loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 237 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (4)

 

پوریا شوریده ، کسی که بازی خود را از پایه های مهرآوران زیر نظر آقای حسن زاده از سال ۸۵ آغاز کرده و به مقام قهرمانی نوجوانان دست یافت. در سال ۸۸ زیر نظر آقای رسولزاده در تیم شمس خوی فعالیت کرد و بعد از دوران خدمت سربازی به تیم صلصال لیسار پیوست که آقای رسولزاده سرمربی گری این تیم را به عهده داشت و در این فصل نیز همراه با اصغر رسولزاده به تیم چوکای تالش پیوست. این بازیکن علت حضور در چوکا را مدیون بودن به آقای رسولزاده و کار کردن زیر نظر ایشان عنوان کردند. وی  درباره ی بازی افزود : بازی خوبی بود بچه ها خوب بازی کردند برای بردن آمده بودیم و توانسیتم در ۱۵ دقیقه همانطور که در رختکن هم گفته بودیم کار را تمام کنیم.  حمایت تماشاگران از یک سو و غیرت بچه ها از سوی دیگر اشتیاق بچه هارا دو چندان کرد و بچه ها غیرتمندانه بازی کردند و در نیمه ی اول دو گل و در نیمه ی دوم گل سوم را به ثمر رساندیم البته موقعیت های زیادی را هم ازدست دادیم ، امیدوارم این سیر صعودی ادامه داشته باشد . وی درمورد اخراجش گفت : کمی بی تجربگی کردم البته تکلی که انجام دادم زیاد محکم نبود و داور کمی هم عجله کرد بهرحال  با وجود غیبت  من در بازی بعد  نگران نیستم چون درتیم فقط یک بازیکن موثر نیست . ایشان در آخر از تمامی هواداران و تماشاگران پرشور و با غیرت چوکا تشکر کردند و خود را مدیون آنها دانست .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قروق در تاریخ 1392/10/20 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوستان بگذارید محمدیاری و مجموعه تیم چوکا کارشان را بکنند. اگر در آینده نزدیک و دور سواستفاده سیاسی بخواهند بکنند جوابشان را میدیم.
تالش و چوکا محور منافع مشترک ماست هر کس بخواهد به منافع مشترک ما ضربه بزند کاری میکنیم که برای نفس کشیدن هم مشکل پیدا کند..
الان اتحاد در حمایت از مجموعه چوکا تالش

این نظر توسط تالش دوست در تاریخ 1392/10/20 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

احسنت بر این هوادار. واقعا باید رابطه چوکا رو با نمایندگی مجلس تالش اینطور فهمید. خدا به داد ما برسه

این نظر توسط farid tavana در تاریخ 1392/10/20 و 6:15 دقیقه ارسال شده است



تالــش ت ایرانـــی را ایفتـخاریـش ستبرَه سینَه ئی دیشمِندی ناریش

ت کو ایشتَه مَمود، داتام، باله روس ت یالَـه کادوســی کـا یـادگـاریش

این نظر توسط هوادار در تاریخ 1392/10/19 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

وضعیت تاریخی تیم فوتبال چوکای تالش
این تیم ریشه دار تالشی همواره روزهای پرفراز و نشیبی را طی نموده تا امروز که در لیگ دسته سوم فوتبال شرکت میکند. همیشه مشکلی که این تیم داشته و مانع بزرگی برای پیشرفت آن در زمینه ورزشی بوده دخالت بی مورد سیاسیون شهرستانی بوده است؛ مساله ای که غالبا پشت پرده صورت میگرفته است. امروز هم که مشاهده می گردد که از سوی برخی سنگ چوکا به سینه زده می شود و متاسفانه برخی از افراد ناآگاه آن را عشق به چوکا و تالش قلمداد می کنند، مساله ای است که لازم است به آن پرداخته شود. ایام انتخابات نمایندگی مجلس که همواره در شهرستان تالش ویژگی خاص خود را داشته، دوسال دیگر فرا می رسد و اگر امسال چوکا به دسته دوم فوتبال کشور صعود کند و سال بعد در حرارت و شور مردم و جوانان تالش چه چوکا به دسته یک برود و چه امتیاز تیمی از تیم های دسته یک را خریداری کند، خود به خود بسیاری از مسایل سیاسی در زیر پرده مسایل ورزشی پوشیده باقی می ماند و آنانی که میخواهند چوکا موفق شود نه به دلیل عشق به چوکا و مردم شریف تالش، بلکه به دلیل استفاده سوء از این مساله برای مقاصد و اغراض سیاسی، صحنه را برای حضور خود هموار می بینند و بعد از این مبارزات سیاسی و مشخص شدن نتیجه آن، دوباره به افول قدرت چوکا برخواهیم خورد؛ چون برای کسانیکه از چوکا برای منافع خود استفاده می کردند دیگر دلیلی ولو به شکلی موقت برای حمایت و پشتیبانی از چوکا، این طور که امروز شاهد آن هستیم وجود نخواهد داشت. اینجاست که عشق و علاقه دوستداران چوکای تالش در گیرودار مسایل سیاسی و انتخاباتی بی پاسخ می ماند و می رود تا زمان دیگری که بتوان از طریق چوکا راه را برای وردود خود به عرصه های مد نظر باز کرد. به عنوان هوادارن پرشور و همیشگی چوکا آرزو میکنیم که روزی برسد که این مسائل مانع پیشرفت چوکا و تالش و تالشی نگردد و چوکا همواره رو به اوج حرکت کند و با پیروزی های خود دل مردم دردکشیده تالش را شاد کند. ان شاء الله...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,121
  • بازدید ماه : 4,150
  • بازدید سال : 26,721
  • بازدید کلی : 307,836
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما