loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 204 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

امیرحسین میرزاییان سرمربی جدید چوکای تالش

بیوگرافی IMG۲۰۱۴۰۳۰۴۱۸۱۰۳۸ugSA.jpg

بازی در تیم های : تهران جوان، بانک ملی ، عقاب تهران ، پاس ، ذوب آهن ،  سال در تیم تیوتی تایلند

ملی :

تیم ملی المپیک ایران مقدماتی بارسلون ۹۲، تیم ملی فوتسال ۷۶

مربیگری : آغاز مربیگری از سال ۸۴ ، شاهین ، استقلال جنوب ، آلومینیوم اراک ، استیل آذین

مشاور فنی باشگاه ها : سپاهان ، ذوب آهن ، پیکان ،صبای قم

کارشناس و مشاور فنی : شبکه های سه ، ورزش ، شما ، خبر ، رادیو ورزش ، رادیو صدای آشنا

آمدن به چوکا :

سال قبل هم صحبتهایی مبنی بر آمدن من به تیم چوکا شده بود که به دلیل مساعد نبودن شرایط قسمت نبود در این تیم باشم درآن سال سرمربیگری تیم امید حسن آباد را برعهده داشتم. ولی امسال با توجه به صحبتهایی که شد و شناختی که آقای یاری از من داشتند خدا خواست و من در اختیار این تیم هستم ، اگر تیم دیگری که در دسته سه بود پیشنهاد میشد نمی رفتم فقط به دلیل نام بزرگ چوکای تالش و تاریخ بزرگ و باشکوهی که دارد مرا قانع کرد این پیشنهاد را قبول کنم. تیم چوکا تیم بزرگ و با تاریخی بزرگ است که بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم فعالیت کرده اند و به سطح اول فوتبال معرفی شده اند ، به عنوان مثال آقای حاج رضایی استاد بنده دراین تیم فعالیت می کرد.من خاطره ی قلعه ی عقابها را در ذهن خود دارم در سال ۷۶ که بازی می کردم واین یکی از بهترین خاطره های من است.

آیا چوکا بازهه قلعه ی عقابها خواهد شد؟

صددرصدمن برای همین کار به اینجا آمده ام.کار بسیار سختی در پیش داریم و زمان محدود است و علیه ما. من برای این کار به کمک تک تک دوستان از آقای یاری ، زاهدی ، سلیم نژاد و شاهرخی که همگیشان قلبهای تپنده ی چوکا هستند و تمام مردم خوب تالش و هواداران تیم نیازمندم

 ، موفقیت چوکا یک عزم همگانی می خواهد متاسفانه چوکا به امان خدا رها شده است باید دوباره چوکا را احیا کرد و تاریخ این تیم را دوباره زنده کرد. متاسفانه در تیم مدیریت زمان و مدیریت بازیکن گرفتن صورت نگرفته است. ما شرایط خیلی سختی داریم اما من مرد روزهای سخت هستم  و از باخت و برد تیم دلسرد و دلگرم نمیشوم. تمامی بردها و موفقیت تیم برای مردم و هواداران و باخت هاهم برای من میرزاییان.

درمورد بازی محمود آباد و ادامه ی رقابتها :

قرارداد ما تا پایان مسابقات و رقابتهاست ، ما محکوم به بردن و نباختن هستیم. تیمی موفق است که ثبات داشته باشد.ما تنها ۴ دفاع داریم که اگر دوتایشان مصدم شوند دفاع دیگری نداریم و مجبوریم از مهاجم در دفاع استفاده کنیم. حتی مربی دروازه بانها هم نداریم و برای این پست کسی را زیر نظر نداریم و تمام تلاشم این است که از تمامی بضاعت تیم استفاده کنیم و خود من و آقای زاهدی برای دروازه بانها وقت بیشتر یخواهیم گذاشت ، البته چوکا دروازه بانهای خوبی دارد. ما بطور شبانه روزی در تلاش هستیم هرروزصبح کلاس  تئوری و آموزشی برا ی بازیکنان که شرح وظایف و بعدازظهرها تمرین.ما کاری میکنیم تماشاگران برای دیدن بازیهای چوکا سرو دست بشکنند. ما هم چنین با توجه به زمان کمی که داشتیم برای نقل و انتقالات توانستیم ۲ بازیکن به تیم اضافه کنیم آقای صائب جعفری از صلصال و آقای شهرام انصاف از امید حسن آباد. تیم به آرامش نیازمند است و امیدوارم شرمنده ی مردم تالش نشوم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,131
  • بازدید ماه : 4,160
  • بازدید سال : 26,731
  • بازدید کلی : 307,846
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما