loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 96 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

باتوجه به حساسیت بازی فردای تیم چوکای تالش و مهر کرج، مسئولین باشگاه چوکا  برای اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم برای حضور در ورزشگاه از روز 4 شنبه تبلیغات و بنرهای فراوانی در سطح شهر در معرض دید هشمهریان و هواداران تدارک دیده بودند که این تابلوها به طور عجیب و غریبی  از سطح شهر غیب  می شود. دراین شرایط حساس که چوکا به حضور و حمایت تماشاگران خود احتیاج دارد غیب شدن تابلوها باعث پیچیده شدن بوهای عجیبی از پشت پرده می شود. زمانی که چوکا در رده های پایین تر بود این اتفاقات نمی افتاد ولی هم اکنون دراین چنین شرایطی  ؟؟ به راستی چرا بنرها غیب می شود؟؟؟؟ آیا چوکا متعلق به مردم این شهر ومنطقه ی تالش نیست؟؟ مگر چوکا تیم محبوب تالشان نیست؟ مگر چوکا نماینده ی مردم تالش در فوتبال کشور نیست؟؟ این نامهربانی ها برای چوکا ؟؟؟، چوکایی که امید و دار و ندار این مردم است. این چوکا که زنده کننده ی نام مردم تالش است، این چوکایی که تمام زندگی مردم تالش است و خیلی ها حتی تمام زندگیشان را برایش می گذارند این نامهربانی ها و از پشت خنجر زدن ها جفا در حق چوکاست تف سر بالاست.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 115 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مجید شاهرخی مدیر ورابط عمومی باشگاه چوکای تالش در بیانیه ای اعلام کرد : به وجود شایعه هایی مبنی بر نیامدن و یا حضور نیافتن مهر کرج در تالش ولغو بازی توجه نکنند و به طور قطعی این بازی سر ساعت یعنی ساعت 16 روز شنبه 6 اردیبهشت 93  در ورزشگاه پوریای ولی برگزار خواهد شد. از تماشاگران خواهشمندیم حتما حضور یابند
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 97 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از تمامی هواداران و طرفداران چوکای تالش و تمام تالشان عزیز و غیور دعوت می شود فردا 6 اردیبهشت 93 ساعت 16 در ورزشگاه پوریای ولی حضور یابند تا تیم محبوب خود  یعنی چوکای تالش را  حمایت کنند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 170 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هفته 20 ازلیگ دسته سوم فوتبال کشور ، یک مسابقه ی حساس  برای چوکا و یک مسابقه ی کاملا تشریفاتی برای مهر کرج قعر جدولی. تیم چوکای تالش که هفته هاست روی برد افتاده و کابوس هر تیمی شده فردا ساعت 16 شنبه  6 اردیبهشت به مصاف مهر کرجی خواهد رفت که انگیزه ای برای ادامه ی رقابتها ندارد و چیزی هم برای از دست دادان نخواهد داشت اما تیم چوکا تنها به دنبال یک هدف خواهد بود و آن سه امتیاز بازی است و سپس زدن گل های بیشتر برای افزایش تفاضل گل خود. مردم تالش و تیم چوکا به خوبی می دانند مسابقه ی فردا چه روز باشکوهی برایشان خواهد بود با پیروی بر تیم مهر کرجی که در دیدار رفت 2-1 این تیم را درخانه خودش شکست داده و این بار در دیدار برگشت به دنبال یک پیروزی پرگل است. هواداران عزیز و پرشور چوکای تالش فردا روز بزرگی برایمان خواهد بود ، همگی به ورزشگاه پوریای ولی ( قلعه عقابها ) بیایید تا جای سوزن انداختن پیدا نشود و با تشویق های خود ورزشگاه را به یک جهنم دیگری برای مهر کرج تبدیل کنید ، هر کدام از شما هواداران گرامی که وسایل تشویق از جمله ( بوق ، شیپور ، طبل ) دارید به همراه خود بیاورید تا جلوه ای خاص دیگری از تشویق شما نمایان شود.

و عده ی مافردا  شنبه 6 اردیبهشت 93 ساعت 16  ورزشگاه 5000 هزارنفری پوریای ولی تالش

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 187 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


دیروز وقتی امیر میرزاییان جلوی هتل محل اقامت خود حضور داشت جمعی از رفتگران زحمتکش با دیدن وی به تشویق ایشان پرداختند و میرزاییان را فرشته ی نجات چوکا معرفی کردند که این صحنه باعث تعجب و خوشحالی کسانی که در آنجا بودند شد. واقعا به راستی امیر میرزاییان کسی که توکل بر خدا را رمز موفقیت خود می داند هم باید این چنین مورد حمایت قرار گیرد . هواداران چوکا قدرشناس هستند و با حمایت های خود در بازی های آینده جشن صعود را در ورزشگاه قلعه عقابها خواهند گرفت.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 166 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مطلبی از کوروش اسدی دوست.



شاهکار امیر حسین میرزاییان دوست صمیمی امیر قلعه نوعی ژنرال فوتبال در حال شکل گرفتن است چهار بازی چهار پیروزی حداکثر دوازده امتیاز بدون گل خورده حالا باید گفت قلعه عقابها همیشه قلعه عقابهاست کابوس دیروز بزرگان فوتبال ایران حالا موج پیروزی به خود گرفته و عقابهای چوکا بازهم در آسمان فوتبال پرواز خود را آغاز کرده اند . استقلال آبی ، امید حسن آباد ، شهرداری بهشهر و استقلال قائمشهر از چوکا شکست خورده اند و حالا نوبت سایپا مهر کرج، مقاومت تهران ، خونه به خونه فرشاد پیوس است که در مقابل چوکای بزرگ زانو بزند حالا دیگر تیم های تهرانی و مازندرانی به سادگی از کنار نام چوکا عبور نمی کنند بلکه این تیم کابوس مدعیان شده است زحمات چوکای تیم شده و با برنامه و متحددارد جواب می دهد ، آرمین جان آقایی سنگربان طولارودی چوکا پس از 360 دقیقه گل نخورده و حالا فوتبال تالش سنگربان جدیدرا معرفی می کند ، شوخی نیست در لیگ دسته سه فوتبال مرگ و زندگی شده است و گل نخوردن کار هر دروازه بانی نیست آرمین جان آقایی اعتماد به نفس گرفته و جا پای بزرگان چوکا می گذارد . مقصود چندل هم در گذشته از چوکا به همه جا رسیده بود و در سال های طلایی چوکا  دروازه ی قلعه عقابها را بسته نگه داشته بود . دفاع چوکا با چند جوان بومی کاری کرده کارستان  رضا شیخی ناچار شده از خط حمله به دفاع برود صاحب فرجی از اسالم و بهنام نصیری از پره سر سیم خاردار حریفان شده است مرتضی موسایی هم مدافع گلزن چوکا شده است دفاع چوکا مثل ساعت سوئیسی دقیق کار می کند در چهار بازی پیاپی هیچ اشتباهی نکرده است و اجازه عبور به هیچ مهاجمی را نداده است حالا خط هافبک چوکا آنقدر  می دود که همه را خسته می کند سعید یعقوب نیا و سامان نور محمدی از ماسال و شاندرمن ، رضا اعتمادی از لیسار ، هادی صادقلو از جوکندان ، آرمین طولی از تره طول گیلان ، آرمان حسینی این جوانان تالش حق بیشتری از فوتبال میخواهند جاه طلب شده اند و آن را بدست خواهند آوردنسل  جدید فوتبال چوکای تالش ماموریت غیر ممکن را انجام داده آن ها با دست خالی صدای هلهله پیروزی قلعه ی عقابها به گوش می رسد فوتبال تالش تکان خورده است جعفر جمیل و رضا بهرام پور از اردبیل با غیرت برای چوکا فوتبال بازی می کنند بازهم خاطره مصطفی اعیادی دوست داشتنی قلعه عقابها زنده شده است . شایان کارگر ، ابراهیم بادپا ، حسین رحمتی ، محمد کریمی این روزها برای چوکا زحمت می کشند خانواده چوکا بازهم گرم شده است در تمرینات همگی انگیزه دارند این جوان ها کامل فوتبال بازی می کنند و نتیجه گرفته اند هواداران چوکا حالا خوشحال هستند این روزها قلعه ی عقابها بوی بهار گرفته چیزی شبیه صعود امیدواری به اردوی تیم چوکا بازگشته است روزهای آینده بازهم چوکایی ها خوشحال و تالشی ها بازهم به چوکای تالش افتخارمی کنند عشق فوتبالی ها که همیشه چوکا را حمایت کرده اند برف وباران حریف تماشاگران چوکای تالش نیست سکوها در ورزشگاه پوریای ولی پرشده است و چوکا بازهم چوکا شده است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 260 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چوکا نیوز : خودتان را برای هواداران بیشتر معرفی کنید.

 

آجودانی :

اینجانب کاووس آجودانی ، شغل آزاد دارای مدرک سیکل نظام قدیم ، اهل و ساکن شهرستان تالش ، از کودکی علاقه ی زیادی به ورزش فوتبال داشتم، دارای مدرک c مربیگری استانی در رشته ی فوتبال ، سابقه ی مربیگری و بازی در لیگ آزاد فوتبال ساحلی تالش ، به علت بروز برخی مشکلات چند مدتی ساکن تهران بودم و به شغل آزاد مشغول بودم، سال 79 دوباره به تالش برگشتم و به کار سابق خود مشغول شدم. به دلیل علاقه ی زیادی که به تیم چوکا داشتم در زمان حضور چوکا در لیگ آزادگان و همچنین حضور چوکا در دسته های پایین تصمیم گرفتم به تیم خود خدمتی کرده باشم. به علت مشکلاتی که اوایل در چوکا وجود داشت خودم پیش قدم شدم و مسئولیت و سختی ها را قبول کردم ، آقای محمد یاری که از قبل از بنده شناخت داشتند به این کار راضی بودند و تغییراتی که درتیم ایجاد شد. بدلیل مشکلاتی که درتیمبوجود آمد تیم از 4 بازی خود نتوانست امتیازات کافی را کسب کند و درجا زد و تیم 3و 4 جدول به آن روز افتاد و به رتبه ی 8 سقوط کرد. تعویض مربی هم که انجام شد و آقای رسولزاده ای که تیم مارا دربد وضعتی قرار داد. آقای میرزاییان واقعا شانس تیم چوکا بود و ایشان مربی بزرگی هستند و باید از آقای یاری تشکر کد بخاطر آوردن ایشان به چوکا. تیم در بهترین موقعیت خود بسر میبرند ، بازیکنان و مربیان کاملا بایکدیگر همدل هستند از لحاظ مالی تیم هیچگونه مشکل مالی ندارد. خود آقای یاری حامی و پشتیبان تیم هستند و کمکهایی هم خود مردم و همشهریان برای تیم انجام میدهند.تیم چوکا متعق به تمام مردم تالش است ، از آقای یاری واقعا ممنونیم که برای تیم زحمت فراوانی می کشد، هزینه های بالایی که ایشان تقبل میکند. بهرحال مشکلاتی که بخی برای چوکا بوجود آوردند من تصمیم گرفتم که وارد این کار بشوم.

 

چوکا نیوز : از برنامه هایتان در چوکا بفرمایید.

 

آجودانی :

من برنامه داشتم که این مسئولیت را قبول کردم ، به علت اینکه تیم درگیر مسابقات بود برنامه هایم را عقب انداختم، یکی از برنامه های من این بود که چوکا در رده های نوجوانان و جوانان کارهایی انجام شود ، کمیته ی استعدادیابی تشکیل شود ، ازتمامی بازیکنان بومی در سرتاسر تالش دعوت شود و باتوجه به صحبتهایی که با مدیریت ، هیئت مدیره و مربیان تیم انجام داده ام همگی موافق نظر من هستند اگر به امید خدا تیم به دسته 2 صعود کند تیم باید قویتر بسته شود. حتی یکی از برنامه هایمان درصورت صعود چوکا به لیگ 2 خریداری امتیاز تیم دسته اولی است و اگر شرایط بوجود بیاید حتما این کار را خواهیم کرد و آقای یاری هم موافق این کار هستند.

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 156 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش بعد از بازی با رهپویان و باخت به این تیم ازهفته ی 15 به بعد دیگر روی باخت را به خود ندیده که هیچ بلکه هیچ گلی دریافت نکرده ، یعنی دروازه بان چوکا 360 دقیقه است دروازه ی خود را بسته نگه داشته و مدافعان چوکا کمک بزرگ و شایانی به دروازه بان خود کرده اند تا رکوردار این نتیجه در لیگ سه باشند. البته مهاجمان چوکا هم در پیروزی های چوکا بسیار لایق و عالی عمل کرده اند و در هر بازی گلزنی کرده اند.همه ی این نتیجه ی عالی مربی و سرمربی تیم است که باوجود صحبت ها و تفکراتشان تیم را از رده ی 8 جداکرده اند ، تیمی که در آستانه ی سقوط بود همگان برای ماندنش در لیگ 3 دعا میکردند اما هم اکنون برای صعودش به لیگ 2 دعا میکنند. باید به انتخاب مدیریت و هیئت مدیره هم برای این انتخاب درست تبریک گفت. همه ی هواداران توجه داشته باشند که این همان تیم نیم فصل اول است ، همان بازیکنان البته تیمی که چند بازیکن خود را از دست داده اما یک تیم کاملا متفاوت شده . براستی هر کار غیر ممکنی با تلاش و کمک خدا ممکن خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 156 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مازندلیگ: سرمربی چوکای تالش رمز موفقیت تیمش در هفته های اخیر را لطف خداوند و  همدلی بین مسئولان ، بازیکنان ، مربیان و هواداران این تیم دانست.

 

امیر میرزائیان در گفتگو با خبرنگار مازندلیگ اظهار داشت: بازی های اخیر استقلال قائمشهر را آنالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کردیم تا به همچین نتیجه دلچسبی دست پیدا کنیم.

 

میرزاییان در ادامه افزود: این پیروزی کمک زیادی به ما کرد تا به لیگ دسته دوم فوتبال کشور نزدیک شویم و امیدوارم روند پیروزی های ما تداوم داشته باشد.

 

وی ضمن تشکر از زحمات بازیکنانش گفت: خوشخبتانه بازیکنانم تمام برنامه هائی را که از آنها خواسته بودم روی زمین پیاده کردند و تمام راه های نفوذ تیم حریف را بستند.

 

سرمربی چوکا در پاسخ به خبرنگار مازندلیگ در خصوص متفاوت بودن دو نیم فصل اول و دوم این تیم در فصل جاری گفت: سعی کردیم روی نقاط ضعف تیم خود و از همه مهمتر ضعف دفاعی تیم بیشتر کار کنیم و کار کردن روی مسائل روحی و روانی نیز از دیگر برنامه های ما بود که به لطف خدا تاکنون جواب داد و انشاالله تا پایان فصل نیز تداوم خواهد داشت.

 

امیر میرزائیان با بیان اینکه سه فینال دیگر پیش رو داریم گفت: تا فردا بابت پیروزی مقابل استقلال قائمشهر خوشحالی می کنیم و سپس به بازی با مهر کرج فکر می کنیم تا به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

 

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد داوری در این دیدار گفت: متأسفانه داوران در بازی های بیرون از خانه سعی می کنند در نیمه دوم به تیم میزبان لطف بیشتری داشته باشند که بی شک  این مسئله از روی احساسات و شرایط حاکم بر ورزشگاه حادث می شود.

 

میرزائیان تاکتیک دفاعی تیمش در نیمه دوم را ناخواسته عنوان کرد و گفت: فوتبال ایران بر پایه احساسات سوار شده است و معمولا تیمی که در خانه حریف با دو گل پیش می افتد خواه و ناخواه عقب می نشیند تا دو گل خود را جبران کند .

 

وی خاطرنشان گرد: تیم استقلال قائمشهر نیز یکی از تیم های خوب این گروه است که در نیمه دوم این دیدار ، بابت عقب نشستن بازیکنانم جسارت به خرج داد و موقعیت هائی روی دروازه تیم ما خلق کرد که خوشبختانه با دفاع جانانه بازیکنانم نتوانست راه به جائی ببرد.

 

سرمربی تیم چوکای تالش این تیم را جز 5 تیم پرهوادار ایران برشمرد و گفت: فوتبال ایران به همچین تیم های پرهواداری نیاز دارد و خوشبختانه تمام عوامل برای صعود تیم چوکا به لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراهم است و امید زیادی داریم تا به این امر مهم دست پیدا کنیم.

 

امیر میرزائیان ضمن تشکر از هواداران تیمش که رنج سفر به قائمشهر را به جان خریدند گفت: حمایت های بی دریغ این هواداران کمک زیادی کرد تا بازیکنانم در این بازی احساس تنهائی نکنند و به سه امتیاز حساس بازی دست پیدا کنند. امیدوارم در سایر بازی های تیم نیز در کنار ما باشند و جوانان شهرشان را تنها نگذارند.

 

سرمربی چوکای تالش در پایان گفت: زمانی که در دوران بازیگری ام مقابل چوکا قرار می گرفتیم شرایط سختی را در ورزشگاه مخوف این تیم تجربه می کردیم. امسال تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، یکبار دیگر قلعه عقابها را برپا کنیم و چوکا را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

به گزارش مازندلیگ ، تیم استقلال قائمشهر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور مقابل مهمان خود چوکای تالش تن به شکست 2 بر 0 داد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 306 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

سید حسین رحمتی

 

 dup(01)img_۲۰۱۴۰۳۲۶_۱۶۵۵۵۵.jpg

 

پست : دفاع

متولد تهران : ۸ / ۸ / ۱۳۶۴

شروع فوتبال : ۱۳۸۵

تیم های باشگاهی : امید حسن آباد ، استقلال ب تهران ، شهرداری رودهن ،منطقه ویژه ، بندرعباس و استیل آذین

گل های زده : ۸           مدت قرارداد : تا پایان مسابقات این فصل

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)


جدول هفته 19

حامد حسنی

ليگ دسته سوم - گروه اول 
                               امتیازبازيبردمساویباختز ختفاضل 

استقلال آبی              35191054332310

 خونه به خونه             3119874261111

چوکای تالش           311994625196

 مقاومت تهران             31  1994620255
رهپویان رضوانشهر      311994620171
 امیدحسن آباد            301986516133

شهرداری بهشهر       281982719154

 استقلال قائمشهر      271983818213-
 نفتون تهران              231965820146

صدرا نکا مازندران        2319721018191-

 خزر محمودآباد           1419351112197-

مهرکرج                     4191711143521-

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

مازندلیگ: تیم فوتبال چوکای تالش با برتری مقابل استقلال قائمشهر انتقام شکست بازی رفت را از این تیم گرفت.

 

به گزارش مازندلیگ ، از هفته نوزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم استقلال قائمشهر در زمین ورزشی لموک مقابل چوکای تالش تن به شکست 2 بر 0 داد.

گل های تیم چوکا توسط امیرحسین رحمتی در دقیقه 11 و رضا اعتمادی در دقیقه 35 بازی به ثمر رسید.

 

شاگردان ابراهیم مرادی در حالی سومین شکست متوالی خود را تجربه کردند که در این سه دیدار حتی یکبار هم موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشدند تا شرایط خاص این تیم بیش از پیش نمایان شود.

 

در ده دقیقه ابتدائی این نیمه یک بازی تهاجمی را از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه 11 بازی امیر حسین رحمتی روی سانتر ارسالی موفق شد دروازه تیم استقلال قائمشهر را با ضربه سر محکم خود به اولین گل تیمش تبدیل کند.

 

در دقیقه 35 بازی نیز اشتباه محرز مدافعین تیم استقلال قائمشهر سبب شد تا چوکائی ها طی یک ضد حمله به دومین گل خود دست پیدا کنند. رضا اعتمادی از تعلل مدافع تیم استقلال قائمشهر در دفع توپ نهایت استفاده را برد و با گلی که به ثمر رساند کار را برای آبی های قائمشهری سخت کرد. در ادامه نیمه اول این شاگردان ابراهیم مرادی بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند و حملاتی روی دروازه حریف گیلانی خود تدارک دیدند که نتیجه ای در بر نداشت.

 

در نیمه دوم یک بازی کاملاً یک طرفه بازیکنان تیم استقلال قائمشهر سبب شد تا تیم چوکای تالش برای حفظ دو گل زده خود در لاک دفاعی فرو رود . شاگردان ابراهیم مرادی در این نیمه بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند و حتی یکبار پس از جا ماندن  دروازبان حریف شوت محکم استقلالی ها به صورت دفاع این تیم برخورد کرد تا به نحو معجزه آسائی دروازه این تیم نجات پیدا کند.

 استقلال قائمشهر در این نیمه توان جبران گل های خورده را داشت ولی  3 موقعیت عارف اکبری ، 2 موقعیت مهدی نوربخش و تک موقعیت جواد حسامی یکی پس از دیگری به هدر رفت تا آه از نهاد نیمکت نشینان و اندک هواداران تیم استقلال بلند شود.

 

چوکائی ها هم که ضد حمله را تنها تاکتیک خود در این نیمه اتخاذ کرده بودند دوبار توسط رضا اعتمادی خطرناک ظاهر شدند که نتیجه ای برای این تیم نداشت تا این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود این تیم خاتمه یابد.

 

گفتنی است ، تیم چوکای تالش در حالی موفق شد انتقام شکست 3 بر 1 بازی رفت از تیم استقلال قائمشهر بگیرد که در این دیدار از حمایت و تشویق بی امان 100 هوادار خود که با دو دستگاه اتوبوس خود را به قائمشهر رسانده بودند برخوردار بود و قائمشهر را همراه با هواداران خود با خاطره ای خوش ترک کردند.

 

به گزارش مازندلیگ ، تیم استقلال قائمشهر با این شکست خانگی 27 امتیازی باقی ماند تا رده هشتم جدول جای گیرد و چوکا نیز در ادامه روند رو به رشد خود 31 امتیازی شد تا  تا هم امتیاز با تیم خونه به خونه و به لطف گل زده کمتر نسبت به این تیم در رده سوم جدول جای گیرد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 109 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

عکس : آرشیو                                                                    مصاحبه : میلادمینویی

img_۲۰۱۴۰۳۰۴_۱۸۱۰۳۸.jpg

من فکر میکنم یکی از سخت ترین بازی هایمان  از روزی که من آمدم و تمام شرایط

 مهیا شد برای پیروزی ما که اول ازهمه لطف خداوند و تماشاگران ومردمی که آمدند، تلاش بچه ها وتفکراتی که در طول هفته تمرین کرده بودیم به بار نشست و باعث شد یک روز خوب ویک اتفاق خوب در قائمشهر اتفاق بیفتدو این تنها کاری بود که می توانستیم انجام بدهیم، کار بسیار مهمی بود چون یکی از سکوهای پرتابمان بودو این پیروزی برای  روزهای آینده یک امیدواری در جمع بوجودمی آورد  ، برای همین درک بازیکنان از موقعیت جدول باعث شد که اشتباه نکنندو هدفمند بازی کردند و این هدفمندی باعث شد نقاط ضعف خودمان را پوشش بدهیم در طول هفته  ، نقاط ضعف وقدرت قائم شهر را شناسایی کردیم وتوانستیم از همان نقاط آسیب بزنیم وآسیب نبینیم. من فکر میکنم اکثر بازیکنان به آن شرایط و تفکری که ما خواسته ایم در تیم می رسند، بلوغ فکری که ما مدنظرمان است  و تفکر گل نخوردن است ویک ساختار خوبی است که بوجود آمده باعث شد دیروز بازی  ، بازی خوبی بشود. کار اصلیمان دربازی با مهر کرج شروع خواهد شد ومن فکر میکنم مهرکرج یکی از بازی های سختمان است ،هیچ بازی آسانی تا پایان بازی ها نداریم و تا سوت پایان بازی با خونه به خونه زده نشود چیزی نمیتوان گفت ، فوتبال دستخوش تغییرات است و من فکر میکنم تا روز و ثانیه ی آخر اگر بخواهیم در این شرایط  قرار بگیریم که در باد بردن و صعود بخوابیم دچار مشکل میشویم ، این مسله را درطول هفته به بازیکنان گوشزد خواهیم کرد که بازی به بازی فکر بکنندف خوشحالی بازی قائمشهر امروز تمام شدو ما تفکر جدید برای بازی با مهر کرج که بتوانیم نتیجه  ی خیلی خوبی بگیریم. یک پیروزی خوب  با یک عزم همه جانبه ای که صورت گرفت وبا 4،5 اهرم که خداوند ، تماشاگران ، بازیکنان ، هیئت مدیره و مسئولین تیم و برنامه های تاکتیکی تیم  اینها اهرمهایی بود که توانستیم به موفقیت برسیم و موفقیتی که حاصل شد به یک نفر نمی توان اشاره کرد ، یک کار گروهی بود ، همه نقش داشتند از تماشاگرانی که زحمت راه را برجان خریدند و بازیکنانی که با جان و دل تلاش کردند وزحمت کشیدند و من شمایی که پیگیر کار هستیدباعث میشود که تیم ما  نکات مثبت بیشتری پیدا کند و جلب توجه کند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 155 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی باشگاه چوکای تالش در بیانیه ای از تمام تماشاگران وهوادارانی که چه دربازی دیروز حضور داشتندو چه کسانی که دورادور از حال و احوال تیم جویا میشدند تشکر و قدر دانی کرد و ازهمه ی هواداران چوکای تالش در تمامی منطقه ی بزرگ تالش دعوت کرد تا در بازی مهم چوکا با مهر کرج که روزشنبه 6 اردیبهشت ساعت 16 در پوریای ولی برگزار خواهدشد حاضر باشند و تیم خود را حمایت کنند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 121 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
روابط عمومی و وبلاگ  رسمی چوکای تالش مصیبت وارده را به آقای سلیم نژاد تسلیت عرض نموده و برای خانواده ی آن شادروان آرزوی صبر و برای آن شادروان آرزوی مغفرت از درگاه ایزد منان را خواستاریم..
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 87 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

حامد حسنی

 93 نتایج هفته 19_ شنبه 30 فروردین

 

استقلال قائمشهر  0  _  2   چوکای تالش

 

صدرای نکا ۴              استقلال ابی تهران ۳

شهرداری بهشهر ۱       نفت محمود اباد ۱

مقاومت تهران ۱              خونه به خونه۰

امید حسن اباد ۲            رهپویان  ۱

مهرکرج  ۲                    نفتونتهران  ۴

 

 


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 162 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

حامد حسنی ، میلادمینویی

 

ازسری رقابتهای دسته سوم وهفته ۱۹ این رقابتها عصر امروز دوتیم استقلال قائمشهر وچوکای تالشدر یک بازی جذاب ودیدنی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲بر ۰ به سود تیم چوکای تالش به پایان رسید . دوگل این بازی توسط حسین رحمتی ورضا اعتمادی به ثمر رسید . از نکات جالب این بازی حضور پرشور تماشاگران تالشی بود که با تشویق های خود باعث پیروزی چوکا شدند. بدین ترتیب تیم چوکای تالش به رده سوم جدول صعود کرد تا بازیهای باقیمانده حکم صعود چوکا را امضا کند.

در این دیدار تماشایی و دیدنی زیاد بودن تماشاگران چوکا نسبت به هواداران کم سن و سال قائمشهر بود که اوایل بازی تیم خود را تشویق می کردند اما تماشاگران تیم چوکا با تشویق های بی امان خود نگاه همه را به سوی خود جلب کرده بودند تماشاگران تا دقیقه ی 90 از تیم خود حمایت میکردند. نکته ی جالب توجه قبل از شروع بازی تماشاگران چوکا که زمین ورزشی قائمشهر را به تصرف خود درآورده بودند و با صدای خود جلب توجه می کردند یکی از تماشاگران تیم قائمشهر به هواداران معترض شد که آرام تر همسایه ها خواب هستند.!!! تیم چوکا در این بازی فوق العاده ظاهر شد و با بازی کاملا منطقی و هجومی تواستند کار را در همان نیمه  اول تمام کنند. تیم چوکا هم در حمله عالی کار کرد و هم در دفاع که چندین موقعیت 100در 100 گل را آرمین جان آقایی با رشادت مهار  کرد و هم مدافعان چوکا با غیرت تمام از جمله مرتضی موسایی ، بهنام نصیری، حسین رحمتی ، صائب جعفری و سایر بازیکنان چوکا در زمین مانند سامان نور محمدی ، جعفر جمیل ، محمدکریمی ، رضا اعتمادی ، رضا بهرام پور،سعید یعقوب نیا  ،شایان کارگر، هادی صادقلو ، امید شیربان همگی یک روز خاطره انگیز را برای خود و تماشاگران رقم زدند.میرزاییان ثابت کرد که مرد روزهای سخت است و هم نشان داد هر کار غیر ممکنی ممکن می شود براستی باید به این مربی افتخار کرد تقی زاهدی مربی تیم و یاور میرزاییان نقش مهمی در این روز خاطره انگیز داشت.. بهمن محمدیاری هم که همیشه پشتیبان و یارو یاور تیم ، در این بازی هم حضور داشت.کادر مدیریت تیم از جمله اقای سلیم نژاد و آقای شاهرخی زحمات بسیاری برای تیم کشیدند. البته از میزبانی خوب مسئولین و مردم خوب قائمشهرو سرمربی قائمشهر آقای مرادی باید تشکر کرد. آقای نعمتی مدیر سایت مازند لیگ هم این دیدار را از نزدیک نظاره گر بودند.تیم با این برد به همگان نشان داد که غیرت تالشی یعنی چه وچوکا  همان قلعه ی عقابهاست 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 141 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی های چوکای تالش از هفته 20 تا 22 



شنبه 6 اردیبهشت 93 هفته 20 ساعت 16

چوکای تالش-مهر کرج-پوریای ولی-تالش


خونه به خونه امیر کلا-صدرا نکا-شهرداری-امیر کلا
استقلال ب تهران-امید حسن آباد-سهند-تهران
نفتون تهران-مقاومت تهران-شهیدان اسماعیلی-تهران

رهپویان رضوانشهر-شهرداری بهشهر-معلم-رضوانشهر

نفت محمود آباد-استقلال قائمشهر-شهید بهشتی-محمود آباد

شنبه 13 اردیبهشت 93 -هفته21 -ساعت 16:00


مقاومت تهران-چوکای تالش-فراهانی-تهران


صدرا نکا-امید حسن آباد-شهدا-نکا

خونه به خونه امیر کلا-نفتون تهران-شهرداری-امیر کلا
شهرداری بهشهر-استقلال ب تهران-آزادی-بهشهر
مقاومت تهران-چوکا تالش-فراهانی-تهران
استقلال قائمشهر-رهپویان رضوانشهر-شهدا بالالموک-قائمشهر
مهر کرج- نفت محمود آباد-ملا محمدی-اشتهارد کرج


شنبه 20 اردیبهشت 93 -هفته 22-ساعت 16



چوکای تالش-خونه به خونه امیر کلا-پوریای ولی تالش


نفتون تهران-صدرا نکا-شهیدان اسماعیلی-تهران
امید حسن آباد-شهرداری بهشهر-شهدا هویزه-تهران
استقلال ب تهران- استقلال قائمهشر-سهند-تهران
نفت محمود آباد-مقاومت تهران-شهید بهشتی-محمود آّباد
رهپویان رضوانشهر-مهر کرج-معلم-رضوانشهر
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 187 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

بنابر تلاشهای صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه ، سرپرست ومدیر روابط عمومی تیم مقدمات همراهی تماشاگران پرشور و غیور چوکاش تالش برای بازی  حساس با استقلال قائمشهر فراهم شده ، شنیده ها حاکی از این است که حدود 100 الی 150 نفر برای همراهی تیم اعلام آمادگی کرده اند. 50 نفر از اسالم و حدود 50 نفر از تالش و چند نفر هم بصورت شخصی خواهند رفت. البته این تعداد به احتمال فراوان بیشتر خواهند شد. براستی باید قدر این چنین هوادارنی را دانست که در سخت ترین لحظات کنار تیم خود هستند و آنها را همراهی می کنند. هچنین باید از زحمات مدیریت ، سرپرست و مدیر روابط عمومی تشکر کرد که به خواسته ی هواداران احترام گذاشتند.  کاروان مشوقان تیم چوکا فردا ساعت 4ونیم صبح از میدان امام خمینی تالش راهی خواهند شد.به امید پیروزی چوکای تالش در بازی فردا.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 108 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

امیرمیرزاییان درمورد بازی با استقلال قائمشهر گفتند: بازی خیلی سختی است و  پل موفقیت ماست و اگر ببریم 80 درصد صعود خود را تضمین کرده ایم برنامه های تاکتیکی خاص خود را داریم، 2 تا مصدوم داریم آرمین طولی و رضا شیخی به بازی با استقلال قائمشهر نخواهند رسید ، رضا بهرامپور و رضااعتمادی که از ناحیه ی کشاله احساس ناراحتی می کنند و تلاش میکنیم  رضا اعتمادی و رضا بهرامپور به بازی قائمشهر برسند، کارهای تاکتیکی که در تمرینات انجام داده ایم اگر بتوانیم مقداری از آن را در بازی با قائمشهرانجام بدهیم موفق خواهیم شد  ، با آمدن تماشاگران کمک بزرگی به ما خواهد شد و من از تک تک آنان تشکر می کنم. ما ساعت 6 صبح حرکت خواهیم کرد تا به موقع برسیم ، شرایط زمین را بسنجیم و اگر شرایط فراهم شد تمرین سبکی در زمین بازی انجام بدهیم ونوع بازی خود را بر اساس شرایط زمین برنامه ریزی می کنیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 169 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

با صحبتی که با امیر میرزاییان داشتیم ، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم های استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و شارلوای بلژیک امروز از طرف باشگاه پیکان تهران میهمان باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش بود و به همراه آقایان میرزاییان ، سلیم نژاد و هاشم زاده به عیادت حمید غفاری بازیکن سابق چوکا و طهماسبی  رزمی کار و قهرمان سابق این رشته رفتند و از طرف باشگاه پیکان تهران هدایایی به این دو ورزشکار اهدا کرد. گفتنی است آقای مهدوی با توجه به صحبتی که با آقای میرزاییان داشته فقط برای سر زدن و عیادت این دو ورزشکار به گیلان آمده و بعد از عیادت به تهران بازگشته است . براستی این چنین انسان هایی با رفتار و منش های پهلوانی باعث افتخارهستندو باید به آنان بالید. محمودرضا مهدوی به عنوان مربی در کنار فرهاد کاظمی در باشگاه پیکان تهران فعالیت می کند همچنین آقای محمدرضا مهدوی در تیم هنرمندان هم فعالیت می کند و کارهای خیرخواهانه ی بسیاری انجام داده است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 168 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش ازهفته ی 19 لیگ دسته 3 میهمان استقلال قائمشهری خواهدبود که در دیدار رفت با سه گل و با نتیجه ی 3_1 مغلوب این تیم در قلعه ی عقابها شد ، و حالا تیم چوکا که بر روی برد افتاده و تیم ها را با هدایت میرزاییان یکی پس از دیگر شکست میدهد و در روزهای اوج خود به سر میبرد به مصاف این تیم رفته تا یک فینال زودهنگامی را شاهد باشیم. تیم چوکا خیلی خوب می داند که با بردن این بازی نصف راه صعود را خواهد پیمود . حتی تیم چوکا تماشاگرانش را به همراه خودمیاورد تا عقابها در قائمشهر تنها نباشند. با تلاشهای مدیرعامل ، سرپرست و مدیر روابط عمومی مقدمات این کار فراهم شده تا هواداران مشتاق و بی نظیر چوکا همراه چوکا باشند و این بازی خارج از خانه را به یک دیدار خانگی تبدیل کنند . این بازی شنبه 30 فروردین 93 ساعت 16 در لموک قائمشهر برگزار خواهد شد. به امید پیروزی چوکا در این دیدار حساس

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 115 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
ليگ دسته سوم - گروه اول 
                      امتیاز
بردمساویباخت زده خورده 
1استقلال آبی         35
10533019

2 خونه به خونه      31
8732612

3رهپویان             31
9451816

4چوکای تالش         28
8462319

5 مقاومت             28
8461925

6شهرداری بهشهر    27
8171814

7 امیدحسن آباد       27
7651412

8 استقلال قائمشهر  27
8371819

9 نفتون               20
5581612

10صدرا نکا             20
62101416

11 خزر محمودآباد       13
34111118

12مهرکرج                4
17101231

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 95 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

براستی چرا عده ای فقط به منافع شخصی خود فکر میکنند و موفقیت و سربلندی چوکا باعث ناراحتی آنان می شود؟فقط می توان این را گفت که چوکا فقط و فقط به کسانی احتیاج دارد و به کسانی افتخار می کند که هوادار واقعی چوکا باشد نه اینکه چوکا را با وجود افراد مورد علایق خود دوست دارند . یک طرفدار واقعی چوکا فقط موفقیت چوکا برایش  مهم است و هرکسی که برای موفقیت چوکا  تلاش می کند چه بومی باشد و چه کسی که برای بار اول است که پایش را در باشگاه چوکا گذاشته زحمات و تلاشهایی که انجام داده باید مهم و قابل احترام باشد. اگر برخی با بردن چوکا ناراحت می شوند مختار هستند به ورزشگاه نیایند . چوکا هیچوقت تاریخ انقضا نداشته و نخواهد داشت بلکه کسانی دارای تاریخ انقضا هستند که در مورد چوکا این چنین فکری می کنند و گمان می کنند چوکا هیچوقت به اوج نخواهد رسید. چوکا مانند دریاست کسانی را که با آن همراه نباشد و برخلاف آن عمل کند در خود غرق خواهد کرد و به ساحل هدایت خواهد کرد. پس همگی چوکایی و سبز دل باشیم. به امید موفقیت چوکا با هر کسی که دلش با چوکاست و برای چوکا زحمت  می کشد و برایش  تلاش می کند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 162 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

هفته ی 19 لیگ دسته سوم



شنبه ۳۰ فروردین ۹۳         ساعت 16 ( 4 بعدازظهر)

 

استقلال قائمشهر- چوکای تالش 


صدرا نکا- استقلال ب تهران 
مقاومت تهران- خونه به خونه امیرکلا 
امید حسن آباد- رهپویان رضوانشهر 
مهر کرج – نفتون تهران 
شهرداری بهشهر- نفت محمود آباد 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 183 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

امیر میرزاییان سرمربی  تیم چوکای تالش به عنوان کارشناس درشبکه ی ورزش حضورخواهد داشت و به کارشناسی و تحلیل جام حذفی آلمان بین تیمهای بایرن مونیخ وکایزرسلاترن  خواهد پرداخت این برنامه ساعت 23/45 از شبکه ی  ورزش پخش خواهد شد. 

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 23,595
  • بازدید کلی : 304,710
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما