loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 154 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش درموردپیامک های تبریک سرمربی سابق چوکای تالش ( اصغر رسول زاده ) اظهار داشتند :

تبریک گفتن شما به بازیکنان ، خبرنگاران و هیئت مدیره واقعا بجابوده است. واقعا باید تبریک گفت چون چهره ی واقعی شمارا شناختند، چگونه به خود اجازه می دهید بعداز باخت پیامک تبریک بفرستید؟ آیا شما از ناراحتی مردم تالش خوشحالید؟به خیلی ها پیامک آدم فروشی میدهید آیا آدم فروشی این نیست که به مربی تیم نفتون زنگ بزنید و بگویید که فلان بازیکنی که در مقابل شما بازی کرده سه اخطاره بوده. خود تماشاگران قضاوت کنند.چندسال پیش گفته شد یکی از بازیکنان تالش که در یکی از تیم های پایتخت بازی می کند در مصاحبه ای گفته زادگاه من آستاراست . ولی مردم خونگرم تالش آن را نادیده گرفتند وآن را اشتباه خبرنگار گذاشتند ولی الان چه دفاعیه ای دارید؟ به بازیکنان زنگ میزنیدو تحریک می کنید ، مربی را تحریک می کنید. پیام تبریک میدهید ، به خبرنگاران باشگاه توهین می کنید. یادتان رفته تیم را در رتبه ی ۷ تحویل سرمربی جدید دادید؟ مطمن باشید باشگاه چوکا مثل دریا صاف است و کسانی که در راستای نتیجه گرفتن به تیم و باشگاه کمک می کند را حمایت خواهد کرد.

جای غم هر آن دل  که نخواهد شادیت ای تالش

                                                                             ( مجید شاهرخی)

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 167 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

نتایج هفته ی ۱۳ - یکشنبه ۱۱/۱۲/۹۲

صدرای نکا ۲-۱ چوکای تالش

رهپویان ۰-۱ خونه به خونه

استقلال قائمشهر ۱- ۰ شهرداری بهشهر

امید حسن آباد ۰ - ۰ سایپا مهر

مقاومت تهران ۰ - ۰ استقلال آبی

نفتون ۲-۱ خزر محمدآباد

استقلال آبی ۰ - ۳مقاومت تهران

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 111 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

واقعا خسته شدیم از بس دسته دو یا سه!اخه تا کی؟ خیلی از تیم ها هستند که از زیرگروه شروع می کنند و دسته سه،دسته دو و...یکدفعه لیگ برتری می شوند اما چوکا بین دسته دو و سه در حال پاسکاری می باشد جناب اقایان استانی تا کی ملوان و داماش مگر تیم های دیگر تیم نیستند اگر نیستند بگویید تا این تماشاگران با غیرت به تشویق تیمشان نیاییند و چوکا را منحل کنید . چوکایی که نصف گیلان طرفدارش هستند و بعد از ملوان پر طرفدارترین تیم گیلان می باشد . اما حالا چی؟باید مواظب باشیم سقوط نکنه. از مسئولینی که به فکر ملوان و داماش هستند عاجزانه می خواهیم به فکر چوکا هم باشند  . یک بار شده مسئولین استانی به و شهرستانی به دیدن بازی چوکا بیاییند و از تماشاگران بخواهند درد و دلهایشان را بگویند؟اخه مدیر عامل یک تیم چقدر می تواند هزینه کند  ۱۰۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون یا ۳۰۰ میلیون؟ بابا انصاف هم خوب چیزیه.درد و دل زیاد است اما فرصت حرف زدن نداریم که باز هم تهدید به شکایت شویم.اما ما چوکایی هستیم و تا اخر از تیم محبوبمان حمایت میکنیم حتی اگر به لیگ استانی سقوط کند . به قول شعار فوتبالی که میگه چوکا اول بشی اخر بشی دوستت داریم . هفته دیگر باید ورزشگاه را پر کنیم تا به مسئولین نشان دهیم چوکایی هم هست که طرفدارانش از ملوان و داماش بیشتر هستند. پس هم با هم روز شنبه ورزشگاه پوریای ولی 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 152 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

در ادامه ی رقابت های دسته سوم باشگاههای کشور تیم فوتبال چوکای تالش در نکاباز هم  طعم شکست را چشید.تا نه تنها به صعود امیدوار نباشد بلکه باید مواظب باشد تا سقوط نکند . این بازی که با نتیجه ۲بر ۱ به صود تیم صدرا به پایان رسید و تکل گل تیم چوکا توسط محمد کریمی در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. در این بازی تیم چوکا موقعیت زیادی داشت که با بی دقتی بازیکنان چوکا هدر رفت. این بازی بازیکنان دو تیم پا به پای هم دویدند و تلاش کردند اما تیم صدرا بود که از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد.  از نکات قابل توجه اینکه این بازی از طریق صدا و سیمای مازندران به صورت مستقیم پخش شد. حتی گزارشگر و سرمربی تیم حریف از تیم چوکا به نیکی یاد میکردند و این تیم را تیم ریشه ای خطه شمال معرفی میکردند.

اسامی تیم چوکا:

عیسی شهبازی،بهنام نصیری،سعید یعقوب نیا،ارمین طولی، مرتضی موسایی، شایان کارگر،جعفر جمیل، رضا بهرام پور ، رضا شیخی ، رضا اعتمادی.

تعویض: محمد کریمی،اکبرحسینی، اکبرما جولانی

گل :محمد کریمی(۴۸)

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

قلعه عقابها ،این اسم برای خیلی ها اشناست فرقی نمی کند فوتبالی باشی یا نباشی کمتر کسی است که در تالش این اسم را نشنیده باشد و یا نداند منظور چیست.


چوکای تالش ،قلعه عقابها تیم نام آشنای ان روز های لیگ دسته اول کشور که هر تیمی را به لرزه در میاورد ان روزها تیم را به خاطر حواشی ان نمی شناختند به خاطر ضرب و شتم داور هر از گاهی روی انتن جهانی نمی رفت بلکه به خاطر 3 گل زدن به تیم رویایی پرسپولیس و بردن تیم ها در پوریای ولی ،قله عقابها بر سر زبانها افتاده بود ورزشگاه پوریای ولی ،که عقابهایی تیز چنگال داشت و به خاطر بازی خوب بازیکنان چوکای تالش به قلعه عقابها لقب گرفته بود خیلی از بازیکنانی و مربیانی که اکنون در لیگ برتر بازیکن و مربی هستند افتخارشان این بود که ان سالها عضو این تیم هستند تیم در اوج بود اما خبری از دعوا و درگیری و ضرب و شتم داور نبود حواشی کم داشت و فقط فوتبال بازی میکرد و ابروی شهرستان بود و نه باعث بی ابرویی شهرستان . تالش را به خاطر ان تیم می شناختند نه به خاطر ضرب و شتم داور مسابقه و دعوا های سیاسی .

اما زمان گذشت و دعوا های سیاسی وارد این تیم شد و هر کس می خواست از این تیم بهره وری سیاسی می کرد فرقی هم نمی کرد یک زمان با بازی خوب و بار دیگر با ضرب وشتم داور .

هرکس که در تالش می خواست نماینده شود چوکا و احیای ان در صدر برنامه های ان بود و شعار های ایران ،چوکا ،... گوش ها را کر کرده بود و وقتی تیم نتیجه نمی گرفت بهانه ها شروع میشد که فلانی تیم را به این روز انداخت بودجه نیست و...

اما حال زمین تمرین چوکا در شهرک چوکا گویای حال این تیم است زمینی که دیگر چمن سبز نیست دروازه ها ایستاده نیستند برگ زرد درختان روی زمین و تیرکهای دروازه که وسط زمین را نشانه گرفته اند و نای ایستادن ندارند و روی زمین دراز کشیده اند این حال این روزهای چوکا است

اما به قول معروف این پایان کار نیست بازیکنان این تیم از هم پاشیده و سردرگم هستند مربی ،تمرین و ... تعطیل است

مدیر عامل و صاحب امتیاز تیم گویای حاضر به تیم داری نیست و قصد فروش تیم را دارد اما کسی به دلیل هزینه ها و عدم درامد ان حاضر به خرید تیم نیست در تالش هدایتی هایی هم وجود ندارند که به خاطر مردم و خدا تیم را بخرند و تیم داری کنند !!

و این شرح حال تیمی است که روزگاری قلعه عقابها بود و به افسانه ها تبدیل شده است و اصلا کسی سراغی از این تیم نمی گیرد گویا چنین تیمی وجود نداشته و ندارد

اقایان این تیم متعلق به شخص نیست و متعلق به مردم است برادران دعوای سیاسی تان را بر سر این تیم خالی نکنید دلخوشی امروز جوانان بحث ورزش است این دلخوشی را از جوانان نگیرید

اقایان دنبال مقصر نگردید اینکه تاکنون چه شده دردی را دوا نمیکند فکر بعد از این باشید تا تیم احیا شود اصلاً گذشته را رها کنید سیاسی کاری را رها کنید و برای احیای این تیم قدم بردارید

ایا دوباره عقابها به قلعه شان بر می گردند ؟!

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 107 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی های هفته ی ۱۳ ـ یکشنبه ۱۱/۱۲/۹۲   ساعت ۱۴

صدرای نکا ـ چوکای تالش

شهرداری بهشهر ـ استقلال قائم شهر

خزر محمود آباد ـ نفتون تهران

امید حسن آباد ـ مهرکرج

رهپویان رضوانشهر ـ خونه به خونه امیر کلا

استقلال ب تهران ـ مقاومت تهران

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 209 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته ۱۳ لیگ دسته ی سوم فوتبال کشور عصر فردا و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای نکا این شهر به مصاف تیم صدرای نکا خواهد رفت ، تیم چوکا که قبل از این بازی با تیم های نفتون تهران و مقاومت تهران به تساوی و شکست رسیده بود حالا امیدوار است تا بتواند با پیروزی مقابل صدرای نکا روزنه ی امید خود را برای صعود پیدا کند، بازیکنان چوکا باید دراین بازی غیرت خود را نشان دهند چون دیگر فرصتی باقی نمانده است و فقط پیروزی به درد تیم چوکا می خورد. در جدول رده بندی تیم صدرا با ۷ امتیاز در رده ی ۱۱ و تیم چوکا با ۱۶ امتیاز در رده ی ۸ قرار دارد، احتمالا این بازی به صورت مستقیم از شبکه ی تبرستان استان مازندران پخش مستقیم بشود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
ازاسپانسر و لباس جديد چوکا براي نيم فصل دوم رو نمايي شد. شرکت پترو طاها که توليد کننده جي پي اس است و اسپانسر جديد چوکا در نيم فصل دوم شده است. در تماسي که مجيد شاهرخي مدير روابط عمومي چوکا با ما داشت گفت اسپانسر جديد لباس هاي تيم در نيم فصل دوم را در اختيار باشگاه قرار داده است که لباس به رنگ سبز و استين مشکي و شماره سفيد مي باشد. اميدواريم هواداران از لباس جديد راضي باشند و تيم خود را در ادامه بازي ها حمايت کنند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نتایج هفته ۱۲

۵/۱۲/۹۲دوشنبه

نفتون تهران ۱ـ ۱ چوکای تالش

مقاومت تهران ۱ - ۰ رهپویان رضوانشهر

استقلال آبی ۱ - ۱ مهر کرج

استقلال قائمشهر ۱ - ۰ امید حسن آباد

خونه به خونه ۱ - ۰ خزر محمد آباد

صدرا نکا ۱ - ۰ شهرداری بهشهر

 

جدول رده بندی

استقلال آبی ۲۵ امتیاز

رهپویان رضوانشهر ۲۴

شهرداری بهشهر ۲۱

مقاومت تهران ۲۰

خونه به خونه ۱۹

استقلال قائمشهر ۱۸

امید حسن آباد ۱۸

چوکای تالش ۱۶

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی خونه به خونه ی بابل با چوکای تالش که در بابل برگزار شد و که با حواشی بسیاری همراه بود ، رای کمیته انضباطی در این باره صادر شد که تیم چوکای تالش ۳میلیون تومان جریمه و تدارکات تیم ۲۰۰هزار تومان جریمه و یک جلسه از همراهی با تیم محروم شد. در گفتگویی که با مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی تیم داشتیم ایشان افزودند : باتوجه به اینکه بازی خارج از خانه بود و تیم تماشاگری همراه نداشت و در ورزشگاه تماشاگران چوکا نبودند جای سوال است که چگونه تیم را جریمه می کنند؟؟؟ به چه دلیل؟؟ از آقای حسن زاده انتظار داشتیم که یک برخورد منطقی با تیم داشته باشند ، آقای حسن زاده توجه کنند در بازی هایی که در مازندران برگزار می شودبرای تیم چوکا حاشیه سازی می شود اما این تیم چوکااست که محروم یا جریمه میشود!!!!!

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 113 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در اولین بازی از دور برگشت لیگ دسته ی سوم در تهران در برابر تیم نفتون تهران با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا نتیجه ی بازی رفت این بار در تهران تکرار شود. در این بازی تیم چوکا موقعیت های زیادی را برای گلزنی داشت که نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند. تک گل چوکا را بهنام نصیری در دقیقه ی ۳۱ به ثمررساند گل تساوی حریف در دقیقه ی ۶۰ بازی به ثمر رسید تا میرزاییان با یک تساوی کار خود را شروع کند با این حال کسب یک امتیاز در خانه ی حریف نتیجه ی بدی نیست اما کار چوکا برای صعود سخت تر شد.

ترکیب تیم چوکا در این بازی :

عیسی شهبازی ، مرتضی موسایی ، بهنام نصیری ، شایان کارگر، سعید یعقوب نیا ، سامان نورمحمدی ، آرمین طولی ، هادی صادقلو ، رضا بهرامپور ، محمد کریمی و رضا اعتمادی

زننده تک گل : بهنام نصیری ( ۳۱ )

تعویض :

جعفر جمیل ، آرمان حسینی ، رضا شیخی

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 139 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
از سري رقابتهاي ليگ دسته سوم و اولين بازي دور بر گشت عصر فردا تيم چوکاي تالش در تهران به مصاف نفتون تهران خواهد رفت .اين اولين بازي است که سرمربي جديد چوکا اين تيم را هدايت خواهد کرد.در اين بازي بازيکنان بايد بازي هاي گذشته را فراموش کنند و به بازي هاي پيش رو فکر کنند ت بتوانند با ارائه بازيهاي در خشان در کورس مدعيان باقي بمانند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 105 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

تمرین امروز تیم چوکا با حضور سرمربی جدید در شهرک چوکا برگزارشد. این اولین تمرین چوکا با سرمربیگری آقای میرزاییان است. این تمرین به منظور آشنایی سرمربی با بازیکنان انجام شد ، میرزاییان تا دوشنبه فرصت دارد تا بازیکنان را بشناسد و ضعف و قوت تیم را ارزیابی کند و تیم را برای بازی با نفتون تهران آماده کند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 195 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

آقای تقی زاهدی به عنوان کمک مربی جدید چوکای تالش انتخاب شد. تقی زاهدی که در صلصال به عنوان کمک اصغر رسولزاده فعالیت می کرد حالا در تیم چوکا این وظیفه را بر عهده گرفته است. تقی زاهدی سابقه مربیگری تیم شهرداری تالش را داشته است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 140 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
بالاخره پس از کش وقوس هاي فراوان سرمربي تيم فوتبال چوکا انتخاب شد. .از سوي مدير عامل باشگه چوکاي تالش امير حسين ميرزاييان به عنوان سرمربي چوکا انتخاب شد. ميرزاييان که به عنوان کارشناس فوتبال در برنامه گزارش ورزشي شبکه سوم و دنياي فوتبال شبکه ورزش قبل از اغاز مسابقات به تحليل بازي ها مي پردازد و در اخرين مورد ديشب بازي لور کوزن وپاري سن ژرمن را کارشناسي کرد. گفتني است ميرزاييان توسط امير قلعه نوعي به مدير عامل چوکا معرفي شده بود و پس جلسه هيات مديره باشگاه به اتفاق ميرزاييان را به عنوان سرمربي چوکا انتخاب کردند. ما هم به نوبه خود براي سرمربي جديد ارزوي موفقيت مي نماييم.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
مجيد شاهرخي مدير روابط عمومي باشگاه چوکاي تالش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند امروز درتمرين تيم که با حضور بازيکنان جديد برگزار شد کادر فني و بازيکنان هم قسم شدند که تيم را به جايگاه اصلي برسانند و بيش از اين شرمنده هواداران نشوند..شاهرخي اظهار داشت:از هواداران هم مي خواهيم مثل هميشه پشتيبان چوکا باشند و دلخوري هايي که از گذشته پيش امده را به فراموشي بسپارند و با هم براي موفقيت چوکا در نيم فصل دوم قدم برداريم.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 117 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

تمرینات تیم فوتبال چوکای تالش زیر نظر آقای شهرام صفری در ورزشگاه پوریای ولی آغاز شد. شهرام صفری که سابقه ی مربیگری در تیم شهرداری ماسال را دارد و قبل از شروع رقابتها هم زمزمه ی حضور ایشان به عنوان سرمربی شنیده میشد و هم اکنون تمرینات تیم چوکا را تا انتخاب سرمربی جدید برعهده دارد ،شایان ذکر است دو سه روز آینده تمرینات تیم در شهرک چوکا برگزار خواهد شد. گفتنی است طی دو سه روز آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد و در گفتگویی که با مسئولین تیم چوکا داشتیم اظهار داشتند با گزینه های مختلفی در حال مذاکره هستند و علیرضا رخ چکا از گزینه های سرمربی چوکا نیستند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 325 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش برای نیم فصل دوم قصد تست گیری از بین افرادی که سابقه ی بازی در تیم های مطرح کشور را دارند دارد ، علاقمندان و واجدین شرایط به دفتر سرپرست تیم (آقای سلیم نژاد ) واقع در تالش ، چهار راه هنگ میدان شهدای انتظام ، دفتر فنی مهندسی و پیمانکاری سلیم نژاد مراجعه فرمایند. 

سلیم سلیم نژاد  ۹۰۷۴ ۱۸۱ ۰۹۱۱    

 مدارک مورد نیاز

۱ ـ فتوکپی کارت ملی

۲ ـ فتوکپی شناسنامه

۳ـ ۲ قطعه عکس

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 164 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
با صحبت هايي که مسئولين تيم چوکا با امين حقده و مجيد جمشيدي کرده اند به احتمال فراوان اين دو به چوکا خواهند پيوست. حقده و جمشيدي از بازيکنان سابق چوکا مي باشند که تماشاگران خاطرات خوبي از گلزني هاي جمشيدي براي چوکا در سالهاي گذشته دارند.اميدواريم جمشيدي مانند ساليان گذشته سر حال باشدتا کمک حال تيم چوکا شود.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 127 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
از طريق منبعي موثق اطلاع يافتيم که به احتمال فراوان چوکا با يک مربي جديد نيم فصل دوم را اغاز خواهد کرد و گزينه هاي متعددي هم مطرح شده اند که از جمله ان مي توان به عليرضا رخچکا اشاره کرد. اين منبع اگاه خاطرنشان کرد که به احتمال ٩٠ درصد رخچکا سرمربي چوکا خواهد شد.اين خبر باعث شد تا يکي از طرفداران با ديدن ما به اين نکته اشاره کند که اگر رخچکا روي حرف قبلي خود مبني بر اينکه در تالش فوتباليستي به وجود نخواهد امد باقي مانده است همان بهتر که نيايد. با اين حال منتظر هستيم تا خبر هاي تکميلي را به اطلاع شما برسانيم
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال رهپويان رضوانشهر در بازي معوقه خود موفق شد تيم استقلال قائمشهر را با يک گل شکست دهد. .اين بازي به دليل اماده نبودن و نامناسب بودن چمن رضوانشهربه ورزشگاه شهيد محبي ماسال منتقل شده بود.با اين پيروزي تيم رهپويان يکي از بخت هاي صعود به دسته دوم مي باشد. نکته تاسف بر انگيز اينکه تماشاگران رهپويان با شعار چوکا سوراخه را در طول بازي سر مي دادند. مگر نه اينکه اين دو تيم مال تالش هستند و بايد از يکديگر حمايت کنند وج.ود چنين شعار هايي ممکن است حاشيه هايي هم به همراه داشته باشد
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 172 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال ملوان بندر انزلي به منظور اماده سازي و بازي حساس با تيم فوتبال استقلال دو روز گذشته را در شهرک چوکا به تمرين پرداخت.ملوان به دليل بارش برفي که در انزلي باريد قادر به تمرين در زمين اختصاصي خود نبود وبه همين دليل شهرک ميزبان اين تيم بود.از نکنه حائز اهميت اين بود که رختکني در اين زمين وجود نداشت و بازيکنان مجبور شدند تا لباس خود را در ماشين تعويض کنند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 140 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

سایت های خبری سپید نیوز و  ملوات کلوب به نقل از خزر اسپرت در مورد اظهاراتی که اصغر رسول زاده در برنامه سکو انجام داد مطالبی را در سایت خود منتشر کردند که به این گونه است:

alt  سرمربی چوکای تالش که میهمان برنامه ی سکو بود در یک اظهار نظر جنجالی گفت که این تیم دومین تیم پرطرفدار استان گیلان است  

 

 اصغر رسول زاده سرمربی چوکای تالش به مجتبی پوربخش در برنامه ی سکو گفت که اگر درباره ی پر طرفدارترین تیم های گیلانی نظر سنجی بگذارید ، بی تردید بعد از ملوان ، چوکای تالش دومین تیم پر طرفدار خواهد بود ! 

 

این در حالی است که طی چند سال گذشته هواداران ملوان و داماش ، کرکری های شدیدی مبنی بر پر طرفدارتر بودن تیم های خود داشته اند .

 

شاید هم رسول زاده به واسطه ی جمعیت بالای مردم منطقه ی تالش مدعی شده است که چوکا دومین تیم پر طرفدار استان گیلان است .

 در پاسخ به این سایت باید عرض کنیم که واقعا چوکا بعد از ملوان پر طرفدارترین تیم گیلان است و می توانید با گذاشتن یک نظر سنجی به این واقعیت پی ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 223 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

در پایان بازی خونه به خونه و چوکای تالش یک درگیری پیش امد که جزییات آن مشخص نیست. ولی این سوال پیش می آید که چرا وقتی تیم چوکا در مازندران بازی دارد این مسایل پیش می اید؟ در بازی قبل هم در بهشهر مثل این وقایع اتفاق افتاد. حالا هم سایت مازند لیگ در اظهاراتی این وقایع را این گونه تشریح  میکند  :

متأسفانه تيم چوكاي تالش كه اكثر نفرات كادر فني اش را با دليل محروميت اعمال شده از سوي  كميته انضباطي در اختيار نداشت در اين ديدار نيز به دليل اعتراض به داور ، حركاتي زشت و دور از شأن از خود نشان داد و  معدود افراد باقيمانده در روي نيمكت ذخيره اين تيم به داور اين ديدار و عوامل تيم خونه خونه فحش و ناسزا گرفتند.

 

نكته جالب اينجاست كه تمام اين اتفاقات در حضور دلاوري ، مسئول كميته فرهنگي هيأت فوتبال مازندران و همچنين ناظر فدراسيون و نيروي انتظامي روي داد و همه اين مسئولان شاهد اعمال گيلاني ها بودند.

 

البته جوسازي تالشي ها با شكستن شيشه رختكن خونه به خونه ادامه يافت  و نزديك بود فاجعه ناگواري روي دهد ولي خوشبختانه  خالي بودن رختكن تيم خونه به خونه سبب شد تا اتفاق خاصي روي ندهد.

 

البته تراژدي تالشي ها به همين جا ختم نشد و آنها با فحاشي به يكي از اهالي محل در صدد يك درگيري ديگر برآمدند كه در اين لحظه جواد حسن زاده ، مدير تيم فوتبال خونه به خونه و فرشاد پيوس و ميلاد اكبري ، سرمربي و سرپرست اين تيم با خواهش و تمنا بين طرفين واسطه شدند و  غائله را ختم دادند ولي در عوض بازيكنان و عوامل تيم چوكاي تالش با كشيدن خط و نشان براي عوامل تيم خونه به خونه عنوان مي كردند در بازي برگشت جبران خواهند كرد.

از کمیته انضباطی هم خواهشمندیم به این مسائل ورود کند که چرا این اتفاقات فقط در مازندران رخ میدهد؟ مگر تیم استقلال قائمشهر تالش آمد این گونه برخورد شد حتی ابراهیم مرادی در پیامی این مهمان نوازی تالشی را ستود و تشکر ویزه ای از تالشی ها کرد! یا وقتی صدرا با تماشاگرانش به استادیوم پویای ولی امد کسی کوچک ترین حرفی به آنها زد؟ مهمان نوازی اصالت تالشی هاست و با ان افتخار می کنند.ولی این رسم مهمان نوازی نبود

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 127 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

خونه به خونه بابل ۲     چوکای تالش۱

صدرای نکا ۲            نفتون تهران ۰

سایپا مهر  کرج۱     رهپویان رضوانشهر ۲

استقلال ابی تهران ۱    استقلال قائمشهر ۱

مقاومت تهران۱          خزر محمود آباد۰

امید حسن آباد۱        شهرداری بهشهر ۱

 

از نکات قابل توجه اینکه برادر صمد مرفاوی به عنوان سر مربی صدرای نکا اولین بازی خود را تجربه کرد و به پیروزی هم رسید.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 161 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

درهفته۱۱ لیگ دسته سوم کشور عصر امروز تیم فوتبال چوکای تالش در بابل مقابل خونه به خونه این شهر تن به شکست ۲-۱ داد.. این دومین باخت پیاپی چوکا می باشد.اصغر رسولزاده در این بازی روی نیمکت نشسته بود و از بازی های بعدی محرومیتشان اعمال خواهد شد حالا با این وضعیت باید منتظر بمانیم تا نتیجه دیگر تیم ها مشخص شود و همچنان امیدواریم بخت صعود داشته باشیم .

 ترکیب چوکا:عیسی شهبازی، مرتضی موسایی،بهنام نصیری،شایان کارگر، سعید منفرد، سعید یعقوب نیا، سامان نورمحمدی، پوریا شوریده،رضا اعتمادی، محمد کریمی، هادی صادقلو

گل چوکا: سامان نور محمدی(دقیقه ۴۰)

 تعویض چوکا: رضا بهرام پور،جعفر جمیل،رضا شیخی

 از نکات قابل توجه این بازی این بود که فرشاد پیوس به عنوان مربی تیم خونه به خونه هدایت این تیم را بر عهده داشت. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 214 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
سلیم سلیم نژاد سرپرست تیم فوتبال چوکای تالش در گفتگویی که با ما داشت گفت: هم غرور برد تیم برای تماشاگران و مردم تالش است و هم دلخوری و باخت تیم . تماشاگران عزیز با یک باخت ناراحت نشوند و از تیم فاصله نگیرند . این تیم مال آنهاست و با حمایت های تماشاگران است که تیم سر پاست. بعضی از تماشاگران بعد از باخت تیم ،تیم حریف را تشویق می کنند که این کار در روحیه بازیکنان تاثیر میگذارد. خواهش دارم با باخت تیم دلخور نشوند و از تیم نا امید نشوند  و حمایت کنند. انشا الله با یاری خدا و حمایت های شما تماشاگران این تیم به اوج خود خواهد رسید.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 189 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

از هفته ۱۱ و پایانی نیم فصل اول دسته سوم فردا در امیر کلا بابل به مصاف خوبه به خونه این شهر خواهد رفت . این مسابقه  در هوای سردی و برفی بابل برگزار خواهد شد. تیم فوتبال چوکای تالش در این دیدار اصغر رسول زاده سرمربی و همچنین ساسان حیدر نژاد و سلیم سلیم نژاد سر پرست تیم و رضا کوهی بازیکن خود را روی نیمکت نخواهد داشت و امیدواریم در این شرایط سخت با پیروزی زمین بازی را ترک کنند تا امید ها برای برای صعود زنده باقی بماند.

 

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,039
  • بازدید ماه : 4,068
  • بازدید سال : 26,639
  • بازدید کلی : 307,754
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما