loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 344 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

با فرزاد حمیدی بازیکن رضوانشهری اسبق تیمهای چوکای تالش –صبا باطری-پتروشیمی تبریز –کوثر لرستان وشهرداری زنجان در مورد فوتبال تالش وبخصوص چوکا ووضعیت خود این بازیکن مصاحبه ای انجام داده ایم : 1-آقای حمیدی چرا فوتبال تالش وبخصوص چوکا دیگر مثل گذشته در سطح فوتبال نیست ؟ ج)در درجه اول به علت مشکلات مالی است .در فوتبال امروز پول وامکانات حرف اول را می زند که متاسفانه به علت حمایت نشدن تیم چوکا از طرف کارخانه این تیم ریشه دار نتوانست مانند گذشته به سطح اول فوتبال برگردد .این تیم مانند فرزندی یتیم از طرف هیچ مسئول ونهادی حمایت نمی شد بلاتکلیف بود تا اینکه توسط شخص آقای محمد یار ی نماینده شهرستان مورد حمایت قرار گرفت .باز جای شکرش باقی است که آقای محمد یاری دلسوز فوتبال وچوکا بود تا این تیم بکل ازبین نرفت وتوانست کمی سروسامان پیدا کند وچشم به روزهای آینده داشته باشد واقعا این کار سختی بود که آقای محمد یاری انجام داد وخود جای تقدیر دارد اما سوال این است اگر روزی آقای محمد یاری نخواست نماینده این شهرستان شود ودست از این تیم بردارد چه بلایی سر این تیم خواهد آمد.... 2- تیم امسال را چطور دیدید به نظر شما نتایج وعملکرد کادر فنی چگونه بود ؟ ج)تیم امسال چون تازه صعود کرده بود به دسته بالاتر واکثر بازیکنان جوان بوده وتجربه کافی را نداشتن نسبت به بضاعت بازیکنان وشرایط مالی نتایج خوبی را کسب کرده است . 3-گفته می شد که شما نیز امسال به تیم چوکا می آید اما رفتید زنجان ؟ ج)صحبتهایی آقای محمد یاری با من انجام داد که قصد من هم فقط کمک به تیم بود نه صرفا بازی کردن در این تیم ومن نیز نظرهای خود را دادم وبه ایشان گفتم که من به یک مربی دیگر وتیم دیگر قول داده ام نمی توانم بیایم وایشان نیز من را درک کرد البته قرار نبود من برم زنجان وحتی با یک تیم دسته اول دیگر قرار داد بسته بودم اما بخاطر شخص آقای رضا وطن خواه به زنجان رفتم . 4-به نظر شما تیم چوکا سال آینده می تواند مدعی باشد؟ ج)بستگی دارد هدف مسئولان باشگاه چه باشد .اگر می خواهند صعود کننند باید اول از نظر مالی خود را تقویت کنند وبعد با آوردن چند بازیکن با تجربه وخوب تیم را از نظر فنی تقویت کننند بازیکن خوب وبا تجربه مانند حسین ملکی که امسال هم در مسائل فنی بسیار برای تیم مهره مفید وقابل اتکا بود وهم با تجربه خود بسیار به تیم کمک کرد. 5-بعد از رفتن آقای رخ چکا ،حسین ملکی سرمربی تیم شده آِا می تواند موفق باشد ؟ ج)جدی ؟نمی دونستم !حسین از دوستان خوب من است که فوتبالیست بسیار خوب وبزرگی بوده وهست ومطمئن هستم که در مربی گری نیز می تواند موفق باشد .تازگی باهاش صحبتی نداشتم نمی دانم هدفش چیست آیا می خواهد مربیگری کند یا به فوتبال ادامه دهد البته مطمئن هستم اگر ادامه دهد یکی دوسال می تواند راحت به تیم کمک کند اگر خواست مربیگری در این تیم ادامه دهد اگر مسئولان تیم وتماشاگران حمایتش کننند من مطمئنم این پتانسیل وتوانایی را دارد که این تیم را به موفقیت برساند. 6-هود شما در فصل آینده چه برنامه ای دارید ؟ ج)از طرف باشگاه شهرداری زنجان با من و6بازیکن دیگر صحبت کرده اند که با باشگاه تمدید کنیم چون برای سال آینده هدف قهرمانی دارند واز الان دست به کار شده اند به احتمال زیاد ماندگار بشوم چون احتمال اینکه امتیاز یک تیم دسته اولی خریداری کنند نیز وجود دارد. 7-حرف آخر ؟ ج)امیدوارم تیم چوکا با حمایت مسئولان شهرستان به جایگاه قبلی خود برسد واز این جوانان آینده دار دوباره شاهد ظهور بازیکنان خوب مثل اصغر رسولزاده –نریمان نعمتی-عبدالحکیم انصاری-ابراهیم عبدالهی نژاد –وحید شرقی-احمد تقی پور در این تیم باشیم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,753
  • بازدید ماه : 3,782
  • بازدید سال : 26,353
  • بازدید کلی : 307,468
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما