر میکنم کاری که از دست ما بر می آید برای سایت انجام می دهیم و از همه مهمتر کسانی که قلم می زنند انسانهای تحصیل کرده ای هستند و لازم است به یک نکته اشاره کنم که علم جزئی از ورزش است و فوتبال علم نیست و علم جزئی از فوتبال است و علم جزئی از کار روزمره ماست و شما یکی از جوانان عاشق و تحصیل کرده ای هستید و این به مجموعه چوکا کمک می کند . در این چهل و چهار سالی که از خدا عمر گرفته ام  تیم چوکا را تنها تیمی دیدم که مجموعه خوبی دارد و از حاج بهمن محمدیاری و بچه هایی که کمک می کنند قدر دانی میکنم و افتخار میکنم که در کنار

مجموعه و هواداران هستم.


نظر میرزاییان درباره بازی با کادوس


 

 



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 161 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
بعداز مدتها انتظار و خاطره ی تلخ  بازی اخر همگی منتظر حضوری پرقدرت از چوکای تالش بودیم تا خاطره ای شیرین برای همه ی ما رقم بخورد. اینک این زمان رسیده وتنها چند روز به رسیدن این اتفاق خوب باقی مانده. برای اینکه چوکایمان تنها نباشد مانند فصل گذشته  همراه و حامی تیم خود باشیم و در بازی اول چوکا حاضر باشیم تا در بیرون از خانه تنها نباشد، وعده ی ما 10 دی ماه 93 زمین ورزشی معلم رضوانشهر
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 170 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

چوکای تالش _ رهپویان رضوانشهر

چوکایی با کوله باری از تجربه وقدمت و رهپویانی کوله باری از انگیزه وامید

چوکا و رهپویان برای بار سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این بار  برخلاف سال گذشته آن هم درمسابقه ی اول خود. مسابقه ای که در آن میتوانیم شاهد اتحاد و یکپارچگی مردم غیور تالش باشیم و این نام تالش بزرگ است که زیبنده ی این دربی تماشایی خواهد بود.امیدواریم حضوری سبز در این دربی زیبا داشته باشید.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 153 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش روز چهارشنبه در رضوانشهر به مصاف رهپویان این شهر خواهد رفت که به نوعی دربی تالشی ها محسوب میشود. با این حال  چشم و امید تیم 11 نفره چوکا به یار دوازدهم خود یعنی شما تماشاگران است تا با حضور خود در  ورزشگاه  معلم رضوانشهر تیم محبوب خود را تشویق نمایید و نشان دهید تیم چوکا با تماشاگرانش است که زنده است. پس بیاییم با اطلاع رسانی و حضور خود ورزشگاه رضوانشهر را مانند پارسال  به تسخیر خود دربیاوریم تا برنده جدال تالشی ها باشم.



پس وعده ما روز چهارشنبه راس ساعت 14 ورزشگاه معلم رضوانشهر

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 245 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

سامان نورمحمدی صبح امروز قراردادی تا پایان فصل به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود “سامان نورمحمدی شالکه”                                                                      بازیکن اهل ماسال و شاندرمن امروز با عقد قرارداد رسمی به                                                                             سپیدرود پیوست، نورمحمدی که توانایی بازی در خط هافبک را داراست                                                               نیم فصل نخست در خونه به خونه بابل بازی کرده است.

وی سابقه بازی در تیم های ملوان، چوکا، گاز جم بوشهر، شهرداری لنگرود                                                      و خونه به خونه بابل را در کارنامه دارد.

سامان نورمحمدی با شماره ۱۷ برای سپیدرود به میدان خواهد رفت.


ارتش سرخ گیلان با دو بازیکن بومی تقویت شد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 237 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)
  منبع » مریان خبر

 

 

غفورجهانی و عده ای از بازاریان انزلی در ابتدای دهه هفتاد وقتی چوکای انزلی را تشکیل دادند فکر نمی کردند سالها بعد چوکا به یکی از تاریخسازان فوتبال گیلان تبدیل شود.

 پس از آنکه چوکای انزلی با تلاش مسولین وقت به چوکای تالش تعییر نام داد چوکا در فوتبال ایران برای خود نام آوازه ای پیدا کرد. اوج چوکا در زمان خیلی دور با بازی نوستالژیک چوکا - پرسپولیس بود که علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، رضا شاهرودی، افشین پیروانی، مهدی هاشمی نسب، عبدی و حامد کاویانپور در قلعه عقابها با سه گلی که دریافت کردند، زانو زدند و با چشمان گریان تالش را ترک کردند.

 

 

هرچند این هیاهوی حداقلی برای فوتبال تالش هیچ بود چرا که هیچ بازیکنی بومی تالشی از چوکا به تیم ملی نرسید اما غریبه ها خوردند و بردند و این بازی برای فوتبال تالش با نتیجه صفر-صفر در دهه های هفتاد و هشتاد تمام شد.

 

 

 

 

حالا چوکا و رهپویان خیلی نزدیک شده؛ چوکا با گذشته طلایی در مقابل رهپویان تیمی نوپا که به سرعت رشد کرده .

هرچند چوکا و رهپویان و تمام تیم های فوتبال تالشی سرمایه های منطقه هستند، امیدواریم ناکامی سال گذشته برای چوکا و رهپویان تکرار نشود و شهرآورد تالشی ها مقدمه صعود فوتبال در این دیار باشد که هواداران عشق فوتبال تشنه بازی چوکا نه در لیگ دسته سه بلکه لیگ برتر هستند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 134 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

هواداران فهیم و ورزشدوست تیم چوکای تالش که همیشه یار و یاور تیم خود بوده اند باردیگر از تیم خود حمایت کنند و با مراجعه به سایت مریان خبر به گزینه ی چوکای تالش رای بدهند .

هم اکنون در این نظر سنجی تیم چوکای تالش با رای بیشتری نسبت به بقیه تیم ها تیم محبوب تالشان است.



شروع راي گيري :  1393-10-01 22:34:07
پايان راي گيري :  1393-11-02 22:34:08
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 162 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه هفته اول تا چهارم از مرحله دوم لیگ دسته سوم را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه هفته اول تا چهارم از مرحله دوم لیگ دسته سوم را به شرح زیر اعلام کرد:



هفته اول چهارشنبه 10 دی ماه


رهپویان رضوانشهر- چوکای تالش

شهید کریمی جویبار- شهرداری لنگرود
ایرانداد تهران- عمارت گرگان
دریای بابل-شهدای ساری
مقاومت تهران- محیا محراب سواد کوه

پنجشنبه 11 دی ماه 
امید حسن آباد- شهرداری فومن



هفته دوم چهارشنبه 17 دی ماه


رهپویان رضوانشهر- امید حسن آباد

شهرداری لنگرود- شهرداری فومن
چوکای تالش- ایرانداد تهران
شهدای ساری- شهدای کریمی جویبار
عمارت گرگان- مقاومت تهران
محیا محراب سواد کوه- دریای بابل



هفته سوم سه شنبه 23 دی ماه


امید حسن آباد – شهرداری لنگرود
ایرانداد تهران- رهپویان رضوانشهر
شهرداری فومن- شهدای ساری
مقاومت تهران- چوکای تالش
شهید کریمی جویبار- محیا محراب سواد کوه
دریای بابل- عمارت گرگان



هفته چهارم سه شنبه 30 دی ماه


ایرانداد تهران – امید حسن آباد
شهرداری ساری- شهرداری لنگرود
رهپویان رضوانشهر- مقاومت تهران
محیا محراب سوادکوه-شهرداری فومن
چوکای تالش- دریای بابل
عمارت گرگان- شهید کریمی جویبار


این دیدارها ساعت 14 آغاز می شود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 136 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)
در حالی که قرار بود بازی دو تیم چوکای تالش و رهپویان رضوانشهر در هفته اول روز دوشنبه 8 دی در رضوانشهر برگزار گردد بنا بر اعلام سازمان لیگ این بازی به روز چهارشنبه 10 دی در ورزشگاه معلم رضوانشهر موکول شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 719 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

                               مسابقه ی انجام شده                                                                                       هفته اول                                                    

     0 - 0      

        

           مسابقه ی پیش رو  (هفته دوم)                                                                                            _ ایرانداد تهران                                                                                                     چهارشنبه 17 دی ساعت 14 ورزشگاه پوریای ولی                                                                                 

 

                                                                                                                                                                                 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 526 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

با توجه به ارایه و طراحی چند آرم و لوگوی گذشته ی تیم چوکای تالش بعد از طراحی ها و تغییراتی که انجام شدو با تایید مسئولین باشگاه چوکای تالش این آرم طراحی ورونمایی گردید. درمورد تاریخ تاسیس باشگاه و فعالیت تیم فوتبال چوکای تالش تردید و شبه وجود دارد.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 141 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)
به گفته ی یکی از مسئولین و پیشکسوتان عرصه ی فوتبال شهرست تاسیس تاریخ انتقال تیم چوکای تالش از انزلی به تالش سال 1374 یا 75 همزمان با دوره ی نمایندگی مجتبی عرفانی بوده  و به احتمال فراوان همین تاریخ ، تاریخ تاسیس تیم فوتبال چوکای تالش است. بازهم منتظر خبرهای موثق و کاملتر از سوی ما باشید.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 126 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

تیم های چوکا تالش و کادوس ماسال در ورزشگاه شهید محبی ماسال و در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت .
شرح گل ها :
در دقیقه 23 بازی ارسال زیبای میثم احمدی هافبک کادوس، مدافع چوکا به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد .

در دقیقه 60 بازی علیرضا علی نیا سانتر خطرناک سعید یعقوب نیا را که به تیرک دروازه برخورد کرده بود ، توانست پس از  برگشت توپ، آن را به تور دروازه کادوس بچسباند .

در دقیقه 71 حسن نظری از اشتباه دفاع چوکا نهایت استفاده را کرد و با دریبل گلر چوکا توانست گل دوم کادوس را به ثمر برساند .

در دقیقه 83 رضا شیخی مهاجم چوکا با تیزهوشی خود یک پنالتی از مدافعان کادوس گرفت که سعید یعقوب نیا بازیکن ماسالی چوکا این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسد.منبع: از سایت ماسال فردا MasaleFarda.ir

 چوکا- کادوس

منبع:ماسال فردا

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 207 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

برنامه بازی های چوکای تالش تا هفته 11


 هفته 1

 رهپویان رضوانشهر  _ چوکای تالش     زمین ورزشی ممعلم رضوانشهر

 هفته دوم

 چوکای تالش _ آبدانان ( ایرانیان) تهران   ورزشگاه پوریای ولی

 هفته سوم

مقاومت تهران  _  چوکای تالش  میزبان تهران 

 هفته چهارم

 چوکای تالش  _ دریای بابل   ورزشگاه پوریای ولی تالش 

هفته پنجم 

 اهورا کرمان _ چوکای تالش   میزبان کرمان

هفته ششم 

چوکای تالش _ شهرداری فومن  ورزشگاه پوریای تالش

 هفته هفتم 

شهرداری لنگرود _ چوکای تالش   میزبان لنگرود 

 هفته هشتم 

چوکای تالش _ شهدای ساری ورزشگاه پوریای ولی تالش

 هفته نهم 

محراب سوادکوه _ چوکای تالش   میزبان سواد کوه

 هفته دهم 

چوکای تالش  _ عمارت گرگان  ورزشگاه پوریای ولی 

هفته یازدهم 

امید حسن آباد _ چوکای تالش میزبان  امید حسن آباد تهران

تعداد صفحات : 16

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 23,422
  • بازدید کلی : 304,537
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما