loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 149 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)
 

 


 

قضاوت داوران بازی را متعادل ندیدم و اگر اعتراضی می کردم،حق قانونی من به عنوان مربی رهپویان بود، سعی می کنم هیچ وقت به داور اعتراض نکنم ، ولی امروز داوری زیاد متعادل نبود هم به ضرر ما صوت زد و هم به ضرر چوکا ، اولین اخطاری که بازیکن چوکا در نیمه اول گرفت .از نظر من به هیچ وجهی اخطار نداشت چون بازیکن توپ را زد.

به امید خدا  برنامه های که داریم ، بازی های بیرون از خانه را  اگر نبردیم با باخت مواجه نشویم. با حضور تماشگران تمامی امتیازهای بازیهای خانگی را از حریفان بگیریم.و هدف ما امسال صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

یک افتخار است برای شهرستان تالش ، چنین تماشگرانی دارد. در لیگ برتر خلیج فارس ایران تیم های سایپا ، استقلال خوزستان و حتی فولاد خوزستان چنین تماشاگرانی ندارند. به نظر من بعد از گهر درود ،تماشگران تالش بی نظیر هستند این یک افخار برای استان گیلان می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,967
  • بازدید ماه : 3,996
  • بازدید سال : 26,567
  • بازدید کلی : 307,682
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما