loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 129 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته 21 لیگ دسته 3 کشور ، روزشنبه 13 اردیبهشت 93 ساعت 16 در تهران میهمان مقامتی است که در دیدار رفت یک به صفر در پوریای ولی مغلوب این تیم شد. چوکای تالش تمام عزم خود را برای بردن این تیم وصعود مستقیم به لیگ دسته 2 جزم کرده است. امیدواریم چوکا ، مقاومت را در خانه خود بشکند و سه امتیاز شیرین تهران را به تالش سوغات  بیاورد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 89 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته  ماقبل پایانی لیگ دسته سوم و از هفته 21 برای بازی با مقاومت تهران فردا 11 اردیبهشت ساعت 6 صبح راهی تهران خواهند شد. به امید پرواز عقابها در آسمان تهران

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 138 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


محمودی شکردشت از اردبیل


قلم فرسایی و فعالیت بی شائبه  درمورد چوکای تالش بزرگترین و ماندگارترین خدمت است. من به شما عزیزان دست مریزاد می گویم . انشاله مقاومت و خونه به خونه را می بریم و به دسته 2 صعود  می کنیم . مطمن باشید خبر رسانی و تقویت سایت و اطلاع رسانی به مردم ، حمایت از چوکا و موفقیت این تیم مردمی و ریشه دار و اعتلای نام تالش خیلی خیلی موثر خواهد بود این تیم واقعا طرفدار دارد و طرفدارانش فقط مختص شهرستان تالش نیست.من ساکن اردبیلم و هر روز با همکارانم بازی چوکا را تحلیل می کنیم . همکارانم به چوکای تالش علاقه مند هستند و همان ذهنیت چوکا قلعه ی عقابها را دارند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 205 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این هم شعری از نبی الله حقیقت در وصف تالش بزرگ و تالش زبانان عزیز 



تالشون را(برای تالشان) 

چمع دیل خا تالشون را ایی سبد غزل بوام 

تالشون چاکی کو از مردمی را مثل بوام 

هرچی چاکی یَه دنیا کو چَوون پابن ویکَرم 

قشنگَه گلون تا بَه تا چَوون را کو جیکَرم 

بوَشه چَوون دیلی کو آسومونی آوتاو 

همَه شَو بوَشه تالشون سراکومَنگَه تاو 

مَزونون سیایی چَه کم وَری کو غم دریَه 

هرجا که بلندیَه بیوینم تالش پریَه 

اگَه بد خا بداره تالش چَوون بلا بوبو 

هرچی که دَس بژَنه چه ناری کوطلابوبو 

پیلَه دریا که بوشو اشتَن ناری را آکَره 

پادشا تالش بیوینه بی اَی را جا آکره 

کا کو شای تالشی شی آدم ته بتلفی برا 

اَ که تالشَه رفق داره خدا کو ده چه خا 

اگَه باغی گل دَری تالشی چاکی کو دَری 

هَمَه نه چاک وایَم اماچَمَه تالش ایی وَری 

تالشون جنگلی کو دار دَریَه هَزار سالَه 

دیلشون اومَه نی هرگز دَورن اَی ایی خالَه 

تالشون جنگلی کو دارن ته نَه لویَه کَرن 

اشته دیل غرصَه بداره اَ غرصَه ترا هَرن 

تالشون گیریَه بی وینی دنیا غم ته ویر آشو 

پیر ایی شَو گیریَه بومونو سبایی جَوون آبو 


ادامه ی شعر همراه با ترجمه فارسی در ادامه مطلب 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 154 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام

دوستان فعلا استادیوم بازی با مقاومت تهران مشخص نشده.در صورت مشخص شدن اطلاع‌ رسانی از طرف باشگاه انجام میگیرد.

 مجید شاهرخی مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 401 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بهمن محمدیاری؛
چوکای تالش و قلعه عقاب ها به روزهای اوج باز می گردد.
ورزش به جوانمردی و اخلاق است و انشاالله تیم ها در بازی های باقیمانده با روح جوانمردی به میدان می آیند تا شاهد فوتبالی پاک باشیم. البته فدراسیون باید نظارت دقیق داشته باشد تا حق تیمی ضایع نشود ...

به گزارش شلمچه نیوز، بهمن محمدیاری نماینده مردم تالش در دوره های پنجم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی می باشد که در بین مردم این دیار چهره ای محبوب به شمار می آید.

وی خوب فوتبال بازی می کند و با اینکه سنی از او گذشت هنوز در زمین فوتبال خوب دریبل می کند و خوب هم گل می زند و حتی دوندگی او یاد عباس کارگر را زنده می کند.

بهمن محمدیاری هم اکنون روزهای شلوغی دارد و مدیرعامل باشگاه چوکای تالش است و تیم او در آستانه صعود به دسته 2 کشور است.

 

شلمچه نیوز

 

با این بهانه خبرنگار ما به سراغ حاج بهمن رفت و آخرین وضعیت تیم فوتبال چوکای تالش جویا شد که این گفتگو را در زیر می خوانید: 

 

وضعیت تیم چگونه است؟

در نیم فصل اول در رده هشتم جدول قرار داشتیم و فاصله با صدر جدول حتی به 12 امتیاز می رسید در نیم فصل دوم با تغییراتی که در تیم به وجود آوردیم و دو بازیکن که یکی از تالش و یکی هم از تهران به تیم اضافه شد و تغییراتی که در کادر فنی بوجود آمد خوشبختانه روند صعودی تیم بیشتر شد تا اینکه در هفته پایانی در رده دوم جدول قرار گرفتیم که الحمدالله با حمایت بسیار خوب تماشاچیان تالش و مخصوصا در دیدار با مهر کرج بعمل آوردند ما توانستیم این تیم را با نتیجه خوب 6 بر صفر شکست دهیم  که از ابتدای بازی جمعیت طرفدار تیم چوکا را تشویق کردند که حقیقتا خاطرات خوب روزهای اوج چوکا زنده شد و هم اکنون تیم در رده دوم جدول صعود کرد و امیدواریم در دو بازی باقیمانده بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و انشاالله با حمایت هواداران و دعای خیر مردم خوب تالش و گیلان به لیگ دو صعود کنیم.

 

در آستانه صعود به لیگ 2 قرار دارید برای اینکه صعودتان حتمی شود چه برنامه ای تدارک دیده اید؟

تیم های حاضر در گروه ما با قدرت بازی ها را ادامه می دهند ما نباید این یازی ها را دست کم بگیریم خوشحالیم از اینکه سرمربی تیم به همراه کادر فنی برای هر بازی برنامه خوبی ارائه داد که حاصل آن نتایج خوبی در بازی های داخلی و خارج از خانه به دست آوردیم. 

هرچند اعتقاد دارم این نتایج لطف خدا بود که شامل ما شد و همواره خدا را شاکریم که تا به امروز نتایج خوب و آبرومندی بدست آوردیم و اگر تیم انسجام و وحدت داشته باشد خدا هم کمک می کند و این همدلی باعث شد نتایج قابل قبولی به دست آوریم تا دل هزاران هوادار فوتبال دوست تالش  شاد شود و صعود به لیگ 2  آرزوی قلبی ما خواهد بود.

کار سختی را در پیش داریم بازی با مقاومت تهران و خونه به خونه بابل دو بازی باقیمانده ما است که هردو تیم سخت به دنبال پیروزی هستند و امید به صعود دارند اما ما به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم و فقط به برد فکر می کنیم و صعود به دست خودمان است.

 

حساسیت بازی های باقیمانده را چگونه می بینید؟

ورزش به جوانمردی و اخلاق است و انشاالله تیم ها در بازی های باقیمانده با روح جوانمردی به میدان می آیند تا شاهد فوتبالی پاک باشیم. البته فدراسیون باید نظارت دقیق داشته باشد تا حق تیمی ضایع نشود چرا که در بعضی از بازی ها این شائبه ایجاد شده و امیدواریم هر تیمی که استحقاق دارد به رده بلاتری قرار بگیرد.

 

آیا احساس می کنید چوکای تالش به روزهای اوج خود نزدیک شده باشد؟

واقعیت این است وقتی بازی با مهر کرج را نگاه می کردیم و جمعیت علاقمندی که را جانانه به فوتبال شهرشان بها می دهند و جوی را بوجود می آورند که حتی  امید و نشاط در زندگی آنها هم رقم می خورد و یا اینکه جوانان سرگرم نتایج تیم و یک هفته تیم را آنالیز می کنند و بطور کلی فضای حاکم فوتبال یاد روزهای اوج چوکای تالش در استادیوم قلعه عقاب ها را زنده کرده که انشاالله چوکا به جایگاه واقعی خود بازگردد.

همواره این شعار را می دهم که استادیوم قلب تپنده یک شهر است و اگر خون را خوب پمپ پاژ کند و به رگ های شهر برساند آن شهر سالم زندگی می کند انشااللله همه شهرها بتوانند این نشاط و امید را به مردم انتقال دهند.

 

 

شلمچه نیوز

 

معمولا مدیران تیم های فوتبال از مشکلات مالی زیاد می نالند شما چطور؟

از نظر مالی ما سعی کردیم به اندازه ای که توان داریم قدم برداریم و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشتیم ما هر اندازه ای که به بچه ها وعده دادیم عمل کردیم و پاداشی که در نظر گرفته بودیم هم دادیم و حقوق همه بازیکنان و حتی فوق العاده هم پرداخت شد.

ما به بازیکنان حقوق می دهیم و سقف حقوق تا یک میلیون تومان است.

 

بازیکنان تیم بومی هستند؟ و آیا در کار فنی دخالتی دارید؟

استخوان بندی تیم بومی است فقط یک بازیکن از اردبیل و یک بازیکن از تهران داریم و عمده تیم بومی می باشد. به مربیان و کادر تیم اعتماد دارم و در کارشان اصلا دخالت نمی کنم ولی مشورت می دهم.

 

برنامه بازی های باقیمانده؟

شنبه آینده با مقاومت تهران بازی داریم که این تیم در رده چهارم قرار دارد و شنبه بعد با تیم سوم جدول یعنی خونه به خونه بابل در تالش بازی خواهیم کرد و همه سعی کوشش ما این است که به امید خدا با دست پر بازی های باقیمانده خاتمه دهیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سینا مردای نوجوان خلاق و خوش ذوقی تالشی که ساکن تی تک تالش است با وجود سن و سال کم خود توانایی خاصی در سرودن و خواندن ترانه های پاپ دارد. وی در تلاش است یک ترانه ی مخصوص درمورد تیم چوکای تالش بسراید. عشق به چوکا کوچکتر وبزرگتر و سن و سال نمی شناسد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 176 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از تمامی هواداران گرامی و افرادخوش ذوق که توانایی ساخت و سرودن شعار برای تیم چوکای تالش  و تشویق چوکا را را دارند دعوت می شود شعارهای خود را در بخش نظرات یا با شماره تلفن های 09385758785 مینویی، 09371305509 حسنی درمیان بگذارند. منتظر حضور سبزتان هستیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 3892 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرتضی از ماسال


ادرس ورزشگاه رو تا حدودی از دوستام گرفتم ولی درست و غلطش به پای خودتون . 

" استادیوم ورزشی شهید فراهانی تهران 
آدرس : تهران ،  انتهای خیابان 17 شهریور ، خیابان منصور ، جنب مدرسه"

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 171 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم چوکای تالش در یک بازی دوستانه که ساعت 14 عصر امروز 8 اردیبهشت  در وزشگاه  پوریای ولی انجام شد تیم چوکای تالش  بانتیجه ی 9_2 تیم منتخب تالش را شکست داد.

 

عکس : رضا ولی پناه

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 97 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تقی زاهدی مربی تیم چوکای تالش اعلام کرد : یک بازی دوستانه فردا 8 اردیبهشت 93 ساعت 13/45 دقیقه در پوریای ولی بین تیم چوکای تالش و منتخب تالش برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای دیدن این مسابقه به پوریای ولی حضور یابند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 132 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


به گزارش سرویس ورزشی ماسال فردا - مرتضی حقیقت، از سری مسابقات فوتبال لیگ 3 کشور ، نمایندگان گیلان میزبان حریفان خود بودند .

در یکی از حساس ترین بازی های هفته 20 لیگ 3 کشور تیم چوکا تالش در ورزشگاه پوریای ولی تالش در حضور حدود 5 هزار تماشاگر تالشی میزبان تیم مهر کرج بود که در پایان چوکا موفق شد با یک بازی کاملا برتر با نتیجه 6 - 0 به پیروزی دست یابد . 2 گل از 6 گل چوکا را در این دیدار بازیکنان ماسالی این تیم یعنی سعید یعقوب نیا و سامان نورمحمدی به ثمر رساندند .

چوکا با این برد به مکان دوم جدول صعود کرد و شانس زیادی برای صعود به لیگ 2 خواهد داشت .

 

در دیگر بازی این هفته تیم رهپویان رضوانشهر در ورزشگاه معلم رضوانشهر در حضور حدود 200 تماشاگر میزبان تیم شهرداری بهشهر بود که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی 2 - 2 بسنده کردند .

در این دیدار در حالی که رهپویان تا دقیقه 70 با 2 گل از حریف خود پیش بود برخلاف جریان بازی 2 گل دریافت کرد و حساب کار مساوی شد .

تیم رهپویان در دقیقه 90 بازی بعد از اخراج دروازه بان بهشهر صاحب یک ضربه پنالتی شد و در حالی که تیم بهشهر هر 3 تعویض خود را انجام داده بود و یک بازیکن خود را در درون دروازه داشت ،

صابر احمدی کاپیتان رهپویان با بی دقتی هرچه تمام تر ضربه پنالتی خود را به بیرون زد تا بازی با همان نتیجه 2 - 2 به پایان برسد .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 265 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ماسال نیوز مسابقه فوتبال پیشکسوتان شاندرمن و پیشکسوتان پرسپولیس تهرانماسال نیوز مسابقه فوتبال پیشکسوتان شاندرمن و پیشکسوتان پرسپولیس تهران

 

عصر جمعه پیشکسوتان پرسپولیس تهران در زمین ورزشی فوتبال شاندرمن به مصاف تیم پیشکسوتان این شهر رفت.

به گزارش ماسال نیوز، این دیدار که با استقبال خوب تماشاگران ماسالی و شاندرمنی مواجه شد با نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

در تیم پرسپولیس در این مسابقه بازیکنان سرشناسی همچون حسن خان محمدی، بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی، علی سلمانی، بهزاد داداش زاده، رضا جباری، عباس کارگر، رحیم یوسفی، نجم الدین بخشی و مرتضی فنونی زاده با سرمربی گری  حمید جاسمیان  به میدان رفتند. بهمن محمدیاری مدیر عامل چوکای تالش و نماینده ی سابق تالش در این دیدار حضورر داشت.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 134 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش در بازی حساس با تیم مقاومت تهران در هفته 21 در تهران به مصاف این تیم خواهد رفت به همین منظور از تمام تالش زبانان و  تالشان پرشور در تمام تالش بزرگ چه  ساکن گیلان و چه ساکن در سایر نقاط ایران خواهشمند است تیم خود یعنی چوکای تالش  را در این بازی تنها نگذارند . امیدوارم گردهمایی بزرگی از تالشان در بازی چوکا و مقاومت تهران شاهد باشیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توجه به دو بازی حساس چوکای تالش در لیگ دسته سه ، هم اکنون چوکای تالش به همراهی و اتحاد تمام تالش زبانان و تالشی های غیور در تمام منطقه ی بزرگ تالش از عنبران در اردیبل ، آستارا ، تالش ، رضوانشهر ، ماسال ، فومن و شفت نیاز دارد. امیدوارم  دست حمایت خود را از حمایت چوکا برندارید. براستی باید از زحمات بی دریغ بزرگ مردتالش بزرگ  حاج بهمن محمد یاری مدیر عامل چوکای تالش تشکر و قدر دانی کرد. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 160 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ساسان  جوادنیا  عکاس و تصویر گر جوان و آینده دار تالشی که چند مقام و جایزه ی بین المللی را کسب کرده ،به عنوان عکاس افتخاری چوکای تالش اتنخاب شد و از زحمات وی در این عرصه تقدیرو قدردانی صورت گرفت ، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 156 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم چوکای تالش هفته هاست به رکورد خود در  خط حمله و دفاع ادامه می دهد . دفاع و دروازه بان چوکا 5 هفته است به هیچ  بازیکنی اجازه نداده  دروازه ی چوکا را بگشاید و مهاجمان چوکا با 31 گل زده به عنوان تیم دوم گروه خود در خط حمله هستند.تیم چوکا در 5 باز خود از هفته 15 به بعد همه ی حریفان خود را شکست داده ، در همه ی بازی ها گلزنی کرده و حتی یک گل هم دریافت نکرده ، میرزاییان  و زاهدی یک رکورد خارق العاده از خود بجای گذاشته اند..

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 164 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی امروز را چطور دیدید ؟ فکر می کردید با این نتیجه پرگل برنده شوید ؟


ما تمام تلاشمان کردیم که بچه ها این بازی را آسان نگیرند زدن دو گل در یک نیمه و 4 گل در نیمه ی دوم ممکن است برای تیم باتجربه کار راحتی باشد اما برای یک تیم جوان کار سختی است. بچه ها در نیمه دوم تمام تلاش خود را کردند توانستند گلهای بازی را بیشتر کنند چون از بازی درک داشتند می دانستند به تفاضل گل بازی نیاز داریم .

 

چوکا با ین برد 34 امتیازی شد و شما دو بازی حساس دارید با مقاومت در تهران و خونه به خونه در تالش ، این دو مسابقه را چطور میبینید . فکر می کنید که چوکا به رقابتهای دسته 2 صعود خواهد کرد؟


چوکا یک کشتی بود که در طوفان قرار داشت ، ما توانستیم از این طوفان بیرون بیاییم و به آرامش برسیم اما هنوز به خشکی نرسیده ایم و به لطف خدا این اتفاق خواهد افتاد ، اعتماد و اعتقادی که به خداوند داشتند خیلی به ما در این مسیر کمک کرد که ما از این گردآب وطوفان نجات پیدا کنیم . تمام تمرکزمان در این 2 بازی است ، از تمام مردم ، مسولین کمال تشکر را دارم. اگر موفقیتی حاصل شده حاصل کار گروهی بوده تمام تلاش خود را می کنیم چوکا به جایگاه اصلی خود بازگردد. لطف خداوند هم در این مسیر واقعا کمکمان کرد مسیری که آمدیم بیشتر شبیه به معجزه بودو غیر از خداوند شخصی نمی توانست این شرایط را به وجود بیاورد. مامی گوییم فقط خدا .


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 185 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

  تیم                          بازی            تفاضل گل                   امتیاز 


                                                                      

استقلال آبی ب تهران    20                +11                        38


چوکای تالش                20                 +12                       34


خونه به خونه               20                 +12                       34


مقاومت                       20                  +5                        32 


رهپویان رضوانشهر        20                  +1                       32


امید حسن آباد             20                  +2                        30


استقلال قائمشهر         20                +1                         30


شهرداری بهشهر          20                +4                         29

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 124 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شنبه 6 اردیبهشت 93    ساعت 16 


چوکای تالش 6 _ 0 مهر کرج 


خونه به خونه 1 _0 صدرا نکا 

 نفتون تهران 1 _1 مقاومت تهران 

استقلال ب تهران 1 _ 0 امید حسن آباد 

رهپویان رضوانشهر 2_2 شهرداری بهشهر

محمود آباد 0 _4 استقلال قائمشهر

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 146 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال چوکای تالش درهفته 20 از لیگ دسته 3 در ورزشگاه پوریای ولی در حضور 5000نفر از تماشاگران خود با نتیجه ی پرگل 6 بر صفر تیم مهر کرج قعر جدولی را درهم کوبید . تیم چوکا در این بازی سرتاسر حمله بوددر نیمه ی اول با دوگل جعفر جمیل و هادی صادقلو توانست این نیمه با پیروزی به رختکن برود. در نیمه ی دوم تیم چوکا به حملات خود ادامه داد و با تعویض رضا اعتمادی با هادی صادقلو تیم حملات خود را شدت بخشید و با سه پاس گلی که اعتمادی  به هم تیمی های خود داد باعث به ثمر رسیدن گل های بیشتری برای چوکا شد. در این نیمه با گل های سعید یعقوب نیا ، رضا بهرامپور ، سامان نور محمدی ، صائب فرجی چوکای تالش با زدن 4 گل در نیمه ی دوم  و زدن 6 گل در این بازی  ، برد پرگل و یکی از بهترین نتایج خود را در این رقابتها رقم زد ، تیم مهر کرج تنها با ده بازیکن بازی می کرد و تنها یک بازیکن به عنوان ذخیره بر روی نیمکت خود داشت. با این بازی 5 بازی است که دروازه ی چوکا گلی را در درون دروازه ی خود ندیده است. در این بازی آرمین جان آقایی بیکارترین بازیکن زمین بود و حتی یک شوت هم به سمت دروازه چوکا زده نشد ، مدافعان چوکا نه تنها دفاع کردند بلکه گلزنی هم کردند و مانند یک سیم خار دار برای مهاجمان حریف هستند مهاجمان چوکا یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرد ، میرزاییان و زاهدی ثابت کردند خواستن توانستن است. با این نتیجه چوکا رده ی دوم به علت گل بیشتر نسبت به خونه به خونه صعود کرد و به صدر جدول چسبید تابازی های آینده ی چوکا همچنان حساس تر از قبل شود.همچنین عوامل برنامه گزارش ورزشی شبکه باران در پوریای ولی حضور . داشتند.

 

گل ها : جعفر جمیل ، هادی صادقلو ، رضا بهرام پور ، سعید یعقوب نیا ، سامان نور محمدی ، صائب فرجی 

  3 پاس گل :  رضا اعتمادی 

 

 

 

ترکیب چوکای تالش : 

 

 

آرمین جان آقایی 

صائب فرجی

مرتضی موسایی 

بهنام نصیری 

رضا شیخی 

محمد کریمی 

سامان نورمحمدی 

سعید یعقوب نیا

هادی صادقلو

جعفر جمیل 

رضا بهرام پور

______________

محمد باقری ، ابراهیم بادپا ، ، حسین رحمتی ، شهرام انصاف ، 

 

تعویض :  رضا اعتمادی ،شایان کارگر ، آرمین طولی 

 
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 148 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شنبه 6 اردیبهشت 93 هفته 20 ساعت 16

چوکای تالش-مهر کرج-پوریای ولی-تالش


خونه به خونه امیر کلا-صدرا نکا-شهرداری-امیر کلا
استقلال ب تهران-امید حسن آباد-سهند-تهران
نفتون تهران-مقاومت تهران-شهیدان اسماعیلی-تهران

رهپویان رضوانشهر-شهرداری بهشهر-معلم-رضوانشهر

نفت محمود آباد-استقلال قائمشهر-شهید بهشتی-محمود آباد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 129 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 چوکا نیوز :

در مورد بازی با مهر کرج بفرمایید.



میرزاییان :


 در لیگ سه اصلا نشان نمیدهد که شما کجای جدول هستید و هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد می تواند بازی بهتری ارایه دهد، تیم مهر کرج چیزی را برای از دست دادن ندارد ، توقعات پایین است و زمانی که توقع پایین باشد احساسات پایین است و می آیند یک بازی خوبی را ارایه دهند و این برای ما سخت و دشوار است. ما در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را به شرایط این بازی برسانیم و بازی که پیش رو داریم برایشان آنالیز کنیم که چه نوع بازی باید انجام دهیم و نیاز به چه چیزی داریم، قبل از هر چیز ما نیاز به یک آرامش داریم به یک تفکر خوب و به همان انگیزه ای که در مقابل قائمشهر بازی کردیم و ما سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم ، ما 270 دقیقه بازی داریم ، 270 دقیقه حق اشتباه کردن نداریم ، حق نداریم حریفان خود را دست کم بگیریم یا از پیش برنده باشیم یا بالعکس پیش بازنده باشیم ما نوع کارخودمان را ادامه می دهیم و من به شخصه هیچ کاری انجام ندادیم و این دست خداوند است که به چوکا کمک کرده است وایمان بچه ها و ایمان دلی که بوجود آمده و توکلهایی که تیم به خدا  کرده اند این نتایج بدست آمده ، باید هر روز که هیچ هر ثانیه خدارو شکر کنیم که نگاه ویژه ای به چوکا داشته ،تاکتیک برنامه ریزی مهم است ولی اگر خداوند نمیخواست این جریان ها اتفاق نمی افتاد ، حکایت چوکا مانند یک کشتی است که از جریان و طوفان بیرون آمده و به آرامش رسیده ولی به خشکی نرسیده ما اگر فکر کنیم به خشکی رسیدیم و مسیری که آمدیم تمام شده است خیال باطل است واین می تواند به ما ضربه بزند در واقع بچه ها به این باور رسیده اند و ما با بچه ها صحبت کرده ایم که هنوز به خشکی نرسیده اندامیدواریم خداوند این دست حمایت خود را از ما برندارد و این کشتی که از طوفان به آرامش رسید به خشکی و سر منزل  مقصود برسد ، مهر کرج بازی سختی است و هر لحظه غفلت می تواند ما را وارد مشکل کند ما باید تلاشمان را ازبازی قائمشهر بیشتر بکنیم آن وقت می توانیم به این بازی امیدوار باشیم خدا باید کمک کند که از این بازی به سلامت عبور کنیم.

از تمامی هواداران چوکا تشکر می کنم که در بازی با قائمشهر آمده بودند و تیم حریف را تشویق می کردند ، از آنها این درخواست را دارم در بازی با مهر کرج هم فقط تیم خودمان را تشویق  کنند و تیم مهر کرج را هم تشویق کنند. 

ما به تمامی هواداران احتیاج داریم که یار و یاورمان باشند ، هواداران جز جدانشدنی تیم چوکا هستند.

چوکا نیوز: 

برای بازی فردا مصدوم یا محروم دارید؟


میرزاییان :

 مصدوم یا محرومی نداریم ، یک مقدار رضا اعتمادی از ناحیه ی کشاله ی ران احساس ناراحتی می کند احتمال دارد بطور کامل نتوانیم استفاده کنیم . حضور رضا برای دو بازی آخر برایمان ارزشش بیشتر است.

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 1,057
  • بازدید سال : 23,628
  • بازدید کلی : 304,743
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما