loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 124 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

هفته ی هفتم از لیگ دسته ی سوم تیم چوکای تالش در خانه ی شهرداری  بهشهربا تساوی ۱-۱  متوقف شد تا بهترین موقعیت و فرصت را با توجه به شکست رهپویان برای صدر نشینی از دست بدهد. چوکا اگر بازی دیروز را با برد پشت سر می گذاشت می توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به رهپویان به صدر جدول لیگ دسته ی سوم تکیه بزند ، اما چوکا قدر این موقعیت را ندانست و به قول گفتنی تعارف رهپویان برای صدرنشینی را پس بزند ، اما مهم این است که حتی با این تساوی هم فاصله ی چوکا با صدرجدول به ۲ امتیاز رسید  حتی با سقوط به رده ی پنجم و برد تیم های پایین تر چوکا ، چوکای تالش به بازی های آینده امیدوارتر باشد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 113 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (2)

 

نتایج هفته ی هفتم ۲۴/۱۰/۹۲ سه شنبه

 شهرداری بهشهر ۱ - ۱ چوکای تالش

استقلال ب تهران ۴ – ۰رهپویان رضوانشهر
مهر کرج ۱ – ۱ خونه به خونه امیرکلا
امید حسن آباد ۱ – ۳ خزر محمودآباد
استقلال قائمشهر۱ – ۰نفتون تهران

 صدرا نکا  ۰-۱     مقاومت تهران

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 169 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (5)

 

 بهتر چوکا - - copy.jpg

با همت و تلاش مدیریت وبلاگ و مسولین روابط عمومی آرم جدید باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش رونمایی شد. لطفا نظرات و انتقادات خود را درباره ی این آرم با ما در میان بگذارید.

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (7)

در ادامه ی رقابتهای این فصل دسته ی سوم از هفته ی هفتم تیم چوکای تالش با تساوی یک بر یک میزبان خود  یعنی شهرداری بهشهر را در خانه ی خود متوقف کرد. تک گل چوکا را رضا اعتمادی در دقایق تلف شده ی نیمه ی دوم به ثمر رساند. چوکا با این تساوی ۱۲ امتیازی شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 155 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

هفته هفتم: سه شنبه 24/10/92 – ساعت 14

شهرداری بهشهر – چوکای تالش – آزادی بهشهر

صدرا نکا – مقاومت تهران – شهدا نکا
استقلال ب تهران – رهپویان رضوانشهر – هرندی تهران
مهر کرج – خونه به خونه امیرکلا – انقلاب کرج
امید حسن آباد – نفت محمودآباد – شهرداری حسن آباد تهران
استقلال قائمشهر – نفتون تهران – شهدا بالالموک قائمشهر

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 152 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

به نقل از باشگاه فرهنگي ورزشي خونه به خونه بابل، فرشاد پيوس به عنوان مدير فني تيم فوتبال فروشگاه‌هاي زنجيره اي خونه به خونه برگزيده شد.

قاسم حسن زاده مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي خونه به خونه در حکمي فرشاد پيوس، آقاي گل تاريخ باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرفني تيم فوتبال خونه به خونه بابل منصوب کرد.

پس از صعود تيم فوتبال فروشگاه‌هاي زنجيره اي خونه به خونه به مرحله بعدي دسته سوم باشگاه‌ هاي کشور و با هدف حضور پرقدرت و قهرماني دراين ليگ جلسه اي با حضور هيئت مديره باشگاه خونه به خونه تشکيل شد با توافقات صورت گرفته بين حاج قاسم حسن زاده مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي خونه به خونه و فرشاد پيوس، آقاي گل تاريخ باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرفني تيم فوتبال خونه به خونه منصوب شد و اين تيم را در رقابت‌هاي جاري همراهي مي کند.

حسين رحماني در سمت سرمربيگري تيم فوتبال فروشگاه‌هاي زنجيره اي خونه به خونه ابقا شد.


تیم خونه به خونه همگروه چوکای تالش درلیگ دسته ۳ است و آخرین بازی دور رفت را در زمین خود با چوکای تالش انجام خواهد داد.

بیوگرافی

 22 دی 1340 ، محله نازی آباد تهران

وضعیت تأهل : متأهل دارای دو پسر به نام های ماهان و پویان

تیم ها : ادب (تیم محلی) ، راه آهن ، شاهین ، نیروی هوایی ، نادی العربی قطر و پرسپولیس

مربیان : شهید بیوک ، علوی ، ابراهیمی ، لارودی ، امیر ابوطالب ، رضا وطنخواه ، خسرو شاهی ، طلیلی ، یاوری ، مرحوم شاهرخی ، مرحوم دهداری ، پروین ، مناجاتی ، رودی کوهر و استانکو

آقای گل : در فصل های 65 ، 66 ، 67 ، 69 ، 70 و 73 با پرسپولیس ، 64 با نیروی هوایی (دسته دوم کشور) ، 68 با نادی العربی قطر

سابقه ملی : 45 بازی در تیم ملی بزرگسالان و 22 گل زده

افتخارات ملی و باشگاهی : آقای گل بازی های آسیایی با تیم ملی ایران در سال 1369 با 4 گل ، عضو تیم منتخب آسیا در سال 1369 ، دومین بازیکن برتر آسیا در سال 1369 ، قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات فوتبال جام در جام آسیا 1990 ، قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات فوتبال باشگاه های تهران 65 ، 66 ، 67 و 69 ، قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات جام حذفی کشور در سال های 66 و 70 ، قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات جام حذفی تهران در سال 66 ، قهرمانی با تیم ملی در بازی های آسیایی پکن 1990 ، قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات لیگ چهارم و پنجم آزادگان ، قهرمانی با تیم پاس در مسابقات لیگ سوم حرفه ای به عنوان مربی

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 223 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

photo1366.jpg

مرتضی نوری مربی دروازه بانهای تیم چوکای تالش درگفتگویی با خبرنگار ما درباره ی دروازه بانهای چوکا و همچنین دروازه بان اصلی تیم چوکا یعنی عیسی شهبازی اظهار داشتند : آقای شهبازی دو سه بازی گذشته به علت صادر نشدن کارت بازی نتوانست مارا همراهی کند و از بازی با استقلال که کارتش صادر شد توانست بازی خوبی انجام دهد و یکی از ارکان برد ما مقابل این تیم بود و از عملکردش راضی هستم ، عیسی شهبازی که دربازی با امید حسن آباد از اول بازی حضور داشت  و توانست با چند حرکت عالی و واکنشهای خود تماشاگران را به وجد آورد و دروازه ی چوکا را برای اولین بار در این رقابتها بسته نگه دارد.تیم چوکا در حال حاضر دو دروازه بان دارد آقای عیسی شهبازی و آرمین آقاجانی . ایشان همچنین درباره ی ضعف دروازه بان ها چنین گفت :بیشتر ضعف ها ضعف تاکتیکی خود فرد بود نه تاکتیک تیم که با تلاشهایی که انجام دادیم این ضعف ها را رفع کرده ایم. ایشان افزودند : به صعود چوکا کاملا امیدوار هستند و با درایت کادر مدریت و فنی و بازیکنان حتما صعود خواهند کرد ، وی همچنین از تماشاگران فهیم و پرشور چوکای تالش قدردانی کردوآنها را در کشور نمونه خواند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 264 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

به بهانه ی بازی چوکای تالش با شهرداری بهشهر قصد داریم شما عزیزان را کمی با شهر بهشهر آشنا کنیم.

 

 

بـِهشَهر، از شهرهای خاوری استان مازندران، واقع در ایران و مرکز شهرستان بهشهر است.

اقتصاد

انار شیرین، ترش، نارنگی،زیتون ، پرتقال، برنج، دانه‌های روغنی آفتابگردان، کلزای بهشهر معروف بوده بهشهر از مراکز تولید تخمه، روغن نباتی و صابون در ایران است و کارخانه چیتسازی آن قدمت زیادی دارد. منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی بندر امیرآباد نیز از مناطق اقتصادی روبه‌رشد در نزدیکی بهشهر است.

فرهنگ مشاهیر و فرهیختگان: بهشهر به موازاتِ سابقهٔ عظیمِ تمدّنی و تاریخی‌اش هم‌واره موطنِ بزرگان، مشاهیر، اهلِ علم و فرهنگ، مجتهدین و عالِمانِ دینی بوده است. از علما و مشاهیر و فرهیختگانِ این شهر می‌توان به اشخاصِ ذیل اشاره کرد:

  • فقیه صمدانی وعارف الی الله حضرت آیت‌الله العظمی آقا شیخ ملا اسدالله فاضلی(ره)(ابوالزوجه آیت‌الله سید محسن نبوی اشرفی) * آیت‌الله سیّدمحسن نبویِ‌اشرفی (از شاگردانِ مبرّزِ آخوندِ خراسانی، هم‌درس و هم‌مباحثهٔ آیت‌الله بروجردی)

    

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 167 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

نمایش نتایج نظر سنجی


نتایج نظر شما

 ( سایت http://www.behshahrfootball.blogfa.com )

زمان نظر دهی: از 19 دی 1392

آخرین نظر در تاریخ 22 دی 1392، ساعت 05:36 بعدازظهر می باشد.

 

 

نتیجه بازی شهرداری بهشهر - چوکا تالش

   

(تعداد کل آرا: 13)


برد شهرداری   

(8 رأی)

61.5%
تساوی   

(1 رأی)

7.7%
برد چوکا   

(4 رأی)

30.8%
 
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 114 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال چوکای تالش به منظور آماده سازی برای بازی با بهشهر تمرینات خود را در زمین شهرداری تالش انجام می داد. و امروز هم آخرین تمرین تیم برگزار شد و فردا ساعت ۱۱  ـ ۲۳/۱۰/۹۱  به منظور رویارویی با شهرداری این شهر راهی بهشهر خواهد شد.آرزوی موفقیت و برد برای چوکای تالش داریم، به امید آنکه با برد این بازی به رده ی دوم صعود کند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 137 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (5)

شما هوادران پرشور دوست دارید درباره ی کدام بازیکن چوکای تالش بیشتر بدانید؟ یا دوست دارید با کدام بازیکن مصاحبه کنیم ؟ نظرات خود را دراین باره با ما درمیان بگذارید. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 288 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

   جعفر جمیل بازیکن خوب و موثر این روزهای چوکای تالش فوتبال خود را از شهرداری اردبیل آغاز کرده است ۵ سالی در این تیم توپ زده ، پس از شهرداری به عضویت تیم های آلوارس اردبیل و سایپای اردبیل درآمده است. ماجرای پیوستنش به چوکا از آنجایی آغاز شده  که زمانی که در مرحله ی مقدماتی لیگ دسته ی سه با تیم عمران کاران همگروه تیم صلصال تالش بودند نظر آقای رسول زاده را به خود جلب می کند و از طریق ایشان این بازیکن به چوکای تالش میپیوندد. جعفر جمیل در این فصل دو بازی برای چوکا انجام داده و دو گل زده و دو پاس گل داده است تا حضوری موثر و موفق در ترکیب چوکای تالش داشته باشد. جعفر جمیل : این هواداران واقعا فوق العاده و بی نظیرند تا بحال در عمرم این چنین تماشاگران و هوادارانی ندیده بودم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 235 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

افشین حیدرنژاد  لیدر باشگاه چوکای تالش و یکی از متعصب ترین هواداران تیم در گفتگویی با خبرنگار چوکا قلعه ی عقابها اظهار داشت : من از کودکی به فوتبال علاقمند بودم و از زمانی که چوکا به تالش آمد عاشق این تیم شدم و از عمق وجودم به چوکا عشق می ورزم . با اینکه تیم دیر بسته شد اما رفته رفته در هربازی بهتر می شود و در هر بازی ۳یا گل به ثمر می رساند و از تمامی طرفداران کمال تشکر را دارم که چوکا را که در هر رده ای بوده حمایت کرده اند. مطمن باشید چوکا با درایت کادر فنی و مدیریت به دسته ی دوم صعود خواهد کرد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 126 جمعه 20 دی 1392 نظرات (1)
مرحله مقدماتی رقابت‌های گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی تیم شهبازی زنجان به پایان رسید. ...

پایان دور مقدماتی لیگ برتر واترپلو/ شهبازی شکست‌ناپذیر ماند

مرحله مقدماتی رقابت‌های گروه B لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی تیم شهبازی زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز پایانی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو دو دیدار برگزار شد. در دیدار نخست تیم صدرنشین و بدون باخت شهبازی به مصاف تیم سوم این گروه یعنی آینده‌سازان رفت که در پایان با نتیجه 15 بر 11 مقابل حریف جوان خود به برتری دست یافت.

در دیگر دیدار این گروه اصفهان میزبان پذیرای چوکا تیم دوم جدول رده‌بندی این گروه بود. این دیدار با نتیجه 9 بر 3 به سود تیم با انگیزه چوکا خاتمه یافت.

پس از اتمام رقابت‌های هفته چهارم، جدول رده‌بندی تیم‌ها در این گروه بدون تغییر باقی ماند. صدرنشین گروه B تیم شهبازی زنجان با پیروزی در تمامی مسابقات پیشین خود تنها تیم بدون شکست رقابت‌های لیگ برتر واترپلو لقب گرفت و تیم بومی و پرتلاش چوکا پس از نماینده زنجان در جایگاه دوم ایستاد.

*نتایج رقابت‌های هفته چهارم گروه B لیگ برتر واترپلو:

شهید شهبازی زنجان 8 - چوکا تالش 6

آینده‌سازان 11 - اصفهان 7

آینده‌سازان 5 - چوکا تالش 7

شهید شهبازی زنجان 11 - اصفهان 2

آینده‌سازان 11 - شهید شهبازی زنجان 15

چوکا تالش 9 - اصفهان 3

* جدول رده‌بندی گروه B لیگ برتر واترپلو:

1. شهید شهبازی زنجان

2. چوکا تالش

3. آینده سازان

4. اصفهان



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 237 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (4)

 

پوریا شوریده ، کسی که بازی خود را از پایه های مهرآوران زیر نظر آقای حسن زاده از سال ۸۵ آغاز کرده و به مقام قهرمانی نوجوانان دست یافت. در سال ۸۸ زیر نظر آقای رسولزاده در تیم شمس خوی فعالیت کرد و بعد از دوران خدمت سربازی به تیم صلصال لیسار پیوست که آقای رسولزاده سرمربی گری این تیم را به عهده داشت و در این فصل نیز همراه با اصغر رسولزاده به تیم چوکای تالش پیوست. این بازیکن علت حضور در چوکا را مدیون بودن به آقای رسولزاده و کار کردن زیر نظر ایشان عنوان کردند. وی  درباره ی بازی افزود : بازی خوبی بود بچه ها خوب بازی کردند برای بردن آمده بودیم و توانسیتم در ۱۵ دقیقه همانطور که در رختکن هم گفته بودیم کار را تمام کنیم.  حمایت تماشاگران از یک سو و غیرت بچه ها از سوی دیگر اشتیاق بچه هارا دو چندان کرد و بچه ها غیرتمندانه بازی کردند و در نیمه ی اول دو گل و در نیمه ی دوم گل سوم را به ثمر رساندیم البته موقعیت های زیادی را هم ازدست دادیم ، امیدوارم این سیر صعودی ادامه داشته باشد . وی درمورد اخراجش گفت : کمی بی تجربگی کردم البته تکلی که انجام دادم زیاد محکم نبود و داور کمی هم عجله کرد بهرحال  با وجود غیبت  من در بازی بعد  نگران نیستم چون درتیم فقط یک بازیکن موثر نیست . ایشان در آخر از تمامی هواداران و تماشاگران پرشور و با غیرت چوکا تشکر کردند و خود را مدیون آنها دانست .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 163 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

 

فصل 92 - 93


ليگ دسته سوم - گروه اول
 
  تيم بازيها برد مساوی باخت  زده  خورده تفاضل امتياز
1 رهپویان رضوانشهر 6 4 ۲ ۰ 8 4 4 ۱۴
2 شهرداری بهشهر 6 4 ۰ ۲ ۸ ۴ 4 ۱۲
3 چوکا تالش ۶ ۳ ۲ ۱ ۱۱ ۵ ۵ ۱۱
4 استقلال آبی ب تهران 6 3 2 1 11 9 2 11
5 امیدحسن آباد تهران 6 3 2 1 6 5 1 11
6 خزر محمودآباد 6 2 2 2 5 4 1 8
7 خونه به خونه امیرکلا 6 1 4 1 6 5 1 7
8 نفتون تهران 6 2 1 3 4 5 1- 7
9 استقلال قائمشهر 6 2 0 4 6 8 2- 6
10 مقاومت تهران 6 1 2 3 5 7 2- 5
11 مهرکرج 6 1 2 3 5 9 4- 5
12 صدرا نکا مازندران 6 0 1 5 3 12 9- 1

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

 

 

سید بهنام منصوری یا همان سید معروف خودمان که همگی او را می شناسید . سالیان سال است که همیشه در بازی های رفت و برگشت چوکا  حضور داشته و بدون هیچ توقع و چشم داشتی از تیم چوکا حمایت  میکند. این سید همیشه سبز در این فصل هم در تمامی تمرینات  و ۲ـ۳ ساعت قبل بازی هم در پوریای ولی حضور دارد. براستی چرا کسی جویای احوال وی نیست و از توقعات و انتظارات وی چیزی نمی پرسد ؟ در این موارد که تیم های لیگ برتری بیشتر از۵۰۰ نفر به ورزشگاه نمی آیند تا تیم های خود را تشویق کنند آن هم تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس که در کورس قهرمانی هستند اما این تماشاگران  تیم چوکا هستند که همیشه یار ویاور این تیم هستند. باید قدر چنین تماشاگرانی را دانست.

۰

 

واین هم کوچولوی سبزپوش سبز دل

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 111 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

روح الله شاهپور سرمربی امید حسن آباد در گفتگو با خبرنگار ما : ۲۰ سال است تیم زیر نظر خودم است و تیم را خودم بسته ام سالهای سال برای این تیم زحمت کشیده ام.  اکثرا بازیکنان اهل خود حسن آباد و اطراف حسن آباد هستند و یک تیم بومی هستیم. در بازی امروز هم کاملا نصفه ونیم آمده بودیم از گلر دوم استفاده کردیم . چند تا از بازیکنانمان به علت امتحانات و به علت آسیب دبدگی در بازی قبلی  همراه ما نیامده بودند . تمام هزینه های تیم بصورت شخصی پرداخت می کنم وی در ادامه افزودند : بازی خوبی بود  از قبل هم از تیم چوکای تالش شناخت داشتیم بعد از اخراج مربی جو تماشاگران علیه ماشد اما  همه ی اینها جزیی از فوتبال است. ایشان در آخر اطمینان داد که تیم خزرمحمود آباد را شکست خواهند داد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 250 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (18)
امروز خبری شنیدیم مبنی بر اینکه اقای بهمن محمدیاری به هیات مدیره قول داده اند اگر تیم فوتبال چوکا موفق شود به لیگ دسته دوم کشور صعود کند تلاش خود را خواهد کرد تا برای سربلندی نام تالش و این تماشاگران که همیشه همرا ه تیم بوده اند امتیاز تیمی در لیگ دسته ۱ کشور را خریداری نمایند تا قلعه عقابها به روزهای خوش خودش برگردد..... ما هم امیدواریم با حمایت شما تماشاگران که همیشه یار و یاور تیم بوده اید بتوانیم در مسیر صعود تیم را باهم حمایت کنیم تا به جای دسته دوم از دسته ۱ سر درآوریم....  
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 164 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

اقای خلیل آژگان مربی تیم ملی کشتی کشورمان به عضویت هیات مدیره چوکا در امد. ایشان تنها فرد ورزشی هیات مدیره چوکا هستد که برای موفقیت چوکا تلاش می کند... نفرات دیگر که به عضویت جدید هیات مدیره در امده اند:۱- اقای هاشم زاده(استاد دانشگاه)۲- اقای زاد امیری.....

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 102 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

امروز وقتی به ورزشگاه رسیدیم با ازدحام تماشاگران در مقابل در ورزشگاه روبه رو شدیم وقتی این مسئله را پرسیدیم جواب دادند بازی را می خواهند بلیط فروشی کنند... ما هم واقعا از این کار تعجب کردیم که در دسته ۳ کشور بلیط فروشی صورت می گیرد؟ این امر موجب اعتراض تما شاگران شده بود و اعتراض خود را به رئیس تربیت بدنی نشان دادند. اما ایشان در عین ناباوری این جواب را دادند  مگه بازی بدون بلیط فروشی میشود؟؟... در اخر با مساعدت اقای سعادتی رییس هیات فوتبال این مشکل بر طرف شد و تما شا گران وارد ورزشگاه شدند.... حالا سوال ما این است این تماشا گران چه گناهی کردند که امدند مسابقه تیم محبوبشان را نگاه کنند و تیمشان را تشویق کنند؟ این بازی که به خیر گذشت ولی نگذارید با این کارها تما شاگران از دیدن بازی ها فراری شوند و مثل لیگ برتر استادیوم با سکو های خالی ورزشگاه مواجه شود!!!

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 195 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

اصغر رسول زاده سرمربی چوکای تالش در پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : بازی قبلی که با این تیم داشتیم به نقطعه ی ضعف این تیم دست یافتیم که تیم ترسویی است و با حمله کردن تیم میترسند و اگر برای این تیم شخصیت قائل شویم فوتبالی بازی می کنیم. واز دقیقه ی ۲۰ این وضعیت مشهود بود. بچه ها فقط نتیجه گرفتند و خوب بازی نکردند برعکس بازی های قبل که خوب بازی می کردیم توپهایمان به گل نمیرفت .ایشان همچنین درباره ی هماهنگی و رفع ضعف بازی گلر و مهاجمان گفت بسیاری از بازیکنان با وجود حضور تماشاگران نمی توانستند کنار بیایند و به آنها استرس وارد میشد ، فشار از دو طرف هم از طرف تماشاگران و هم نیمکت اما دارند با این شرایط وفق پیدا می کنند و بدون استرس بازی میکنند البته با تمرینات زیاد.وی همچنین درباره ی بازی با بهشهر افزود بازی با بهشهر شرایط خاص خودش را دارد بخاطر وضعیت زمین که مصنوعی نیست و شرایط آب و هوا .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 153 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

در هفته ی ششم لیگ دسته ی سوم تیم فوتبال چوکای تالش در قلعه ی عقابها توانست با حساب سه بر صفر تیم امید حسن آباد را شکست دهد. تیم چوکا توانست در ۱۵ دقیقه ی اول کار را تمام کند و با گل های سامان نورمحمدی دقیقه

 ی ۷ و جعفر جمیل دقیقه ی ۱۵ از حریف خود پیش بیفتد ، چوکا بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و نشان داد عزم خود را برای رسیدن به صدر و صعود جزم کرده. نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان یافت . در نیمه ی دوم بازی پایاپای بود چوکا چند موقعیت بدست آورد اما نتوانست استفاده کند و درپایان بازی چوکای تالش با گلزنی هادی صادقلو در دقیقه ی ۹۰ گل سوم را به ثمر رساند تا با سه گل سه امتیاز شیرین دیگری را به حساب خود واریز کند . چوکا با این برد  با ۱۱ امتیازبه رده ی سوم جدول رده بندی صعود کرد.

بازیکنان چوکای تالش در این بازی

عیسی شهبازی ـ مرتضی موسایی ـ بهنام نصیری ـ شایان کارگر ـ سعید یعقوب نیا ـ سامان نور محمدی ـ رضا اعتمادی ـ پوریا شوریده ـ هادی صادقلو ـ جعفر جمیل ـ محمد کریمی

یاران تعویضی : رضا کوهی ـ امید شیربان ـ رضا بهرام پور

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,614
  • بازدید ماه : 3,643
  • بازدید سال : 26,214
  • بازدید کلی : 307,329
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما