loading...
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 163 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 از تمامی هواداران عزیز، غیور و پرشور چوکای تالش گیلان تقاضا و خواهش دارم در بازی فردا فقط و فقط به تشویق تیم خود بپردازنند و با تیم حریف که میهمان ما هستند کاری نداشته باشند . یادتان باشد هواداران چوکا عاشق ترین و با فرهنگ ترین هواداران هستند. 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 135 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هفته 22 شنبه 20 اردیبهشت 93  ورزشگاه پوریای ولی تالش   ساعت 4 بعدازظهر


  چوکای تالش گیلان ___  خونه به خونه امیرکلا بابل مازندران


و رسیدیم به آخرین بازی از لیگ دسته ی سوم و هفته ی پایانی ، هفته 22 ، براستی چقدر زود دیر می شود. چه کسی فکر میکرد این مسابقات به همین زودی  ، آن هم با این همه مشکلات و خون دل خوردن ها ، اشکها و لبخندهایی که داشتیم را به پیاین برسانیم. اینک آخرین مسابقه ،  آخرین بازی چوکا در پوریای ولی ( قلعه عقابها ) یک شانس مجدد برای چوکا که اینبار درخانه ی خود میزبان خونه به خونه مازندران باشد تا با برد دراین دیدار سکوها و شهر را تا مرز انفجار بکشاند. به یاد بیاورید روزهای برفی و بارانی در سرما و گرما به پوریای ولی آمدید تا ایستاده تیمتان را تشویق کنید. این بار روز گرفتن نتیجه و دیدن زحمات یکساله  است، بازهم از عمق وجود خود و از ته قلب خود از خدا می خواهیم که یارو یاور تیم مجبوبمان باشد تا لبخند را بر لبانمان بنشاند . چوکا پشت سرت یک ملت به مانند کوه ایستاده ، پس مردانه بازی کن ، مردانه بجنگ و مردانه ببر. پیروزی از آن ماست


میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 106 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 از تمامی هواداران و طرفداران چوکای تالش گیلان  و خونه به خونه ی بابل مازندران خواهش دارم در بخش نظرات از دادن نظرات و بحث های توهین آمیز به یکدیگر و قومیت های یکدیگر کاملا خودداری و پرهیز نمایند. زیرا در فرهنگ هیچکدام از ما ایرانیان توهین به یکدیگر جایی ندارد. و نظرات کاملا فوتبالی باشد و  کاملا محترمانه. تیم  خونه به خونه میمهان تیم چوکا است ، احترام میهمان واجب است.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 132 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم چوکای تالش از ابتدای فصل و شروع مسابقات چه رنجها و مشکلاتی را تحمل و پشت سر گذاشت که اگر هر تیم دیگری بود به این جایگاهی که هست نمی رسید ، بی تعارف حمایت تماشاگران و برخی از مسئولین اگر نبود این اتفاق نمی افتاد البته بازیکنان و کادر فنی هم نقش بسزایی دارند. چه کسانی که در تیم بودند و چه کسانی که به تیم اضافه شدند بی شک در این موفقیت چوکا موثر هستند. مربیان و بازیکنان سابق تیم و مربیان و بازیکنان جدید تیم.

لیدر باشگاه : فریدون عزیزی نژاد .  دهیار اوله کری اسالم آقای غفاری

مدیرعامل : بهمن محمدیاری    اعضای هیئت مدیره : آقایان آجودانی ، فرهادی ، آژگان ، هاشم زاده ، غنی زاده ، حسین پورقربان

مدیر روابط عمومی : مجید شاهرخی   مدیر رسانه ای : کوروش اسدی دوست 

 بازیکنان چوکا :

آرمین جان آقایی صائب فرجی مرتضی موسایی بهنام نصیری رضا شیخی محمد کریمی

 سامان نورمحمدی سعید یعقوب نیا هادی صادقلو جعفر جمیل رضا بهرام پور محمد باقری ، 

ابراهیم بادپا ، ،حسین رحمتی ، شهرام انصاف ، رضا اعتمادی ،شایان کارگر ، 

آرمان حسینی ،آرمین طولی 

کادر فنی چوکا : سرمربی : امیر حسین میرزاییان ، مربی : تقی زاهدی ، سرپرست : سلیم سلیم نژاد

تدارکات : سالار قدرت خواه ، سعید عابدی

تنها هواداری که کارت هواداری دارد : نوید شعبانی

خبرنگاران و وبلاگ چوکای تالش 

میلاد مینویی ، حامد حسنی ، رضا ولی پناه ، وحید فرهادی ،مصطفی راضی ، نظام یکتا

دوستان خلیف آبادی ما 

همچنین آقای فرهاد سعادت ، شهرام    روشنی   ، ریاستکارکنان اداره ی ورزش و جوانان شهرستان تالش و ریاست و کارکنان مجموعه ورزشی پوریای ولی تالش، 

دوستان خوب عزیزم ،  حقیقت  ، ناصری ، اعلایی و اسدنیا

از تک تک این دوستان و عزیزان 

 از وبسایتهای  ماسال فردا ، مازند لیگ ، دریای بابل ، مریان خبر  تقدیر و تشکر می کنیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 127 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش سرویس ورزشی ماسال فردا - مرتضی حقیقت

choka-mehr-karaj

 در هفته پایانی لیگ 3 کشور نمایندگان گیلان دیدارهای سرنوشت سازی خواهند داشت .

در لیگ 3 کشور ، 2 تیم به صورت مستقیم به لیگ 2 صعود خواهد کرد و تیم سوم هر گروه نیز به دیدار پلی اف خواهد رفت .

در حساس ترین بازی این هفته که در واقع حکم فینال رقابت ها را خواهد داشت تیم چوکای تالش که با 35 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در ورزشگاه پوریای ولی تالش میزبان تیم خونه به خونه امیرکلا خواهد بود که با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

از نکات جالب این دیدار می توان به حضور فرشاد پیوس بعنوان سرمربی تیم خونه به خونه اشاره کرد .

تیم استقلال ابی تهران با 39 امتیاز پیش از این بازی صعود خود را به لیگ 2 مسجل کرده است .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 151 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم چوکای تالش در این فصل از رقابتهای لیگ دسته سوم کشور میهمان تیم های : صدرا نکا ، خزر محمود آباد ، استقلال قائمشهر و شهرداری بهشهر بوده است، در این چند بازی تیم چوکا دو پیرزوی ، یک شکست و یک مساوی کسب کرده ،در این شکست و تساوی کدام تیم قائمشهر ، محمود آباد ، نکا و بهشهر به یاد دارد که تیم چوکا و تماشاگرانش یک بی احترامی کوچک به این تیم ها کرده باشد؟؟ نمونه ی بارز آن تیم استقلال قائمشهر است که چوکا با اینکه 3-1 بازی را باخت اما یک ذره بی احترامی به بازیکنان و تیم استقلال نکرد . مازندرانی  ها می توانند از مربی این تیم سوال کنند. ولی وای به ان روزی که چوکا دربهشهر ، محمود آباد  وبابل میهمان بود، خدا می داند چه بلاها و بی احترامی ها و توهین ها و مصیبتهایی که بر سر چوکا نیاوردند البته تیم استقلال قائمشهر که از اینجا از تمام مسئولین و مربیان استقلال اللخصوص آقای مرادی بخاطر میزبانی و میهمان نوازی خاص و بی نظیرشان و همچنین آقای نعمتی مدیر مسئول وبسایت مازند لیگ که میهماننوازی را در حق ما تمام کردندتشکر میکنیم .خودتان قضاوت کنید با این میهمان نوازی مازدرانی ها با چوکا و این میهمان نوازی چوکا با مازندرانی ها ، آنوقت عده ای از بابل پیام می فرستند پهلوان می آوریم ، قلدر می آوریم ، چند تن را از زندان برای این بازی بیرون می اوریم. یعنی چه ؟؟؟ مگر میدان جنگ و دعواست ؟ مگر لشکر کشی است؟؟ چوکا در تالش بجز مهربانی باشما چکار کرد که اینگونه به آن می تازید ؟؟؟؟ فقط در تالش توهین به داور اتفاق افتاده ؟ در تبریز و مازندران و تهران همچین اتفاقی نیوفتاده؟؟ مگر در بازی خونه به  خونه با نکا نبود که به جان داور سوقصد شد کسی چیزی گفت  یا حرفی زد ؟؟برای همه خوب است ولی برای چوکا بد ؟؟ 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 139 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هیچ شکی نیست که تیم چوکای تالش علاوه بر نماینده ی تالش ، نماینده ی  گیلان هم بشمار میرود. پس چه خوب که همه ی هم استانی های عزیزمان در تمام گیلان حمایت خودشان را از چوکای تالش دربازی روز شنبه اعلام کنند. چوکای تالش ، ملوان انزلی ، سپیدرود رشت و داماش نگین های فوتبال گیلان هستند. مشاهده شده عده ای قدمت و تاریخ سه  باشگاه گیلان را یعنی چوکای تالش و ملوان انزلی و سپیدرود رشت را نادیده گرفته اند . پس چه بهتر همگی مردم گیلان تالش و گیلک همگی باهم یکصدا 

چوکای تالش گیلان



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 143 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شنبه 20 اردیبهشت 93 ساعت 4 بعدازظهر ورزشگاه پوریای ولی تالش

یک بازی مهم و حساس برای تمام تالش زبانان و گیلانی ها

هر تالش زبانی که  در تمام نقاط تالش زمین از عنبران اردبیل تا رودبار به عشق و نام تالش نفس می کشد
و نام چوکا و تالش  برایش مقدس است به پوریای ولی بیاید تا از تنها تیم محبوب تالشان و گیلانیها در دسته سه حمایت کند تا به لیگ دو صعود کند.
از تمامی تالش زبانان ساکن آستارا ، لوندویل ، حویق ، چوبر ، لیسار ، جوکندان ، تالش ، اسالم ، خلیف آباد ،  پره سر ، رضوانشهر ،شاندرمن و ماسال ، فومن ، شفت دعوت میکنیم به پوریای ولی بیایند ، حتی هم استانی هایمان در سرتاسر گیلان به حمایت از تیم چوکا برخواسته اند .
 عقابهای تالشی چشم انتظار حضور سبز شماست .
 بیایید تا بار دیگر پرواز عقابها را شاهد باشیم .

حضور شما الزامی می باشد

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 175 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برای روز شنبه ورزشگاه 5000 نفری پوریای تالش جای سوزن انداختن نخواهد بود زیرا از امروز برای بازی شنبه تک تک صندلی ها بلکه تمام نقاط پوریای ولی به نام هواداران و تماشاگران چوکا رزرو شده است ، خیلی ها هیجان بازی شنبه را دارند و برای آن روز لحظه شماری می کنند، عاشقان چوکا از تمام منطقه ی تالش از آستارا تا فومن و شفت به ورزشگاه خواهند آمد و همگی یکصدا تالش ، چوکا را فریاد خواهند زد تا صدایشان به جای جای ایران برسد و همگی از پرواز عقابهای تالشی باخبر شوند. روز شنبه روز جشن و پایکوبی تالشان در قلعه ی عقابها خواهد بود ، قلعه ی خاطرات و اشکها و لبخندهای هواداران چوکا ، این بار این قلعه ی عقابها شاهد شادی و سرور تالشی ها خواهد بود، قلعه ی عقابها و چوکا نماد و قدرت هر تالشی است. پس حریفان و تماشاگرانی که به این قلعه پای می گذارند حواس خود را جمع کنند ، زیرا اینجا تالش است ، قلعه ی عقابها، 

 

 

 

 

 

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 125 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توجه به بازی چوکای تالش و خونه به خونه تمام مسئولین شهرستانی و استانی حمایت خود را از تیم چوکای تالش که نماینده ی  تالش و گیلان در لیگ سه است را اعلام کردند. شرایط بوجود امده در شهرستان تالش و سایر شهرستان های تالش زبان به گونه ای است که همگی حمایت و طرفداری خود را از تنها تیم محبوب و دوست داشتنی مردم  تالش و گیلان اعلام کرده اند .

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 159 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خبرنگار چوکا :مصطفی راضی 


س : دربازی با مقاومت تیم چوکا در نیمه اول کاملا عقب کشیده بود، دلیلش چه می تواند باشد ؟ 


میرزاییان : چند علت داشت : 1 - ترسو بازی کردن 2- مغرور بازی کردن بازیکنان 

اول مغرور شدند برای این بازی ، وقتی دیدند آنها خوب بازی می کنند،  ترس به وجود آنهاد آمد، غرور و ترس باعث شد آنها خوب نتوانند بازی کنند، خط هافبکمان دوندگی پایینی داشت و باعث فشار زیاد بر روی دفاعمان شده بود.

 س: روحیه ی بازیکنان را بعداز بازی مقاومت چکگونه می بینید ؟

میرزاییان : بازی بازی خوبی نبود اما چون در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض کردیم، قطعا شیرین است ، خوب نیست اما شیرین می شودو ما را امیدوار می کند به بازی آینده ، بخاطر اینکه بچه ها علیرغم این که خسته بودند و خطر را احساس کردند تلاششان مضاعف شد. بچه ها تلاششان برای برد کافی نبود اما تلاششان به اندازه ی همان مساوی بود .

س : هدفتان در بازی با مقاومت کسب امتیاز بود ؟

میرزاییان : هدفمان کسب امتیاز نبود ، هدفمان گل نخوردن بود ، ما میدانستیم اگر گل نخوریم دقایق پایانی گل می زنیم ، گل خوردیم متاسفانه در لحظات حیاتی مربی هم گل خوردیمو در دقیقه ی 47.50 که آن  زمان خیلی سخت و دشوار است، لطف خدا بود که به مو رسید ولی پاره نکرد .

س : برای بازی با خونه به خونه هم مانند بازی با مقاومت میهمان ویژه خواهیم داشت ؟

میرزاییان :برنامه ریزی کرده بودیم که با تیم هنرمندان بازی داشته باشیم ، فعلا قطعی نشده ، قرار شد زمان بازی چوکا حضور داشته باشند و یکی دو روز بعد از آن بازی  را انجام دهیم اما بدلیل برخی مشکلات هنرمندان احتمال دارد به تاخیر بیفتد ، اما احتمال دارد دو سه تن از دوستانم از هنرمندان یا ورزشی در روز بازی حضور داشته باشند. اگر خدا کمک کرد و انشاله تیم صعود کرد قطعا این بازی با حضور بازیکنان و هنرمندان بزرگ و مشهور با تیم چوکا برگزار خواهد شد.

س : شما روز شنبه با تیم خونه به خونه ی فرشاد پیوس بازی دارید ،این بازی را چگونه ارزیابی می کنید ؟

میرزاییان : شما اشاره کردید به فرشاد پیوس ، من می گویم در فوتبال نفر مهم نیست ، ما باتیم خونه به خونه بازی داریم ، فرشاد پیوس ، امیر میرزاییان ، علی دایی زمانی که در شرایط تیم قرار می گیرند اسم معنی نداردما تیم با تیم خونه به خونه بازی داریم، پیشکسوت ماست احترامش واجب است ، هرکسی جلوی ما قرار بگیرد ا تلاشمان را می کنیم برای بردن و پیروز شدن.

میرزاییان :مردم تالش واقعا جای تقدیر و تشکر دارد مسافتی که به  قائمشهر و تهران امدند با شرایط سختی آمدند در تهران نتوانستیم جبران کنیم زحمتشان را ، امیدوارم قلعه عقابها را دوباره احیا کنیم و تماشاگران یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم نسبت به بازی های قبلی  تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند 

من بسیار امیدوارم چوکای متفاوتی نسبت به مقاومت می بینیم ، از آن روزی که آمدم من امیدوار بودم. گل زدن به مقاومت که خدا  یک فرصتی به ما داد تا بتوانیم استفاده کنیم.



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 102 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با تلاش هیئت مدیره ی چوکای تالش در بازی چوکای تالش و خونه به خونه ی مازندران که روز  شنبه 20 اردیبهشت 93 در پوریای ولی ساعت 16 برگزار خواهد شد 4 عدد دستگاه تلفن همراه بین تماشاگران قرعه کشی خواهد شد.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 112 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از تمامی هواداران چوکای تالش خواهش می کنیم در بازی روز شنبه در کمال آرامش باشند و کمی حوصله داشته باشند ، تیم ما بیشتر از همه چیز به آرامش نیاز دارد ، چیزی که به تیم ما کمک می کند دوری از هرگونه احساسات و حاشیه باشد، پس از شما تقاضا داریم در بازی روز شنبه کمی حوصله داشته باشید و صبوری کنید مطمن باشید این تیم ما خواهد بود که پیروز خواهد بود و جشن صعود را خواهد گرفت.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 165 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توجه به بازی چوکای تالش و خونه به خونه ی بابل ، هواداران خود را برای این بازی آماده می کنند، تمام افراد خبر این بازی را به آشنایان و دوستان خود می رسانند تا همگی  خود را برای این روز موعود آماده کنند، اما مسئله ی مهمی که ذهن هواداران را به خود مشغول می کند رفتار زشت و زننده ی تیم بابل و هوادارانش در بازی رفت در امیر کلا بود که اخلاق و رفتار ورزشی را زیر سوال بردند و باعث اذیت و آزار تیم چوکا شدند حتی این رفتارها به شدتی بود که مانع خروج تیم چوکا از رختکن شده بود. آنوقت عده ای از بابل با پیام هایی که برایمان می فرستند خود را  با اخلاق و با فرهنگ تلقی کرده و ما را به اخلاق غیر فوتبالی و بی فرهنگ خطاب می کند. دست پیش می گیرد تا پس نیوفتند. اما این تیم  چوکا است که در روز بازی در زمین تمام حرف های خود را خواهد زدو جواب بی حرمتی و بی ادبی تماشاگران و هواداران خونه به  خونه را خواهد داد و تماشاگران با فرهنگ و با اخلاق تالشی احترام و ادب و فرهنگ غنی خود را به تمام بابلی ها نشان و یاد خواهد داد تا کمی اخلاق بیاموزند . بابلی ها ما را تهدید به آوردن تماشاگران خود و زهره چشم می کنند. اشکالی ندارد قدم شما بابلی ها بر روی چشم بیایید قلعه ی عقابها و فرهنگ غنی تالشی را از نزدیک ببینید تا آنموقع متوجه اشتباه خود شوید. از تک تک بابلی ها دعوت می شود که حتما در بازی شنبه در ورزشگاه پوریای ولی ( قلعه عقابها ) حضور داشته باشند تا رسم میهمان نوازی را یادشان بدهیم. از شما هواداران تالشی درخواست می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند و کاری با تیم حریف نداشته باشند زیرا خدا با ماست و ما احتیاجی به جنجال آفرینی و حاشیه سازی برای برد نداریم . مطمن باشید شنبه در حضور بابلی ها جشن صعود را خواهیم گرفت.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 99 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید کمتر کسی فکراین را می کرد که این چنین استقبال و برخورد سردی با تیم چوکا و تماشاگرانش بشود، چون در بازی رفت و با توجه به شکستی که چوکا از مقاومت در پوریای ولی خورد کسی لب به توهین یا بدگویی نسبت به تیم مقاومت باز نکرد. اما مثل اینکه جواب خوبی بدی است. از همان ابتدای ورود به ورزشگاه ،  نگه داشتن تماشاگران در پشت فنس ها ، در زیر آفتاب سوزان آن روز تهران ، تماشاگرانی که 10 ساعت در راه بودند و خستگی و کلافگی در چهره ی تک تک آنها موج می زد ، اما تنها یک چیز آنها را سرپا نگه می داشت و آنها را از کیلومترها به آنجا کشانده بود و آن عشق به چوکا بود که در قلب تک تک آنها می تپید. با وجود جلوگیری و بی لطفی تمام مسئولین بازی و ناظر  ، تماشاگران سر تعظیم فرود نیاوردند و حق خود را فریاد می زدند ، در چندین مورد عوامل برگزاری بازی مانع هواداران چوکا شدند و حتی مشاهده شد یکی از این عوامل لب به توهین به تماشاگران چوکا گشوده است. بالاخرا با تلاش مسئولین چوکا تماشاگران به جایگاه راه یافتند. گذشته از این همه مکافات  این بار نوبت داور بازی بود که خنجری دیگر بر روح تماشاگران وارد کند و با اعصاب آنان بازی کند . با سوت های مشکوک و یک طرفه ی خود و حق کشی هایی که می کرد دیگر طاقتی برای تماشاگران باقی نمانده بود، اما تماشاگران فقط تیم خود را فریاد می زدند و از آنها گل می خواستند،  داور و ناظری که گل سالم چوکا را  نپذیرفتند ، پنالتی که هیچوقت دیده نشد و گل آفساید مقاومتی که به نادرستی پذیرفته شد. اما تیم و تماشاگران تسلیم نشدند ، خدا صدای و خواسته ی تماشاگران را شنید و ما را به رستگاری رساند تا به همه ثابت شود خدا با ماست و سرنوشت مان  را در دست خودمان قرار داد.                   خدایا متشکریم

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 172 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


مصطفی راضی


* هوادارن تیم چوکای تالش در قالب دو دستگاه اتوبوس از تالش و اسالم ساعت 7 صبح راهی تهران شدند.

* حدود 150 نفر از تماشاگران از تالش و اسالم برای تشویق چوکا به تهران رفته بودند.

*حضور تماشاگران چوکا در ورزشگاه  و تشویق بی امان آنها باعث تعجب تهرانی های حاضر در ورزشگاه شده بود

* بازی دو تیم چوکای تالش و مقاومت تهران راس ساعت 16 در ورزشگاه شهید فراهانی تهران  آغاز شد

* تیم چوکای تالش با لباس سبز رنگ و تیم مقاومت تهران با لباس قرمز رنگ در میدان حاضر بودند.

*قضاوت این دیدار بر عهده ی آقای سعیدفر بود و آقایان پناهی و رسولی کمک ایشان را برعهده داشتند.

* آرمین جان آقایی بعداز 5 بازی و 500 دقیقه حفظ دروازه ی خود در دقیقه ی 50 بازی  گل دریافت کرد

* تیم مقاومت در دقیقه ی 50 و تیم چوکای تالش با گلزنی رضا بهرام پور در دقیقه ی 92 گل های خود را به ثمر رساندند.

*هواداران چوکا بنری جهت حمایت از بهمن محمد یاری و سامان نور محمدی در ورزشگاه نصب کرده بودند.

* هواداران اسالمی تیم چوکا برای اولین بار از پرچم های خود که بارنگ سفید و سبز مزین شده بود رونمایی کردند.

*  بهمن حمدیاری ، مجتبی پوربخش مجری برنامه ی سکو و لیگ یک و کاظمی بازیگر سینما و تلوزیون از نزدیک شاهد ابن مسابقه بودند.

*تالشی های مقیم تهران هم برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمده بودند 

قبل از شروع بازی ناظر این دیدار مانع از حضور تماشاگران چوکا در سکوی اصلی میشد و با شعار تماشاگران ( ما اعتراض داریم ، سکو نیاز داریم ) اعتراض خود را نشان دادند و با تلاش مسئولین باشگاه چوکا این اجازه به انها داده شد  که در سکوهای اصلی مستقر شوند.

* بی توجهی و بی مهری فراوانی از سوی ناظر بازی و مسئولین برگزاری این دیدار نسبت به هواداران و تیم چوکا شد.

* قاضی دیدار قضاوت یک طرفه ای را به نفع تیم مقاومت انجام می داد که با اعتراض شدید تماشاگران چوکا همراه شد.

* تعویضی های این دیدار برای چوکا : رضا بهرام پور ، رضا شیخی ، آرمین طولی

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 125 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

  هفته ی 22 و آخرین هفته ی لیگ دسته سوم  کشور ، تیم فوتبال چوکای تالش در روز شنبه 20 اردیبهشت 93 ساعت 16 در ورزشگاه پوریای ولی ( قلعه عقابها ) میزبان خونه به خونه امیرکلا خواهد بود. دیداری که حکم مرگ وزندگی برای تمام مردم تالش را دارد . یک  فینال تمام عیار برای صعود و پروازی دوباره. پس هواداران و مردم تالش این روز را فراموش نکنید و با حضور خود در پوریای ولی جشن بزرگ و پرواز عقابها را برگزار کنیم.

وعده ی ما : شنبه 20 اردیبهشت 93. ساعت 16 در

 ورزشگاه 5000 نفری پوریای ولی تالش



میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 148 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

فصل 92 - 93


هفته 21
 
                            امتیاز  برد
باخت زختفاضل          
1استقلال آبی             39
11   4      35   24  11       
2 خونه به خونه           3710
4291114
3چوکا تالش      35 
10
6322012
4رهپویان                    35
10
623192
5 مقاومت تهران           339
622275
6 امیدحسن آباد          33
9
617143
7شهرداری بهشهر      30
8
722184
8 استقلال قائمشهر     30
9
922220
9 نفتون تهران             246
921174
10صدرا نکا                   23
7
1218213-
11 خزر محمودآباد          143
13122614-
12مهرکرج                     7
2
12174124-

 

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 148 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


شنبه 13/2/93-هفته بیست و یکم-ساعت 16:00



مقاومت تهران 1 - 1 چوكای تالش    رضا بهرامپور


صدرا نكا 0 - 1 اميد حسن آباد
خونه به خونه امير كلا 2 - 0 نفتون تهران
شهرداري بهشهر 1 - 1 استقلال ب تهران
استقلال قائمشهر 0 - 1 رهپويان رضوانشهر
مهرکرج  3- 0 خزر محمودآباد (عدم حضور محمودآباد)

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 153 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در ادامه ی رقابت های دسته ی سوم و ما قبل پایانی تیم فوتبال چوکای تالش در ورزشگاه شهید فراهانی تهران در حالی که تا دقیقه ی ۹۰ با نتیجه ی یک بر صفر از حریف خود مقاومت تهران عقب بود در ثانیه های آخر بازی و با گل رضا بهرام پور در دقیقه ۹۲ بازی را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسد تا شور و اشتیاق به سکوهای ورزشگاه و هواداران چوکا بازگردد، و پس از سوت پایان بازی هواداران چوکا به جشن و پایکوبی پرداختند. با این نتیجه هفته ی آخر بازی ها و بازی چوکا و خونه به خونه گل سرسبد بازی ها خواهد بود و هر تیمی که پیروز این مسابقه باشد صعود کننده به دسته ی دوم خواهد بود.از آقای غفاری دهیار اوله کری اسالم برای زحمت و تلاش ایشان جهت ساماندهی تماشاگران اسالمی و پخش و تهیه ی پرچم های زیبای چوکا و آقای فریدون عزیزی نژاد لیدر چوکا برای ساماندهی تماشاگران جوکندان و هشتپر (تالش ) تقدیرو تشکر می کنیم.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 145 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دعای خیر مردم تالش پشت سر چوکا 



من فکر میکنم بازی سختی داشته باشیم ، مقاومت در زمین خودبازی میکند و به سه امتیاز بازی احتیاج دارذ ، انشاله با توجه به برنامه هایی که داریم و به لطف خداوندو تماشاگرانی که برای حمایت ما می آیند سربلند از این بازی بیرون بیاییم ، دل مردم را شاد کنیم و امیدوارتر باشیم به بازی آخرمان که با خونه به خونه در تالش داریم  تا با آرامش بیشتری نسبت به آن بازی تمرکز داشته باشیم. بازی برایمان خیلی مهم است و انشاله می توانیم روند خود را ادامه بدهیم، 90 دقیقه ی این بازی برایمان حکم فینال همه جانبه را دارد، بچه ها با ابزار ایمان وتقوایی  که به خدا  دارند و این خود باوری که در بچه ها بوجود آمده و ایمان قلبی شان که به  خدا  دارندبه آنها کمک می کند ، بازی خیلی سختی است و امیدوارم که خداوند مانند بازی قبل کمکمان کند، امروز هم ماه رجب است و امیدوارم همه به آرزویشان در این ماه عزیز برسندو آرزوی قلب ما هم این است که چوکا بتواند این سه امتیاز را بگیرد تا تماشاگرانی که می آیند وکسانی که تلاش می کنند خستگی به تن آنها نماند.

وی درمورد شناخت از تیم مقاومت این چنین بیان کردند :

   فیلم  مقاومت در مقابل با نفتون به دستمان رسیده و نوع بازی آنها در مقابل نفتون توانستیم تحلیل کنیم و باتوجه به اینکه مقاومت میهمان نفتون بود تعدادی تماشاگر به همراه خود برده بودو  این مسابقه ای که هم آنها تماشاگر دارند و  هم ما که با خودتماشاگر آورده ایم می تواند بازی خوبی باشد، 

امیدوارم  سه امتیاز این بازی یکی از نعمت های خوب این ماه به ماباشد.

 ایشان همچنین به حضور آقایان حسین یاریار ، عادل فردوسی پور و علیرضا منصوریان در تمیرین دیروز چوکا اشاره کردند :

آقای فردوسی پور که در آن زمین بازی داشتند  وبعد از بازی به سمت بازیکنان چوکا آمدند و خوش و بشی هم با بازیکنان چوکا و عوامل تیم کردند و آقای یاریار و آقای علیرضا منصوریان راهم که من دعوت کرده بودم که در تمرین چوکا حضور داشته باشند  ،همه ی آنها از چوکا به نیکی یاد کردندو باعث دلگرمی آنها شد، تیم چوکا قدمت دارد، پیراهن چوکا ارزشمند است ، آقای یاریار و آقای منصوریان به گذشته ی چوکا اشاره کردند تا بچه ها بدانند کارشان ارزشمند است وامیدوارم بچه های چوکا تاریخ ساز باشند و از تمام مردم تالش می خواهم برای موفقیت چوکا دعا کنند.

میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 112 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شنبه 13 اردیبهشت 93 -هفته21 -ساعت 16:00


مقاومت تهران-چوکای تالش-فراهانی-تهران


صدرا نکا-امید حسن آباد-شهدا-نکا

خونه به خونه امیر کلا-نفتون تهران-شهرداری-امیر کلا
شهرداری بهشهر-استقلال ب تهران-آزادی-بهشهر
مقاومت تهران-چوکا تالش-فراهانی-تهران
استقلال قائمشهر-رهپویان رضوانشهر-شهدا بالالموک-قائمشهر

مهر کرج- نفت محمود آباد-ملا محمدی-اشتهارد کرج
میلاد مینویی حامد حسنی بازدید : 172 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم چوکای تالش که امروز یک جلسه تمرین در تهران انجام داد دو میهمان ویژه در تمرین خود داشت.  عادل فردوسی پور مجری برنامه 90و علیرضا منصوریان بازیکن سابق تیم استقلال تهران و مربی اسبق تیم فوتبال امید ایران و حسین یاریار سرمربی تیم فوتبال هنرمندان ایران درمحل تمرین چوکای تالش حضور داشتند و از نزدیک شاهد تمرین تیم چوکای تالش بودند.  

تعداد صفحات : 26

درباره ما
این سایت بصورت شخصی اداره می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیجه ی بازی دو تیم چوکای تالش _ مقاومت تهران ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 427
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 23,421
  • بازدید کلی : 304,536
  • کدهای اختصاصی


    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/a826326e120e13471.jpg تماس با ما