loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (7)

در ادامه ی رقابتهای این فصل دسته ی سوم از هفته ی هفتم تیم چوکای تالش با تساوی یک بر یک میزبان خود  یعنی شهرداری بهشهر را در خانه ی خود متوقف کرد. تک گل چوکا را رضا اعتمادی در دقایق تلف شده ی نیمه ی دوم به ثمر رساند. چوکا با این تساوی ۱۲ امتیازی شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهشهری در تاریخ 1392/10/25 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

از طرز صحبت هاتون معلومه دیگه..........
شهر کوچه ما خیلی از لحاظ فرهنگ و قدمت برتری داره نسبت به تالش.......
با این شیوه رفتن به لیگ 2 چه ارزشی داره, رستی شما همون هایی بودین که داورو گرفته بودین به باد کتک که نود نشون داد.؟
پاسخ : تو بازی برگشت مشخص میشه.

این نظر توسط farid tavana در تاریخ 1392/10/25 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

آقای بهشری ریکا اگه بخای از این وره بهشر با تاکسی بری اون سرش فک نکنم سر جمع 5 دقیقه طول بکشه اونوقت یکی از بهشر میاد....الله اکبر خندم میگیره بخدا.عددی نیسی بخام جوابتو بدم چون در حد چوکا و تالش بزرگ نیستی.ببین چقد کلفتیم تو شهر شمام واستون شاخ شونه میکشیم حالا بیای انشالا تالش بزرگ جبران میکنیم.و در آخر اگه مردشی سایتی وبلاگی ایمیلی برام بزار تا راجع به فرهنگ غنی تالش و کادوس باهات صحبت کنم.زنده باد مردمان با اصالت کادوس(تالش بزرگ)
پاسخ : خود سایت هیات فوتبال بهشهر

این نظر توسط farzad در تاریخ 1392/10/24 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

آهای بهشهری بهونه گیر وعده ما تالش-پوریای ولی-قلعه عقابها دیدار برگشت ببینم اون موقع هم زبونت درازه یا نه!!!!تو باچه حقی به مردم با قدمت و اصیل تالشی توهین میکنی اونم شهری مثل بهشهر که اندازه یک روستای ما هم نیست اینو بدون من از الان تیمهای صعود کننده رو نام میبرم:هر دو از تالش 1-چوکاتالش 2-رهپویان تالش....حالا برین واسه پلی آف بجنگید تا شاید فرجی شد و تیم و شهر کوچیکی مثل بهشهر که کلا شاید به اندازه 2تا دست تماشاگر نداره بتونه بیاد بالا....زنده باد تالش....زنده باد هوادار....زنده باد چوکا..زنده باد مدیر با تعصب سایت شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پویان هوشمندپور تالش در تاریخ 1392/10/24 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

آقای بهشهری این صحبتهایی که شما می کنید معلومه که واقعا از چوکا می ترسید انشاالله وقتی اومدین تالش 6 تایی شدین حالتون بهتر جا خواهد آمد ما حرفهایمان را در مستطیل سبز می زنیم ببینیم آیا شما همین یک امتیازم می تونید بگیرید

این نظر توسط بهشهری در تاریخ 1392/10/24 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

والا ما به کسی توهین نکردیم,مربیه اخراجیتون که روی سکوها بود و داشت از کنار ما بازیرو نکاه میکرد بعد از گل شروع به جنجال کرد و تماشاگران را تحریک کرد ولی تماشاگرا که از ترفند تیم چوکا باخبر شده بودن خودشون از مربی فاصله گرفتن ولی بدون دلیل تیمو کشیدن بیرون!تا بازیرو از دست بهشهر در بیارن,واقعا این ترفندها فوتبالو از زیبایی در میاره,.به ما تو شهر خودمون توهین کردین وای به حال بازیه برگشت تو تالش!
فک کنم از همین الان 2 سه تا کشته میدیم.در ضمن یه گله بهشهرو آفساید اعلام کردن.
من همیشه یکی از طرفدارای تیم باریشه چوکا بودم ولی الان دیدم نسبت به این تیم عوض شد.

این نظر توسط بهشهری در تاریخ 1392/10/24 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

توی خونه حریف اینقدر فرافکنی و ایجاد حاشیه میکنین,وای به حال شهر خودتون.
حتی یکبار هم حمله نکردین,با این وضع بازی میخواین برین لیگ 2.روی یه ضد حمله و اشتباه بازیکنای بهشهری گل زدین.خدایی هم هست انشاءلله جوابتونو میده.
پاسخ : بهتره شما هم زیاد امیدوار به صعود به لیگ 2 نباشین چونتو زمین خودتون مساوی کردین. ضد حمله هم جزیی از فوتباله . هرتیمی بتونه از موقعیت هاش بهتر استفاده کنه برنده ست. این طرز اظهار نظر درباره ی بازی و ایجاد حاشیه بعد ازبازی فقط بهونه ی کسانیه که از دستشون کاری برنمیاد. هر حرفی داشتین باید توی زمین بازی میزدین. نه بعدش.

این نظر توسط بهشهری در تاریخ 1392/10/24 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

واقعا برا تیمتون متاسفم همیشه با ایجاد حاشیه و فرافکنی نتیجه میگیرین.
کل بازی 11 نفره دفاع کردین.هر 10 دیقه یکبار تیمو به بهانه های مختلف میکشیدن بیرون تا بازی بخوابه.با این شیوه به هیچ جا نمیرسین.لازم به ذکره که به علت سابقه خرابتون داور از ترس کتک خوردن گل سالم مارو آفساید اعلام کرد وگرنه نتیجه 2 بر یک میشد.
پاسخ : جناب بهشهری محترم لطفا از هرگونه توهین و بی حرمتی به حریف مقابل خودداری کنید . حالا چه تیم مقابل ما باشیم یا هر تیم دیگری. خب اگه خودتونو برنده ی بازی میدونین میتونستین از فرصتهاتون بهتر استفاده می کردین و نتیجه رو میبردین. هر حرف و ادعایی بعد از بازی و بیرون زمین هیچ چیزو عوض نمیکنه شاید اگر تیم ما هم قدر موقعیت هاشو می دونست و گل نمی خورد شاید برنده ی بازی بود. درضمن چوکا تو زمین شما مساوی کرده پس یه نوع برد برای ما حساب میشه. در مورد داور هم لطفا اظهار نظر نکنید. همیشه حرمت تیم مقابلو حفظ کنید چون بازی برگشتی هم هست.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 26,417
  • بازدید کلی : 307,532
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما