loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 94 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
یک کاربر بهشهری نیم فصل اول گاهی پیامی میفرستاد من نیم فصل اول به ایشون گفتم تیم بهشهر نیم فصل دوم افت میکند چون بازیهای سختش مونده اقای بهشهری گفتن جوجه رو اخر پاییز میشمارن من در جواب ایشون گفتم عقابهای تالش جوجه های پاییزی شمارو در ورزشگاه سبز تالش شکار خواهند کرد.حالا اقای بهشهری به حرف رسیدین که نیم فصل دوم افت کردید من ادعا ندارم که چوکا صعود میکندفقط حرفم این بود بهشهر نیم فصل دوم افت میکند .وضمنا تماشگران تصمیم بدی واسه تیم بهشهر گرفته بودن و تیم بهشهر برای امدن به تالش خیلی استرس داشت ولی کانون هواداران تصمیم گرفت با مهمان نوازی و تقدیم گل به تیم بهشهر اون حرکت زشت تماشاگران بهشهر رو جبران کنه حتی پایان بازی تماشاگران چوکا تیم بهشهر رو میخاستن رختگن برن تشویق کردن.و مربی بهشهر اقای ابراهیمی گفتن من واقعا از تالشیها و برخوردشون خجالت کشیدم.چوکا تیم بزرگیه اینقد تیمهای بزرگ تالش امدن دیگه واسه ما اینجور تیمها عادیه.ارزوی موفقیت برای تیم چوکا و تیمهای شمالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,950
  • بازدید ماه : 3,979
  • بازدید سال : 26,550
  • بازدید کلی : 307,665
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما