loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 265 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت حضوری پرقدرت در لیگ دسته سه اردویی دو روزه را در تهران برگزار خواهد کرد  که در این اردو به  مصاف تیم های لیگ برتری نفت تهران و استقلال تهران 23 درتاریخ  و 24 آبان ماه 93  خواهد رفت ، این دیدار به همت وتلاش مربیان تیم های استقلال تهران و نفت تهران و چوکای تالش برگزار خواهد شد. کاروان تیم چوکا فردا غروب راهی تهران خواهد شد.

     

چوکای تالش _ نفت تهران       2 3 آبان 14/30   ورزشگاه اختصاصی نفت تهران _ تهرانسر

 

 

 

چوکای تالش _ استقلال تهران  24 آبان  14/30  کمپ اخثصاصی زنده یاد ناصر حجازی 

 

    

 

 







میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 117 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)
به اطلاع هواداران گرانقدر  و  پر شور تیم فوتبال  چوکای تالش می رساند با توجه به رفع مشکل بوجود آمده از این پس سایت رسمی چوکای تالش آماده خدمات رسانی به هواداران وطرفداران فهیم چوکای تالش خواهد بود به امید سربلندی وصعود غرورآفرین چوکای تالش به لیگ دسته دو. امید است در این راه پرفرازو نشیب همانند گذشته یار ویاور تیم محبوبتان باشید.
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 114 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
به اطلاع هواداران و بازدید کنندگان سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا می رسانیم به دلیل برخی مشکلات فعلا سایت باشگاه تعطیل می باشد و به محض رفع مشکل امادگی اطلاع رسانی به هواداران فهیم چوکای تالش را خواهیم داشت. امید است با شروع فصل جدید یار و یاور ما شوید. با تشکر.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 180 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

 این عکس متعلق است به تیم فوتبال پرسپولیس که در ورزشگاه پوریای ولی تالش(قلعه عقابها) در بازی مقابل چوکای تالش گرفته شده است که  در آن بازی تیم چوکای تالش با نتیجه 3بر 1 تیم پرسپولیس را شکست داد. گلهاي چوكاي تالش را اسماعيل دانشور. رحمت فيضي مقدم و ايمان امين به ثمر رساندند



ايستاده از راست:حسين عبدي.علي باغميشه.بهروز رهبري فرد.رضا شاهرودي.داود فنايي.افشين پيرواني

نشسته از راست:عليرضا امامي فر.مهدي هاشمي نسب.مهدي مهدوي كيا.حامدكاويانپور.علي كريمي

سرمربي : مت كوويچ



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 125 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش که خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ سه اماده میکند تمرینات  خود را در دو نوبت صبح و عصر در زمین کادوس شهرک ولی عصر چوکا و پوریای ولی تالش برگزار کرد. مرحله دوم تست گیری  تیم روزهای 4 شنبه و 5 شنبه 26 و 27 شهریور در نوبت عصر و روز جمعه 28 در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 257 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

امیر میرزاییان در پایان اولین روز تست گیری تیم فوتبال چوکای تالش از روند تست گیری ابراز رضایت داشتند و حضور استعدادها در این تست را به فال نیک گرفتند ایشان همچنین اظهار داشتند :ما استارت امروز را زدیم و برای لیگ دسته سوم به امید خدا بتوانیم از تمام ظرفیت استان استفاده کنیم. و از بچه های تالش بیشتر استفاده کنیم . چند بازیکن جوان نظرم را جلب کرد تا شاید بتوانند به تیم چوکا کمک نمایند ولی یک روز و دوجلسه از تمرین ارزیابی دقیقی نمیتوان داشت ولی در مجموع من فکر میکنم  میتوان از یک سری بازیکن جوان و آینده دار امسال استفاده کرد. و شاید هم امسال به کار ایی تیم نیاییند ولی سالهای بعد انشا الله برای چوکا شرایط بهتری درست کنیم که کارکرد خیلی خوبی داشته باشند . . اگر نگاه کنید ما هنوز باید در تیم آمادگی جسمانی را درست کنیم و 7،8 بازیکن سال پیش بودند که شرایط آمادگی جسمانی خوبی نداشته اند امیدواریم بتوانیم به مرز آمادگی برسیم و توازن برقرار کنیم . انشا الله یک سری مسابقات بین تیم های استان مثل داماش ،رهپویان  و چوکا برگزار می شود که  انشا الله  بتوانیم در آن مسابقات تیم را محک جدی بزنیم . ما آمدیم کار نیمه کاره سال پیش را تمام کنیم و با همت و دعای مردم به موفقیت برسیم . همچنین قرار است از شهرستان های مجاور هم بازیکنانی برا تست بیایند و ما به چند مهر تاثیر گذار احتیاج داریم . امیر میرزاییان روند تست گیری صبح و بعد ظهر امروز را هم خوب توصیف کردند.   

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 156 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

تست روز دوم تیم فوتبال چوکای تالش با حضور نفرات تایید شده و بازیکنان فصل قبل چوکا فردا راس ساعت 9:30 دقیقه صبح در زمین شهرک چوکا زیر نظر امیر میرزاییان برگزار خواهد شد . همچنین تمرین بعد ظهر راس ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار می شود.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 189 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

تست گیری تیم فوتبال چوکای تالش ساعت 11 صبح 21 شهریور 93 با حضور سرمربی ، مربی ، سرپرست ، رییس هیت مدیره و دو تن از اعضای هیئت مدیره ،  خبرنگاران و کادر سایت چوکای تالش آغاز شد. بازیکنان و افراد زیادی برا دادن تست در پوریای ولی حضور داشتند. نوبت عصر تست گیری ساعت 15/30 دقیقه ظهر امروز ادامه خواهد یافت. همچنین چند تن در تست گیری نظر سرمربی و مربی چوکا را جلب کردند.

 

 

حضور دوباره میرزاییان بر روی نیمکت چوکای تالش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 130 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

امیر حسین میرزاییان سرمربی تیم  فوتبال چوکای تالش عصر پنجشنبه و از ساعت 16:30 دقیقه با حضور  در برنامه گزارش ورزشی شبکه جهانی جام جم 1  بازی دو تیم پدیده مشهد و سپاهان اصفهان از هفته 8 لیگ برتر را  کارشناسی خواهد کرد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 141 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)
به گزارش سایت باشگاه چوکای تالش و به نقل از خزر اسپورت ریس  هیات فوتبال تالش انتخاب شد.عصر روز شنبه با حضور رییس ، معاون ، دبیر و روسای کمیته های هیات فوتبال استان گیلان و مسوولان شهرستان تالش ، « محمدرضا اسکندر پور » بخشدار فعلی تالش  به عنوان رییس جدید هیات فوتبال تالش معرفی شد .

همچنین در این مراسم از زحمات چند ساله ی « عدالت سعادتی » رییس پیشین هیات فوتبال شهرستان تالش نیز تقدیر و قدردانی شد.

رییس هیات فوتبال تالش انتخاب شد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 153 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)


تيم فوتبال پيشکسوتان استقلال مقابل تيم هنرمندان به پيروزي رسيد.


تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال در دیداری که به مناسبت نکوداشت غلامحسین مظلومی در ورزشگاه دستگردی برگزار شد به مصاف تیم هنرمندان رفت که پیشکسوتان استقلال در این بازی 6 بر 4 به پیروزی رسید.

به نقل از فارس، محسن گروسی(2گل)، هاشم حیدری(2گل)، آتیلا حجازی و داود حقدوست گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

امیر میرزاییان  ، امیر علی دانایی، مهدی صالح‌پور  و پویا امینی گل‌های تیم هنرمندان را به ثمر رساندند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)
با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت و با تلاش کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال بازی دوستانه ای میان دو تیم پیشکسوتان استقلال و تیم هنرمندان برای تجلیل از غلامحسین مظلومی روز دوشنبه ساعت 18 در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می شود. در این مسابقه تیم هنرمندان به سرپرستی حسین یاریار و پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور تعداد زیادی از بازیکنان سالهای دور و نزدیک خود در ورزشگاه دستگری به میدان می روند. امیر حسین میرزاییان سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش هم در تیم هنرمندان به مصاف استقلال خواهد رفت.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 227 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال  کادوس ماسال با نتیجه ی دو بر صفر توانست تیم فولاد فومن را در لیگ برتر نوجوانان گیلان شکست دهد. گلهای این دیدار را در دقیقه 20 سعید یعقوبی و دقیقه 39 محمد جواد آزاد  برای کادوس به ثمر رساندند این بازی ساعت 17 در زمین محبی ماسال برگزار شد. همچنین فردا هم 14 شهریور تیم جوانان کادوس ماسال با تیم شاهین رشت در هفته اول لیگ جوانان بازی خواهد داشت.  


رستم پور از ماسال

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 158 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)
 

طبق نظر کارشناسی کمیته برگزاری هیئت فوتبال شهرستان و نیز تأیید نمایندگان هیئت فوتبال استان گیلان، نتیجه بازی فینال فوتسال جام رمضان تالش با ضربات پنالتی مشخص خواهد شد.


منبع : مریان خبر

 

دبیر هیئت فوتبال شهرستان تالش در گفتگو با مریان خبر گفت: دو تیم فینالیست یعنی تیم های کوبوتا تراکتور آصفی و برنجکوبی کاریز 2 بر 2 اعلام گردید و دو تیم یاد شده با اعلام تاریخ بعدی از سوی هیئت فوتبال برای مشخص شدن قهرمان باید در ضربات پنالتی حضور یابند.

فرهاد سعادت ضمن رد هرگونه تقاضا برای برگزاری بازی مجدد افزود: بازی در ثانیه های آخر به تساوی کشیده شده بود و چون در قوانین جام رمضان تالش از وقت اضافی استفاده نمی شود بنابراین تیم قهرمان مستقیماً با ضربات پنالتی مشخص و به استان معرفی خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 163 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

ghasem-rezban

یکی از چهره هایی که فوتبال را بسیار زیبا بازی میکند و در لحظات حساس مسابقه صحنه های نابی را خلق کرده و به اصطلاح گل کوچکی بازی می کند، کسی نیست جز قاسم رزبان.

فوتبالیستی که فوتبال را هنرمندانه بازی میکند و در ماسال و شهرهای همجوار کسی نیست که فوتبالی باشد؛ اما او را نشناسد.

نگارنده که چند بازی چوکا در فصل گذشته را از نزدیک به تماشا نشست، بخصوص در بازی فینال که چوکا به یک بازیکن طراح و به اصطلاح "پلی میکر" نیاز داشت تا گره بازی را با یک پاس طلایی وا کند، روی سکو و در حین تماشای بازی مدام از خودش می پرسید که چرا چوکا از وجود قاسم رزبان و قاسم رزبانها بهره نمی برد!؟

چرا ما عادت کرده ایم "آب در کوزه باشد و ما همچنان تشنه لبان بگذریم!؟

رزبان فوتبالی است خلاق، دونده و ذاتا برنده که حتی در مسابقات دوستانه به جز به پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کند و میل و عطش او به "برد" حلقه گمشده چوکایی است که مدتهاست دیگر "قلعه عقابه" نیست!

تیره روزی های چوکای تالش روزی به پایان می رسد که ستاره هایی همچون قاسم رزبان دیده شوند، ستاره هایی که دیدنشان با "چشم غیر مسلح" هم ممکن است!

سجاد رحمانی ، ماسال فردا

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 122 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)
یکی از اتفاقاتی که امسال باید در چوکا به فال نیک گرفته شود این است که یک سنت شکنی در چوکا اتفاق افتاده و شاهد  ثبات کادرفنی در طی دوسال هستیم از سوی دیگر سرمربی و مربی نیم فصل دوم فصل پیش یعنی میرزاییان و زاهدی امسال هم سکان هدایت چوکارا برعهده دارند ، با توجه به شناختی که این سرمربی و مربی از تیم چوکا دارند و تجاربی که درچوکا بدست اورده اند باعث پیشرفت چوکا خواهد شد.                               به امید صعود چوکا اینبار در فصل 93-94
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 131 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

تقی زاهدی که به مانند فصل پیش دراین فصل هم درکنار امیرحسین میرزاییان به عنوان  کمک مربی فعالیت خواهد کرد اظهار داشت برنامه های ویژه ای برای شروع فصل جدید خواهندداشت تا تیم را به مرز آمادگی برساند مانند اردوهایی در ارتفاعات و در کنار دریا ، وی همچنین ادامه داد چون فقط یک ماه و نیم زمان داریم و مدت زیادی فرصت باقی نمانده هواداران ما را تا هفته 3و4 تحمل کنند و به ما فرصت بدهند تا تیم در آرامش  مسیر خود را بپیماید.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 106 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ترکیب تیم ملوان برای بازی با تیم راه آهن اعلام شد که نیما دلاوری همچنان در ترکیب اصلی با توجه به بازیهای خوبی که از خود ارائه کرده است حضور دارد اما چند بازی است که از رضا اعتمادی  در ترکیب اصلی  و  حتی18 نفر خبری نیست. امیدواریم این وضعیت برای رضا به پایان برسد و تمامی بازیکنان تالشی به ترکیب اصلی ملوان بازگرددند.

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 212 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)
امیر حسین میرزاییان سرمربی موفق فصل پیش چوکا تالش بار دیگر هدایت این تیم را برای فصل 94-93 لیگ دسته سوم بر عهده گرفت . مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی چوکای تالش با بیان این مطلب افزودند :طی جلسه ای که امروز بین حاج بهمن محمد یاری و میرزاییان برگزار شد دو طرف به توافقات کلی رسیدند تا بار دیگر میرزاییان هدایت چوکا را بر عهده بگیرد و تقی زاهدی هم به عنوان دستیار ایشان را همراهی خواهد کرد. مجید شاهرخی همچنین بیان داشتند: سرمربی تیم 6 بازیکن از تهران را به تیم اضافه خواهند کرد که به زود قرارداد داخلی با آنها بسته خواهد شد و تست گیری تیم هم از یک یا دو هفته دیگر شروع خواهد . ایشان در پایان افزودند تمرینات بدنسازی تیم هم از اول مهرماه شروع خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 154 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)


اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان از انتقال امتیاز تیم دسته دومی شهرداری لنگرود به سپیدرود خبر داد

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص انتقال تیم سپیدرود به لیگ دسته دوم کشور گفت :سپیدرود با پرداخت  مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به تیم شهرداری لنگرود امتیاز این تیم را برای بازی در لیگ دسته دوم کشور خریداری کرد و  تیم شهرداری لنگرود فصل آینده در دسته سوم کشور مسابقات را پیگیری می نماید .

وی در ادامه افزود  : تیم سپیدرود یک تیم ریشه دار است و هواداران قدیمی دارد و امیدوارم این تیم با هواداران بیشمار  در دسته دوم امتیازات خوبی بگیرد و فوتبال دوستان گیلانی را شاد کند.

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 23,524
  • بازدید کلی : 304,639
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما