loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 277 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

یاور پورنامدار بازیکن سابق چوکای تالش

 

اقای پورنامدار خودتان را معرفی کنید ؟ یاور پورنامدار هستم متولد 1367 اهل و ساکن روستای خلیفه کری تالش و فوتبال را از 10 سالگی اغاز کردم و با علاقه ای که به این رشته داشتم توانستم زیر نظر مربیان پایه فوتبال در تالش چیزهای زیادی اموختم اقای پورنامدار اولین مربی و باشگاه رسمی شما کدام بود ؟ رفته رفته که علاقه ام به فوتبال بیشتر شد بعنوان اولین مربی استاد عزیزم اقبال عباسقلی زاده که زحمات بسیاری برای من کشیده است و باشگاه نوجوانان شهرداری تالش هم اولین باشگاه رسمی من بود آقای پورنامدار الگوی ورزشی شما در فوتبال چه کسی است ؟ در فوتبال ایران بازیکنان بزرگ که هم در اخلاق و هم در فنی خوب و الگو باشند کم نیست ولی من محرم نوید کیا بازیکن سپاهان اصفهان را بعنوان الگوی فنی و اخلاقی خود درفوتبال ایران قرار داده ام و در فوتبال روز دنیا زین الدین زیدان و بازی او را دوست دارم تیم های فوتبال که در ان بازی کرده اید را نام ببرید باشگاه شهرداری تالش امید ملوان در ان زمان بازیکنان بزرگی هم بازی من بودند خدمت سربازی را در تیم پاس گیلان سپری کردم شمس خوی که با مربی خوبم علی اصغر رسولزاده حتی در لیگ سوم در استانه صعود قرار گرفتیم چند سال هم در چوکای تالش بازی کردم و در حال حاضر در تیم صلصال لیسار در لیگ برتر فوتبال گیلان توپ می زنم از این که فوتبال را انتخاب کردید پشیمان نیستند ؟ ببینید ما جوانان تالش عاشق فوتبال هستیم و من به هیچ وجه پشیمان نیستم البته مشکلات زیادی در عرصه فوتبال وجود دارد و سختی ها و مصدومیت ها که در یک قدمی هر بازیکن فوتبال قرار دارد و من چون عاشق فوتبال و تالش هستم تمام این مشکلات و سختی ها را تحمل کردم و دوست دارم به تمام ارزوهای فوتبالی و هدف اصلی که پیراهن تیم ملی ایران برسم . دلیل جدایی از چوکا و بازی نکردن در این تیم چه بود ؟ سکوت کنم بهتر است امیدوارم تیم چوکا بتواند در جدول وضعیت بهتری داشته باشد و ارزوی موفقیت برای این تیم را دارم البته تیم چوکا و بازی در ان چیزهای زیادی در فوبتال به من یاد داد و بازی در چوکا تجربه بزرگی برای من بود تا بدانم بازیکنان تالش چیزی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران کم ندارد و بازی در این تیم تجربه بزرگی بود . به نظر شما ایا چوکا برای فوتبال تالش سودی داشت؟ بله چوکای تالش یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران هست که تالش بزرگ را با نام تیم چوکای تالش در ایران می شناسند و در گذشته چوکا فوق العاده بود و دوست دارم چوکای تالش را در لیگ برتر فوبتال ایران ببینم و دوباره قلعه عقابها بر سر زبان ها ی مردم فوتبال دوست ایران بیافتد و تماشاگران فوتبال هم از تماشای فوتبال چوکا در استادیوم پوریای ولی تالش لذت دو چندان ببرند امیدوارم دوست دارید در فصل بعد کجا بازی کنید و برنامه شما برای اینده چیست ؟ قله فوتبال ایران لیگ برتر است و من هم مثل تمام بازیکنان فوتبال دوست دارم به کمک خداوند متعال به صورت پله ای و گام به گام به لیگ برتر برسم و برنامه ریزی برای فصل اینده دارم و انشاء الله هر چه خدا بخواهد و من تمام تلاش خودم را خواهم کرد فوتبال تالش پتانسیل ان را دارد که در چه سطحی باشد ؟ فوتبال تالش بزرگ پتانسیل ان را دارد که در لیگ برتر ایران هم نماینده داشته باشد بازیکنان باستعداد در فوتبال تالش زیاد است و با جمع کردن این بازیکنان که در تیم های دیگر حتی خارج استان بازی می کنند می شود یک تیم بزرگ ساخت مربیان که با شما کار کرده اند نام ببرید ؟ استاد خوبم اقبال عباسقلی زاده- نصرت ایران دوست – اصغر رسولزاده – محمد خوش بخت – مهیار سلمانپور – تقی زاهدی – ساسان حیدرنژاد – فرزاد رضایی – ابراهیم خوش چهره – قادر عزت الهی که این مربیان بزرگ در فوتبال چیزهای زیادی به من اموخته اند و از زحمات انها سپاسگزارم دوست دارید در اینده مربی شوید ؟ اینده را از حالا نمی شود پیش بینی کرد من همیشه در زمان حال زندگی می کنم و دوست دارم در حال بهترین باشم و بهترین تصمیم را برای زندگی بگیرم در حال حاضر هم به هدفی که دارم نرسیده ام و دوست ندارم فعلا به مربی گری فکر کنم در زندگی ورزشی چه کسانی تاثیر داشته اند ؟ اول خانواده ام مخصوصا پدر و مادر عزیزم که کمک حال من بوده اند و در سختی ها من را تحمل کرده اند و دست انها را به نشانه احترام می بوسم و دوم دوستان و مربیان و مسئولان که در حق من لطف و عنایت زیادی کرده اند تشکر ویژه دارم البته زندگی یک ورزشکار به خصوص فوتبالیست که مدام در تمرین است و باید در خانه هم زمان استراحت کافی داشته باشد و خانواده یک ورزشکار بیشترین کمک را به ورزشکار انجام می دهد من در عرصه ورزش مدیون خانواده خودم هستم و امیدوارم روزی زحمات انها را جبران کنم . حرف پایانی و حرف دل شما چیست ؟ خدا می داند من بعنوان یک فوتبالیست دوست دارم در سه چیز پیشرفت کنم اعتقاد و ورزش و مردم داری که همیشه پشتوانه فوتبال تالش تماشاگرانی هستند که در سرما و گرما به استادیوم می ایند و ما جوانان را تشویق می کنند امیدوارم همیشه ورزشکاران تالش را حمایت کنند و ما به عشق این مردم فوتبال دوست تالش و شادی انها شاد هستیم و در اخر از هفته نامه تیلار که در انعکاس اخبار ورزش تالش سنگ تمام می گذارد تقدیر و تشکر دارم در پایان هم از همه کسانی که برای فوتبال تالش زحمت می کشند و بی نام و نشان هستند مسئولین ورزش تالش به خصوص فوتبال ارزوی سربلندی و موفقیت را در زندگی برای انها از خداوند بزرگ خواستارم با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,104
  • بازدید ماه : 4,133
  • بازدید سال : 26,704
  • بازدید کلی : 307,819
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما