loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 133 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

 

dsc_0000089.jpg

ابراهیم مرادی سرمربی تیم استقلال قائمشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت :فکر نمیکردم با این نتیجه چوکا را در زمین خود ببریم، چوکا امروز در خط دفاع مشکل داشت و ما هم از این فرصت استفاده کردیم ، من تا بحال ندیده بودم که در لیگ دسته ی سه بلیط فروشی کنند اما با این حال تماشاگران شما بازهم ورزشگاه را پر کردند و یک جو سنگینی برای تیم ما ایجاد کردند ، تا بحال این چنین تماشاگران پرشور و خونگرمی ندیده بودم و از تمام آنها تشکر می کنم ، این تماشاگران برای هر تیمی غنیمت هستند و باید قدر آنها را دانست.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 182 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
دیشب در آخرین لحظات برنامه نود مشکلات مالکیتی تیم فوتبال چوکا بررسی شد. در این گزار ش بهمن محمدیاری و مدیر کل سابق ورزش استان گیلان و آقای غفاری به مشکلاتی که قبل از آغاز بازی ها برای چوکا به وجود امده بود پرداختند . مدیر کل ورزش با اشاره به فشار هاایی که از طرف نماینده شهرستان برای بازی نکردن چوکا در تالش داشت تاکید کرد و همچنین گفتند که با فشاری که نماینده شهرستان بر وزارت ورزش داشتند انها در تماسی خواهان برکناری رییس اداره ورزش تالش شدند . بهمن محمد یاری هم مدارکی در دست داشت که مالکیت ایشان بر چوکا را قانونی می دانست . در این برنامه همچنین  مسعود مرادی از چوکا به عنوان قلعه عقابها نام بردند که خاطرات خوبی از قضاوت در پوریای ولی داشتند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 138 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (5)

اصغر رسول زاده سرمربی تیم نظر خود را درباره ی بازی و اتفاقات قبل از بازی اینگونه اعلام کرد : به غرور خود و بازیکنانمان باختیم و نتیجه اش همان چیزی شد که میبینید، ما فرصت های زیادی را هم برای گلزنی از دست دایم که اگر استفاده می کردیم نتیجه برعکس می شد، در این بازی ضعف های بسیاری داشتیم بخصوص در خط دفاع و امروز روز چوکا نبود و ما محکوم به برد دوبازی خود هستیم و ۶ امتیاز کامل را باید بگیریم. وی درمورد بلیط فروشی هم ادامه دادند :با این که با آقای غفاری تماس گرفته بودم و علت را جویا شده بودم که برای چه این کار را انجام میدهید وی جواب داد اگر ناراحت هستید می توانید تیم را از تالش به جای دیگر ببرید امامن به بلیط فروشی اعتراض دارم ، با این کار ، آنها نمی خواهند کسی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند. وی در آخر از لیدرهای تیم گلایه کرد و از آنها خواست برای تشویق و حمایت از تیم بیایند نه منافع شخصی خود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 142 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

۹۲/۱۰/۳۰ هفته ی هفتم دوشنبه

 

چوکای تالش۱ - ۳ استقلال قائمشهر

رضوانشهر۱ - ۰ امید حسن آباد

استقلال آبی ۶ - ۱ صدرای نکا

خزر محمود آباد ۰ - ۱ شهرداری بهشهر

سایپا مهر کرج ۱ - ۱ نفتون تهران

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 148 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (5)

از سری مسابقات لیگ دسته ی سوم ازهفته ی هشتم تیمچوکای تالش در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم استقلال قائم شهر رفت که در پایان با نتیجه ی ۳ بر ۱ مغلوب این تیم شد. تیم چوکا برای اولین بار است که دراین فصل در خانه ی خود شکست می خورد. چوکای تالش بازی نسبتا ضعیفی که ارائه داد با روزهای اوج خود فاصله داشت و گویا فقط نام چوکا در زمین است و اثری از تیم چوکا در میدان نبود ، برخلاف تمرین خوبی که داشتند اما تیم چوکا ۱۸۰ درجه فرق کرده بود. از اوایل بازی چوکا چند موقعیت بدست آورد اما نتوانست استفاده کند تا اینکه مهاجم تیم استقلال از فرصت استفاده کرد و گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند اما تنها چند دقیقه کافی بود تا چوکا به بازی برگردد وگل مساوی را به ثمر برساند و با یک حمله ی برق آسا مهاجم چوا را در محوطه ی جریمه با خطا متوقف کرد تا داور نقطه ی پنالتی را نشان دهد و این هادی صادقلو بود که نتیجه را یک بر یک برابر کرد. نیمه ی اول با این نتیجه به پایان رسید. اما در نیمه ی دوم باز هم این تیم استقلال بود که بر بازی مسلط شد و با استفاده از موقعیت های خود گل های دوم و سوم را به ثمر برساندو باز چوکا بود که قدر موقعیت های خود را ندانست تا بازنده ی این بازی بازی باشد. چوکا واقعا در این بازی ضعیف ظاهر شد بخصوص در خط دفاعی. چوکا کاملا بی برنامه بود و با اینکه میدانست بازیکنان حریف فیزیکی و قدبلند هستند اما به پاس ها و سانتر رو آورده بود. اما این پایان کار نیست و چوکای تالش فرصت جبران این شکست را دارد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 164 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

همانطورکه در بازی چوکای تالش و امید حسن آباد یادتان هست قبل شروع بازی تماشاگرانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه رفته بودند با دربهای بسته ورزشگاه روبه رو شدند  بعداز پیگیری مشخص شدن مسولین اداره ی ورزش و جوانان تالش قصد بلیط فروشی دارند. این کار اداره ی ورزش و جوانان در دید تماشاگران یک امر غیر طبیعی و تعجب برانگیز بود زیرا دسته ی سه و بلیط فروشی ؟؟؟؟ در کجا سراغ دارید در دسته ی سه و دو بلیط فروشی انجام  دهند؟ بهرحال با صحبت هایی که با مسولین انجام شد این ماجرا ختم به خیر شد و همگان گمان کردند دیگر با این چنین موردی رودرو نخواهند شد اما مثل اینکه این قصه سر دراز دارد و مسولین قصد دارنددر بازی امروز چوکای تالش و استقلال قائمشهر بلیط فروشی انجام دهند . چرا کسی قدر این تماشاگران و این قشر دلسوز چوکا و فوتبال تالش را نمیداند؟ چرا می خواهند با این کارهایشان پای تماشاگران را از آمدن به ورزشگاه ببرند و از دیدن بازی های تیم خود محروم کنند. این کار مسولین شاید جای دفاع داشته باشد در صورتی که چوکا در لیگ دسته یک یا لیگ برتر باشد. با این کار مسولین نباید دیگر انتظار داشت هواداری به ورزشگاه بیاید و ازتیم چوکا حمایت کند، حتی یک اتفاق خیلی خیلی جالب و تعجب برانگیز که با شنیدن آن دود از سر خیلی ها بلند می شود این است که حتی سرمربی تیم به این ماجرا وارد شده و خواستار لغو بلیط فروشی شده و جواب آن مسئول محترم خیلی جالب و به قول گفتین باحال است و ایشان جواب دادند که شما  می توانند تیم را از شهر ببرید به جای دیگر.شما هواداران به این جواب چه واکنشی نشان می دهید؟؟؟؟؟ چرا کسی نمی خواهد کسی به ورزشگاه بیاید؟ خودتان هم شاهد هستید که بلیط فروشی در لیگ برتر با قیمت بالا باعث شده کسی به ورزشگاه نیاید. براستی چرا و چه باید کرد؟ بهرحال چوکای تالش هم در شهر خود غریب است هم  در بازیهای خارج از خانه.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 136 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

هواداران و طرفداران عزیز ساعت ۲ بعداز ظهر امروز ۳۰/۱۰/ ۹۲در ورزشگاه پوریای ولی ( قلعه ) حضور داشته باشید تا شاهد پرواز عقابها بر فراز آسمانها باشید.

چوکای تالش ـ استقلال قائمشهر ساعت ۲ بعدازظهر امروز در قلعه ی عقابها ( پوریای ولی )

حضور تماشاگران ضروری است.

بیانیه ی تیم چوکای تالش : برای ۳ امتیاز به زمین میرویم.چوکای تالش  دراین بازی محروم و مصدومی ندارد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 538 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (1)

dsc00041.jpg

به علت درخواست کاربران عزیز

عیسی شهبازی دروازه بان اصلی تیم چوکای تالش ، متولد ۲۲/۱۱/۶۸ در شهر اردبیل ، آغاز فوتبال خود از تیم محمد اردبیل و عضویت دو ساله در این تیم،

۲ سال حضور در تیم نوجوانان ذوب آهن اردبیل ، جوانان و بزرگسالان ذوب آهن اردبیل ۲ سال ،  امید پیکان تهران یکسال ، برای خدمت سربازی عازم تیم مقاومت تهران شد ، بازی در تیم شهرداری باغستان کرج زیر نظر فرشاد پیوس و بازی در سه فصل برای این تیم که به علت همگروهیش با صلصال نظر اصغر رسول زاده را به خود جلب کرد و راهی تیم چوکای تالش شد و علت حضور نداشتن در بازی های شروع فصل صادر نشدن کارت بازی اش از طرف تیم کرجی بود. گفتنی است که این دروازه بان سابقه ی بازی در تیم های ملی زیر۱۴ سال ، زیر۱۵سال و تیم ملی نوجوانان و تیم ملی جوانان را در کارنامه ی خود دارد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 140 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

مرتضی نوری مربی دروازه بانهای تیم چوکا از آمادگی هر سه دروازه بان تیم خبر داد و اعلام کرد با آمادگی کامل و اطمینان خاطر درون دروازه خواهند ایستاد تا خیال تیم و هواداران از دروازه ی چوکا  راحت باشد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 216 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

dsc_0000075.jpg

ابراهیم بادپا یکی از دروازه بان های چوکا

ابراهیم بادپای رودسری ساکن رضوانشهر ، آغاز فوتبال از ۱۶ سالگی از تیم خانه قهرمان انزلی ۲ سال ، برای خدمت سربازی به تیم پاس گیلان پیوست. بعد از خدمت سربازی در تست تیم چوکای تالش  در سال ۸۸ـ۸۹ شرکت کرد و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ دسته ی ۳ دست یافت. ۴ سالی است که در  تیم چوکا دروازه بانی می کند. وی تیم چوکا را تیم جوان ، با انگیزه و دونده توصیف می کند. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 261 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

 

dsc_0000074.jpg

 

۲۹/۱۰/۹۲   مصاحبه از رضا ولی پناه :

ساسان حیدرنژاد مربی تیم چوکای تالش با گفتگو با خبرنگا ما افزود : از اینکه لطف کردید تشریف آوردیدو همیشه کنار تیم هستید ازشما تشکر می کنم از انجایی که جدول نشان می دهد تیم ما روبه رشد حرکت می کند، لیگ دسته ی سه را نمی توان پیش بینی کرد و از آنجایی که تیم های مازندران فیزیکی بازی می کنند ما هم یک برنامه ی ویژه برای بازی فردا داریم. انشاالله برای بازی فردا با حمایت هواداران که یا دوازدهم ما هستند بازی فردا را برندخه خواهیم برد. یک نواقصی در تیم داریم که بارفع این نواقصاز طریق  جذب چند بازیکن در این پست ها .مطمن باشید تیم به لیگ دسته ی دوم صعود خواهد کرد و با حضور تماشاگران جشن صعود خواهیم گرفت.

بیوگرافی از ساسان حیدرنژاد :

متولد ۱۳۵۳ جوکندان تالش، شروع فوتبالی از ۱۳۷۱ شاهد اسالم به مدت ۲ سال ، تیم قزوین کاسپین امروزی ۲ سال ، تیم شهرداری رضوانشهر رهپویان امروزی ۲سال ، ۱۳ سال چوکای تالش ، تراکتور سازی تبریز ۱ سال ، شهرداری لنگرود ۲ سال و آخر حضور فوتبالی خود به عنوان مربی  ، کاپیتان ۳ سال چوکای تالش و صعود به لیگ دسته ۲دو سال ۸۹. آغاز مربیگری از چوکای تالش به مدت سه سال

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 123 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

dsc_0000070.jpgdsc_0000069.jpg

    

آقای یاری با عرض سلام و خوش آمدگویی به  شما که در تمرین امروز چوکا شرکت کردید. یاری : بسم الله الرحمن الرحیم ، با عرض سلام و تشکر از شما که اخبار باشگاه را در وبلاگ چوکا منتشرمی کنید و این کار شما بازتاب و عکس العمل خوبی دارد از تمام تماشاگران و طرفدارانی که در بازیهای اخیر به ورزشگاه آمدند و نام چوکا را فریاد زدند ، بعد از دوسال که چوکا در سکوت کامل فرو رفته بود و دوباره این تیم را احیا کردند امیدوارم که این روند روبه رشد ادامه پیدا کند و چوکا را در سطح بالاتر ببینیم.

بازی های چوکا را چگونه ارزیابی می کنید ؟

یاری : روند رو به رشد تیم یک روند معقولی است و امتیازاتی که کسب کردیم همین را نشان می دهد ، چون تیم را دیر بستیم و سه بازی اول ۵ امتیاز را از دست دادیم و ۴ بازی آخر بالای جدول ۷ امتیاز کسب کردیم ما می توانیم در صدر جدول قرار بگیریم یعنی روند ما آهسته و پیوسته است ما توانستیم شخصیت تیم را تثبیت کنیم و کادر فنی و کادر مدیریتی را مشخص کنیم ، نتایجی که کسب کردیم از قبل بهتر بوده و پیروزی ها پرگلی که که بدست آوردیم نشان دهنده ی این است که تیم ما شخصیت این بردها را داشته و جدا از این نتایج این است که مردم این تیم را حمایت می کنند و نتایج این تیم را دنبال می کنندو یک انسجامی در شهر بوجود آورده است . حقوق و مزایای تیم و بازیکنان به  خوبی و بموقع پرداخت می شود و انتظار داریم همه از تیم ححمایت کنند و مارا تنها نگذارند. ما یک منابع  محدود داریم که تیم را تامین می کند.

در مورد برنامه های آینده ی تیم بگویید.

فعلا برنامه ی ما صعود به لیگ دسته ی دو است و این که تیم به مقام قهرمانی برسد ، تیم اگر شخصیت قهرمانی و صعود به دسته ی ۲  داشته باشد صعود به لیگ یک کار سختی نیست ما باید بسترهایی برای این کار آماده کنیم و این بسترها آماده هستند .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 154 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
کمیته فنی واترپلو نتیجه بازی تیم های چوکا و نفت و گاز گچساران را ۵ بر صفر به نفع نماینده گچساران اعلام کرد.

نخستین بازی مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر واترپلو بین دو تیم چوکا و گچساران به دلیل حاضر نشدن تیم چوکا در گچساران برگزار نشد.
مسئول کمیته فنی اترپلو پس از بررسی این موضوع و با توجه به نامه ی تیم چوکا درباره حاضر نشدن در محل مسابقه رای این کمیته را اعلام کرد. بر این اساس نتیجه مسابقه این دو تیم ۵ بر صفر به سود تیم گچساران اعلام شد. همچنین تیم چوکا تالش مطابق با آیین نامه کمیته فنی مسابقات جریمه خواهد شد

بازی برگشت این دو تیم طبق برنامه پنجشنبه سوم بهمن ماه به میزبانی تیم چوکا برگزار می شود.


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 123 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
از سری رقابت های فوتبال دسته سوم کشور فردا دو تیم چوکای تالش و استقلال قائم شهر از ساعت ۱۴ در استادیوم پویای ولی تالش به مصاف هم خواهند رفت که برد تیم چوکا امید ها را برای صعود زنده نگه  خواهد داشت.... این بازی تقابل تیم های شمالی این گروه می باشد و ارزوی تمام هواداران این است که چوکا فردا با یک بازی تهاجمی حریف خود را زمین گیر کند . فردا چوکا منتظر هوادارانی خواهد بود که همیشه یار و یاور این تیم بوده اند و تیم های مقابل با دیدن این تماشاگران از دقیقه اول ا سترس بر تنشان جاری میشود . پس دیدار ما فردا در استادیوم قلعه عقابها و حضور پر شور شما تماشاگران تا باز هم مربیان حریف با دیدن شما احسن بر لبانشان جاری شود.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 2986 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

                   به عنوان بازیکن

تیم                                                       سرمربی                                                           به عنوان سرمربی

امید هلال احمر                                  گودرز جعفری و ابراهیمیان                                              چوکای تالش   ۸۴

همای تالش                       یداله حسینی و افخم حمداله پور                                    شمس خوی  ( دسته ۳ ) ۸۶-۸۷ 

 شاهد اسالم                                         غدیر بحری                                                    بهبهان  و شهرکرد۸۸.۸۹.۹۰

خدمت سربازی فجر قدس ۱۳۷۳                                                                                       صلصال لیسار تالش ۹

ملوان انزلی ۷۵                                           بهمن صالح نیا                                                   چوکای تالش ۹۲

 استقلال تهران ( مقام قهرمانی ایران ) ۷۶        ناصر حجازی                                                                                    

ملوان انزلی ۷۷                                        نصرت ایراندوست                                                                                

چوکای تالش ۷۸                                          بهمن صالح نیا                                                                                   

استقلال اهواز ۷۹-۸۰-۸۱                         فیروز کریمی ، سیاوش بختیاری زاده                                                              

( قهرمانی لیگ دسته اول )                                                                                                                                                                                                                                                    راه اندازی مدرسه ی فوتبال استقلال اهواز به همراه مهیار سلمانپور

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 173 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

خلیل آژگان با سابقه ای ۳۵ ساله در این رشته ی پهلوانی به عنوان ورزشکار ،مربی ، دبیر هیات  ، رییس هیات فعالیت داشته و همیشه جزیی از خانواده ی بزرگ کشتی بوده . بدلیل شناخت و اطلاع از زحمات بی دریغ رسول خادم از ایشان  به عنوان یکی از مربیان تیم کشتی آزاد ایران برگزیده شدآقای آژگان در کنار غلامرضا محمدی ، محمد طلایی انجام وظیفه می کند. ایشان همچنین به عنوانعضو هیات مدیره ی جوکای تالش انتخاب شدندبا توجه به سابقه ی وی در ورزش کمک شایانی به تیم چوکا خواهد کرد. وی در آخر درمورد بردن تماشاگران برای بازی های خارج از خانه گفتند : اگر هیات مدیره تکمیل بشود برای حل مسله فکری خواهیم کرد و حتما سرویس هایی در اختیار تماشاگران  خواهیم گذاشت چون تیم چوکا در بازی های خارج از خانه به حامی احتیاج دارد. حتی در بازی چوکا با تیم استقلال آبی تماشاگران تالشی مقیم  تهران در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق چوکا پرداختند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 174 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش در سراسر شهر های تالش ،بخش ها و روستاها برای روابط عمومی باشگاه جهت همکاری و تبلیغ برای تیم چوکا عضو می پذیرد . در ضمن برای علاقمندان کارت روابط عمومی باشگاه صادر خواهد شد. کسانی که مایل باشند با باشگاه همکاری کنند می توانند با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

 

۰۹۳۷۱۳۰۵۵۰۹ آقای حامد حسنی

۰۹۳۸۵۷۵۸۷۸۵ آقای میلاد مینویی

۰۹۳۶۰۶۰۱۱۸۵آقای مصطفی راضی

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 226 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (12)

در هفته هفتم ليگ سه كشور؛ 

  

از هفته هفتم مسابقات ليگ دسته سوم فوتبال ايران دو تيم شهرداري بهشهر و چوكاي تالش در ورزشگاه  آزادی بهشهر به مصاف هم رفتند.

 در اين جدال نفس گير كه بين نماينده گيلان و مازندران برگزار شد نيمه اول چوكا طوفاني آغاز كرد اما اين نيمه بدون گل پايان يافت.
در نيمه دوم بازيكنان شهرداري بهشهر با حمايت همه جانبه ي تماشاگران خودي براي گلزني جلو آمدند و در يك صحنه مشكوك در حالي كه به نظر مي رسيد توپ از خط دروازه عبور نكرده كمك داور زير فشار تماشاگران گل مشكوك را پذيرفت تا چوكا يك بر صفر عقب بيافتد .

در ادامه که داور ۹ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود در دقيقه ۹۴رضا اعتمادي گل تساوي چوكا را به ثمر رساند تا اين بازي كه در انتها به جنجال كشيده شد با نتيجه مساوي پايان پذيرد.

در انتهاي اين بازي برخي از تماشاگران بهشهري كمك داور بازي را كتك زدند و تيم داوري و چوكاي تالش حدود دو ساعت را در رختكن ورزشگاه زنداني بودند چرا كه از سوي برخي از تماشگرنماها امنيت شان تامين نبود.

در اين بازي بازيكنان چوكا با يك بازي منطقي توانستند يك تساوي با ارزش را از مرداب بهشهر بدست آورند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 213 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

   

شاید کمتر کسی ذهنش یاری دهد تا بازی دو سال پیش چوکا در اولین بازی با مهر کرج که در پوریای برگزارشد بیادآورد.

 در آن بازی کامبیز دیرباز در پوریای ولی حضور داشت و اولین کسی بود که عضو کانون هواداران چوکا شد حتی قبل از سروسامان گرفتن کامل کانون هواداران.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 113 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال چوکای تالش که خود را برای مصاف با تیم استقلال قائمشهر از هفته ی هشتم آماده می کندساعت ۳۰/۱۲ امروز ۲۶/۱۰/۹۲ در ورزشگاه پوریای ولی تمرینات خود را با نشاط دنبال کرد. بازیکنان چوکا به تمرین ضربات پنالتی پرداختند. فردا هم ساعت ۱۱ صبح در پوریای ولی تمرینات ادامه خواهد یافت. مسابقه ی چوکا و استقلال قائمشهر روز دوشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه پوریای ولی انجام خواهد شد.

 

 

 

 

dsc_0000055.jpgdsc_0000060.jpg

dsc_0000054.jpg    dsc_0000061.jpg      dsc_0000058.jpg

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 178 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)
قرار است نخستین بازی مرحله حذفی رقابت‌های لیگ برتر واترپلو امروز در گچساران میان تیم‌های چوکاتالش و نفت و گاز گچساران برگزار شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با وجود آن که تمام برنامه‌ریزی‌ها برای انجام بازی امروز در ساعت 15 انجام شده است ولی به طور ناگهانی مسئولان باشگاه چوکا طی تماس با مسئولان کمیته فنی اعلام کردند که در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند.

مسئولان تیم واترپلو چوکاتالش مشکلات مالی را علت اصلی انصراف از حضور در بازی مقابل گچساران اعلام کرده‌اند.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 164 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

 

جدول رده بندی هفته هفتم

 

 

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

فصل 92 - 93


ليگ دسته سوم - گروه اول
 
  تیم بازي برد مساوی باخت زده  خورده تفاض امتياز
1 استقلال آبی ب تهران 7 4 2 1 15 9 6 14
2 امیدحسن آباد تهران 7 4 2 1 9 6 3 14
3 رهپویان رضوانشهر 7 4 2 1 8 8 0 14
4 شهرداری بهشهر 7 4 1 2 9 5 4 13
5 چوکا تالش 7 3 3 1 12 6 6 12
6 استقلال قائمشهر 7 3 0 4 7 8 1- 9
7 خونه به خونه امیرکلا 7 1 5 1 7 6 1 8
8 خزر محمودآباد 7 2 2 3 6 7 1- 8
9 مقاومت تهران 7 2 2 3 6 7 1- 8
10 نفتون تهران 7 2 1 4 4 6 2- 7
11 مهرکرج 7 1 3 3 6 10 4- 6
12 صدرا نکا مازندران 7 0 1 6 3 13 10- 1

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 149 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش در حکمی  مسولین و خبرنگار باشگاه را مشخص کردند.

بر اساس این حکم مسولین روابط عموی در شهر تالش : میلاد مینویی ، حامد حسنی و سهند ظفری

در جوکندان : مصطفی راضی  و در اسالم : فرید توانا    و آقای رضا ولی پناه به عنوان خبرنگار

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 215 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)
 

این مطلب رو گذاشتم تا یاد روزهای خوش چوکا بیافتیم
بازي دوم ليگ آزادگان سال 78-77

چوكاي تالش 3 - 1 رسپوليس

هفته دوم ليگ آزادگان سال ۷۷ پرسپوليس در برابر تيم چوكاي تالش در تالش به ميدان رفت كه در نبود
عابدزاده كه بدليل مصدوميت به تالش نرفته بود و با بازي داود فنايي (كه اولين حضور رسمي اش در دروازه ي پرسپوليس را تجربه ميكرد ) با حساب ۳ بر يك از چوكا شكست خورد.

تك گل تيم پرسپوليس رو در اين مسابقه عليرضا امامي فر زد.

گلهاي چوكاي تالش رو اسماعيل دانشور. رحمت فيضي مقدم و ايمان امين به ثمر رساندند.

هرچهار گل در نيمه ي اول بثمر رسيد.

در نيمه ي دوم دفاع چندلايه ي چوكاي تالش مانع از گلزني پرسپوليس شد.
بازیکنان پرسپولیس در این دیدار
حسين عبدي. علي باغميشه. بهروز رهبري فرد. رضا شاهرودي. داود فنايي. افشين پيرواني . عليرضا امامي فر. مهدي هاشمي نسب. مهدي مهدوي كيا. حامدكاويانپور. علي كريمي

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,138
  • بازدید ماه : 4,167
  • بازدید سال : 26,738
  • بازدید کلی : 307,853
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما