loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 142 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
وبلاگ رسمی چوکای تالش و باشگاه چوکای تالش، فرا رسیدن سال نوی باستانی را به تمامی هواداران تبریک می گوید و آرزوی سالی سبز و سالی پر از موفقیت را برای تمامی هواداران و تیم چوکای تالش آرزومند است
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 118 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

از تمامی هواداران و طرفداران تالش زبان که در عرصه ی شعر و موسیقی دستی دارند دعوت میشود تا
برای ساخت شعرو آهنگ چوکای تالش اعلام آمادگی فرمایند. علاقمندان در همین وبلاگ میتوانند
مراجعه فرمایند.
طرفداران و علاقمندان جهت دریافت کارت هواداری می توانند به همین وبلاگ مراجعه و در بخش نظرات
علاقمندی خود را اعلام کنند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 144 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

همه چیز ازآن پرده ی نحس و تفرقه آمیز شروع شد. دربی رضوانشهر    رهپویان رضوانشهر        چوکای رضوانشهر؟؟؟    خب این پرده نوشته چه معنی را میتوانست بدهد و نویسندگان آن پرده چه هدفی از این کار داشتند؟  شاید فکر میکردند رهژویان بجای بازی با تیم چوکای تالش با کارخانه ی چوب و کاغذ ایران چوکا بازی دارد ؟؟؟ آیا چیزی جز تفرقه انگیزی بود که کاملا به هدف خودشان رسیدند. ازاین که بگذریم و همچنین از توهین لیدرهای رهپویان که به گفته ی برخی اهل تازه آباد و گیلک بودند و هرچه دلشان خواست به چوکاو طرفدارای چوکا توهین کردند ، اما یک چیزی که خیلی باعث  ناراحتی شد  توهین به بهنام نصیری مدافع چوکا که اصالتا اهل رضوانشهر بود و  باعث ناراحتی این بازیکن شد.رهپویانی ها بعداز بازی کلی خوشحالی کردند،البته حق هم دارند برد تیم چوکا بایدهم خوشحالی داشته باشد اما باید گفت چه جای خنده و خوشحالی ؟؟ باید به حال این چوکا گریست و مرثیه خواند. این است چوکای تالش ؟؟ جایگاهش اینجاست ؟؟؟  تیم چوکا با سابقه ی خود اینک به تیم رهپویانی باخته که بالاترین افتخارش حضور در همین لیگ دسته سوم است. چوکایی که به این وضع افتاده و شده پله ی صعود سایر تیم ها ، به هیچ تیمی نه نمی گوید. براستی چه کسی جواب ان همه طرفدارو هوادارنی که کیلومترها راه و کوبیده بودند تا به بازی چوکا بیایند بدون حتی چشم داشتی ،چه کسی جواب انهارا  میدهد؟ چه کسی جواب اشک ها و ناراحتی هاو بغض آنها را خواهد داد؟ رضوانشهری ها مدعی هستند تالش زبانند پس چرا عنان اختیارشان را به دست غیر تالشی و تفرقه انگیز داده اند؟ مگه شما تالش نیستید؟ پس کو آن غیرت تالشی شما؟ رسم مردم تالش این است که دو هم زبان و هم ریشه به همدیگر توهین کنند؟؟ فقط جای بسی تاسف و افسوس است .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 197 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دربازی چوکا و رهپویان هواداران تیم رهپویان با شعارهایی مانند ( چوکاسوراخ است ) که علیه تیم چوکا سرداده بودند باعث ناراحتی و دلخوری هوادارن و حتی مردم تالش شدند،ما قبل لز بازی عنوانکردیم که این بازی بازی دو تیم تالشی است اماهواداران رهپویان با شعارهای خود نشاندادند دوست ندارندنامی از تالش برده شوند وخود را بر تالش ارجح تر و بالاتر میدانند، حتی یکیار طرفداران منتسب به رهپویان تیم و طرفداران را تهدید به تلافی کرده بود و با عنوان به جهنم رضوانشهر منتظرتان هستیم عنوان کرده بود.

ازنکات دیگر این بازی : مسولان زمین ورزشی معلم برای آماده نگهداشتن زمین از نایلون استفاده کرده بودند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 110 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

واقعا این بازی است که چوکا انجام میدهد ؟ هوادارن واقعا با این بازی ها خسته شده اند.مشخص نیست تیم چه تاکتیکی دارد؟و این بازیکن ها چه بازیهایی انجام میدهند؟ بازیکنان چوکا ، اینجا چوکاست باید بدانید پیراهن چه تیمی را برتن کرده اید؟ چوکا که زمانی قلعه ی عقابها بود حالا چشم امیدش به ساقها و پاهای شماست. سرمربی قبلی تیم هم که مشخص نیست تیم را چگونه بسته است و تیمی که  از اول فصل با ۴ دفاع بسته شده واصلا دفاع ندارد، واین یعنی نابودی تیم .در همین بازی رضوانشهر سرمربی نیز به اجبار مجبور شد رضا شیخی مهاجم خود را در دفاع قرار دهد . اقایی که هر روز از  باخت تیم کیف میکنی و پیامک تبریک می فرستی جوابگوی هواداران باش که این چه تیمی بود که درست کردی ورفتی!اگر میخواهی بگویی دستم بسته بود چرا سرمربیگری تیم را قبول کردی؟ برای ما فرقی نمی کند سر مربی کی باشد رسول زاده یا میرزاییان . هوادار نتیجه میخواهد....

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 134 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

در صحبتی که با صحبتی که آقای سلیم نژاد سرپرست چوکا و آقای عبدالله نژاد سرمربی رهپویان با خبرنگاران چوکا داشتندعنوان کردند که سرمربی سابق چوکا برد تیم رهپویان را به سرمربی تیم رهپویان تبریک گفته است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 147 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

جمعه ۲۳/۱۲/۹۲   هفته ۱۴

رهپویان  ۲  -  ۰  چوکای تالش

صدرای نکا  ۱  -  ۰  نفت محمودآباد

استقلال قائمشهر ۳  - ۰ مهرکرج( انصراف مهرکرج از رقابتها)

شهرداری بهشهر  ۱  -  ۰ مقاومت

استقلال ب تهران  ۱  - ۰ نفتون

امیدحسن آباد  ۲  -  ۱ خونه به خونه

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 118 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 
مثل اینکه شهرستان رضوانشهر و نویسندگان این پرده علاقه ای به نام تالش ندارند یا خود را از تالش جدامیدانند یا آنهارا جوگرفته  و خواستند ایجادحاشیه کنند. دربی رضوانشهر ازپایه و اساس غلط و اشتباه است و اینکارآنها توهین به هواداران چوکا و تمام تالش زبانهاست. بازی بین چوکا و رهپویان چون هردوتیم از منطقه تالش است دربی تالش میشود نه رضوانشهر. جالب ترازآن این که چوکای تالش را چوکای رضوانشهر نامیده اند. چوکا مگر برای رضوانشهراست؟؟؟؟ بعداز شعار تعدادی از جوانان ماسال که چوکای ماسال خطاب کرده بودند این بار نوبت رضوانشهر است که چوکا را ازآن خود میدانند.بالاخرا نفهمیدیم چوکا برای کیست؟؟؟ ماسال؟ رضوانشهر یا تالش؟؟؟؟ کدام گزینه به نظر شما درست است؟؟؟؟؟؟ همگان بدانند چوکا فقط برای تالش است و تالشیها فقط طرفدار چوکای تالش هستند نه تیم های دیگر.
 
 
اimg_۲۰۱۴۰۳۱۴_۱۳۰۷۳۹.jpg
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 138 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

درادامه رقابتهای فوتبال دسته سوم فوتبال و در هفته ۱۴ تیمفوتبال چوکای تالش در ورزشگاه معلم رضوانشهر به مصاف تیم رهپویان رفت که این بازی با نتیجه ۲بر۰ به سود تیمرضوانشهری به پایان رسید، دراین دیدار یکی از گلهای رهپویان با اشتباه بازیکن چوکا وارد دروازه شدو گل بعدی با پنالتی که داور به نفع رهپویان گرفت به ثمر رسید.دراین دیدار بازهم مهاجمان چوکا قدر موقعیت های خود را ندانستند و ازدست داداند تا فقط باعث افسوس خوردن خود و طرفدارن چوکا که کیلومترها را پیموده بودند بشوند. دراینجا شایسته است از تمامی هواداران و طرفدارن چوکا که تیمخود را تنها نگذاشته بودند و تا دقایق آخرتشویق کردند تشکرو قدردانی شود. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 180 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)
ليگ دسته سوم - گروه اول
 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 رهپویان رضوانشهر 14 8 3 3 14
12 2 27
2 استقلال آبی ب تهران 14 7 5 2 26 16 10 26
3 استقلال قائمشهر 14 7 2 5 15 12 5 23
4  مقاومت تهران 14 7 2 5 15 11 4 23
5  خونه به خونه 14 5 7 2 16 9 5 22
6 امید حسن آباد 14 6 4 4 12 10 2 22
7 شهرداری بهشهر 14 6 1 5 14 10 4 21
8 چوکا تالش 14 5 4 5 19 17 2 19
9 نفتون تهران 14 4 4 6 13 10 3 16
10 صدرا نکا مازندران 14 3 2 9 9 13 4- 11
11 خزر محمود آباد 14 3 2 9 11 16 5- 11
12 مهرکرج 14 1 6 7 9 19 10- 3
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 189 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

اینک در موقعیت و شرایط حساسی به سر میبریم ، دو تیم چوکا و رهپویان که از منطقه و قوم تالش هستند در یک گروه برای صعودتلاش می کنند، چوکا با آن تاریخ شکوهمند و درخشان خود باردیگر به پا خواسته تا تاریخ و یادها را زنده کند و رهپویان تیم تازه به پاخواسته که با همت و تلاش شهرستانی و مسولینش روزهای درخشانی پیش خود میبیند.برای هردو تیم قوم تالش روزهای روشن و درخشانی می توان پیش بینی کرد، اما وظیفه ی طرفداران دوتیم چیست؟ آیا باید زبان و اصالت خود را نادیده بگیرند؟ رهپویان و چوکا هردو از یک منطقه و یک قوم  یعنی تالش بزرگ است ، تماشاگران دوتیم باید هردو تالش را تشویق و حمایت کنند نه اینکه علیه یکدیگر موضع بگیرند و علیه همدیگر باشند. دربازی حساس جمعه تماشاگران چوکا و رهپویان باید هردو مشوق و طرفدار تالش باشند و باهمدیگر متحد باشند.امیدواریم  ال تالشوی باشکوهی شاهد باشیم. پس تالش متحد باش

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 273 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

img_۲۰۱۴۰۳۰۸_۱۶۳۲۵۶.jpg

 

رضا بهرامپور. متولد۱۳۶۸ اردبیل ، بازی در تیم های ذوب آهن اردبیل ، شهرداری اردبیل ، عمران کاران اردبیل

وی به دلیل همگروهی تیم عمران کاران با صلصال تالش در زیرگروه لیگ دسته ۳ مورد توجه سرمربی چوکا قرار گرفت و به این تیم آمد ، بهرامپور تماشاگران چوکا را بی نظیر توصیف کرد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 137 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

چوکا تالش ۱   خزر محمود اباد۰

استقلال قائمشهر ۰ صدرای نکا۰

خونه به خونه   ۱     استقلال ابی تهران۱

مهر کرج۰    شهرداری بهشهر ۰

نتفون تهران ۱  رهپویان رضوانشهر ۲

مقاومت ۰  امیدحسن آباد ۰

 

جدول

رهپویان ۲۷

استقلال ابی ۲۶

مقاومت۲۳

استقلال قائمشهر ۲۳

.

.

.

۷-چوکا تالش ۱۹

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 136 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
 امیر میرزاییان سرمربی چوکا در باره بازی اظهار داشتند:ما فکر میکنیم تیم ما رفته رفته یک بعد واقعی به خودش میگیرد و برنامه و تاکتیک خودش را نشان میدهد من خواهشم این است که همینجوری که تماشاگران صبوری کردند بازیکنان تحمل می کنند تا از این شرایط عبور کنند و رفته رفته داریم شکل می گیریم ولی هنوز بعد از این پیروزی من نگران هستم و مشکلاتی داریم که باید رفع شود باید به بازی نمره قبولی داد به یک باخت هم نمی شود نمره معمولی داد من فکر می کتم تلاش و همدلی بازیکنان به این پیروزی کمک کرد و من خدا را شاکرم که شرمنده هواداران و دوستان  ومردم نشدیم که برای اولین بازی در این شهر با امدن من اتفاق افتاد . با یک بازی سراسر هجومی می تواند خوشایند باشد ولی من گفتم تا فردا فقط به برد فکر می کنیم و از فردا به فکر بازی رضوانشهر هستیم چون ما کارمان تازه شروع شده و اشکالات زیادی به ما وارد است همه کمک کنند تا روند صعودی که این تیم شروع کرده ادامه داشته باشد و به بچه ها هم گفتم بایک برد همه چیز تمام شده تلاش و کوشش بیشتری باید کنند .امروز احساس کردم کمبود بازیکن در دفاع مشکل ساز شده است و این یک مقدار زمان بر است مشکل دفاع نیست ساختار تیم است بازیکنانی که به تیم اضافه می شوند با تفکرات تیم اشنا می شوند و مشکلات کمتر می شود و در اینده یک گام بلند برای بالای جدول برداریم و بازی ها سخت و فشرده است.برای بازی رهپویان هم نمی توانیم به جدول نگاه کنیم و همه تیم ها در یک سطح هستند بالا و پایین جدول فرقی نمی کند اشتباهات و تفکرات در تیم ها می تواند تضمین کند ما استاندارد های لازم در دسته سوم را نداریم و هر کدام خوب باشد و تمر کز خوب داشته باشد برنده است .
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 197 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

مصاحبه باتقی زاهدی مربی تیم چوکای تالش

تقی زاهدی نظر خود را در مورد بازی امروز چوکای تالش این چنین بیان کرد:

یک دیدار حساس با تیم خزر محمودآباد داشتیم و ما باید به سلامت ازاین جاده عبور می کردیم تا به اهداف تاکتیکی خود برسیم،برنامه هایی که دراین ۱۵ روز با بچه ها برنامه ریزی کرده بودیم له آن اهداف تاکتیکی خود رسیدیم. باتلاش و همبستگی بچه ها و کادرفنی همسو شدیم تا بتوانیم به نتیجه ی قابل قبوا خود برسیم ، از تماشاگران و مسولین تشکر می کنم که به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کردند. درست است در خط حمله مشکلاتی داریم و ما سعی می کنیم و تلاش می کنیم که این مشکلات رفع شود و پیشرفت کنیم . ما در این سه بازی که انجام دادیم سعی کردند حرفهایمان را به  آنها برسانیم، هر تیمی که  بایدصبر و حوصله ی بیشتری داشته باشبیم تا به هدفمان برسیم و نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم.

وی در مورد بازی با رهپویان اینچنین ادامه دادند: هرکدام که بتوانند بدون استرس و تفکر کار خود را انجام دهند به نتیجه ی مطلوب می رسد، من درآخر از شما با تمام وجود حمایت می کنم ، شما یار و یاور ماهستید و ما یار و یاور شما. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 130 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در دیدار خانگی خود در ورزشگاه پوریای ولی تیم خزرمحمودآباد را با تگ گل  رضا بهرام پور در دقیقه ی ۸۰ شکست داد تا بعد از ۴هفته روی برد را ببیند. در هوای کاملا بارانی که از سوی تماشاگران هم استقبال خوبی صورت گرقته بودو تیم خود را بی امان تشویق می کردندتیم چوکا موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست داد .با این برد تیم چوکا خود را ازبحران نجات داد تا به روزهای آینده امیدوارتر باشد.

img_۲۰۱۴۰۳۰۸_۱۴۰۳۳۸.jpg

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 113 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
بهمن محمد یاری مدیر عامل چوکا در باره بازی چوکا اظهار داشتند  بازی خوبی بود و از دقایق اول تا اخر بازی پر هیجان بود و موقعیت های زیادی ایجاد شد و دو تیم خوب بازی کردند تیم نفت هم جایگاهش اینجا نیست و این نشان میدهد که تیم ها به مرز امادگی رسیده اند تیم ما هم موقعیت بهتری داشت و و مربی تیم اقای میرزاییان هم تا اینجا خوب کار کرده اند و بازیکنان هم احساس کردم با اراده قوی به زمین امدند و تماشاگران هم تا اخر تشویق کردند و یکی از بهترین بازی ها بود که از چوکا در پوریای ولی دیدم . ایشان همچنین در باره نقاظ ضعف چوکا فرمودندکه ما این کمبود ها را احساس می کنیم ولی یکی دو بازیکن نیستند و دیگر بازیکنان را برای بازی بعدی خواهیم داشت و امیدواریم این پیروزی ها ادامه داشته باشد .ایشان در باره حاشیه های ایجاد شده برای تیم افزودند  :ببینید من اگر ببینم کسی حاشیه ایجاد میکند از تیم کنار میگذاریم و نمیگذاریم تیم ضربه بخورد و این موقعیت ها و پیروزی ها را که به دست اوردیم به دلیل بی حاشیه بودن تیم است البته نمیخواهیم به کسی نسبت دهیم و کسانی هم که در تیم بوده اند  برای این تیم زحمت کشیده اند و این تیم ثمره کسانی است که برای این تیم زحمت کشیده اند . یکی از راههای حذف حاشیه این است که بتوانیم حق و حقوق دیگران را رعایت کنیم و احترام بگذاریم. برای اینده هم باید تیم را تقویت کنیم و به کادر فنی و بازیکنان و سرپرستی هم روحیه بدهیم.و در اخر هم خوشحالم که تماشاگران خوشحال رفتند و یک روحیه خوب به تیم و طرفداران تزریق شد . خیلی از دوستان تالشی هم در تهران پیگیری میکنند و خوشحالی انها خوشحالی ما هم است 
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
شنبه 17/12/92-ساعت 14:00

چوکا تالش-خزر محمودآباد-پوریای ولی –تالش

استقلال قائمشهر-صدرا نکا-شهدا بالالموک-قائمشهر

مهر کرج-شهرداری بهشهر-انقلاب-کرج
نفتون تهران-رهپویان رضوانشهر-الیاف-تهران
مقاومت تهران-امید حسن آباد-5 آذر-تهران
خونه به خونه امیر کلا-استقلال ب تهران-شهرداری-امیر کلا
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 136 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
1 استقلال آبی ب تهران 13 7 4 2 25
15 10 25
2 رهپویان رضوانشهر 13 7 3 3 12 11 1 24
3  مقاومت تهران 13 7 2 4 15 10 5 23
4  استقلال قائمشهر 13 7 1 5 15 12 5 22
5  خونه به خونه امیرکلا 13 5 6 2 15 8 5 21
6  امیدحسن آباد تهران 13 5 4 4 11 10 1 19
7 شهرداری بهشهر 13 5 3 5 12 10 2 18
8  نفتون تهران 13 4 4 5 12 8 4 16
9 چوکا تالش 13 4 4 5 18 17 1 16
10  خزر محمودآباد 13 3 2 8 11 15 4- 11
11 صدرا نکا مازندران 13 3 1 9 9 13 4- 10
12 مهرکرج 13 1 6 6 9 17 8- 3

 


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 171 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش که در یک بازی دوستانه در ورزشگاه پوریای ولی ساعت 13/30 به مصاف تیم شهرداری چوبر رفته بود این تیم را با نتیجه ی ۳بر ۱ شکست داد. گلهای تیم چوکا را شهرام انصاف ، رضا بهرامپور ، مرتضی موسایی و تک گل چوبر را یاسر شهیدی به ثمر رساند

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 200 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

امیرحسین میرزاییان سرمربی جدید چوکای تالش

بیوگرافی IMG۲۰۱۴۰۳۰۴۱۸۱۰۳۸ugSA.jpg

بازی در تیم های : تهران جوان، بانک ملی ، عقاب تهران ، پاس ، ذوب آهن ،  سال در تیم تیوتی تایلند

ملی :

تیم ملی المپیک ایران مقدماتی بارسلون ۹۲، تیم ملی فوتسال ۷۶

مربیگری : آغاز مربیگری از سال ۸۴ ، شاهین ، استقلال جنوب ، آلومینیوم اراک ، استیل آذین

مشاور فنی باشگاه ها : سپاهان ، ذوب آهن ، پیکان ،صبای قم

کارشناس و مشاور فنی : شبکه های سه ، ورزش ، شما ، خبر ، رادیو ورزش ، رادیو صدای آشنا

آمدن به چوکا :

سال قبل هم صحبتهایی مبنی بر آمدن من به تیم چوکا شده بود که به دلیل مساعد نبودن شرایط قسمت نبود در این تیم باشم درآن سال سرمربیگری تیم امید حسن آباد را برعهده داشتم. ولی امسال با توجه به صحبتهایی که شد و شناختی که آقای یاری از من داشتند خدا خواست و من در اختیار این تیم هستم ، اگر تیم دیگری که در دسته سه بود پیشنهاد میشد نمی رفتم فقط به دلیل نام بزرگ چوکای تالش و تاریخ بزرگ و باشکوهی که دارد مرا قانع کرد این پیشنهاد را قبول کنم. تیم چوکا تیم بزرگ و با تاریخی بزرگ است که بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم فعالیت کرده اند و به سطح اول فوتبال معرفی شده اند ، به عنوان مثال آقای حاج رضایی استاد بنده دراین تیم فعالیت می کرد.من خاطره ی قلعه ی عقابها را در ذهن خود دارم در سال ۷۶ که بازی می کردم واین یکی از بهترین خاطره های من است.

آیا چوکا بازهه قلعه ی عقابها خواهد شد؟

صددرصدمن برای همین کار به اینجا آمده ام.کار بسیار سختی در پیش داریم و زمان محدود است و علیه ما. من برای این کار به کمک تک تک دوستان از آقای یاری ، زاهدی ، سلیم نژاد و شاهرخی که همگیشان قلبهای تپنده ی چوکا هستند و تمام مردم خوب تالش و هواداران تیم نیازمندم

 ، موفقیت چوکا یک عزم همگانی می خواهد متاسفانه چوکا به امان خدا رها شده است باید دوباره چوکا را احیا کرد و تاریخ این تیم را دوباره زنده کرد. متاسفانه در تیم مدیریت زمان و مدیریت بازیکن گرفتن صورت نگرفته است. ما شرایط خیلی سختی داریم اما من مرد روزهای سخت هستم  و از باخت و برد تیم دلسرد و دلگرم نمیشوم. تمامی بردها و موفقیت تیم برای مردم و هواداران و باخت هاهم برای من میرزاییان.

درمورد بازی محمود آباد و ادامه ی رقابتها :

قرارداد ما تا پایان مسابقات و رقابتهاست ، ما محکوم به بردن و نباختن هستیم. تیمی موفق است که ثبات داشته باشد.ما تنها ۴ دفاع داریم که اگر دوتایشان مصدم شوند دفاع دیگری نداریم و مجبوریم از مهاجم در دفاع استفاده کنیم. حتی مربی دروازه بانها هم نداریم و برای این پست کسی را زیر نظر نداریم و تمام تلاشم این است که از تمامی بضاعت تیم استفاده کنیم و خود من و آقای زاهدی برای دروازه بانها وقت بیشتر یخواهیم گذاشت ، البته چوکا دروازه بانهای خوبی دارد. ما بطور شبانه روزی در تلاش هستیم هرروزصبح کلاس  تئوری و آموزشی برا ی بازیکنان که شرح وظایف و بعدازظهرها تمرین.ما کاری میکنیم تماشاگران برای دیدن بازیهای چوکا سرو دست بشکنند. ما هم چنین با توجه به زمان کمی که داشتیم برای نقل و انتقالات توانستیم ۲ بازیکن به تیم اضافه کنیم آقای صائب جعفری از صلصال و آقای شهرام انصاف از امید حسن آباد. تیم به آرامش نیازمند است و امیدوارم شرمنده ی مردم تالش نشوم.

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 23,520
  • بازدید کلی : 304,635
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما