loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)
یک سالگی سایت چوکا فرارسید و ما افتخار می کنیم که خادمان این هواداران و مردم تالش هستیم .  همانطور که دوست عزیزم میلاد مینویی در مطلب قبلی اشاره داشتند واقعا در این یک سالی که سایت را راه اندازی کردیم تهدید و حمایت هایی شدیم . تهدید هایی که بعضی ها کردند و نمیخواستند نظرات هواداران در سایت درج شود یا به قولی سانسور شود . اما در مقابلشان ایستادگی کردیم و تهدید به دادگاهی شدیم ولی با عنایت پروردگار و درایت مدیر عامل تیم این ماجرا ختم به خیر شد و آنهایی که باید میرفتند ،رفتند تا تیم سرو سامان بگیرد. خدا شاهد است در این مدت خیلی ها به ما می گفتند شما از باشگاه پول میگیرید و حمایت می کنید ولی اینطور نیست و نبود و به خاطر هواداران دوست داشتنی چوکا که همیشه  یارو یاور ما بودند هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم حتی در سرما و باران در تمرینات حضور پیدا می کردیم و و با کمک سرمربی و مربی تیم در نیم فصل دوم تیم را برای مسابقات پبش رو حمایت می کردیم . حرف زیاد است اما روزها مثل باد می گذرند و خاطره هاست که باقی می ماند . تیمی که بهمن  محمدیاری روانه مسابقات کرد اگر کمی زود بسته میشد شاید الان در دسته دوم حضور داشتیم ولی بازم دیر نیست و ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است .  و شما هواداران تعصبی و غیور چوکا که در کشور  به قلعه عقابها مشهور هستید همیشه یارو یاور تیم باشید چون بدون شما چوکا معنایی ندارد . همچنین از مسئولین شهرستانی هم درخواست داریم به کمک این تیم مردمی بشتابند مثل تیمهای دیگر  که مسئولانشان دست به دست هم می دهند تا تیم شهرشان موفق باشد .پس مسئولین تالش به کمک بهمن محمدیاری و هواداران تالش بشتابید که جز فوتبال سرگرمی دیگری نداریم تا شاید ما هم ارزوی لیگ برتری بودن را به رویا تبدیل نکنیم.  

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 122 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

در هفته نخست لیگ برتر واتر پلو جدال دو تیم دانشگاه ازاد و چوکای تالش به نفع دانشگاه آزاد به پایان رسید . این بازی که عصر دیروز و در سالت 9 دی تهران برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 16 بر 2 تیم چوکای تالش را شکست داد . تیم دانشگاه آزاد با بازیکنان ملی پوش و قدرتمند خود در مقابل تیم بومی و جوان چوکای تالش قرار گرفته بود و از همین حالا خود را یکی از مدعیان معرفی کرد . برای تیم جوان و با آتیه چوکای تالش هم در ادامه مسابقات ارزوی موفقیت داریم.

لیگ‌برتر واترپلو بین تیمهای دانشگاه‌‌آزاد و چوکا+تصاویر

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 126 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

یکسال گذشت بی آنکه  گذر زمان حس شود. یکسال پر از سختی و دشواری ها و تهدیدها ، کم لطفی ها ، اشکها و لبخندها.

تیم چوکای تالش که زمانی در لیگ آزادگان بود و با آن همه سابقه و قدمت درخشان یک وبلاگ رسمی نداشت تا هواداران از اخبار و اتفاقات تیم باخبر یاشند. بودند وبلاگ ها و سایتهایی که خبر رسانی میکردند اما نه به شکل امروزی وبسایت چوکای تالش. در ابتدا دو تن از هواداران متعصب چوکای تالش ( میلاد مینویی و حامد حسنی ) طرح و ایده ی ایجاد یک وبلاگ که خبرهای تیم چوکا را به هواداران برساند آن هم یک وبلاگ کاملا شخصی که توسط مصطفی راضی این وبلاگ طراحی شد  و این وبلاگ با نام وبلاگ چوکا ، قلعه ی عقابها شروع به فعالیت کرد. با همکاری میلادمینویی و حامد حسنی به عنوان مدیران و مصطفی راضی به عنوان خبرنگار این وبلاگ ، در ابتدا کسی از وجود این وبلاگ  اطلاعی نداشت اما با تلاشها و زحماتی که کشیده شد این وبلاگ به یکی از پربازدید ترین وبلاگ خبری یک تیم شهرستانی دسته سومی شد. کادر این  وبلاگ اولین کسانی بودند که تیم چوکا تست گیری خود را برای حضور در لیگ دسته سوم فصل گذشته شروع کرده بود. کادری که از اولین روز تا آخرین روز مسابقات درکنار تیم بودند. به مرور زمان تعدادی از هواداران هم به کمک ما و به عضویت  کادر خبری این وبلاگ در آمدند ( علیرضا ولی پناه و نظام یکتا ) .

بازدید از وبلاگ به قدری زیاد شدکه دوستان پیشنهاد تبدیل وبلاگ چوکا قلعه ی عقابها به وبلاگ رسمی چوکای تالش را دادند واین پیشنهاد مورد پذیرش قرار گرفت . بدین ترتیب اولین وبلاگ چوکای تالش برای اولین بار با مدیریت میلاد مینویی و حامد حسنی ،  علیرضا ولی پناه ، مصطفی راضی ، نظام یکتا و وحید فرهادی به عنوان خبرنگاران و عکاسان این وبلاگ  راه اندازی شد . کم نبود اتفاقات تلخ و شیرینی که برای تیم افتاد. حتی مدیریت وبلاگ تهدید به شکایت و رفتن به دادگاه شدند ، تشکیل پرونده ی قضایی و حقوقی علیه خبرنگاران و کسانی که شبانه روز بی وقفه برای تنها تیم شهر خود تلاش می کنند . این بود مزد زحمات و تلاشمان.کسانی که بی چشم داشتی و حق و حقوقی پا به این عرصه گذاشتند اما با حمایتهای مدیر عامل ،  سرپرست و مدیر روابط عمومی تیم این ماجرا ختم به خیر شد . با آمدن سرمربی و مربی جدید تیم  جو خیلی خوبی وارد تیم شد رابطه و برخورد خیلی خوب امیرحسین میرزاییان که از پایتخت به شهر کوچکمان پا گذاشته بود و تقی زاهدی فوتبالیست و مربی محبوب شهرمان با خبرنگاران  واصحاب رسانه ی شهر و اللخصوص وبلاگ چوکای تالش برقرار شد همگی راضی به نظر میرسیدند  .در بازی اخر  چوکا در لیگ دسته 3 وبلاگ چوکای تالش و زحماتی که مدیرعامل و سایر مسئولین باشگا ه کشیدند باعث شد 10000 نفر به ورزشگاه پوریای ولی بیایند و علی رغم نتیجه نگرفتن تیم هواداران ایستاده تیم خود را تشویق کردند و در آن روز رکورد بازدید از وبلاگ چوکای تالش شکسته شد به 1100 نفر رسید. با همه ی این اتفاقات یکسال  گذشت  و با  تلاش سجاد جلالی وبلاگ چوکا به وبسایت چوکای تالش تبدیل شد. از تمامی دوستانی که ما را یاری کردند از مدیرعامل تیم بهمن محمد یاری  ،  سلیم نژاد سرپرست تیم ، مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی ، هیئت مدیره ، سرمربی و مربی تیم امیر حسین میرزاییان و تقی زاهدی   ،   کورش اسدی دوست .      ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان تالش، هیات فوتبال تالش، فرهاد سعادت، آقای روشنی ،سالار خداپناه تدارکات ، بازیکنان تیم ، اقایان فداکار و ملیحی،  سایت ماسال فردا ، سایت مازند لیگ ، نشریه شریف ، سایت دریای بابل ، مجله سرزمین نوروز ، چاپ سیب برادران رجبی 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 107 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

بهمن محمد یاری: اقدامات اخیر محمود شکری یاری را کم رمق تر از گذشته نموده است. شاید شرایط به وجود آمده وی را بر این وادارد که در انتخابات پیش رو در عرصه ی انتخاباتی مجلس شهر رشت پای بگذارد. این شایعه زمانی قوت می گیرد که چند وقت پیش دکتر تامینی نماینده پرقدرت رشت عملا یادآور شد در دوره دیگر انتخابات مجلس به عنوان کاندیدا حضور نخواهد یافت. به نظر می رسد بهمن محمدیاری و ولی عظمتی بر سر حضور یکی از آنها در انتخابات مجلس رشت به زودی به نتیجه مشترکی دست خواهند یافت و در شرایطی که عظمتی انصراف خود را اعلام نماید، یاری به احتمال فراوان به رشت خواهد رفت. از طرفی وی ترس روی دادن اتفاق دوره ی گذشته را در ذهن دارد و میداند اگر کار به دور دوم برسد این بار نیز از شانس بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. شاید دو نکته بتواند یاری را به برنده شدن در انتخابات نزدیک نماید، خریداری امتیاز لیگ دسته دوم برای تیم چوکا و به دست آوردن دل مخالفانش در شهر ماسال؛ دو موضوعی که فعالین سیاسی از آن به عنوان "سورپرایزهای وی" یاد می نمایند. لازم به یادآوری است که خود یاری شرکت در انتخابات مجلس رشت را تا کنون تایید ننموده است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 232 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته 4 تیم ملوان انزلی فردا  29 مرداد 93 ساعت 18 در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت. تالشی های ملوان آماده ی حضوری درخشان در این مسابقه هستند. از جمع تالشی ها رضا اعتمادی ، نیما دلاوری ، آرمان رمضانی ، صادق محرمی و چوکایی سابق شایان کارگر ، تنها نام دلاوری در ترکیب احتمالی ملوان برای بازی فردا  دیده میشود. امیدواریم نصرت ایراندوست که خود زمانی مربیگری چوکای تالش را برعهده داشت به تمام بازیکنان تالشی این فرصت حضور را بدهد.

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 میانگین امتیازات تعدادی از مدیران سایت ملوان کلاب به عملکرد بازیکنان ملوان در  دیدار  با تراکتور را مشاهده می کنید (بالاترین نمره عدد 10 و پایین ترین نمره عدد 0 است) : در روزی که اعتمادی نیمکت نشین بود و

 دلاوری نمره ی خوبی دریافت نکرد .

 نیما دلاوری: 4.25


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 138 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

مسابقه ی پیشکسوتان بین تیم های تالش و بندر انزلی که به منظور گرامیداشت بازیکنان فقید تالش و ملوان انزلی  برگزار شد با نتیجه ی 6-3 به نفع تیم ملوان به پایان رسید.

حضور آقایان حسن زاده رییس کمیته انظباطی فوتبال ، یوسفی و بهرامیان از نکات قابل توجه این بازی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 108 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

این فصل از لیگ برتر برای ما تالشی ها و چوکایی ها لذت دیگری دارد و بیش از پیش برای برای دیدن مسابقات لیگ برتر بخصوص بازیهای ملوان ترغیب می کند. باتوجه به حضور چندساله ی نیما دلاوری در ملوان و آمدن اعتمادی کاپیتان و کارگر بازیکن سابق چوکای تالش و رمضانی بازیکن ماسالی تالش در ملوان باعث این رویداد کم سابقه شده . اما چندی ست سایتهای مربوط به ملوان گویا فقط نیما دلاوری را می بینند و علاقه ای به تصویر کشیدن دیگر تالشی های ملوان ندارند. گویا این بازیکنان در تمرین ملوان وجود ندارند و عضو تیم ملوان نیستند. باید دید اگر بازیکن اهل انزلی که در چوکا حضور دارد با این روشی که ملوانی ها اتخاذ کرده اند سایتهای چوکا هم انجام دهند ملوانی ها چه برداشت و عکس العملی خواهند داشت. امیدواریم ملوانی ها این بی مهری های خود را نسبت به بازیکنان تالشی تمام کنند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

نیما دلاوری بازیکن تالشی ملوان این روزها در ترکیب اصلی ملوان حضور دارد و یکی از بازیکنان ثابت این تیم در مسابقات لیگ برتر بشمار میرود ، از سوی دیگر هم آرمان رمضانی  بازیکن ماسالی تالش در ترکیب اصلی ملوان حاضر است.امکان حضور رضا اعتمادی کاپیتان سابق چوکای تالش ، شایان کارگر بازیکن سابق چوکای تالش  در ترکیب ملوان در دیدار با تراکتور وجود دارد

 

 

19 copy.jpg

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 114 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

  به گزارش  سایت رسمی چوکای تالش و به نقل از خزراسپورت، دیدار تیم‌های واترپلو دانشگاه آزاد و چوکا از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو بنا به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاد. این مسابقه که قرار بود فردا پنج شنبه در استخر بین‌المللی 9 دی تهران برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شد.

گفتنی است واترپلوی گیلان همیشه جزو تیم های مطرح کشور بوده و در گذشته ای نه چندان دور به عنوان قهرمان ایران در رقابتهای آسیایی حضور داشت اما این روزها با مدیریت ضعیف هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان گیلان اوضاع خوبی ندارد و حتی سال گذشته در هفته های آخر در مسابقات حاضر نشد این روند ظاهرا همچنان ادامه دارد و امروز که رقابتهای لیگ برتر مجدد آغاز شده است این تیم همچنان در کوران مشکلات غرق است و توانایی حضور در لیگ برتر را ندارد.

لازم به یادآوری است بیست ‌وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو ایران از فردا با حضور هفت تیم دانشگاه آزاد، چوکای تالش، فولاد مبارکه سپاهان، شهید شهبازی زنجان، نفت و گاز گچسازان،  پالایش نفت آبادان و نفت‌ و‌گاز امیدیه آغاز می شود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 97 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

میانگین امتیازات بازیکنان  تیم ملوان از سوی مدیران سایت ملوان کلاب  داده شد که میانگین امتیازات بازیکنان تالشی را در بازی با صبای قم  مشاهده میکنید.:


نیما دلاوری: 5.75           رضا اعتمادی: 1.75

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 120 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
سیاسی کاری در فوتبال تالش:
  

منبع : مریان خبر 

شنیده ها حاکی از اصرار و پیگیری عجیب یکی از مسئولین ارشد شهرستان در خصوص تغییر در ریاست فوتبال شهرستان دارد .

به گزارش مریان خبر، فارغ از هر گونه جانبداری و یا نقد عملکرد این هیئت ورزشی در طول چهار سال گذشته باید به عرض مدیران اجرایی شهرستان برسانم ، هرجا که مسئولین حقوقی خواسته اند تمایل خود را برای کمک به اعتلای ورزش با معرفی عناصر خود جهت تصدی در عرصه مدیریت ورزشی نشان بدهند نتیجه کاملاً بالعکس در این عرصه گذاشته است.

این نوع سهم خواهی ها نه تنها بی توجهی به پیشکسوتان در عرصه ورزش است، بلکه باعث نا امیدی و به حاشیه کشاندن ورزشکاران را نیز در پی خواهد داشت.

متأسفانه در روزهای اخیر شنیده ها حاکی از آن است که از طرف جامعه فوتبال شهرستان چندین نفر از پیشکسوتان این ورزش جهت نامزدی در ریاست فوتبال شهرستان جهت هماهنگی به شخصیت اول اجرایی شهرستان معرفی شده اند.

ولی بر خلاف نظر جمعی ورزش دوستان و ورزشکاران پیشکسوت شهرستان ؛ اصرار بر گزینه های غیر ورزشی باعث گردیده است هر بار با معرفی این افراد وابسته به استان، آنها مورد تأیید مدیریت فوتبال استان گیلان واقع نشوند .

احتراماً با عنایت به مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال به خدمت مسئولین شهرستان می رساند که هیئت فوتبال شهرستان تالش نیز بر اساس این اساسنامه، تحت نظارت اداره کل تربیت بدنی استان و همچنین هیئت فوتبال استان وبا رعایت قوانین و مقررات مربوطه فعالیت می نماید.

در فصل اول این اساس نامه( تعاریف و اهداف) و در ماده (1) آن صراحتاً آمده است:

هیئت فوتبال نهاد غیر دولتی است که بعنوان جانشین هیئت فوتبال استان در شهرستان کلیه برنامه ریزی ها و فعالیتهای اجرایی فوتبال را با هماهنگی اداره تربیت بدنی طبق قوانین ذیربط اجرا و نظارت میکند .

در فصل سوم ( ارکان هیئت فوتبال) صراحتاً به نحوه انتخاب رئیس هیئت فوتبال اشاره شده است:

رئیس هیئت فوتبال شهرستان با پیشنهاد رئیس تربیت بدنی شهرستان و با تائید حکم رئیس هیئت فوتبال استان منصوب میشود .

تبصره 1 : استعفاء و یا برکناری می بایست با تائید رئیس هیئت فوتبال استان انجام شود .

پس می توان نتیجه گرفت ، ورود غیر مسئولانه و غیر کارشناسانه مدیران دولتی و سیاسی در عرصه ورزش بجز ایجاد تشنج و نا امیدی در بین ورزشکاران چیز دیگری را عاید ورزش شهرستان نخوهد کرد.

آیا بهتر نیست برای پیشرفت و جبران محرومیت های شهرستان تالش مدیران اجرایی ما بیشتر به فکر جذب سرمایه های تجاری و ورود به عرصه های صنعت و کشاورزی را جزو اولویتهای کاری خود قرار دهند؟ 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 113 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان با حضور 18 تیم برگزار شد



منصور غفاری در نشست ورزش و جوانان این شهرستان از پایان مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان این شهرستان خبر داد و اظهار كرد: در رقابت‌های فوتسال بانوان جام رمضان تالش چهار تیم از تالش، آستارا، ماسال و پره‌سر رضوانشهر حضور داشتند.


رئیس اداره ورزش و جوانان تالش برگزاری این رقابت‌ها را در سالن ورزشی یک‌هزار و 200 نفره این شهرستان عنوان کرد و افزود: در این پایان این رقابت‌ها تیم‌های ماسال، تالش و پره‌سر رضوانشهر به ترتیب توانستند مقام‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌های جام رمضان تالش را از آن خود کنند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 145 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

قروق : متعصب ترین هوادار چوکا ( به مناسبت اولین سالروز تولد سایت رسمی چوکای تالش )


تولشه برایه، بشمه و ب گرد هوادارون ام سولروجی رو شاد باش ووتمه 

امیدمون هست دومین سول سایت چوکه سولی رو ببو، چوکانه هنی بشه کفوو ب لیگ دو. 
سغ ببیون و شمه زحمت کشه داسته نی دارد ندرو. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

منبع : سایت باشگاه بعثت کرمانشاه



مالکیت تیم رهپویان از رضوانشهر به انزلی رسید. وقتی رهپویانی ها چوکا را متعلق به رضوانشهر میدانند کرمانشاهی ها هم رهپویان را متعلق به انزلی می دانند.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود دار فانی را وداع گفت. سایت رسمی چوکای تالش این ضایعه ی دردناک را به جامعه ی والیبال کشور و شهرستان تالش تسلیت عرض می نماید.

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 123 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

ماسال فردا

bahman-mohamdyari-footballبهمن محمدیاری نماینده سابق تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، پا به توپ شد.
به گزارش ماسال فردا،شب گذشته بازی دوستانه ای بین پیشکسوتان فوتبال شهر ماسال و پیشکسوتان انزلی برگزار شد.
در این دیدار که در سالن شهید شیرازی ماسال و در حضور تعداد زیادی از تماشاگران برگزار شد دو تیم به تساوی 5-5 دست یافتند.
در این دیدار که با حضور چهره های شاخصی همچون مراد محمدی کشتی گیر باسابقه کشورمان برگزار می شد، بهمن محمد یاری به عنوان بازیکن تیم پیشکسوتان ماسال پا به توپ شد.
همچنین دیدار رده بندی فوتسال جام رمضان  ماسال  نیز با برتری یاران قصابی محمدی برابر سنگ نمای رحمانی انجام شد و این تیم توانست با برتری 2-1 مقابل حریف خومد، مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 148 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

ملوان بندر انزلی ترکیب خود را برای بازی با تیم پدیده خراسان اعلام کرد که رضا اعتمادی و نیما دلاوری  در این ترکیب دیده می شوند .رضا اعتمادی کاپیتان سابق چوکای تالش در آستانه ی تجربه ی اولین بازی لیگ برتری خود است. برای این دو بازیکن تالشی آرزوی موفقیت داریم. این بازی فردا 10 مرداد 93  جمعه ساعت 17/30 دقیقه  در استادیوم ثامن الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

 

 

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 23,473
  • بازدید کلی : 304,588
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما