loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 130 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

بخش هایی از گفتگوی ما با امیر میرزاییان که برای شما هواداران عزیز مهیا کرده ایم .


ما تقریبا 2 ماه بدنسازی که شروع کردیم ولی تمام تیم در بدنسازی شرکت نکردند ولی 70 درصد  بازیکنان را ما در برنامه بدنسازی داشتیم ، 30 درصد بازیکنان رفته رفته به ما اضافه شدند شرکت کردند بازیکنانی بودند که رفته رفته ازتیم های دیگر به ما اضافه شدند و ماسعی می کردیم که هم بدنسازی و هم آمادگی جسمانی را بالا ببریم و هم بازیهای دوستانه ، هم تیم شناخت پیدا کنیم و هم بازیکنانی که می خواهیم درتیم انتخاب کنیم باوسواس بیشتری روی آنها کار می کردیم یعنی در بعضی از مسابقه هایی که بنابر دلایلی انجام دادیم و شاید هم بی موقع بود ولی بخاطر اینکه اشتباه نکنیم در شناخت بازیکنان برای جذب آنها این بازی تدارکاتی مانند نفت واستقلال را ترتیب دادیم بخاطر اینکه ما زمان داشتیم و می خواستیم بازیکنانی بگیریم که درشرایط تمرین باشند ، نه بازیکن را می شود محک زد و نه شرایط تیمی  را درک بکنیم برای همین رفتیم به مسابقات و بعضی از مسابقات هم بخاطر شناخت بازیکنان بود اهداف بازی اول شناخت بازیکنان بود بعد شناخت تیم و نقاط قوت و ضعف که بدانیم در کدام قسمت باید بازیکن بگیریم در مسابقات است و اشکالاتمان در تمرین مشخص نمی شود سعی میکردیم در برنامه مسابقات این کار را انجام دهیم. برای همین زمان زمان مناسبی بود.

رهپویان یکی از مدعیان صعود به به دسته دوم است هم برای  کادر فنی و هم بازیکنانش احترام خاصی قائلیم تیمی که مانند ما زود شروع کرده و بازیکنان خوبی دارد به این تیم نگاهی به عنوان تیم رقیب نداریم در مسابقه دیدمان نگاه دوستانه است امیدوارم که برنده ی این مسابقه مردم باشند ، تماشاگران دوتیم انشاله الگوی خوبی برای تیم های گیلانی و مازندرانی باشند . تماشاگرانی که در این بازی هستند به کیفیت  بازی کمک میکنند و خوشحالم که بازیکنان با فرهنگی درتیم چوکا هستند و این همدلی که در چوکا به وجود آمده یکی از عوامل موفقیت تیم است. تیم رهپویان هم بازی آنهارا دیده ام وآنها هم بازی ما را دیده اند این باعث می شود بازی خوبی شود. 

امسال بازی های ما از مسابقات پارسال سخت تر است تیم های گیلانی ، تهرانی و مازندرانی می توانند مدعی صعود باشند احتمال زیاد بازی ها به بازی آخر کشیده می شود  سعی می کنیم  برنامه ریزی هایی انجام دهیم که این اتفاق نیفتد  نام خود چوکا مدعی است . چوکا یکی از تیم های مدعی صعود است.



به عنوان سرمربی نه بلکه به عنوان سرباز،  تیم ما به عنوان یک سرباز است و یک هدف را دنبال می کنیم و از مردم تقاضای عاجزانه دارم رفتار و شان فوتبال حفظ شود و برای شهرهای دیگر یک الگو شوند و این هم لیاقت انهاست.هواداران تیم خودشان را تشویق و با تیم های دیگر کاری نداشته باشندو به تیم حریف احترام بگذارند و زمانی که تیم احتیاج به حامی داردوارد کارشوند و حامی 12 ما باشند. ما دوماه است که تمرین میکنیم و آقای محمدیاری نقش مهمی در باشگاه دارند و حق و حقوق بازیکنان را پرداخت میکنند و شاید کمتر باشگاهی باشد که تمام و کمال حق و حقوق بازیکنان خود را پرداخت کرده باشدو تمام توان خویش را در اختیار تیم گذاشته استو از ایشان تشکر و قدر دانی میکنم و همچنین از تمام کسانی که در کنار تیم هستند تشکر میکنیم که تلاش میکنند ما در ارامش کار خویش را انجام دهیم .

سایت چوکا برای سایر تیم ها الگو شده است و وقتی که سایت شما را خیلی از دوستان دیدند دنبال این مسیر که برای تیم خود سایت تشکیل دهند رفتند .خبرنگاران سایت چوکا خیلی زحمت می کشند و به نوبه خودم تشکر میکنم کاری که از دست ما بر می آید برای سایت انجام می دهیم و از همه مهمتر کسانی که قلم می زنند انسانهای تحصیل کرده ای هستند و لازم است به یک نکته اشاره کنم که علم جزئی از ورزش است و فوتبال علم نیست و علم جزئی از فوتبال است و علم جزئی از کار روزمره ماست و شما یکی از جوانان عاشق و تحصیل کرده ای هستید و این به مجموعه چوکا کمک می کند . در این چهل و چهار سالی که از خدا عمر گرفته ام  تیم چوکا را تنها تیمی دیدم که مجموعه خوبی دارد و از حاج بهمن محمدیاری و بچه هایی که کمک می کنند قدر دانی میکنم و افتخار میکنم که در کنار

مجموعه و هواداران هستم.


نظر میرزاییان درباره بازی با کادوس


 

 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,961
  • بازدید ماه : 3,990
  • بازدید سال : 26,561
  • بازدید کلی : 307,676
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما