loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 144 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (1)
هفته سوم از سری مسابقات گروه B لیگ برتر واترپلو فردا پنج‌شنبه پنجم دی ماه برگزار می‌شود.
محمدهادی بیک، مسئول مسابقات لیگ واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: این هفته از مسابقات گروه B در انزلی وبه میزبانی چوکا تالش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته هم دیدار تیم‌ها چوکا تالش و شهید شهبازی زنجان از حساس ترین بازی‌های محسوب می‌شود چون تکلیف صدر نشین وتیم صعود کننده به مرحله دوم را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم چوکا با 4 امتیاز اختلاف نسبت به زنجان در جایگاه دوم قرار دارد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 128 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

هواداران خوب و پرشور چوکای تالش  ، کانون هواداران باشگاه  چوکا در نظر دارد به منظور ساماندهی و راه اندازی  کانون هوادارن باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش  کارت های هواداری باشگاه چوکا  را طراحی و به علاقمندان واگذار نماید.

به همین منظور  ازتمامی هواداران و عزیزانی که علاقمند به طراحی کارت هواداری هستند،  دعوت به عمل می آید تا طراحهای خود را به ما تحویل بدهند.

راه های ارتباطی با ما . مهلت تحویل طرح ها تا پایان دی ماه ۹۲.

                 ۰۹۳۸۵۷۵۸۷۸۵-  ۰۹۳۷۱۳۰۵۵۰۹ - ۰۹۳۶۰۶۰۱۱۸۵

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 169 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (5)

چوکای تالش در حالی برای مسابقه ی چهارم خود آماده می شود که باید در روز جمعه ۶ دی ماه ساعت ۲ بعدازظهر در ورزشگاه خانگی خود یعنی پوریای ولی یا همان قلعه ی عقابهای معروف به مصاف رهپویان رضوانشهری برود که شاید به نوعی همشهری خود بشمار می آید و دربی تالش را برگزار خواهند کرد. این موضوع باعث جذاب شدن بازی جمعه خواهد شد واز سوی دیگر حضور تماشاگران رضوانشهری در ورزشگاه جلوه ی خاصی به بازی خواهد داد. این قدرت و توانمندی منطقه ی تالش را نشان می دهد که دارای دو تیم است. امیدوارم تمام تالشی های عزیز چه در داخل شهر تالش و چه در تمام نقاط تالش بزرگ به تماشای این بازی بزرگ و جذاب به ورزشگاه بیایند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 250 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (3)

ساسان حیدر نژاد در گفتگو با ما درباره بازی دیروز چوکا اظهار داشتند :بازی خوبی بود قبل شروع بازی زمین گل آلود بود وتا دقیقه 25تیم حریف دفاع میکرد متاسفانه سه بازی است که از طریق گلر گل می خوریم  و این یک ضعف برای ماشده است . دروازه بان اول ما به دلیل کم کاری مسولین باشگاه هنوز کارت بازیش صادر نشده است وامیدواریم به بازی با رهپویان برسد.ایشان همچنین از محمد کریمی بازیکن تازه وارد این تیم تعریف کرد و گفت ایشان واقعا عالی در تیم بازی میکنند ودر کل از همه بچه ها راضی هستیم .و مشکل ما یک تمام کننده است که واقعا ما را اذیت میکند که امیدواریم با ادامه بازی ها این مشکلات ما هم کمتر شود. جناب اقای بهمن محمدیاری هم دیروز در ورزشگاه حضور داشتند و در این فصل برای اولین بار بازی ما را از نزدیک تماشا کردندو از ایشان تشکر میکنیم. در آخر هم از شما به خاطر حمایت هایی که از ما می کنید و مطالب مهم را سایتتان قرار میدهید کمال تشکر را دارم و از همه هواداران میخواهم روز جمعه در بازی با رهپویان بار دیگر بتوانیم با حضورشان قلعه عقابها را زنده کنیم 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 184 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

فصل 92 - 93


ليگ دسته سوم - گروه اول
 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 شهرداری بهشهر 3 3 0 0 5 0 5 9
2 رهپویان رضوانشهر 3 2 1 0 3 1 2 7
3 امیدحسن آباد تهران 2 2 0 0 5 2 3 6
4 استقلال آبی ب تهران 2 1 1 0 5 3 2 4
5 چوکا تالش 3 1 1 1 3 4 1 4
6 خزر محمودآباد 3 1 1 1 3 2 1 4
7 نفتون تهران 3 1 1 1 2 2 0 4
8 استقلال قائمشهر 3 1 0 2 4 3 1 3
9 خونه به خونه امیرکلا 3 0 3 0 4 4 0 3
10 مهرکرج 2 0 0 2 1 4 3- 0
11 مقاومت تهران 2 0 0 2 4 4 2- 0
12 صدرا نکا مازندران 3 0 0 3 1 8 7- 0
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 125 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

هفته سوم :شنبه 30 آذر 

صدرانکا قائم‌شهر 0 - 3 استقلال قائم‌شهر
خزر محمودآباد 2 - 0 چوکاي تالش
شهرداري بهشهر 1 - 0 مهر کرج
رهپويان رضوانشهر 1 - 0 نفتون تهران
استقلال ب تهران 2 - 2 خونه به خونه اميرکلا
 


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 214 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

درپي دعواي شكري و محمدياري بر سر تيم فوتبال چوكاي تالش، ورزش را سياسي نكنيد!

به گزارش معين كمتر از يك ماه پيش بود كه مديران ورزش استان به اتفاق مديران سياسي شهرهاي تالش و رضوانشهر در نشستي توافق كردند كه دست تيم يتيم شده چوكاي تالش را براي حضور در رقابتهاي ليگ سه را بگيرند. در اين نشست مقرر شد تا بهمن محمدياري مدیرعامل باشگاه، نیمی از هزینه‌های حضور این تیم در لیگ دسته سوم را پرداخت كند  و نیم دیگر را کارخانه صنایع چوب و کاغذ چوکا، اداره کل ورزش و هیئت فوتبال گیلان بر عهده بگیرند.

همه چيز در اين نشست كه با حضور افشین ملائی سرپرست اداره كل ورزش و جوانان گیلان، پرويز ارم ساداتي مدیرعامل کارخانه چوكا، بهمن محمدياري مديرعامل باشگاه چوکای تالش، شعباني و امام پناهي فرمانداران تالش و رضوانشهر و الماسخاله رييس هيئت فوتبال استان برگزار شد خوب پيش رفت حتي در تماس هاي بعدي مدير كل ورزش استان با شكري نماينده تالش صحبت از حضور اسپانسرهاي قويي چون شركت نفت شد اما عليرغم همه اين به به ها و چه چه ها به عمل كه رسيد ناگهان همه ساكت شدند.

گلریز مدیرعامل کارخانه چوکا در آن نشست گفته بود كه تلاش می کنیم تا بتوانیم مجوز هزینه کردن برای چوکا را دریافت کنیم تا مردم و جوانان تالش دغدغه ای نداشته باشند. اما حدود ده روز پيش كارخانه چوكا برخوردي با تيم واترپلو كرد كه گوش هاي تيم فوتبال تيز شد، عليرغم وعده هاي داده شده از سوي گلريز براي حمايت مادي از تيم واترپلوي استان گيلان كه در كشور تبديل به قطب شده است ناگهان يك روز مانده به مسابقات صحبتهاي از سوي مديرعامل كارخانه چوكا شد كه باعث ايجاد تنش در هيئت شناي گيلان و حتي قفل كردن درهاي اين هيئت و تعطيلي موقت يك هفته ايي و استعفاي دسته جمعي مجمع را در پي داشت، اگر چه اين مشكل با پادرمياني فدراسيون ظاهرا حل شده و تيم واترپلوي گيلان با استفاده از برند چوكا در رقابتها حضور مي يابد ولي عملا هنوز نه قراردادي با بازيكنان بسته شده و پولي پرداخت شده است. اگر هزينه هاي تيم هاي فوتبال و واترپلو را مقايسه كنيد در مي يابيد كه تيم فوتبال چوكا راه سختي در پيش دارد.

از خوان اول كه بگذريم تازه مي رسيم به خوان دوم؛ هنوز يكي دو هفته از نشست اضطراري براي نجات چوكا در دفتر مرد اول ورزش استان نگذشته بود كه ناگهان اداره ورزش شهرستان تالش بدون اينكه دستوري از اداره كل و مقام مافوقش داشته باشد درب ورزشگاه پورياي ولي تالش را بر روي بازيكنان چوكا كه براي تمرين آمده بوند بست، ملايي به خبرنگار معين گفت: وقتي در تلاش است كه اين تيم را نجات دهد هرگز چنين دستوري را نمي دهد، غفاري رييس اداره ورزش و جوانان تالش هم همه چيز را انكار كرد، اما كيست كه نديده باشد سه شنبه گذشته 12 آذر ماه بازيكنان چوكا ساعتها پشت دربهاي ورزشگاه پورياي ولي تالش منتظر ماندن تا مقام مافوق غفاري به وي اجازه باز كردن درب ها را بدهد.

اما صحبت از مقام مافوق غفاري كار را به خوان سوم مي كشاند، اظهارات و تحركات بعدي در تالش حكايت از آن دارد كه اين مقام مافوق كسي جز محمود شكري نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال نبود. ظاهرا بدستور نماينده فعلي شهر بود كه درب ورزشگاه بر روي تيم نماينده سابق بسته شود.

چوکا اين تيم پرسابقه با قلعه عقابهايش در دهه 70 یکی از تیم های پرقدرت فوتبال ایران بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال را نیز در تالش زمین گیر کرده بود و جان گرفتن دوباره اين تيم با مديريت محمدياري نمي تواند خوش آيند نماينده فعلي باشد از اين رو تمام تلاشش را براي محو رقيب آينده خود در كارزار سياست انجام مي دهد، اول تلاش كرد درب ورزشگاه را عليرغم همه توافق هاي قبلي بر روي تيم ببندد و اكنون در حال پيدا كردن اسپانسري جديد براي اين تيم است تا چوكا را از دست محمدياري دربياورد و موفقيتهاي احتمالي آينده اش را به نام خود ثبت كند ولي در اين را هم موفق نبود، صحبت از حمايت شركت نفت بود، اگرچه لقمه بزرگي بود و كسي باور نمي كرد اما در تالش همه خوشحال بودند كه يك حامي قوي به اين شهر مي آيد ولي اين مهم در حد حرف باقي ماند، روز شنبه هم گروهي ديگر تحت عنوان اسپانسر از سوي شكري با محمدياري نشست داشتند كه متاسفانه آنها هم تا بدهي 70 تا 80 ميليون توماني تيم را شنيدند پا پس كشيدند و دوباره محمد ياري ماند و حوضش.

شكري نماينده تالش كه از ناتواني در يافتن اسپانسر كمي عصباني بود در تماس خبرنگار معين كه جوياي احوال تيم چوكا شده بود گفت: به من چه ارتباطي دارد مگر چوكا خودش مديرعامل ندارد چرا از من مي پرسيد؟

اين درحالي است كه وي پيشتر به نسيم آنلاين گفته بود كه تیم چوکا متعلق به تعاونی مرزنشینان است و مدیریت فعلی این تیم به صورت غیرقانونی در این جایگاه قرار دارد. وي تاكيد كرد: شورایی که مدیریت چوکا را به مدیر فعلی تحویل داده غیرقانونی این کار را کرده است و این تیم باید به تعاونی مرزنشینان بازگردد. شکری افزود: می‌گویند نماینده نگذاشته که تیم تمرین کند، مگر نماینده قلدر است که نگذارد تیم تمرین کند. این حرف صحت ندارد و من این حرف را تایید نمی‌کنم. حرف ما این است که این تیم باید به صاحب اصلی خود برگردد تا در مورد آن تصمیم صحیح اتخاذ گردد. حق چوکا بیشتر از این حرف‌ها است.

اين برخورد اگر چه از سر استيصال ولي شايسته نبود، چرا كه در جايگاه نماينده مجلس هر امري در شهرستان به وي ارتباط پيدا مي كند و بايد پاسخگوي معضلات حوزه انتخابيه خود باشد.

اما بهمن محمدياري كه خسته از اين همه مشكلات بوجود آمده براي تيم چوكاي تالش بود به خبرنگار معين گفت: دلم براي اين تيم و بازيكنان خوبش و مردم اين شهر مي سوزد، براي همين قصد واگذاري دارم تا كسي كه مي تواند قلعه عقابها را احيا كند بيايد و تيم را تحويل بگيرد ولي تا كنون هر كسي پا پيش گذاشته چون فوتبالي نبود تا از هزينه هاي تيم و بدهكاري هايش مطلع شد فرار كرد. وي افزود: آخرين مورد هم همين شنبه بود كه نماينده شهر نماينده اي از تعاوني مرزنشينان فرستاد تا مذاكره كنند اما آنها نيز به مانند قبلي ها نه بلد بودند و نه توان داشتند كه از چوكا حمايت كنند در نهايت اين فصل نيز خودم بالا سر تيم هستم و با تمام قوا با مشكلات مبارزه مي كنم. محمدياري ادامه داد: الحمدالله تيم را خوب بستم و بازيكنان خوبي هم به مجموعه اضافه شدند و با كمك هواداران ان شائ الله با بازگشتي كه بعد از دو سال به قلعه عقابها داريم نتايج درخشاني بگيريم و به ليگ هاي بالاتر فكر كنيم. وي با اشاره به اینکه برای حضور یک تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حدود سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: در صورتیکه کارخانه چوکا هزینه های کامل این تیم را تقبل کند، حاضرم امتیاز باشگاه را نیز به کارخانه چوکا واگذار کنم.

وي در گفتگويي با سايت مريان تالش هم تاكيد كرد: مدیریت من بر چوکا کاملا قانونی است و چوکا الان متعلق به تعاونی مرزنشینان نیست. چرا كه شورایی متشکل از رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان، فرمانداران منطقه(تالش و رضوانشهر) و رئیس هیات فوتبال استان گیلان و تالش هم حضور داشتند و مصوب شد تا هیات مدیره کارخانه چوکا این تیم را بپذیرد و من مدیر تیم باشم. وی با اشاره به اینکه هیچ ادعایی نسبت به تیم چوکا ندارد بیان کرد: هر کس که فکر می‌کند می‌تواند به تیم کمک کند بیاید. نماینده پیشین مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، افزود: تا روز دوشنبه (امروز) منتظر مدعیان مدیریت چوکا خواهیم بود ولی بعد از آن با قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم. امیدوارم ورزشی‌ها برای مدیریت چوکا پیش‌قدم شوند نه سیاسیون. 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 139 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

هفته سوم مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور پنجم دی درانزلی برگزارمی شود

رشت - ایرنا - مسوول روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان از برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور طی پنجم دی ماه سال جاری به میزبانی بندرانزلی خبر داد.

ˈ سمیه عظیمیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم واترپلوی چوکای تالش نماینده استان گیلان تا پایان هفته دوم این رقابت ها، هشت امتیاز کسب کرده و همچنان در مکان دوم جدول چهار تیمی گروه دوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در هفته دوم از مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور، تیم چوکا تالش در این رقابت ها، برابر حریفان خود دو پیروزی و یک شکست کسب کرد.

وی اظهار کرد: در بازی های این هفته که به مدت دو روز در زنجان برگزار شد، تیم واترپلوی چوکای تالش برابر تیم واترپلوی اصفهان به برتری رسید و در دیگر دیدار خود نیز تیم واترپلوی آینده سازان را مغلوب کرد.

وی ادامه داد: تیم واترپلوی چوکای تالش در سومین دیدار خود در این مرحله، مقابل تیم قدرتمند شهید شهبازی زنجان قرار گرفت و مقابل این تیم متحمل شکست شد.

وی در ادامه گفت : در بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو ی کشور ، هفت تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می پردازند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 97 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش تیم محبوب و دوسداشتنی مردم تالش زبان و افتخار تمام تالشی ها بعد از گذراندن تمام سختی ها توانست در دومین بازی خود در قلعه ی عقابها به اولین پیروزی خود دست یابد. چوکای تالش در حالی مسابقات را شروع کرد که روی دادن یک اتفاق که فقط و فقط باعث ایجاد حاشیه برای تیم می شد حتی سه روز مانده به شروع اولین مسابقه ی چوکا ، اما مثل اینکه خدا ما تالشی ها و تیم چوکا را خیلی دوست داشت که این اتفاق خیلی زود ختم به خیر شد البته با درایت مدیرعامل تیم و همچنین کادر فنی و سرمربی و مربی تیم و همچنین بازیکنان که توانستند تمرکز خود را حفظ کنند تا با روحیه به مسابقه ی خود بپردازند. اما تیم چوکا هیچوقت تنها نبوده و نخواهد بود. چون همیشه طرفدارانی داشته که در سرما و گرما، در زیر باران و بدترین شرایط جوی حامی و پشت تیم خود بوده و هوای  چوکا را دارد. به هرحال چوکا روز شنبه ۳۰ آذر ماه به مصاف خزر محمود آبادی خواهد رفت که قبل از شروع این مسابقات با نام نفت محمودآباد شناخته می شد. در این بازی چوکا در زمین حریف خود به میدان خواهد رفت. کاش مسولین تیم شرایطی را فراهم می کردند تا تماشاگران در اولین بازی خارج از خانه ی چوکا تیم را همراهی کند تا تیم در محمود آباد تنها نباشد. مگر چوکا از صدرای نکا چه چیزی کم دارد؟ حداقل حمل و نقل تماشاگرانی اندازه ی یک مینی بوس به جایی بر نمیخورد. اما با این حال دل تمام هواداران با تیم خود است و برای موفقیت چوکا در بازی با تیم خزر محمود آباد دعا خواهند کرد تا یک سه امتیاز دیگر به حساب چوکا واریز شود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 170 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

نظر سنجی زیر که در سایت مریان خبر گذاشته شده بود با رای اکثریت ۶۹ درصدی خوانندگان مریان خبر به اصغر رسول زاده یعنی سرمربی حال حاضر چوکای تالش ایشان را گزینه ی اصلی و مناسبی برای این تیم انتخاب کردند. نکته ی جالب توجه دراین نظر سنجی

 ساسان حیدر نژاد مربی  کنونی چوکا در این نظر سنجی رتبه ی سوم را به همراه به همراه وحید شرقی که بازیکن سابق چوکا بود کسب کرد.ما هم به همراه تمام کسانی که در این نظر سنجی که به عزیزان رای دادند آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم.

به نظر شما کدام یک از مربیان بومی زیر گزینه مناسبی برای موفقیت باشگاه چوکا است.

ابراهیم بهرامیان - 2.3%
ابراهیم عبدالهی نژاد - 6.1%
شهرام صفوی - 1.5%
علی اصغر رسول زاده - 69.7%
ساسان حیدرنژاد - 5.3%
وحید شرقی - 5.3%
مهیار سلمان پور - 0%
فرزاد رضایی - 0.8%
فردین عباس زاده - 3.8%
تقی زاهدی - 0.8%
کیا احمدی - 4.5%
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 838 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

img_4183.jpg

آقای اعتمادی خودتونو برای هواداران چوکا معرفی کنید و بگید تو کدوم تیم ها بازی کردیدو چند گل زدید ؟

رضا اعتمادی متولد۱۷/۱۲/۶۶  اهل لیسار.شروع فوتبالیم از راهنمایی و مسابقات بین مدارس.از حدود سال های ۸۰ الی ۸۲ از نوجوانان شهرداری و همچنین جوانان که توانسیتم حتی به مرحله ی بالاتر هم صعود کنیم در یک فصل ۱۵ الی ۲۰ گل توانستم بزنم. و برای تیم صلصال لیسار در مسابقات زیر گروه دسته سه  ،سه گل در سه بازی .

از چه سالی وارد تیم چوکا شدید و چند گل توانستید برای چوکا بزنید ؟

از سال ۸۷ به عضویت چوکا درآمدم. زمانی که چوکا در دسته ی دو بود. امسال پنجمین سال حضور من در چوکا است. در اولین فصل ۷گل. در دومین ۶ گل و در سومین فصل ۵ گل. درسال چهارم به علت ماجرای داوری محروم بودم.

چی شد که در چوکا ماندنی شدید؟

می شود گفت فقط بدشانسی. چون من با تیم صنعت ساری قراردادبسته بودم و کار تمام شده بود. در بازی با نساجی دچار مصدومیت شدم و نتوانستم ادامه بدهم و باعث ماندن من در تیم چوکا شد.

از وضعیت امسال چوکا بگویید.

امسال با کمبود بازیکن و مهره برای چوکا همراه شد و به دلیل دیر شروع کردن تمرینات و آماده نبودن بچه ها هماهنگی لازم را باهم نداریم اما رفته رفته بابیشتر  شدن هماهنگی وهمدلی بچه ها گام بلندی برای صعود چوکا به دسته بالاتر خواهیم برداشت.

از کاپیتان شدنتان در چوکا بگویید. 

چند بازی  فصل قبل هم کاپیتانی تیم را برعهده داشتم . کاپیتانی در چوکا وظیفه ام را دوچندان می کند. به علت انتظار هواداران و هدایت بازیکنان. امیدوارم بتوانم جواب محبت تماشاگران را بدهم.

آینده ی فوتبالی خودتان بگویید.

به علت نامشخص بودن آینده ی فوتبال تالش باید منتظر ماند تا یک فرد تالشی در سطح بالای فوتبال کشور تیم داری کند تا مطرح بشوی یا منتظر یک جرقه ماند تا مطرح شوی تا بتوانی در سطح اول فوتبال  بازی کنی. اما به عنوان یک تالشی تمام تلاش خود را می کنم تا با چوکا به شکل کاملا فوتبالی به مراحل بالاتر صعود کنیم حتی دسته ی اول و لیگ برتر.

و در آخر نظرتان را درباره ی هواداران و تماشاگران چوکای تالش بگویید که در سرما و گرما و در هر شرایطی تیم را از دقیقه ی اول تا آخر تشویق می کنند.

هواداران واقعا به ما لطف دارند و دستشان درد نکند. ماهم چنین انتظاری را از

هواداران پرشور چوکا داریم و امیدوارم بتوانیم جوابگوی

 زحماتشان باشیم.

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 120 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

چوکاتالش 2 - 1 صدرا نکاء

خونه به خونه امیرکلا 1 - 1 رهپویان رضوانشهر

مقاومت تهران2     -  3 استقلال ب تهران

استقلال قائم‌شهر 0 - 1 شهرداری بهشهر

نفتون تهران 1 - 0 خزر محمودآباد

مهرکرج1         3  امید حسن‌آباد 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 123 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

فصل 92 - 93


ليگ دسته سوم - گروه اول
 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 شهرداری بهشهر 2 2 0 0 4 0 4 6
2 رهپویان رضوانشهر 2 1 1 0 2 1 1 4
3 چوکا تالش 2 1 1 0 3 2 1 4
4 نفتون تهران 2 1 1 0 2 1 1 4
5 امیدحسن آباد تهران 1 1 0 0 2 1 1 3
6 خونه به خونه امیرکلا 2 0 2 0 2 2 0 2
7 خزر محمودآباد 2 0 1 1 1 2 1- 1
8 سایپا مهرکرج - - - - - - - -
9 استقلال آبی ب تهران - - - - - - - -
10 مقاومت تهران 1 0 0 1 0 1 1- 0
11 استقلال قائمشهر 2 0 0 2 1 3 2- 0
12 صدرا نکا مازندران 2 0 0 2 1 5 4- 0

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 160 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

هفته سوم :شنبه 30 آذر

خزر محمودآباد- چوکاي تالش ورزشگاه شهيد بهشتي محمودآباد

صدرانکا قائم‌شهر- استقلال قائم‌شهر ورزشگاه شهداي نکا
خزر محمودآباد- چوکاي تالش ورزشگاه شهيد بهشتي محمودآباد
شهرداري بهشهر- مهر کرج ورزشگاه آزادي بهشهر
رهپويان رضوانشهر- نفتون تهران ورزشگاه معلم رضوانشهر
اميدحسن‌آباد- مقاومت تهران ورزشگاه شهرداري حسن‌آباد
استقلال ب تهران- خونه به خونه اميرکلا ورزشگاه هرندي تهران

*قابل ذکر است امتیاز تیم نفت محمودآباد به خزر محمودآباد واگذار شد. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 166 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

ساسان حیدرنژاد مربی تیم فوتبال چوکای تالش درگفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اعلام کرد: تمرین امروز چوکا به علت استراحت تعطیل بود و ادامه ی تمرینات در زمین ورزشی کادوس شهرک چوکا در ساعت ۳۰/۱۲ برگزار می شود. وی هدف ازتغییر مکان تمرین آمادگی برای بازی با نفت محمود آباد و شباهت زمین شهرک با زمین محمود آباد اعلام کرد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 212 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (2)

مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی تیم فوتبال چوکای تالش در گفتگو با خبرنگار ما ۱۱ بازی آینده ی چوکا را اعلام کرد. بازی ها به شرح زیر می باشد. وی همچنین در آخر از اضافه شدن دو بازیکن جدید به تیم چوکا خبر داد. محمد کریمی از مهتاب بافت شفت و عیسی شهبازی دروازه بان باغستان کرج    

photo1276.jpg

هفته ی ۵

استقلال آبی     چوکای تالش

هفته ی ۶

چوکای تالش        امید حسن آباد

هفته ی ۷

شهرداری بهشهر      چوکای تالش

هفته ی ۸

چوکای تالش       استقلال قائم شهر

هفته ی ۹

مهر کرج     چوکای تالش

هفته ی ۱۰

چوکای تالش   مقاومت تهران

هفته ی ۱۱

خونه به خونه  امیر کلا         چوکای تالش

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 203 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (4)
به احتمال فراوان فردا شب در برنامه نود به موضوع چوکا پرداخته خواهد شد. این خبر را مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی تیم چوکا به ما اطلاع دادند.امیدواریم آقای فردوسی پور  مشکلات تیم را در این برنامه بررسی نمایند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 607 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (5)

لطفا خودتان را معرفی نمایید

سامان نورمحمدی هستم اهل شاندرمن اصل تالش هستم ۲۴ ساله سه سال پیش در چوکا بازی میکردم و این تیم را به دسته دوم آوردیم اما بعد به تیم ملوان پیوستم و بعد باز هم به چوکا امدم .بعد به گاز جم رفتم و حالا هم در چوکا هستم.

photo1274.jpg

    


از بازی امروز چوکا بگید؟.

ما این همه تمرینات خوبی داشتیم.از زمانی که آقای رسول زاده آمده اند تیم را متحول کرده اند. نظم خاصی به تیم داده از کانون هوادارن و افشین حیدرنژاد تشکر ویژه ای دارم که واقعا سنگ تمام گذاشتند.این تماشاگران واقعا بی نظیر هستند اگه بگم 100 که 150 هستند به عشق این تماشاگران ورسول زاده  و حاج بهمن محمدیاری که واقعا حمایت میکنند شک نکنید تیم رو بالا میاریم.

در آخر از گلیهایی که زدید بگید مخصوصا گل آخر؟

همه بچه ها زحمت کشیدند و هادی صادقلو پاس داد و من تمام کردم

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 279 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (1)

اصغر رسول زاده در گفتگو با خبرنگارما درباره ی بازی امروز اظهار داشتنداز این نتیجه راضی هستم. بالاخرا بردیم، از عملکرد ۴۵ دقیقه راضی هستم ، نیمه ی دوم متاسفانه با توجه به گل بدی که در بازی قبل خورده بودیم استرس داشتیم ، باتوجه به اینکه خیلی هم سر بودیم ولی متاسفانه روی یک حادثه گل خوردیم و این حادثه هم پیش آمد واین گل تاثیر بدی هم روی بازیکنان گذاشته بودولی در کل از نیمه ی دوم راضی نیستم.ایشان همچنین درمورد بازی با محمود آباد گفتند: زمین تمرینی را تغییر می دهیم زمینی که گلی یا طبیعی باشد ، یکی از زمین های شهرک یا لیسار تمرین ما خواهد بود. ایشان همچنین درمورد گل بدی که دروازه بان خوردگفت : من نمیتوانم درمورد دروازه بان نظر بدهم چون مربی دروازه بانها وجود دارد ولی خب ناهماهنگی وجود داشت و از اول بازی هم ناهماهنگ بود و زیاد جلو می آمدبه ایشان هم تذکر داده بودم ولی خب برایش تجربه شد و امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد. در مورد تمام کننده هم باید بگویم تمام کننده نداریم ولی مقصر من هستم و باید با آنها کار کنم و درآخر از تماشاگران تشکر می کنم که یارو یاور ما بودند و از آقای افشین حیدرنزاد لیدر تیم هم بخاطر حمایت هایی که کردند قدردانی می نمایم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 235 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (5)

از هفته ی دوم لیگ دسته ی سوم کشور تیم فوتبال چوکای تالش در قلعه ی عقابها و در حضور تماشاگران پرشور خود توانست اولین برد خود را جشن بگیرد

این بازی که در هوای کاملا آفتابی پوریای ولی تالش برگزار شد تیم چوکا توانست با 2 گل سامان نور محمدی حریف مازندارنی خود را به همراه تماشاگران اندکش با باخت بدرقه کند. ، تک گل صدرا با گل به خودی شایان کارگر مدافع  چوکا به ثمر رسید

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 152 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (2)
هفته دوم لیگ دسته سوم تا دقایقی دیگر بین چوکای تالش و صدرا نکا برگزار خواهد شد و با توجه به هوای خوب تالش دیگر هیچ گونه بهانه ای برای نیامدن به ورزشگاه وجد ندارد پس همه با هم ساعت 2 در ورزشگاه حضور خواهیم داشت.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 166 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (5)

رقابت های هفته دوم گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی شهبازی زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رقابتهای هفته دوم گروه B لیگ برتر واترپلو به میزبانی زنجان به پایان رسید؛ جایی که تیم شهبازی زنجان با نتیجه 7 بر 3 مقابل چوکا به برتری رسید و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار صبح امروز(جمعه) بازیکنان مستعد آینده سازان در یک بازی نزدیک و پرگل با نتیجه 11بر 8 مقابل نماینده واترپلوی اصفهان به برتری رسیدند.

بدین ترتیب پرونده هفته دوم گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی شهبازی زنجان بسته شد.

نتایج کامل هفته دوم گروه B لیگ برتر واترپلو:

چوکا 11 – اصفهان 6

شهبازی 19 – آینده سازان 3

چوکا 13 – آینده سازان 9

شهبازی 11 – اصفهان 2

چوکا 3 – شهبازی 7

اصفهان 8 – آینده سازان 11

 گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی شهبازی زنجان بسته شد.

جدول رده بندی گروه B لیگ برتر واترپلو در پایان هفته دوم:

1-شهبازی 12 امتیاز

2-چوکا 8 امتیاز

3- آینده سازان 4 امتیاز

4- اصفهان بدون امتیاز

انتهای پیام

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 122 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (3)

ازسری مسابقات لیگ دسته سوم ایران دو تیم چوکای تالش و صدرا نکا  ۲۴/۹/۹۲ ساعت ۱۴ در ورزشگاه پوریای ولی به مصاف همدیگر خواهند رفت. امیدواریم تماشاگران و هواداران پرشور به ورزشگاه بیایند تا جای سوزن انداختن در ورزشگاه نباشد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 217 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (6)

 

 مصطفی دنیزلی که فصل گذشته تیمی در لیگ دسته اول را به لیگ برتر ترکیه رساند در فصل جاری با 6 میلیون دلار به لیگ آذربایجان رفته است.

وی هدایت تیم خزرلنکران که نتایج خوبی کسب نکرده است را برعهده گرفت و و شب گذشته در اولین گام توانست با این تیم به یک پیروزی روحیه بخش برسد.
تیم فوتبال خزرلنکران جمهوری آذربایجان که اخیرا با مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی قرارداد همکاری امضا کرده است امروز و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمهوری آذربایجان موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد نفت چاله بگذرد.

دنیزلی که برای اولین بار در نیمکت سرمربیگری این تیم آذربایجانی نشسته بود در اظهارات خود پس از این دیدار گفت: هنوز با توانایی های بازیکنان به خوبی آشنا نیستم ولی میدانیم با این پیروزی به ناکامی های تیم پایان دادیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جدول لیگ برتر فوتبال جمهوری آذربایجان گفت: باید جایگاه تیم را در بین سایر تیم ها بهبود ببخشیم و این کار را از همین هفته آغاز خواهیم کرد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 221 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (1)

این مطالبی که درمورد تیم خزر لنکران در وبلاگ نوشته شد به دلیل خواسته ی آقای فرید توانا. امیدوارم مورد پسندتون قرار گرفته باشه.

پنجشنبه 21 آذر 1392
farid tavana جدول هفته اول لیگ دسته سوم
اگه میشه نتایج تیم خزرلنکران تالش رو هم تو سایتتون بیارید.حتما میدونید که محبوبترین تیم تالشان اونوره آبه..خیلی ام تعصب دارن رو تیمشون..حتی چند وقت پیش چند نفرشون بخاطر اینک پلاکارد به زبون شیرین تالشی برده بودن تو ورزشگاه پلیس جمهوری جعلی اذربایجان درگیر شدن ومیخواستن جمع پلاکاردهارو جمع کنن که تالشان با غیرت مانع این کار شدن و با پلیس زدو خورد داشتن...پس بیایید تنهاشون نزاریم...زنده باد تالش بزرگ از رود کورا گرفته تا رود سپید رود

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 363 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (4)

بازداشت تعدادی ازهواداران تیم خزرلنکران آذربایجان

b40047

علت اصلی بازداشت هواداران تیم خزر لنکران جمهوری آذربایجان مشخص شد. به گزارش خبرگزاری آریا، سازمان امنیت جمهوری آذربایجان، استفاده از شعارها و نمادهای تالشی در پلاکاردهای هواداران تیم خزر لنکران، علت اصلی بازداشت هواداران این تیم بوده است.

نیروهای امنیتی شهر لنکران بلافاصله پعلت اصلی بازداشت هواداران تیم خزر لنکران جمهوری آذربایجان مشخص شد. به گزارش خبرگزاری آریا، سازمان امنیت جمهوری آذربایجان، استفاده از شعارها و نمادهای تالشی در پلاکاردهای هواداران تیم خزر لنکران، علت اصلی بازداشت هواداران این تیم بوده است. نیروهای امنیتی شهر لنکران بلافاصله پس از بازی گذشته و با مشاهده پلاکاردهای حاوی شعارهایی به زبان تالشی، قصد برهم زدن اوضاع را داشتند که منجر به درگیری پلیس با هواداران این تیم شد. گفته می شود در این درگیری ۷ نفر از هواداران تیم خزر لنکران بازداشت و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در راستای استحاله هویت قوم تالش، استفاده از شعارهایی به زبان تالشی در اماکن عمومی و محافل اجتماعی جمهوری آذربایجان ممنوع است. بر اساس آمارهای غیر رسمی، بیش از یک و نیم میلیون تالش در بدترین وضعیت معیشتی، سیاسی و اجتماعی در مناطق جنوبی جمهوری آذربایجان زندگی می کنند؛ عدم رسیدگی حکومت باکو به وضعیت تالش های جمهوری آذربایجان، باعث افزایش روند مهاجرت تالش ها به روسیه شده است.س از بازی گذشته و با مشاهده پلاکاردهای حاوی شعارهایی به زبان تالشی، قصد برهم زدن اوضاع را داشتند که منجر به درگیری پلیس با هواداران این تیم شد. گفته می شود در این درگیری ۷ نفر از هواداران تیم خزر لنکران بازداشت و چند نفر دیگر زخمی شدند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 163 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (2)
 

عملکرد خزر لنکران از بدو تاسیس

فصل لیگ عنوان بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز جام حذفی
۲۰۰۴–۰۵ ۱اُم ۲ ۳۴ ۲۴ ۶ ۴ ۶۸ ۱۵ ۷۸ نیمه‌پایانی
۲۰۰۵–۰۶ ۱اُم ۷ ۲۶ ۹ ۹ ۸ ۲۷ ۱۸ ۳۶ نیمه‌پایانی
۲۰۰۶–۰۷ ۱اُم ۱ ۲۴ ۱۷ ۵ ۲ ۵۰ ۱۶ ۵۶ قهرمان
۲۰۰۷–۰۸ ۱اُم ۴ ۲۶ ۱۴ ۱۰ ۲ ۴۴ ۱۶ ۵۲ قهرمان
۲۰۰۸–۰۹ ۱اُم ۴ ۲۶ ۱۵ ۵ ۶ ۴۹ ۲۱ ۵۰ ۱/۴ پایانی
۲۰۰۹–۱۰ ۱اُم ۴ ۴۲ ۱۸ ۱۷ ۷ ۴۸ ۲۵ ۷۱ نائب‌قهرمان
۲۰۱۰–۱۱ ۱اُم ۲ ۳۲ ۱۶ ۱۲ ۴ ۳۸ ۱۸ ۶۰ قهرمان
۲۰۱۱–۱۲ ۱اُم ۲ ۳۲ ۱۷ ۸ ۷ ۴۴ ۲۸ ۵۹ ۱/۴ پایانی
۲۰۱۲–

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 3,642
  • بازدید سال : 26,213
  • بازدید کلی : 307,328
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما