loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 132 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میرزاییان : دیروز یک شرایط خاص درتالش اتفاق افتاد، این برای سومین بار بود که بعد از بای استقلال و پرسپولیس ورزشگاه این جمعیت را می دید، برنده ی واقعی تماشاگران تالش بودندبه بچه ها گفته بودم که دربازی آخر ورزشگاه پر میشود فقط تلخیش این بود که ما نتوانستیم صعود کنیم ف من فکر می کنم که تقدیر این بود که ما تلاشمان را بکنیم و در روزهای دیگر خدا کمکمان کرد ، نیمه ی اول تلاشمان کم بود و نقطه ی تاریک بازیمان نتیجه ای بود که رقم خورد. ما تمام برنامه ریزیمان را کرده بودیم که درآخر یک مساوی بخواهیم ، بازی مقاومت تمام برنامه هایمان را ریخت بهم و من میدانستم در بازی آخر با فشار تماشاگر با این بازیکنان جوان روی خود ماهم اثر منفی بگذارد، آن برنامه ریزی که کردیم روزهای آخر خوب پیش نرفت، قسمت نبود و خواست خدا بود چنین بود. ولی برای ما درس عبرت شد در نیم فصل اول نتایجی بگیریم که کار را به روزهای آخر نکشانیم، روزهای آخر روزهای پر استرسی است و احساسات غلبه می کند،  اگرمی توانستیم این  شرایط را درک بکنیم  نیمه اول  این اتفاقات نمی افتاد، بچه ها تمام تلاش خودرا کردند، علیرغم این که نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی موقعیت داشتیم ، ما یک گل بد و در یک زمان بد خوردیم  ما اگر نیمه اول گل نمیخوردیم قطعا نیمه دوم روند بازی عوض می شد.وبرنامه ریزی کرده بودیم که با یک گل بازی را ببریم، استرس تماشاگران باعث خوب بازی نکردن ما بود،

هرتیم که بازی آخر در زمین خود باشد و محکوم به برد باشد استرس خواهد گرفت حتی تیم ها ی بزرگ، ناراحتی من از نتیجه و ناراحتی تماشاگران است، تنها خوشحالی من این است که تماشاگران با چوکا آشتی کردند و چه امیر میرزاییان باشد ویا هرکس دیگری از تیمشان حمایت کنندو نام چوکا در تالش زنده بماند.این تیم و تماشاگران جایگاهشان بالاتر از اینحرفهاست.تمام جوانانی که در این تمی بازی می کنند جوانان آینده ی تالش هستند، امیدوارم سالهای آینده مردم تالش خوشحال و خندان باشندمانند بازی دیروز یک شور و هیجانی بین جوانان تالش بوجود بیاید. هنوز در شوک باخت دیروز هستیم .

واما صحبت های پایانی :

من از تمام مردم تشکر می کنم ، از تمامی دوستنای که مارا مورد لطف خودشان قراردارند تشکر میکنم، میهمان نوازی مردم تاش را هیچوقت فراموش نمی کنم وامیدوارم که در کنار مردم تالش روزهای خوبی راتجربه  کنم ، فقط شرمنده ی مردم تالش شدیم و امیدوارم مرا ببخشند. اگر مردم تالش ناراحت هستند من صدبرابر وبیشتر ازآنها نارحت هستم ، من با فوتبال زندگی می کنم و فوتبال در زندگی من جریان دارد، این هم جزیی از زندگی ما شد وتلخیش برایمان باقی ماند. بچه هایی که در وبلاگ چوکا فعالیت میکنند واقعا بچه های بی نظیری هستند



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 685
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,199
  • بازدید ماه : 4,228
  • بازدید سال : 26,799
  • بازدید کلی : 307,914
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما