loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 245 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
زمزمه ها و شایعه هایی مبنی بر رفتن رضا اعتمادی و یکی دو بازیکن دیگر چوکا به تیم صلصال شنیده میشد که با تماسی که با رضااعتمادی داشتیم فعلا ماندن یا رفتن این بازیکن از چوکا مشخص نیست و  وی خبرهای شنیده شده را تکذیب کرد .به امید تمدید قرارداد این بازیکن  خوب با تیم محبوبمان  .
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
چمن مصنوعی زمین ورزشی پوریای ولی شهر تالش با حضور استاندار افتتاح شد. برای این طرح ورزشی حدود ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده است. امید است تیم فوتبال محبوبمان چوکای تالش به روزهای اوج خود باز گردد و شاهد تولد دوباره ی عقابها باشیم. به امید آنروز.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

هواداران  محترم با مراجعه به وبلاگ کانون هواداران چوکای تالش نظر خود را مبنی بر اینکه آیا موافق یا مخالف واگذاری تیم فوتبال چوکای تالش به کارخانه ی چوب و کاغذ ایران ( چوکا ) هستید اعلام کنید.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 141 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (1)
به گزارش هفته نامه تیلار،شنیده ها حاکى از آن است بعد از آن که چمن مصنوعى ورزشگاه اختصاصى چوکاى تالش خریدارى شد و در زمین پوریاى ولى تعبیه شد اکنون خبرها از ساخت نورافکن در این ورزشگاه زیبا به گوش میرسد و اگر این رویداد بزرگ نیز رخ دهد ورزشگاه پوریاى ولى همیشه روشن خواهد شد!

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 151 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
 
با تشکر فراوان از شما همشهریان و همزبانان گرامی ، با رای شما چوکای تالش با حضور تیمهای استقلال و پرسپولیس اول شد.
 
چوكاي تالش - 46.9%
رهپويان سپهر رضوانشهر - 3.1%
صلصال ليسار - 5%
شهرداري چوبر - 2.5%
شهرداري ماسال - 0%
كادوس ماسال - 0%
داماش گيلان - 6.9%
ملوان بندرانزلي - 2.5%
پرسپوليس تهران - 11.9%
استقلال تهران - 17.5%
شهرداري تالش - 3.8%
شما دیگر نمی توانید به این نظر سنجی رای بدهید ، این نظر سنجی به پایان رسیده است . بر: 02 شهریور 1392 - 12:21
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 150 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (1)

از هواداران باغیرت و متعصب چوکا خواستاریم تا با شرکت در نظرسنجى مریان خبر تالش، به تیم محبوب و ریشه دار تالشان رأى بدهند . هم اکنون چوکا با ۴۶ درصد به عنوان محبوبترین تیم  استان تالشان(غرب گیلان)محسوب میشود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 195 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش مریان خبر  بازي دوستانه فوتبال بين تيم هاي فرهنگيان تالش و فرهنگيان پارس آباد مغان استان اردبيل كه عصر دیروز در زمين ورزشي شهيد كلانتري شهرستان پارس آباد برگزار شد را تالشي ها به نفع خود رقم زدند.

اين بازي كه بر اساس دعوت تيم پارس آبادي برگزار شد با نتيجه 3 بر 0 به نفع تيم فرهنگيان تالش به پايان رسيد.

گلهاي تيم تالش را اصغر بياني در دقايق 15 ، كيهان حميد نژاد در دقيقه 55 و حسن رحيم پور در دقيقه 70 از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد.

در ابتداي اين ديدار از پيشكسوتان فوتبال فرهنگيان پارس آباد نيز تجليل شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 367 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

مسابقات فوتسال جام رمضان تالش که با حضور 42 تیم در سالن شهید زمانیان تالش برگزار شد و تیم فوتسال بیمه البرز آصفی و ره انجام به مقام قهرمانی رسید در شب فینال این رقابت ها تیم بیمه البرز آصفی و ره انجام موفق شد تیم کریستال پایدار را 1-2 مغلوب کرد . گل های تیم بیمه البرز را در بازی فینال فرشاد ایمان پور به ثمر رساند بازیکنان تیم فوتسال بیمه البرز آصفی و ره انجام را آرمین جان آقایی ، امین آصفی ، زاهد آصفی ، مبین رحیمی ، اصغر بخشنده ، فرشاد ایمان پور ، مهدی بهرام پور ، مهدی آقازاده ، میلاد حسین پور سر مربی امید آصفی و مجتبی ره انجام و سرپرست تیم تقی نظیری بر عهده داشتند ....

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 254 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (3)

 

 

 

تربیت بدنی آموزش و پرورش با همکاری آقای کورش آتش افروز مربی بسکتبال دانش آموزی اقدام به برگزاری مسابقات بسکتبال نونهالان بمناسبت روز خبرنگار در تاریخ 19/5/92 در سالن تختی نمود که هفته نامه تیلار در فینال تنها با اختلاف یک امتیاز با نتیجه 35 بر 34 بر تیم خبرنگار شهید صارمی قهرمان شد اسامی تیم هفته نامه تیلار : محمد مسرور ، علی اکبر عبادی ، علیرضا دیانسایی ، سینا صادق زاده ، علیرضا خوشبین ، امیر حسین اکبر نیا ، حمید رضا بختیاری ، امیر حسین شفیقی اسامی تیم صارمی : پرهام پورنصیر ، محمد فرهنگ ، امیر محمد نگاری ، امیر محمد عزیزان ، محمد امین فرهادی پور ، حسین سعادتی ، شروین مالک مقدم ، امیر حسین عابدی سرپرست این مسابقات میکائیل جعفرزاده و مسئول اجرایی مسابقات کورش آتش افروز بودند که حامد آتش افروز و علیرضا یحیی و مظفر اکبر نیا همکاری نموده اند

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 684 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (1)

 

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ چوکا گفت : با در اختیار گرفتن تیم فوتبال چوکای تالش ، این تیم را به جایگاه اصلی اش بر می گردانیم .

 

ˈپرویز گلریزˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مراحل قانونی در اختیار گرفتن تیم فوتبال چوکای تالش در حال انجام است و با همه مشکلاتی که داریم ، به این تیم کمک خواهیم کرد تا دوباره در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کند .

وی بیان کرد : در سالهای گذشته تیم فوتبال چوکای تالش به تعاونی مرزنشینان سپرده شده بود و هم اینک به بخش خصوصی واگذار شده اما به لحاظ اینکه نام چوکا بالای سر این تیم است ، ما این تیم را حمایت می کنیم و مراحل قانونی در اختیار گرفتن آن در حال انجام است .

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ چوکا در ادامه به سایر فعالیت های ورزشی این شرکت اشاره کرد و گفت : هم اکنون کارکنان این شرکت از امکانات ورزشی شهرهای مجاور استفاده می کنند به خصوص از استخر های شنا که بلیط ورود به استخر به طور رایگان در اختیار کارکنان این شرکت قرار می گیرد .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 192 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
بهمن محمدیارى نماینده اسبق تالش بزرگ و مدیرعامل فعلى چوکا در گفتگو با نسیم آنلاین اظهار داشت که قلعه عقابها را دوباره احیا مى کنیم.وى همچنین بر حمایت دولت از تیمهاى خصوصى تأکید کرد.محمدیارى افزود:تیم چوکا با سرمایه اجتماعى 300 هزار نفر هوادار توان مقابله با معضلات جامعه را دارد.وى در پایان نیز گفت:صد در صد بازیکنان و کادرفنى چوکا در فصل آینده بومى خواهند بود.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 154 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
تالش ، دلتنگ چوکا
 
تیم شهرستان تالش در دهه های 70و 60 یکی از بهترین تیم های لیگ کشور به حساب می آمد که

بازیکنان بزرگی در آن بازی میکردند اما امروز این تیم شهرستانی بعد از سقوط به دسته های پائین تر  

دوباره به اوج خود رسیده ویکی از مدعی های صعود به لیگ دسته دو کشور است امید است این تیم     

بعد از صعود به لیگ دسته دو توسط یکی از مسئولین به دسته یک کشور انتقال یابد این مسئول بزرگ  

مقام کسی نیست جز آقای بهمن محمد یاری که به مردم شهرستان قول خرید تیم دسته اولی را داده

است .

در یکی از مسابقات حذفی جناب آقای بهمن محمدیاری نماینده ی سابق محترم مجلس شهرستان های تالش

ورضوانشهر و ماسال به مردم ورزش دوست شهرستان تالش اعلام کردند که بعد از صعود تیم چوکا به لیگ

دسته دو کشور یک تیم دسته اولی را خریداری کند در این معرفی مردم تالش از این نماینده محترم تشکر

کردند.  نوشته ی شروین شعبانزاده




 
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 144 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
   مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ ایران:
آماده حمایت از تیم فوتبال چوکا هستیم

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ ایران «چوکا» گفت: اگر زمینه واگذاری تیم فوتبال چوکا به این کارخانه مهیا شود، آماده تحویل این تیم و حمایت از آن هستیم.

خبرگزاری فارس: آماده حمایت از تیم فوتبال چوکا هستیم

 

پرویز گلریز ارم‌ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به وضعیت تیم فوتبال چوکای تالش اظهار کرد: وضعیت چوکای تالش تاسف‌انگیز است.

وی با بیان اینکه روزی چوکای تالش به قلعه عقاب‌ها شهرت داشت، گفت: امروز این تیم به دسته سوم سقوط کرده است و هیچ عنایتی به این تیم نیست.

مدیرعامل صنایع چوکا، بی‌توجهی نسبت به تیم فوتبال چوکای تالش را از مشکلات اساسی آن دانست و تصریح کرد: تیم چوکا را ابتدا به مرزنشینان و سپس به بخش خصوصی واگذار کردند که این واگذاری در اختیار ما نبود.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم چوکا وظیفه صنایع چوب و کاغذ ایران است، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای واگذاری دوباره تیم فوتبال چوکا به این کارخانه وجود دارد.

گلریز ارم ساداتی، شرایط فعلی کارخانه را سخت دانست و یادآور شد: با وجود این سختی کار آماده برگرداندن تیم چوکا به کارخانه چوکا هستیم.

وی، اضافه کرد: با وجود تمام سختی‌ها اگر زمینه واگذاری مهیا شود، تیم چوکا را تحویل می‌گیریم و از آن حمایت می‌کنیم.

این مسئول، برگرداندن تیم فوتبال چوکا به جایگاه اصلی آن را از اهداف اصلی خود در مدیریت صنایع چوکا ذکر کرد.

وی کارخانه چوکا را بزرگ‌ترین کارخانه در کشور و خاورمیانه عنوان کرد و متذکر شد: استاندار گیلان توجه ویژه‌ای به این کارخانه دارد و قرار است شهرک سلولزی در کارخانه چوکا دایر شود که جزو مصوبات هیئت دولت است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 362 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (1)
 
جدول مسابقات قهرمانی فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور فصل 93-92 از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد.
 
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مراسم  قرعه کشی رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور عصر روز گذشته بیست و  هفتم مرداد ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که پس از قرعه کشی تیم ها به وضعیت خود را  در خصوص میزبان و یا میهمان بودن در جداول مسابقات پی بردند.
جدول مسابقات قهرمانی فوتبال لیگ دسته سوم به شرح زیر است:
گروه یک:
شهدای ساری (6 هفته میزبانی)، شهرداری سمنان (5 هفته میزبانی)، پیروزی شیروان(6 هفته میزبانی)، شهرداری قوچان(5 هفته میزبانی)، پناه آفرین(6 هفته میزبانی)، استقلال جنوب تهران(5 هفته میزبانی)، آفاق فیروزکوه(6 هفته میزبانی)، عقاب گنبد کاووس(5 هفته میزبانی)، بام مشهد الرضا(6 هفته میزبانی)، خونه به خونه امیر کلا(5 هفته میزبانی)، پیروزی گرمسار(6 هفته میزبانی)، استقلال قائم شهر(5 هفته میزبانی).
گروه دو:
رهپویان رضوانشهر(6 هفته میزبانی)، شموشک نوشهر(5 هفته میزبانی)،درست کاران مغان(6 هفته میزبانی)،استقلال آبی ب تهران(5 هفته میزبانی)،استقلال نوین قزوین(6 هفته میزبانی)،شاهین کرج(5 هفته میزبانی)،شهرداری نظر آباد(6 هفته میزبانی)، شهرداری لاهیجان(5 هفته میزبانی)،شهرداری باغستان(6 هفته میزبانی)،صلصال تالش(5 هفته میزبانی)،پارس فوتبال چالوس(6 هفته میزبانی)، مهتاب بافت شفت(5 هفته میزبانی).

 
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آیا بازهم عقاب ها ازقلعه ی خود بر فراز لیگ برتر پرواز خواهند کرد

اگرچه چوکا دوران اوج خود را در زمان محمد یاری در مجلس پنجم

سپری کرد که بازی های تیم چوکای تالش با تیم هایی همچون استقلال

تهران و پرسپولیس و حتی شکست این تیم ها در خانه ی خود باعث

افتخار تالشان به خود می شد و ورزشگاه پوریای ولی تالش لقب قلعه ی

عقاب ها را به گرفت که نشان از قدرت و غیرت تالشی در زمینه ی

فوتبال بود مردم تالش امروز نیز باید همانند 15 اردیبهشت حماسه ای

شگرف بیافرینند برای فصل بعد با حمایت قاطع حاج محمود شکری تیمی

در حد چوکایی که نام و آوازه ی آن در سرتاسر ایران پیچیده بود بسازد

لابد تالشی که حاج محمود شکری برای استان شدن آن سخت در تلاش

است تیمی در حد لیگ برتر که میدان نبرد سیاسی شهرهایی همچون

تهران . اصفهان . تبریز و غیره است تالش بزرگ نیز باید از این قافله

دور نماند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 162 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
 
خواستیم بنویسیم از چی بنویسیم برای چی و الان چرا ! گفتم برای

چوکا به نام تالش و الان که وقت حمایت است بنویس الان که همه

میخواهند جهت خالی نبودن عریضه چوکا را زیر تیغ نقد ببرند الان بنویس

الان که کسی جز حاج بهمن محمد یاری در فکر چوکا نیست الان بنویس ...

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 181 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
 
نویسنده : بهرام سبزی  - ساعت 10:39 ‎ق.ظ روز 1391/3/30
 
 

قلعه عقابها ،این اسم برای خیلی ها اشناست  فرقی نمی کند فوتبالی باشی یا نباشی کمتر کسی است که در تالش این اسم را نشنیده باشد و یا نداند منظور چیست.  

 

چوکای تالش ،قلعه عقابها تیم نام آشنای ان روز های لیگ دسته اول کشور که هر تیمی را  به لرزه در میاورد  ان روزها تیم را به خاطر حواشی ان نمی شناختند به خاطر ضرب و شتم داور هر از گاهی روی انتن جهانی نمی رفت بلکه به خاطر  3 گل زدن به تیم رویایی پرسپولیس و بردن تیم ها در پوریای ولی ،قله عقابها بر سر زبانها افتاده بود  ورزشگاه پوریای ولی  ،که عقابهایی تیز چنگال داشت و به خاطر بازی خوب بازیکنان چوکای تالش به قلعه عقابها لقب گرفته بود خیلی از   بازیکنانی  و مربیانی که  اکنون در لیگ برتر بازیکن و مربی هستند  افتخارشان این بود که ان سالها عضو این تیم هستند  تیم در اوج بود اما خبری از دعوا و درگیری و ضرب و شتم داور نبود حواشی کم داشت و فقط فوتبال بازی میکرد و ابروی شهرستان بود و نه باعث بی ابرویی شهرستان . تالش را به خاطر ان تیم می شناختند نه به خاطر ضرب و شتم داور مسابقه و دعوا های سیاسی ......

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 970
  • بازدید سال : 23,541
  • بازدید کلی : 304,656
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما