loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 267 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چوکا نیوز : خودتان را برای هواداران بیشتر معرفی کنید.

 

آجودانی :

اینجانب کاووس آجودانی ، شغل آزاد دارای مدرک سیکل نظام قدیم ، اهل و ساکن شهرستان تالش ، از کودکی علاقه ی زیادی به ورزش فوتبال داشتم، دارای مدرک c مربیگری استانی در رشته ی فوتبال ، سابقه ی مربیگری و بازی در لیگ آزاد فوتبال ساحلی تالش ، به علت بروز برخی مشکلات چند مدتی ساکن تهران بودم و به شغل آزاد مشغول بودم، سال 79 دوباره به تالش برگشتم و به کار سابق خود مشغول شدم. به دلیل علاقه ی زیادی که به تیم چوکا داشتم در زمان حضور چوکا در لیگ آزادگان و همچنین حضور چوکا در دسته های پایین تصمیم گرفتم به تیم خود خدمتی کرده باشم. به علت مشکلاتی که اوایل در چوکا وجود داشت خودم پیش قدم شدم و مسئولیت و سختی ها را قبول کردم ، آقای محمد یاری که از قبل از بنده شناخت داشتند به این کار راضی بودند و تغییراتی که درتیم ایجاد شد. بدلیل مشکلاتی که درتیمبوجود آمد تیم از 4 بازی خود نتوانست امتیازات کافی را کسب کند و درجا زد و تیم 3و 4 جدول به آن روز افتاد و به رتبه ی 8 سقوط کرد. تعویض مربی هم که انجام شد و آقای رسولزاده ای که تیم مارا دربد وضعتی قرار داد. آقای میرزاییان واقعا شانس تیم چوکا بود و ایشان مربی بزرگی هستند و باید از آقای یاری تشکر کد بخاطر آوردن ایشان به چوکا. تیم در بهترین موقعیت خود بسر میبرند ، بازیکنان و مربیان کاملا بایکدیگر همدل هستند از لحاظ مالی تیم هیچگونه مشکل مالی ندارد. خود آقای یاری حامی و پشتیبان تیم هستند و کمکهایی هم خود مردم و همشهریان برای تیم انجام میدهند.تیم چوکا متعق به تمام مردم تالش است ، از آقای یاری واقعا ممنونیم که برای تیم زحمت فراوانی می کشد، هزینه های بالایی که ایشان تقبل میکند. بهرحال مشکلاتی که بخی برای چوکا بوجود آوردند من تصمیم گرفتم که وارد این کار بشوم.

 

چوکا نیوز : از برنامه هایتان در چوکا بفرمایید.

 

آجودانی :

من برنامه داشتم که این مسئولیت را قبول کردم ، به علت اینکه تیم درگیر مسابقات بود برنامه هایم را عقب انداختم، یکی از برنامه های من این بود که چوکا در رده های نوجوانان و جوانان کارهایی انجام شود ، کمیته ی استعدادیابی تشکیل شود ، ازتمامی بازیکنان بومی در سرتاسر تالش دعوت شود و باتوجه به صحبتهایی که با مدیریت ، هیئت مدیره و مربیان تیم انجام داده ام همگی موافق نظر من هستند اگر به امید خدا تیم به دسته 2 صعود کند تیم باید قویتر بسته شود. حتی یکی از برنامه هایمان درصورت صعود چوکا به لیگ 2 خریداری امتیاز تیم دسته اولی است و اگر شرایط بوجود بیاید حتما این کار را خواهیم کرد و آقای یاری هم موافق این کار هستند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 4,014
  • بازدید سال : 26,585
  • بازدید کلی : 307,700
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما