loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 317 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

صحبت های سرمربی تیم درمورد بازی :

 

علیرغم اینکه بازیکن زیادی در این بازی نداشتیم و با اینکه چند تن از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم تیم نشان داد که پتانسیل

این رادارد که از تمام ظرفیت ها و داشته های خود استفاده کند و با وجود بازیکنان جوان هم می تواند مثمر ثمر باشد واین نشان دهنده ی

این است که کار گروهی نه تنها در چوکا بلکه در هر تیم دیگری می تواند جایگزن بازیکن خلاق را بگیرد و مسولیت پذیری هر بازیکن می

تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.اهداف تاکتیکی و برنامه ریزی هایی که کردیم و شروع کردن تمریناتمان در طول عیدو زحمت کشیدن

بازیکنان و از خانه و زندگی گذشتن آنها و پبوستن به تیم باعث بهتر شدن شکل تیم شد.درسال نو وقبل از بازی هم گفتم ما سعیمان این

است که بهتر شویم و ما هنوز فاصله داریم با آن تیم ایده آلی که مدنظرم است و من معتقدم اگر بایکنان زمان بیشتری پیداکنند می توانند در

شرایط سخت تصمیمات بزرگ و درستی بگیرندو عملکرد خوبی داشته باشند. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نه تنها برای نتیجه بلکه

برای مسولیت پذیری و برآورده ساختن اهدافمان که برای اولین بار بعد از آمدن من ۶۰درصد از کارهایی که ازآنها خواسته بودم انجام

دادند.بازیکنانمان بخاطر شرایط در چند پست و پستهای غیر تخصصی بازی می کنند ولی با مسولیت پذیری که دارند کارایی آنها بالاتر می

رود و از همه ی اینها مهمتر خود باوری است که باید بازیکنان به آن برسند ،بچه ها باید تلاش خود را بیشتر کنندتا نتایج خوبی هم خارج

ازخانه کسب کنند.وی همچنین درمورد سیستم چرخشی و تغییر سیستم در بازی با استقلال اشاره کرد: رضا بهرامپور را بعد از زدن گل به

وسط زمین آوردیم تا کارهای فیزیکی را انجام دهد ما با سیستم تبدیلی و با جابجایی بازیکنان داخل زمین می توانیم تغییرات داشته باشیم

مانند بازی شطرنج جابجایی بازیکنان در زمانهای مختلف بازی ، از خدا متشکرم که  مارایاری میکند.بازی با امید حسن آباد که پارسال در

آن تیم کارکرده ام ، از بیشتر بازیکنان شناخت دارم و تنها تیمی که شناخت کافی از آن دارم و بدنه و اسکلتی که من پارسال ایجاد کردم ۶۰

-۷۰درصد آن درحال بازی در آن تیم هستند و از ضعف و قوت تیم باخبر هستم.اما برای اینکه ما چگونه مشکل ساز بشویم بستگی

به طراحی تمرین و اجرای آن توسط بازیکنان در بازی وعملکرد آنها دارد که درهمان روز بازی به نحو احسن کارشان را انجام دهند و ما

امیدواریم با توجه به بازی و آشنایی که داریم بتوانیم امتیاز خوبی از حسن آباد بگیریم با این بردی که کسب کردیم توانستیم اختلاف خود

را با صدر جدول کاهش بدیم و با دو برد دیگر خود را برای صعود آماده خواهیم کرد ما هنوز امیدوار هستیم و من از خداوند واقعا ممنونم ،

بی شک  این لطف  وعنایت خداوند  است که مارا یاری میکند.

صحبت های امیر میرزاییان بعد از بازی :

 

ازهمه ی هوادارانی  که آمده بودندو حمایت کردند ازهمه ی آنها ممنونم و ازهمه ی دوستان و تماشاگران که در این هوای سرد تیم را تشویق

کردند تشکر می کنم، ارزش این کار آنها را نمی توان توصیف کرد، از تمام بازیکنان ممنونم و نشان دادند که با دست خالی هم میتوان همه

کار کرد.بچه ها باید به این باور برسند که ما ایرانی هستیم و ایرانی همه ی کار غیر ممکن را ممکن می کند.اگر خود باوری در هر کس

ایجاد شود میتواند کارهای بزرگی انجام دهد.این مجموعه امروز باتلاشهایی که انجام دادتوانست مزد زحمات خود را بگیرد ، از هیت مدیره

،آقای یاری ، اقای زاهدی آقای مجید شاهرخی ، آقای اجودانی و آژگان ممونم.همیشه گفته ام که برد برای شما و تماشاگران  و باخت برای

امیرمیرزاییان.خوشحالم که توانستید ببرید. موضوع این است که انسان چه کاری را می خواهد انجام دهدو به آینده امیدوار باشد و تلاش

خود را بیشتر کند.از این برد خوشحال باشید اما مغرور نشوید. جا برای کار زیاد است و من امیدوار هستم و در این جمع می بینم که این

پتانسیل وجود دارد که چوکا یکی از رده های اول تا سوم را از آن خود کند انشاله با یاری خدا این اتفاق می افتد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,591
  • بازدید ماه : 3,620
  • بازدید سال : 26,191
  • بازدید کلی : 307,306
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما