loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 403 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بهمن محمدیاری؛
چوکای تالش و قلعه عقاب ها به روزهای اوج باز می گردد.
ورزش به جوانمردی و اخلاق است و انشاالله تیم ها در بازی های باقیمانده با روح جوانمردی به میدان می آیند تا شاهد فوتبالی پاک باشیم. البته فدراسیون باید نظارت دقیق داشته باشد تا حق تیمی ضایع نشود ...

به گزارش شلمچه نیوز، بهمن محمدیاری نماینده مردم تالش در دوره های پنجم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی می باشد که در بین مردم این دیار چهره ای محبوب به شمار می آید.

وی خوب فوتبال بازی می کند و با اینکه سنی از او گذشت هنوز در زمین فوتبال خوب دریبل می کند و خوب هم گل می زند و حتی دوندگی او یاد عباس کارگر را زنده می کند.

بهمن محمدیاری هم اکنون روزهای شلوغی دارد و مدیرعامل باشگاه چوکای تالش است و تیم او در آستانه صعود به دسته 2 کشور است.

 

شلمچه نیوز

 

با این بهانه خبرنگار ما به سراغ حاج بهمن رفت و آخرین وضعیت تیم فوتبال چوکای تالش جویا شد که این گفتگو را در زیر می خوانید: 

 

وضعیت تیم چگونه است؟

در نیم فصل اول در رده هشتم جدول قرار داشتیم و فاصله با صدر جدول حتی به 12 امتیاز می رسید در نیم فصل دوم با تغییراتی که در تیم به وجود آوردیم و دو بازیکن که یکی از تالش و یکی هم از تهران به تیم اضافه شد و تغییراتی که در کادر فنی بوجود آمد خوشبختانه روند صعودی تیم بیشتر شد تا اینکه در هفته پایانی در رده دوم جدول قرار گرفتیم که الحمدالله با حمایت بسیار خوب تماشاچیان تالش و مخصوصا در دیدار با مهر کرج بعمل آوردند ما توانستیم این تیم را با نتیجه خوب 6 بر صفر شکست دهیم  که از ابتدای بازی جمعیت طرفدار تیم چوکا را تشویق کردند که حقیقتا خاطرات خوب روزهای اوج چوکا زنده شد و هم اکنون تیم در رده دوم جدول صعود کرد و امیدواریم در دو بازی باقیمانده بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و انشاالله با حمایت هواداران و دعای خیر مردم خوب تالش و گیلان به لیگ دو صعود کنیم.

 

در آستانه صعود به لیگ 2 قرار دارید برای اینکه صعودتان حتمی شود چه برنامه ای تدارک دیده اید؟

تیم های حاضر در گروه ما با قدرت بازی ها را ادامه می دهند ما نباید این یازی ها را دست کم بگیریم خوشحالیم از اینکه سرمربی تیم به همراه کادر فنی برای هر بازی برنامه خوبی ارائه داد که حاصل آن نتایج خوبی در بازی های داخلی و خارج از خانه به دست آوردیم. 

هرچند اعتقاد دارم این نتایج لطف خدا بود که شامل ما شد و همواره خدا را شاکریم که تا به امروز نتایج خوب و آبرومندی بدست آوردیم و اگر تیم انسجام و وحدت داشته باشد خدا هم کمک می کند و این همدلی باعث شد نتایج قابل قبولی به دست آوریم تا دل هزاران هوادار فوتبال دوست تالش  شاد شود و صعود به لیگ 2  آرزوی قلبی ما خواهد بود.

کار سختی را در پیش داریم بازی با مقاومت تهران و خونه به خونه بابل دو بازی باقیمانده ما است که هردو تیم سخت به دنبال پیروزی هستند و امید به صعود دارند اما ما به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم و فقط به برد فکر می کنیم و صعود به دست خودمان است.

 

حساسیت بازی های باقیمانده را چگونه می بینید؟

ورزش به جوانمردی و اخلاق است و انشاالله تیم ها در بازی های باقیمانده با روح جوانمردی به میدان می آیند تا شاهد فوتبالی پاک باشیم. البته فدراسیون باید نظارت دقیق داشته باشد تا حق تیمی ضایع نشود چرا که در بعضی از بازی ها این شائبه ایجاد شده و امیدواریم هر تیمی که استحقاق دارد به رده بلاتری قرار بگیرد.

 

آیا احساس می کنید چوکای تالش به روزهای اوج خود نزدیک شده باشد؟

واقعیت این است وقتی بازی با مهر کرج را نگاه می کردیم و جمعیت علاقمندی که را جانانه به فوتبال شهرشان بها می دهند و جوی را بوجود می آورند که حتی  امید و نشاط در زندگی آنها هم رقم می خورد و یا اینکه جوانان سرگرم نتایج تیم و یک هفته تیم را آنالیز می کنند و بطور کلی فضای حاکم فوتبال یاد روزهای اوج چوکای تالش در استادیوم قلعه عقاب ها را زنده کرده که انشاالله چوکا به جایگاه واقعی خود بازگردد.

همواره این شعار را می دهم که استادیوم قلب تپنده یک شهر است و اگر خون را خوب پمپ پاژ کند و به رگ های شهر برساند آن شهر سالم زندگی می کند انشااللله همه شهرها بتوانند این نشاط و امید را به مردم انتقال دهند.

 

 

شلمچه نیوز

 

معمولا مدیران تیم های فوتبال از مشکلات مالی زیاد می نالند شما چطور؟

از نظر مالی ما سعی کردیم به اندازه ای که توان داریم قدم برداریم و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشتیم ما هر اندازه ای که به بچه ها وعده دادیم عمل کردیم و پاداشی که در نظر گرفته بودیم هم دادیم و حقوق همه بازیکنان و حتی فوق العاده هم پرداخت شد.

ما به بازیکنان حقوق می دهیم و سقف حقوق تا یک میلیون تومان است.

 

بازیکنان تیم بومی هستند؟ و آیا در کار فنی دخالتی دارید؟

استخوان بندی تیم بومی است فقط یک بازیکن از اردبیل و یک بازیکن از تهران داریم و عمده تیم بومی می باشد. به مربیان و کادر تیم اعتماد دارم و در کارشان اصلا دخالت نمی کنم ولی مشورت می دهم.

 

برنامه بازی های باقیمانده؟

شنبه آینده با مقاومت تهران بازی داریم که این تیم در رده چهارم قرار دارد و شنبه بعد با تیم سوم جدول یعنی خونه به خونه بابل در تالش بازی خواهیم کرد و همه سعی کوشش ما این است که به امید خدا با دست پر بازی های باقیمانده خاتمه دهیم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,545
  • بازدید ماه : 3,574
  • بازدید سال : 26,145
  • بازدید کلی : 307,260
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما