loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 146 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مسابقات جام‌جهانی‌ هنرمندان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هنرمندان ایران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی هنرمندان جهان گفت: در این مسابقات به طور قطع مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم.


حسین یاریار افزود: به رغم نداشتن شناخت کافی از تیم های حریف ولی امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات داریم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم در مسابقات جهانی پیروز و موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور هدف این تیم را کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی خواند و افزود: برای دست یافتن به این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیروزی همیشگی ایرانی ها در میدان های سخت اظهار کرد: این بار نیز ایرانی بودن خود را ثابت می کنیم.

یاریار در خصوص دیدار دیشب تیم فوتسال هنرمندان ایران با تیم رسانه و فرهنگ آبادان و خرمشهر افزود: بازی کردن در آبادان آن هم به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شوق خاصی به بازیکنان ما داد.

وی گفت: شادی و شعف تماشاگران حاضر در سالن، تیم هنرمندان کشور را نیز به وجد آورد و برای نخستین بار بود که هیچ یک از بازیکنان ما آسیب ندیدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور افزود: این بازی بسیار روان و پر نشاط انجام شد و دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خوبی از خود نشان دادند.

وی اظهار کرد: تیم ما چهار روز دیگر به روسیه اعزام می شود تا در مسابقات قهرمانی هنرمندان جهان شرکت کند اما بدلیل احترام به مردم آبادان و خرمشهر حاضر به برگزاری این دیدار دوستانه شد.


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 90 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)




با قرعه کشی مرحله پلی آف بین تیمهای بعثت کرمانشاه و رهپویان رضوانشهر که در محل سازمان لیگ برگزار شد ، تیم بعثت روز دهم خرداد در رضوانشهر به مصاف تیم رهپویان میرود و بازی برگشت یک هفته بعد در کرمانشاه برگزار میشود و برنده این دیدارها مستقیم به لیگ 2 فوتبال کشور صعود می کند .


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 147 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

شما هواداران عزیز می توانید خواسته  ها و انتظارات خود را از مسئولین تیم و باشگاه چوکای تالش در این بخش با ما درمیان بگذارید.



ابراهیم از خلیف آباد :

تمدید قرارداد با میرزاییان ، به خواسته های میرزاییان توجه شود، میرزاییان نیمکت ضعیفی داشت، بازیکنی روی نیمکت نبود که بیاد جریان بازی رو در نیمه دوم عوض کنه، جذب بازیکن و آغاز تمرینات حداقل یک ماه قبل از شروع شدن لیگ



ساسان شرفی از خلیف آباد :

نبود مربی کارآمد در نیم فصل اول ، استفاده نکردن از بازیکنان باتجربه ازجمله صاحب فرجی ، عدم بکارگیری بازیکنان در پست های خودشان ، میدان ندادن به بازیکنان جوان تر مانند آرمان حسینی یک از مشکلات چوکا در این فصل ، خواستار تمدید قرارداد با میرزاییان و توجه ویژه به استعدادهای تالش و بومی گرایی، بستن تیم وشروع تمرینات حداقل یک ماه قبل از شروع مسابقات


میلاد

ادامه کار مربي باشخصيت اقاي ميرزاييان ، بستن تيم در اسرع وقت تا بازيکنان بيشتر باهم مچ بشن . با تشکر ارزوي موفقيت


سجاد جلالی

تمدید قرار داد با کادر فنی و استفاده از بازیکنان تستی و جدید تالش!!!


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 124 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)


مسکو/ واحد مرکزی خبر / ورزشی 1393/3/1

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از مسکو ، مجید بهره مند از مسئولان تیم فوتبال هنرمندان ایران گفت : مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان با حضور 16 تیم از جمله جمهوری سالامی ایران از شنبه آینده در ورزشگاه لوکوموتیو مسکو گشایش خواهد یافت .
محمدرضا مهدوی سرمربی تیم ملی فوتبال هنرمندان، حسین یاریار مدیر باشگاه و امیر میرزائیان سرمربی چوکای تالش ، مربی این تیم است.


وی افزود : هدف از برگزاری این مسابقات که قبل از مسابقات جام جهانی برزیل برگزار می شود کمک به امور خیریه و انسان دوستانه است و تیم ایران برای نخستین بار در مسابقات جام جهانی هنرمندان روسیه حضور یافته است .
تیم های شرکت کننده در این مسابقات در قالب 4 گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که تیم هنرمندان ایران با تیم های برزیل، آلمان و ژاپن هم گروه است .
چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان روسیه 2014 به مدت ده روز ادامه خواهد داشت 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 236 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

امیرمیزاییان به همراه تیم ملی هنرمندان ایران 4بامداد روز جمعه 2/3/93  برای شرکت در مسابقات جهانی هنرمندان عازم مسکو روسیه خواهند شد. تیم های اول هر گروه  به مسابقه ی  نیمه نهایی ، دوم هر گروه 5 تا 8 ، سوم هر گروه 9 تا 12  و چهارم هر گروه 13 تا 16 به مصاف یکدیگر خواهند رفت مسابقات به مدت 10 روز برگزار خواهد شد

ترکیب هنرمندان


1- اصغر همت2- مرتضی کاظمی3- حسین سلیمانی4- سید جواد هاشمی5- مهدی گلستانیان6- فرشید فهیم
7- مجتبی ظریفیان8- عارف لرستانی9- محسن تنابنده10- مهدی امینی خواه11- علی سلیمانی12- مهدی صالحپور13- محمدرضا مهدوی14- حمید سنایی15- محمدرضا عیوضی16- احمد طاهری17- روح الله کمانی

18- امیر میرزاییان

19- رضا حسینی20- امیرعلی دانایی21- فرزاد فرزین22- مهدی خان میرزایی23- مهدی حب درویش24- آرش چمنی25- علی لهراسبی26- ناتان قبادی27- علی آتبین

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 122 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)
با پایان یافتن لیگ دسته سه کشور؛ پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرعه کشی شد
  

با حضور سرپرستان دو تیم رهپویان سپهر رضوانشهر و بعثت کرمانشاه در محل فدراسیون فوتبال، بازی پلی آف دسته سوم قرعه کشی شد.


http://s5.picofile.com/file/8104006318/toop5.jpgبه گزارش مریان خبر،بر اساس این قرعه کشی، تیم رهپویان سپهر رضوانشهر سوم خرداد میزبان کرمانشاه خوهد بود و در 11 خرداد در دیدار برگشت در کرمانشاه، رهپویان مهمان تیم بعثت می شود.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 100 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همیشه توجه به فوتبال پایه و آموزش و پرورش بازیکن برای یک باشگاه سودمند بوده و از این طریق یک باشگاه فوتبال سالها می تواند  نان این پرورش بازیکن و بازیکن سازی خود را بخورد ، هم از لحاظ استفاده از بازیکن تحت آموزش خود و هم از لحاظ ترانسفر به باشگاه دیگر می تواند سودمند باشد و جلوی خیلی از هزینه های اضافی را بگیرد.این امر برای چوکای تالش هم مستثنی نیست.کم نیستند جوانان با استعداد تالش بزرگ که یکی از استعداد های کشف نشده ی منطقه ی تالش هستند. برخی برای ادامه ی فوتبال و پیشرفت به شهرها و یا استانهای همجوار خود می روند و به دلیل مسافت طولانی بی خیال می شوند ، برخی به دلیل عدم حمایت خانواده این کار را می بوسندو کنار می گذارند و برخی به دلیل مشکلات مالی توان ادامه ی این کار را ندارند. اما اگر به این جوانان و فوتبال پایه توجه  شودو بصورت آکادمی و حرفه ای پرداخته شود نه تنها این استعداد ها هدر نمیرود بلکه این استعدادها در راه صحیح خود و زیر نظر باشگاه حرفه ای پرورش خواهند یافت و مقاطع سنی و فوتبالی خود را طی خواهند کرد و سر آخریک دستمایه ای برای هم شهر و هم تیم خود خواهند بود.نونهالان و جوانان تالش بزرگ حرف های زیادی برای گفتن دارند. پس این حق را از آنها دریغ نکنیم ، واقعا حیف  است نگاهمان را از آنها بدزدیم ، براستی می توانند نعمت ها و سرمایه های گرانقیمتی برایمان و شهرمان باشند .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 110 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر یادتان باشد چند ماه قبل از شروع مسابقات دسته 3 یکی از مسئولین ورزشی شهرستان  قولی مبنی بر تجهیز ورزشگاه پوریای ولی به نورافکن  داده بود تا چشم و جمال تنها ورزشگاه شهر به نورافکن روشن بشود اما گویی فعلا خبری نیست و فراموش شده.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 119 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امیر میرزاییان در گفتگویی مختصر با روزنامه ی هدف :

 در نیم فصل دوم توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و از 11 بازی 21 امتیاز بگیریم . در دیدار خانگی شکست نخوردیم . با اینکه یک روز قبل بازی با نفتون به تیم اضافه شدیم و فرصت گرفتن بازیکن و تقویت تیم را نداشتیم.  در بازی آخر با توجه به استرسی که داشتیم نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و نیمه اول را بازنده به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم بر بازی سوار شدیم و نتیجه را به تساوی کشاندیم . از تمامی مسئولین چوکای تالش از مدیریت باشگاه ، آقای زاهدی دستیار بنده، کادر فنی ، بازیکنان ، هواداران ، لیدر ،خبرنگاران  جوان باشگاه و تمام مردم تالش تشکر می کنم. به تیم های استقلال آبی و خونه به خونه نیز برای  صعود  به لیگ 2 تبریک می گویم 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 133 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

محمد کریمی بازیکن فصل گذشته ی چوکای تالش بصورت موقت از تیم چوکای تالش جدا شد و به یک تیم لیگ برتری در لیگ برتر فوتبال ساحلی پیوست. این بازیکن اعلام کرده درصورت احتیاج باشگاه به این بازیکن به چوکا برخواهد گشت

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 191 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کمپین حمایت از تیم چوکای تالش راه اندازی شد. از تمامی هواداران و مردم خوب تالش بزرگ درخواست داریم تمام حمایت های مادی و معنوی خود را از چوکای تالش اعلام کنند.این تیم ، تیم چوکای تالش است. تیم همه ی مردم تالش بزرگ و نماینده ی شماست. پس از تیم خود حمایت کنید. منتظر حضور سبز شما هستیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 156 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یادتان هست سال گذشته و یک هفته مانده به شروع مسابقات تیم بسته شد و مربی و سرمربی انتخاب شدند ، تست گیری انجام شد و تیم با عجله بسته شد تا شاهد اتفاقات عجیب و غریب باشیم و این چنین شد چوکا نتواند صعود کند . ازمدیرعامل محبوب چوکای تالش خواستاریم هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود، از جمله خرید امتیاز تیم ، قرارداد بازیکنان و مربی و سرمربی و کادر فنی تیم.هواداران پرشور چوکای تالش خواستار زودتر مشخص شدن  تکلیف تیم هستند. از غیرت و توانایی بالای مدیرعامل و مسئولین چوکا باخبریم. .هواداران منتظر خبرهای خوبی هستند

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 147 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امیرمیرزاییان سرمربی چوکای تالش به عنوان مربی ، بازیکن در کنار هنرمندان بزرگ و مشهور کشور در تیم ملی هنرمندان ایران اعزامی به مسابقات جهانی مسکو فعالیت خواهد کرد.تعدای از این هنرمندان عبارتند از : 

حسین یاریار- محمدرضا مهدوی -امیرمیرزاییان- اصغر همت- مرتضی کاظمی- حسین سلیمانی- سید جواد هاشمی- مهدی گلستانیان- فرشید فهیم

- مجتبی ظریفیان- عارف لرستانی- محسن تنابنده- مهدی امینی خواه- علی سلیمانی- مهدی صالحپور- محمدرضا مهدوی- حمید سنایی- محمدرضا عیوضی- احمد طاهری- روح الله کمانی

- رضا حسینی- امیرعلی دانایی- فرزاد فرزین- مهدی خان میرزایی- مهدی حب درویش- آرش چمنی- علی لهراسبی- ناتان قبادی- علی آتبین

 

 

 

 

 

 


 

 


 




میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 189 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

bahman-mohamd-yari

آخرین وضعیت مدیر عامل چوکای تالش برای حضور در انتخابات آتی

بهمن محمد یاری: می گوید برای حضور در انتخابات مجلس در حوزه ی تالش مردد است.  شنیده شده وی در تازه ترین اظهاراتش گفته است: در شرایطی پا به انتخابات خواهد گذاشت که دریابد بیش از 60 درصد تالش از وی استقبال خواهند نمود.

با این حال، چه آمدن و چه نیامدن وی در انتخابات پیش رو میتواند صحنه ی انتخابات را به طور کلی دگرگون نماید.

از نقاط قوت ویژه ی محمد یاری میتوان به درصد آرای وی در هر سه شهرستان اشاره نمود که به این لحاظ در بین سایر کاندیداها شرایط ویژه ای را برایش ایجاد نموده است.

با این حال اما صحنه انتخابات تالش برای ورود وی کمی دشوارتر از دوره های گذشته شده است. به نظر می رسد که با توجه به میزان رای سنتی یاری در هشتبر و رضوانشهر؛ شاه کلید موفقیت یاری، جلب رضایت مردم ماسال جهت همراهی وی در انتخابات خواهد بود.

 

منبع : ماسال فردا http://masalefarda.ir
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 142 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
  

بر اساس شنیده ها، در صورتی که تخلف استقلال آبی تهران در بازی های برگشت اثبات شود، نتایج بازی های این تیم 3 بر هیچ به نفع حریفان خواهد شد و یک دگرگونی در رتبه بندی این گروه که تیم چوکای تالش نیز در آن قرار دارند، اتفاق می افتد.


 

http://s2.picofile.com/file/7951539458/toop3.jpgشنیده ها حاکیست تیم استقلال آبی تهران که در گروه شمال به مقام قهرمانی رسیده بود و بصورت مستقیم به دسته بالاتر صعود کرده است با شکایت تیم های رهپویان و چند تیم مازندرانی مبنی بر اینکه این تیم تهرانی در بازی های برگشت خود از یک بازیکن غیر مجاز که سرباز فراری محسوب می شود استفاده غیر مجاز نموده است و فیلم بازی بازیکن متخلف که در مقابل تیم رضوانشهری به میدان رفته وجود دارد، مواجه شده است.


بر اساس این شکایت اگر این موضوع در کمیته انضباطی و با استعلام از آموزش و پرورش منطقه 17 تهران که بازیکن مورد نظر 3 سال است ترک تحصیل کرده و سرباز محسوب می شود مورد اثبات قرار گیرد، نتایج بازی های استقلال آبی 3 بر هیچ به نفع حریفان خواهد شد که در نتیجه ممکن است یک دگرگونی در رتبه بندی این گروه که تیم های رهپویان سپهر رضوانشهر و چوکای تالش نیز در آن قرار دارند، اتفاق بیافتد.


مریان خبر

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 217 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نظر شما هواداران ، بهترین بازیکن  چوکای تالش در فصل 92-93 کدام بازیکن است؟


only reza etemadi va hame baxe talesh                 : فرید توانا

رضا شیخی                                                                            :  ابراهیم محمدی

کل تیم                                                                                   :  قروق 

صاحب فرجی ، رضا شیخی                                                        : ساسان شرفی  

سامان نورمحمدی . رضا اعتمادی . جعفر جمیل                               :  مرتضی حقیقت

کل تیم                                                                                    : سجاد جلالی

جعفر جمیل                                                                              : سجاد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 126 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

باتوجه به پیامهایی که دریافت کردیم و میل و رغبت دوستان تالشی ومازندرانی ما  از دوستان و هواداران چوکا و فوتبال دوستان مازندرانی دعوت می کنم به این انجمن بپیوندند. میتوانند در بخش نظرات  یا پیامکی حضور خود را اعلام فرمایند.


09385758785 میلاد مینویی        09371305509 حامد حسنی 


اعضای انجمن : 

سجاد جلالی (تالش ) ، ابراهیم محمدی پیر بداغ (خلیف آباد)، عبدالهی (چالوس )

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 299 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خبرنگار چوکا : میلادمینویی


درپی درخواست شما عزیزان مصاحبه ی کوتاهی انجام دادیم با محمد نعمتی مدیرمسئول وبسایت مازندلیگ و روابط عمومی هیئت فوتبال استان مازندران ،  محمد نعمتی که در دیدار چوکا و خونه به خونه حضور داشت و تمام اتفاقات این دیدار را رصد کرده بود و تصاویر زیبایی به تصویر کشیده بود،   باعث شد دست به قلم ببرد و این جو زیبا ، پرشور و بی حاشیه را مورد ستایش قرار دهد.

 


محمد نعمتی: حضور این همه تماشاگر در بازی چوکا و خونه به خونه جای تعجب داشت


http://s5.picofile.com/file/8123259018/nemati.jpg

 

** آقای نعمتی آیا تا به حال به تالش صفر کرده بودید؟

 

متأسفانه این افتخار را نداشتم تا به این منطقه سفری داشته باشم.

 

 

 

** بازی چوکا و خونه را چطور ارزیابی می کنید؟

 

احساس می کم بازیکنان چوکا به دلیل سطح توقع بحق هواداران تیم شان مبنی بر صعود این تیم به لیگ دو ، کمی استرس داشتند و این مسئله بیشتر در نیمه اول نمود پیدا کرده بود. اگر دقت کرده باشید خونه به خونه با گلی که در این نیمه به ثمر رساند ، کار چوکا را در همان نیمه اول تمام کرده بود و چوکا هر چه تلاش کرد نتوانست در نیم دوم نتیجه را به سود خود برگرداند. در کل یک بازی زیبا و فیزیکی از آب در آمد و تیم تان از بازیکنان قابل و توانمندی برخوردار است.

 

 

** جو ورزشگاه پوریای ولی را چطور دیدید؟

 

 

ببینیدً بنده در طی چند سال اخیر با تیم های زیادی از فوتبال مازندران در ورزشگاه های سایر نقاط کشور حضور یافتم و جوی که در ورزشگاه شما دیدم را هیچ جا ندیدم. واقعا فوق العاده بود. هیچوقت ندیدم در لیگ 3 این تعداد تماشاگر به ورزشگاه بیاید. شاید قبلاً تالشی ها در بازی با استقلال و پرسپولیس همچین جوی را تجربه کرده باشند ولی ما اینجا داریم در خصوص لیگ سه صحبت می کنیم و این مسئله برای لیگ سه واقعاً فوق العاده بود.

 

البته قبلاً هم در این مورد شنیده بودم ولی شنیدن کی بود مانند دیدن! آقای ابراهمی مرادی ، سرمربی استقلال قائمشهر نیز تعریف می کرد که چگونه در بازی رفت با وجود شکست 3 بر 1 چوکا مقابل استقلال ، مورد تشویق هواداران تیم شما قرار گرفته بودند و خیلی از تالشی ها تعریف می کرد.

 

بنده به شخصه به هواداران چوکا هم از نظر ادب و تربیت و هم از نظر کلاس تشویق کردن نمره 100 می دهم.تماشاگران چوکا تماشاگران با کلاسی هستند، با اینکه تیمشان یک صفر عقب بود ولی هیچگونه اتفاقی نیافتاد وبی احترامی ندیدیم و با اینکه تیمشان نتوانست صعود کند فقط تیم خودشان را تشویق می کردند. البته یک انتظار هم باید از مسئولان شهر تالش داشت.

 

 

 

** چه انتظاری؟

 

 

احساس من این است که مسئولین تالش باید به فکر ساختن سکوهای بیشتری برای تماشاگران چوکا باشد. وقتی چوکا در لیگ 3 است  و این همه هوادار دارد اگر به لیگ های بالاتر صعود کند گمان نمی کنم  این سکوها پاسخگوی هواداران باشد. خوشبختانه ساختار ورزشگاه پوریای ولی به گونه ای است که امکان افزایش سکوی های این ورزشگاه وجود دارد.

 

** ظاهراً جو ورزشگاه پوریای ولی شما را خیلی تحت تأثیر قرار داد.

 

همینطور است ، به شخصه هوادار تیم های پر طرفدار هستم و معتقدم این تیم ها می توانند فوتبال ایران را زنده نگه دارند. بیشتر تیم ها به علت نبود هوادار از بین می روند. همه باید تلاش کنند چوکا به لیگ بالاتر صعود کند چون چوکا یکی از برندهای فوتبال ایران است. مسئولین تالش باید به فکر یک اسپانسر خوب برای چوکا باشند چون ظاهراً این تیم نیز به مانند نساجی از کارخانه های مربوطه هیچ سودی نمی برند و از هردو تیم فقط نامشان باقی مانده است.

 

پیش آمده که اسپانسرها به شرط تعویض نام نساجی قصد داشتند در این تیم سرمایه گذاری کنند ولی هواداران مانع این کار شدند . چون نساجی برند شهر قائمشهر است. اکثر تیم های مازندران ازبین رفته است و فقط  نساجی باقی مانده است.

 

در گیلان هم یکی از تیم هایی که با نامش سروری می کند چوکای تالش است.  این جمعیتی که به ورزشگاه آمده بود به عشق نام چوکا بود.تیم چوکا ریشه دار است و از دیدن این جماعت خوشحال شدم. خیلی متاسف شدم که باید از بین یکی از دو تیم خونه به خونه و چوکا باید یک به لیگ 2 صعود می کرد.امیدوارم مسئولین به فکر چوکا باشند و هواداران این تیم را ول نکنند.

 

** دربازی های نساجی هم این چنین تماشاگران پرشوری حضور دارند ؟

 

 خب ، قائمشهر سالهاست در این زمینه مشهور است. ممکن است برخی از آمدن به ورزشگاه تالش و جو ورزشگاه یک نوع ترس داشته باشند . اینگونه ترس در ورزشگاه قائمشهر همیشه هست. بطور مثال در بازی نفت تهران و نساجی مازندران همان سالی که نفت تهران از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد از بازیکنان نفت درمورد جو ورزشگاه شهید وطنی سوال شد و آنها اذعان داشتند:" در مسیر تهران به قائمشهر به ما گفته بودند فکر کنید قرار است 2 ساعت به جهنم سفر کنید و بازگردید . پس انتظار هر چیزی را داشته باشید."

 

واقعاً هم جو وحشتناکی به راه افتاده بود و کنترل آن همه جمعیت خیلی سخت بود. در قائمشهر همچین فضاهائی بسیار یافت می شود و همیشه اسباب تعجب مربیان و بازیکنان تیم های مهمان را فراهم می کند . آنها ناراحت می شدند که چرا این تیم با این همه هوادار باید دو دهه در لیگ یک باشد. همانطوری که جای چوکا در لیگ سه نیست و لیگ یک حداقل حق این تیم است.

 

 

** ظاهراً مطلب تان در خصوص این مسئله نیز به دل هواداران تالشی و مازندرانی نشست.

 

این متن برآمده از دلم بود و از ته قلبم نوشتم. احساس می کردم اگر این متن را نمی نوشتم در حق تالش و هواداران چوکا ظلم کردم. خوشحالم که مورد استقبال قرار گرفت. امیدوارم این متن بتواند ذهنیت های منفی جامعه فوتبال ایران نسبت به هواداران چوکای تالش را پاک کند.

 

 

** اگر صحبت خاصی مانده بفرمائید.

 

از لطف و مهمان نوازی شما و همشهریان تان تشکر می کنم و جا دارد یک خسته نباشید جانانه نیز به شما داشته باشم بابت زحماتی که در طول این فصل کشیدید و اخبار تیم تان را روی خروجی وب قرار می دادید. احساس می کنم یکی از بروزترین وب های هواداری فوتبال باشید و امیدوارم برای چوکا هم که شده این روند ادامه داشته باشد. در نظرسنجی جدیدی هم که در خصوص عملکرد خود در این فصل گذاشتید بنده گزینه "عالی" را انتخاب کردم .هواداران چوکا هم تیم خود را تنها نگذارند و کمک کنند تا تیم به جایگاه واقعیش برسد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 151 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دیدار چوکای تالش و خونه به خونه بابل که روز شنبه در پوریای ولی برگزار شد و از طریق عوامل صداوسیمای استان گیلان وشبکه باران ضبط شد امروز 24 اردیبهشت 93 ساعت 19 در شبکه باران درغالب گزارش ورزشی پخش خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 100 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت دوست گرامی.مطمئن باشید که من وحتی دوستان گرامی و مدیر عامل گرامیان هم پیگیر داشتن تیم در رده های بالای فوتبال را دارند.اول باید پتانسیل داشتن در لیگ 2را فراهم کرد وبعد دنبال تیمداری در لیگ 2بود.چون نمیتوان مثل تیم های گیلانی لیگ 2امثال بود که نتوانستن هزینه های تیم را پرداخت کنند و حتی در بعضی بازی ها باشگاه سپیدرود حاضر نشد و سقوط کرد..اما به یک چیز ایمان دارم آن هم مدیریت بالای مدیر عامل تیممان آقای محمدیآری و مطمئن باشین در صورت گرفتن اسپانسر خوب حتما تیمی در لیگ 2 خواهیم داشت.من هم به نوبه خود از شما وهواداران تشکر میکنم و تلاشمان را برای داشتن تیم فوتبال در لیگ بالاتر انجام میدهیم..به امید خدا

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 199 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لطف و محبت سایت مازند لیگ نسبت به تالش

از طرف دوست عزیزم آقای محمد نعمتی


مازندلیگ / محمد نعمتی:


 تیم خونه به خونه با تساوی مقابل چوکا در جهنم تالش موفق شد مستقیماً راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شود.



در طی چند سال اخیر ، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و سایر ورزشگاه هائی که در آن پای نهادم پیش آمده که با اتفاقات عجیب و غریب و بعضاً وحشتناکی مواجه شوم ولی صادقانه بگویم ، برای حضور در تالش و ورزشگاه پوریای ولی کمی دچار استرس شده بودم .



البته مسائلی که در طی یک روز قبل از آغاز بازی اتفاق افتاده بود نیز مزید بر علت شد تا بر هیجانم افزوده شود. در ابتدای شهر بندرانزلی وقتی آدرس جاده تالش را از یک بنده خدا پرسیدیم طرف پس از دادن آدرس گفت: " اگر قصد اقامت در این شهر را دارید سعی کنید در داخل شهر منزل بگیرید . چون امنیت در این شهر کم است!! "

 تنها واکنشی که من و همسفرانم می توانستیم نسبت به این جمله داشته باشیم این بود که همدیگر را هاج و واج نگاه کنیم و در فکر فرو برویم که قرار است در چه جائی قدم بگذاریم.



در هتل سفیدکنار بندرانزلی نیز مسافرانی را دیدیم که عنوان می کردند در تالش از ساعت 18 به بعد هیچ زنی در خیابان های شهر عبور و مرور نمی کند!!



کتک خوردن چند سال پیش داور هم که برنامه نود و عادل فردوسی پور را حسابی به وجد آورده بود مزید بر علت شد تا بر استرس ما افزوده شود.


البته این احساس فقط در بنده بوجود نیامده بود و تقریباً اکثر مازنی های هوادار خونه به خونه که خود را برای این دیدار رسانده بودند همچین حسی داشتندو با تعریفاتی که شنیده بودیم فکر می کردیم با مردمانی روبرو خواهیم شد که قیافه های عجق و وجق دارند!!



با این وجود روز مسابقه فرا رسید و با اسکورت دو خودروی پلیس که 5 کیلومتر قبل از ورودی شهر منتظر ما بودند ، وارد شهر شدیم .



جدای از خوش آمدگوئی همکاران بامحبتم در سایت های منتسب به چوکای تالش و تعدادی از همشهریان شان در مقابل درب ورودی ورزشگاه ، بیش از 4 هزار هوادار چوکا با چهره های باکلاس و معمولی در طول 90 دقیقه شدیداً تیم خود را تشویق می کردند و خون از دماغ کسی نریخت و کسی هم توهین نشد تا زودتر از آن چه که فکرش را بکنید ذهنیتم را نسبت به آنها تغییر دهم.



جالب تر اینکه پس از تساوی تیم شان مقابل خونه به خونه و مسجل شدن عدم صعود شان به لیگ دسته دوم نه تنها هیچ توهینی به داور و بازیکنان خونه به خونه نکردند بلکه حتی بازیکنان تیم خود را نیز مورد تشویق قرار دادند.



تعدادی از بازیکنان چوکا نیز با حضور در رخکتن تیم خونه به خونه صعودشان به لیگ دو را تبریک گفتند و در بیرون از ورزشگاه هم خبری از تالشی ها برای گرفتن تسویه حساب از تیم خونه به خونه و هوادارانش نبود!



حدود ساعت 19 الی 19:30 دقیقه از ورزشگاه تالش را باز هم با اسکورت خودروی های پلیس به سمت هتل سفیدکنار بندرانزلی ترک گفتیم و تمام مسافران دو اتوبوس شدیداً معتقد بودند نه تنها نیازی به مأموران نیروی انتظامی نیست بلکه حاضرند شهر را با پای پیاده و از میان تالشی ها بپیمایند و از این شهر خارج شوند. البته بماند که ساعت از 18 عصر هم گذشته بود و خیابان های شهر تالش پر بود از زن و دختر و پیر و جوان که آزادانه در شهر رفت و آمد می کردند .

 محبت های مردم تالش در حق تیم خونه به خونه به اندازه ملموس بود که حتی مسئولان باشگاه خونه به خونه نیز از مازندلیگ خواستند تا مراتب تشکر و سپاس خود را هواداران چوکای تالش و مأموران انتظامی این شهر به استحضار مردم فوتبال دوست ایران برسانیم.



مدیرعامل تیم فوتبال خونه به خونه در این خصوص گفت: چه مردمان گلی هستند مردم تالش . واقعاً از مهمان نوازی و محبت های این عزیزان لذت بردیم و از همه آنها ممنونیم . خدا نبخشد کسانی را که سعی در تخریب وجهه مردم این دیار دارند.



جواد حسن زاده در پایان گفت: از مأموران نیروی انتظامی نیز بابت زحماتی که در برپائی امنیت ورزشگاه پوریای ولی متحمل شدند صمیمانه تشکر می کنم . هر چند معتقدم جو این بازی به گونه ای بود که بدون حضور مأموران نیز بی هیچ حاشیه ای برگزار می شد.



به هر حال دیدار چوکای تالش و خونه به خونه مازندران در کمال صحت و سلامت برگزار شد تا هواداران چوکای تالش علیرغم ناکامی تیم ریشه دارشان ، برنده واقعی فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال کشور لقب گیرند.



بی شک عملکرد هواداران پرشور چوکا هم بابت استقبال چند هزار نفری شان از بازی هائی در سطح لیگ سه کشور و هم بابت اخلاق و ادبی که از خود نشان دادند سبب شده است تا فوتبال ایران را مجاب کند که به تالش پرافتخار و چوکای رویائی اش به دید احترام بنگرند.



شاید وقت آن رسیده تا فوتبال ایران ماجرای کتک خوردن داور دیدار دو تیم چوکا و شهرداری دزفول را به فراموشی بسپارند. اتفاقی که حتی در قائمشهر و بعضی از شهرهای کشور نیز روی داد و آب از آب تکان نخورد.

نمی دانم مردم تالش و هواداران چوکا ، بابت ذهنیت های مزخرفی که نسبت به آنها داشتم مرا خواهند بخشید یا خیر؟

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 124 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امیر حسین میرزاییان سرمربی چوکای تالش که عضو تیم هنرمندان ایران است در مسابقات جام جهانی هنرمندان  ، اول خرداد 93 راهی مسکو روسیه خواهد شد. 

مسابقات هنرمندان زیر نظر فدراسیون بین المللی فیفا برگزار خواهد شد.

 تیم هنرمندان ایران در گروه B  این رقابت ها با تیم های هنرمندان برزیل، آلمان و ژاپن همگروه است . گروه بندی  رقابت ها به قرار زیر است.

گروهA: روسیه(میزبان) ، هلند ، بلاروس و استونی

گروهB:برزیل ، آلمان ، ایران، ژاپن

گروهC: ایتالیا ، رومانی ، کره جنوبی ، اسلوواکی

گروهD: انگلیس ، ترکیه ، اسلونی، رژیم اشغالگر قدس

شایان ذکر است افتتاحیه جام جهانی هنرمندان در تاریخ دوم خرداد ماه با رژه ی تیم ها در مسکو برگزار خواهد شد. این مسابقات از تاریخ سوم خرداد ماه در استادیوم لوکوموتیو مسکو آغاز می شود.این تورنمنت به مدت 10 روز ادامه دارد.

برای آقای میرزاییان و تیم هنرمندان ایران آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.


میرزاییان ایستاده از سمت راست نفر اول گرمکن قرمزپوش


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 137 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از مدیرعامل محبوب چوکای تالش تقاضا و درخواست داریم که کادر فنی تیم و امیر میرزاییان و تقی زاهدی همچنان به عنوان سرمربی و مربی در کنار تیم باشندو اسکلت اصلی تیم حفظ شود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 116 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خاطرات تلخ 20 اردیبهشت شاید در ذهن ما تالشی ها کمتر شده باشد ولی بازهم قلب هرکسی را به درد می آورد. اما قرار نیست همیشه ماتم این روز را با خود داشته باشیم. درست است همه ناراحت و دل شکسته شدند ولی زندگی جریان دارد و آدمی باید به روزهای آینده امیدوارباشد. تیم چوکای تالش در نیم فصل دوم تمام زحمت و تلاش خود را کرد و ما یک تیم کاملا متفاوتی دیدیم. تک تک بازیکنان چوکا تلاش حودرا دو چندان کردند ، مدیریت تیم اعضای هیئت مدیره ، سرپرست تیم ، مدیر روابط عمومی ، مدیر رسانه ای ، تدارکات همگی از مربی و سرمربی حمایت کردند و خبرنگاران و اعضای وبلاگ چوکای تالش که شبانه روز در کنار تیم بود. نارحتی دیگر بس است ، دیگر نوبت روی پا ایستادن و شروع دوباره است ، باید از گذشته درس بگیریم و با تلاش و همت دوبرابر شروع کنیم. تیم چوکا بدان هوادار همیشه پشتیبان و هوادار توست. تیم چوکا بایست و  دوباره بجنگ تا دشمنانت را نابود کنی . همه ی مامنتظر چوکایی قویتر هستیم

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 129 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شابد کمتر کسی این فکر را می کرد که انتخاب امیرحسین میرزاییان و تقی زاهدی این چنین روزهایی را برای چوکا رقم بزنند. امیرحسین میرزاییان که کسی شناختی ازایشان نداشت و یک نام غیر آشنا برای تالشی ها بود. یادم می آید در اولین روزی که این شخص سکان دار سرمربی چوکا شد برای اطلاع از سابقه ی مربی گری و ورزشیش سراغ اینترنت رفتم ولی تنها به کارشناسی وی در برنامه های ورزشی و رادیو ورزش اشاره کرده بود. کسی این فکر را نمی کرد که امیرحسین میرزاییان بتواند قلبها را بدست آورد و همگی دوستش داشته باشند، کسی که محبوب بازیکنان و طرفداران شد و کاری کرد کارستان با دست خالی و کمبود بازیکن ، با شرایط سخت و کمبود زمان هرچه در توان داشت انجام داد. تقی زاهدی که مردم شهر او را می شناسند و به عنوان مرد زحمت کش فوتبالی تالش به وی احترام می گذاشتند ، در کنار میرزاییان همدم و سنگ صبور وی بود و در همه حال در کنارش ، زوج این دو که کمتر کسی حضورشان را در چوکا حدس می زد از هیچ چیز همه چیز ساختند ، تیم نیم فصل اول که در رده ی 9 بود توانستند به رده ی 2 برسانند، باید به این دو آفرین گفت ، اگر در ابتدای فصل این دو نفر در کنار چوکا بودند شاید چوکا با 10امتیاز اختلاف به دسته دو صعود کرده بود. 

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 23,407
  • بازدید کلی : 304,522
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما